Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
Ozols
13. Dec 2013, 08:06#2058

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:


13 Dec 2013, 02:54:48 Niere rakstīja:
Archy,
iespējami arī citi varianti, piem.:
- izmantota neatbilstoša eļļa vai tās viskozitāte
- eļļa oksidējusies un piedegusi dēļ kontaminācijas (piem. ūdens)
- noticis kāds tehnisks defekts, kādēļ eļļa uzcepusies un sekojoši strauji oksidējusies.

būtiskais jautājums šeit - vai eļļa smird pēc piedeguma.
taču nav arī retums, kad eļļa vienkārši netiek mainīta, kādēļ galējā variantā tiek tieši tāpat piededzināta.

īsāk sakot, ja gribi baigi precīzi, jāveic nolietā puņķa analīze, bet tas droši vien šoreiz Tev nav aktuāli.

Vai un kur ir iespēja veikt eļļas analīzi lai noteiktu, vai tas punkis ir nodarījis skādi motoram, lai zinātu, vai motors jajauc un jātīra vai pietiek ar kaut kādu ķīmiju lai nospodrinatu? Cik tas maksā?

Offline

Niere
13. Dec 2013, 10:51#2059

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Bagars,
ja cilvēks neapmeklē MP katru dienu un/vai visas tēmas pēc kārtas, tad kaut ko arī nepamana. nav jau eļļu analīzes štelle, kas interesē katru.
lai tak jautā. labāk pajautā kā nodomā, ka jautājums varētu būt nevietā.
būs jau labi.

Ozols,
te visi paskaidrojumi par tēmu.
ir līdzekļi 'spodrināšanai', taču vispirms jāzina, kas sistēmā notiek. bez vajadzības tos nelieto.

[ Šo ziņu laboja Niere, 13 Dec 2013, 10:53:20 ]

Offline

Ozols
13. Dec 2013, 10:53#2060

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Paldies, gudriniek, laikam vieglāk Tev lieki rakstīt nekā iemest linku?
Pie tam, no 104 lpp nekā nav par manu jautājumu!

Offline

Rizza
13. Dec 2013, 12:08#2061

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


13 Dec 2013, 08:06:53 Ozols rakstīja:
Jautājums - Vai un kur ir iespēja veikt eļļas analīzi ...


Vecais, ja tu raksti "Pie tam, no 104 lpp nekā nav par manu jautājumu!"

tad es nesaprotu kur tu skaties, jo atverot pirmo lapu, PAT šimpanze ieraudzītu, kas ir jādara lai saprastu kas notiek Tava kumeļa motorā. NU palabo ja kļūdos.

Offline

Ozols
13. Dec 2013, 15:56#2062

Kopš: 15. May 2011

Ziņojumi: 939

Braucu ar:

Tu kļūdies!
Nierei paldies, vitamīnu esi nopelnījis.
Tad analīzi var uztaisīt pa ap 20,- Ls gjgrupa?

Offline

Niere
13. Dec 2013, 16:50#2063

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Ozols
kad esi nobriedis, pamet ziņu. tad arī visas instrukcijas.
piedāvāju saraksti turpināt e-pastā. mana adrese atrodama iepriekš norādītajā saitē.

Offline

Niere
13. Dec 2013, 18:17#2064

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

pirms!
te rakstu sērija par tēmu.
(skaties izvēlni)

tas, protams, ja Tu par ieziemošanu jautā.

Offline

Niere
13. Dec 2013, 18:34#2065

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


13 Dec 2013, 18:27:11 Arnoh rakstīja:
dzideju pec petarzzu saussanas ella koroze

prozit, veci, piektdienas vakarā!

Offline

zazzaa
28. Dec 2013, 14:47#2066

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Niere jautājums tev....lielai daļai skrūvju atgriešanas baloniņiem ir klāt skābes (WD40, hakers utt), lai tiktu cauri rūsai kas pēc savas būtības ir sārmaina vide (manā smadzeņpodā ir aizķeries ka sārmainu vidi var neitralizēt ar skābi un otrādi) tāpēc, lai veiksmīgi skrūves atgrieztu šiem eļļainajiem šķidrumiem liek klāt skābi... varbūt kļūdos neesmu ķīmiķis

Bet šoreiz man ir lieta kur tā skābe nav vajadzīga.

Vai vari, lūdzu, pateikt/ieteikt kādus līdzīgus izstrādājumus Pūšamie eļļotāji bez skābes? bet kas aizsargā virsmu no oksīdēšanās...

