Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Izvēle motocikla iegādei

AutorsZiņojums
partijnieks
26. Feb 2015, 10:43#2061

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Nu.. nav viņi salīdzināmi. Vienam 2 otram 4 cilindri, Hornets zems kompakts, tdms augstāks garāks lielāks... Koroč hornets pilsētai, tigdims jau vairāk uz universālumu velk, pat gruntenes ir pa zobam.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

lapsene
26. Feb 2015, 12:48#2062

Kopš: 21. Jun 2014

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 94

Braucu ar: KTM EXC250

Par Bandītu neko sliktu nevaru teikt, pats paņēmu kā pirmo mō. Viegli remontējams, viss šķiet diezgan primitīvi. Viegli vadāms pa pilsētu. Tā kā man bez būra, tad ārpus pilsētas ne pārāk forši.
Iesaku izbraukt un pašam izjust sēdpozīciju un vadāmību, tikai tad izlemt par labu kādam konkrētam modelim.
Un galvenais - izvēlēties nenojātu eksemplāru.

Offline

mexa
26. Feb 2015, 13:54#2063

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

pabrauc ar dazaadiem. man klasiskaa poza ljoti nogurdina plecus. pus guljus juutos ideaali. paprovee pats. da var ar pliku ari 200 maukt. tik jaa, neseedeesi pilnaa augumaa njem bandiitu. gan skanja ok gan braukt var

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

QQlis
26. Feb 2015, 15:19#2064

Kopš: 24. Oct 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 817

Braucu ar: BMW F800Gs Agrotehniku

Tieši Bandītu (600ccm 2003. gads) kā pirmo moci arī ņēmu - atsauksmes tikai un vienīgi tās labākās!

Vadāmība - man patika, manai gribai pretoties nepretojās, vienīgais, ko pie vadības vēlos pieminēt - bandītam nepārāk patika rises un ceļa apzīmējumi, it īpaši kad riepa uz beigām gāja! (to man arī vairāki citi ir teikuši par šo modeli) Bet tu iespējams problēmu aktualizēja arī veca eļļa priekšējos amīšos!

Jauda - cēliens personīgi likās pieklājīgs priekš 600nieka - ne gluži žiletes. Jaudas pieaugums ir jūtams virs 5tk rpm, zemākos apgriezienos bik gurdens! Ņemot vērā, ka griezes moments motoram nav nekāds pārmērīgais, tad tajā brīdī, kad parādījās pasažieris un bagāža, to varēja ļoti labi just!

Sēdpozīcija - tā kā man bija "s" versija - vietas pietika gan man (Ar visu to, ka augums ir ap 1.9m), gan arī pasažierim! Par sēdekļa ērtumu arī nepavisam nevar sūdzēties - arī gan pilotam, gan arī pasažierim! tā kā arī stilks bija aftermarkets ar paaugstinātu galu, tad vēja aizsardzība bija pilnīgi pieklājīga, guļot uz bākās viss gāja garām!

Apkopes - Lai arī paspēju nobraukt pieklājīgu gabalu pa diviem gadiem, nekādu lielu kasjaku nebija. Pēc savas būtības vienkāršs un robusts mopēds, varbūt piekari gribētos labāku - noteikti, ja brauc trasē, tad progresīvās atsperes priekšā. Mocim nepatīk grantenes - pēc tūrisma rallija nobraukšanas gaisa filtrs bija pilnīgi ciet un attiecīgi arī jauda. citādi vadāmība arī uz tā seguma ir laba, nesūdzējos! bet apkopes, kā jau apkopes: eļļa, filtri riepas, ķēde, zobrati utt!

Vizuālais - katrs spriež pēc sevis, un savas gaumes! Man patika!

Patēriņš - esmu brīnumainā kārtā dabūjis arī 4.8l/100 km (braucot kolonā pie ātruma mazāka nekā 90 kmh), tomēr standarta patēriņš bija ap 6l/100 km, ar svārstībām no tiem pašiem 4.8l/100km līdz pat 9.5l

Droši vien vēl kaut kas ir, bet tagad nevaru atcerēties! Ja kādi jautājumi PM!


-----------------

Offline

RolandsK
26. Feb 2015, 18:24#2065

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)

Njā, būs ko padomāt
Hornetu sākumā atmetu, jo parasti tiem iztrūkst priekšējais stikls...
Galvenais, kas mani interesē, lai mocis būtu manevrētspējīgs un uzticams (lai visu laiku kaut kas nečakarētos un neplīstu). Tas, ka būs vajadzīgi tāpat ieguldījumi, tas skaidrs... Un ātrums arī sekundārs, tāpēc arī skatos nedaudz virs 600cm2.
Ir ss-ā daudz piedāvājumi, kur moči nav reģistrēti LV, bet cik riskanti pirkt tādus? Skati jau tagad arī nevar izdzīt, lai vismaz kaut cik pārliecinātos par šāda moča stāvokli...
Īsāk sakot jautājums jautājuma galā

Offline

partijnieks
26. Feb 2015, 18:31#2066

Kopš: 28. Jan 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 621

Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6

Kapēc ne? man domāt, ka nu jau skates ņem pretī. Vienīgi TA būs objektīvs moča atbilstības dalībai ceļu satiksmē LV, ne vispārējā tehniskā stāvokļa novērtējums.

-----------------
достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/

Offline

romculs
26. Feb 2015, 18:43#2067

Kopš: 25. Apr 2013

Ziņojumi: 132

Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650

Man joprojām ir mans pirmais MO - Bandīts 650S
līdz 2005 gada bandīti man nepatika, bet pēc nelielā face lifta no '05 gada vizuāli ir OKi
Braukāju 90% pilsēta 10% Latvijas āres...
Pilsētā var ielīst jebkur, Labi vadās... Man viņš patīk joprojām...
MO ir jāņem tas kurš tev patīk... savādāk vēlāk nožēlosi un jāpārdod, jāčakarējas....

[ Šo ziņu laboja romculs, 26 Feb 2015, 18:46:00 ]

Offline

lenko
26. Feb 2015, 19:09#2068

Kopš: 05. May 2008

No: Kandava

Ziņojumi: 2070

Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām


26 Feb 2015, 18:24:47 RolandsK rakstīja:
Njā, būs ko padomāt
Hornetu sākumā atmetu, jo parasti tiem iztrūkst priekšējais stikls...
Galvenais, kas mani interesē, lai mocis būtu manevrētspējīgs un uzticams (lai visu laiku kaut kas nečakarētos un neplīstu). Tas, ka būs vajadzīgi tāpat ieguldījumi, tas skaidrs... Un ātrums arī sekundārs, tāpēc arī skatos nedaudz virs 600cm2.
Ir ss-ā daudz piedāvājumi, kur moči nav reģistrēti LV, bet cik riskanti pirkt tādus? Skati jau tagad arī nevar izdzīt, lai vismaz kaut cik pārliecinātos par šāda moča stāvokli...
Īsāk sakot jautājums jautājuma galā
Hondas ir uzticamas un izturīgas,Hornetiem ir arī S versijas,piem.
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-HORNET-CB-600-F...h=item3aa369f6e6

-----------------
Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496

Offline

RolandsK
26. Feb 2015, 19:13#2069

Kopš: 21. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 155

Braucu ar: Honda XL600V Zaļo Briesmoni :)

Jā, un runājot par angļiem... Ar mašīnām viss skaidrs, bet kā ar močiem arī kaut kas jāpārtaisa? Gaismas? Vai reģistrē un brauc?

Offline

Meiksans
26. Feb 2015, 19:17#2070

Kopš: 06. Oct 2013

No: Ikšķile

Ziņojumi: 143

Braucu ar: zetku

Sev kā pirmo paņēmu Hornetu 2001. gada... tikai tās labākās atsauksmes, pa sezonu nobrauzu 2000km, nav daudz, bet iespaids radies, ērts, ekonomisks, jaudīgs, ātrs, viegli vadāms un īsāk sakot super..

starpcitu drīz iespējams ies pārdošanā, sakarā ar ņiprāka aparāta noskatīšanu, bet nu jā, cena būs ap 2500eur, sakarā ar krāsojumu un citiem sīkumiem

Offline

AaronDRYDER
26. Feb 2015, 19:43#2071

Kopš: 24. Oct 2013

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 447

Braucu ar: to, kas patīk

Zinu ka interneta ir atrodama info par šo aparātu, bet gribētu dzirdēt no tiem kuriem ir vai ir bijis šāds aparāts: suzuki sv1000. Kā ar sēdēšanas pozīcīju, patēriņš un kādi ir plusi, mīnusi. pateicos.

Offline

AaronDRYDER
26. Feb 2015, 19:49#2072

Kopš: 24. Oct 2013

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 447

Braucu ar: to, kas patīk


25 Feb 2015, 22:42:47 RolandsK rakstīja:
Pamazām sāku skatīties uz moču pusi... Zināšanas nav īpaši lielas, bet zinu, ka vēlos 600-750cm. Pagaidām divi varianti, kuri man būti pieņemami arī pēc cenām. Kādi komentāri, vai nav garām šie varianti?


Nēesi skatījies Yamaha FZS600? Pašam šāds bija, kā pirmais moo. Viegli gadāms, ērta sēdpozīcīja, patēriņš arī sakarīgs, iet arī neslikti.

Offline

ksneps
26. Feb 2015, 23:55#2073

Kopš: 24. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 746

Braucu ar: R1 & 990 adv


26 Feb 2015, 19:43:20 AaronDRYDER rakstīja:
Zinu ka interneta ir atrodama info par šo aparātu, bet gribētu dzirdēt no tiem kuriem ir vai ir bijis šāds aparāts: suzuki sv1000. Kā ar sēdēšanas pozīcīju, patēriņš un kādi ir plusi, mīnusi. pateicos.

Čomam ir tāds. Kopā vizināmies. Varu iedot kontaktus. Un ir vēl viens džeks tepat no powera.

Neesmu baigais moto guru, mans viedoklis kā Sv650 lietotājam ir:
1) manuprāt ar sēdpozīciju tur viss ir ok. Vismaz man ar 1.9m.
2) Tas mocis ir kaut kas pa vidu starp pilsētnieku un ielinieku. Starp baigo žileti un streetu
3) tūkstotniekam jau nāk inžektors (mūsdienīgāk nekā vecie karburatornieki). Motors diezgan labi ceļ visā diapazonā. Taču 4 cilindru rindinieks būs nopietnāks aparāts (it sevišķi augstākos apgriezienos)
4) Labs cēliens ir līdz kādi ~210 km/h. Ar pasažieri droši vien mazāk. Kādi 190.
5) Motoram pavisam cits tonis - kā jau L2. Taču 4cil.rindinieks droši vien būs nopietnāks aparāts.

Te viens džeks sv1000 ņēma kā pirmo moci - esot ok!

Degvielas patēriņš - kuru tas interesē... kā jau visiem močiem. Litrs šūrpu turpu neko nemaina. Ķipa domā ieekonomēt uz degvielas patēriņu?

peac!! man jau šmiga

Offline

Mastersblasters
27. Feb 2015, 00:21#2074

Kopš: 17. Aug 2014

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Man ar Hornet patīk, nopirku 2002. gada 600cc (95zs) ar plastmasām, dabuju pat ar apakšējo spoileri, kas manuprāt ļoti uzlabo skatu. Iet, protams, pie maziem apgriezieniem švakāk kā 2 cil dzinēji, tā ir skaidra fizika. Ļoti ērts un ekonomisks. Iesaku. Hondai laba aura

Offline

chirkainais
27. Feb 2015, 01:02#2075

Kopš: 31. Mar 2011

Ziņojumi: 1546

Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku


26 Feb 2015, 19:02:49 Coooool rakstīja:

26 Feb 2015, 15:19:47 QQlis rakstīja:
...
Patēriņš - esmu brīnumainā kārtā dabūjis arī 4.8l/100 km (braucot kolonā pie ātruma mazāka nekā 90 kmh), tomēr standarta patēriņš bija ap 6l/100 km, ar svārstībām no tiem pašiem 4.8l/100km līdz pat 9.5l

Droši vien vēl kaut kas ir, bet tagad nevaru atcerēties! Ja kādi jautājumi PM!



Jopcik es ar savu šperu kruīzejot uz 160 km/h varu dabūt 5,1 l / 100 km.

Es ar savu šperru dāmu vizinot pie 140-170 ar bāku noripināju 330km (5,7l/100km). Ar maniac kopā velosportistus eskortējot vispābā apaļi 5bij. Joprojām lepns.

-----------------
KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)

Offline

RenegadeX
27. Feb 2015, 07:14#2076

Kopš: 28. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 580

Braucu ar: Hornet CB600F PC34, e39


26 Feb 2015, 19:09:45 lenko rakstīja:

26 Feb 2015, 18:24:47 RolandsK rakstīja:
Njā, būs ko padomāt
Hornetu sākumā atmetu, jo parasti tiem iztrūkst priekšējais stikls...
Galvenais, kas mani interesē, lai mocis būtu manevrētspējīgs un uzticams (lai visu laiku kaut kas nečakarētos un neplīstu). Tas, ka būs vajadzīgi tāpat ieguldījumi, tas skaidrs... Un ātrums arī sekundārs, tāpēc arī skatos nedaudz virs 600cm2.
Ir ss-ā daudz piedāvājumi, kur moči nav reģistrēti LV, bet cik riskanti pirkt tādus? Skati jau tagad arī nevar izdzīt, lai vismaz kaut cik pārliecinātos par šāda moča stāvokli...
Īsāk sakot jautājums jautājuma galā
Hondas ir uzticamas un izturīgas,Hornetiem ir arī S versijas,piem.
http://www.ebay.co.uk/itm/HONDA-HORNET-CB-600-F...h=item3aa369f6e6

Tak ari vejstiklinju var jau sakot no 20e pakjert. nu kaņešna izrieztam krūtīm būs grūti braukt..

Offline

mexa
27. Feb 2015, 09:44#2077

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

kam tas vējstikls, var mierīgi bez viņa jebkurš japānis un vēl tad itāļi utt ja nenojāti būs uzticami... varbū daži modeļi slimo ar savu kaiti, bet nekā uz ielas paliekama. pārsvarā nojāj šoferi...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Negantelis
27. Feb 2015, 10:35#2078

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5367

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi

SV 1000 kā pirmo moci noteikti neiesaku.

Vadās viņš pasūdīgi un smagnēji, motors jātur virs 3.5 tkm savādāk raustīsies, Patēriņš paliels.

Skan labi ja nomaina trubas'

SV 650 vieglāks, maigāks, var turēt mazos apgriezienos, ekonomiskāks.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

Goblins
27. Feb 2015, 10:43#2079

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


26 Feb 2015, 18:24:47 RolandsK rakstīja:
Njā, būs ko padomāt
Hornetu sākumā atmetu, jo parasti tiem iztrūkst priekšējais stikls...
Galvenais, kas mani interesē, lai mocis būtu manevrētspējīgs un uzticams (lai visu laiku kaut kas nečakarētos un neplīstu). Tas, ka būs vajadzīgi tāpat ieguldījumi, tas skaidrs... Un ātrums arī sekundārs, tāpēc arī skatos nedaudz virs 600cm2.
Ir ss-ā daudz piedāvājumi, kur moči nav reģistrēti LV, bet cik riskanti pirkt tādus? Skati jau tagad arī nevar izdzīt, lai vismaz kaut cik pārliecinātos par šāda moča stāvokli...
Īsāk sakot jautājums jautājuma galā


Skati var iziet bez problēmām, kaut šodien.

Ja gribi pārliecību par moča stāvokli, sarunā ar pārdevēju, un aizved to līdz Stuntfighteru vai Motopower bāra servisam, protams motoru vaļā neviens nejauks, bet priekšstats būs.

Protams tas viss maksā, bet šie izdevumi sevi attaisno.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

AaronDRYDER
27. Feb 2015, 11:36#2080

Kopš: 24. Oct 2013

No: Jēkabpils

Ziņojumi: 447

Braucu ar: to, kas patīk


27 Feb 2015, 10:35:06 Negantelis rakstīja:
SV 1000 kā pirmo moci noteikti neiesaku.

Vadās viņš pasūdīgi un smagnēji, motors jātur virs 3.5 tkm savādāk raustīsies, Patēriņš paliels.

Skan labi ja nomaina trubas'

SV 650 vieglāks, maigāks, var turēt mazos apgriezienos, ekonomiskāks.


Sv1000 skatos jo tas jau būs ceturtais mocis. Sv1000 piesaista izskats, skaņa ja labas trubas nu un tas ka Litrigais. Ss.lv stāv divi zili pa salīdzinoši lētu cenu tik kādi viņi ir.

Offline