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

mexa
28. Dec 2013, 17:12#2067

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

fosforskaabi


-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
29. Dec 2013, 12:55#2068

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Zazza,
Apraksti precīzāk pielietojumu.
1) Kas ir tās virsmas/materiāli, kurus jāaizsargā vai kuri nonāk saskarsmē ar aizsardzības līdzekli?
2) Vai bez antikorozijas aizsardzības nepieciešama arī rūsas noņemšana/pārveidošana?

p.s.
WD-40 un līdzīgie aerosoli nesatur skābes, bet gan alifātisku minerālo spirtu, piemēram, visparastāko vaitspirtu.
cik atceros, WD-40 tas ir lielākās proporcijas viela.
Tavā gadījumā acīmredzot jāskatās virsmas/materiāla saderība ar vaitspirtu, jo tieši tā ir agresīvākā no sastāvdaļām.
btw, neorganiskās skābes ar eļļām nesadzīvo.

ja kas, te blīvslegu materiālu saderība ar ķīmiskām vielām.
meklē white spirit.
kā zināms, vaitspirts ir šķīdniātājs un reaģē ar krāsotām virsmām un lakojumiem, kā arī ir viegli uzliesmojošs.

ko raksta pats ražotājs
datu lapā:
Surface Compatibility
For all variations : WD-40 demonstrates none to negligible deleterious effect to
plastic, rubber, and metal hard surfaces. This includes Acetal, neoprene/hard
rubber, HDPE, PPS Copolymer Polysulfone, Teflon, Viton, steel, galvanized steel
hot dip, electroplated, copper, brass, magnesium, nickel, tin plate, titanium, and
zinc.

un vēl izlasi datu lapā 'Surface Cautions', jo šo tekstu nevar pārkopēt.

Offline

Sliktais
29. Dec 2013, 13:02#2069

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


28 Dec 2013, 14:47:57 zazzaa rakstīja:
Niere jautājums tev....lielai daļai skrūvju atgriešanas baloniņiem ir klāt skābes (WD40, hakers utt), lai tiktu cauri rūsai kas pēc savas būtības ir sārmaina vide (manā smadzeņpodā ir aizķeries ka sārmainu vidi var neitralizēt ar skābi un otrādi) tāpēc, lai veiksmīgi skrūves atgrieztu šiem eļļainajiem šķidrumiem liek klāt skābi... varbūt kļūdos neesmu ķīmiķis


Bet šoreiz man ir lieta kur tā skābe nav vajadzīga.

Vai vari, lūdzu, pateikt/ieteikt kādus līdzīgus izstrādājumus Pūšamie eļļotāji bez skābes? bet kas aizsargā virsmu no oksīdēšanās...

Varu ieteikt Wurth HHS2000, uz baloniņa rakstīts, ka nesatur skābes un sārmus. Eļļošanai būs labs, skrūvju atgriešanai diez vai derēs.
Izmantoju saimniecībā, piem vārtu eņģes, vēl kaut kādas kustīgas detaļas, kas pakļautas atmosfēras iedarbībai.


-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Niere
29. Dec 2013, 13:10#2070

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Sliktais
Zazza jau vēl nav komentējis, kāda ir viņa problēma un kādi ir materiāli. tas ir ļoti būtiski, jo 'viss vienā', kā zināms, ir 'no visa pa druskai'.
šādi līdzekļi ir ļoti liela izvēle ar atšķirīgu pielietojuma specifiku.
ja piemini Wurth, tad kādēļ ne šāds?

Offline

Sliktais
29. Dec 2013, 13:14#2071

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Ai, tad to iepriekšējo nopirku pārāk daudz neiedziļinoties specenē, bet vēl pagaidām ir un izskatās OK. Iepūšot plūstamība ir OK, pēc tam eļļojamais zaņķis labi turas iekšā (kā piemēram piekaramajai atslēgai). Gan jau ir arī citi, labāki.

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

zazzaa
29. Dec 2013, 13:26#2072

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

Skrūves atgriezt nevajag...
Rūsu noņemt arī nevajag
vajag Motoru mazgājot un neiznemot gultņus, (kas bieži ir ar plastmasas vai tam līdzīga materiāla spereatoriem gribās izpūst liekos sū no gultņiem grūti aizsniedzamas vietās un lai pēc izmazgāšanas neiemetās rūsa vajag izpust un uzreiz ieeļot.
materiali-dzelzs, plastikas sperators alumīnijs, ilgstoši stāvot ar kaut ko skābenu ieeļoti šie komponenti var tikt saēsti respektivi gultnim kirdikt kalpošanas laiks stipri mazāks kamer atnāk citas daļas. Jā ar aci uzreiz neredzēsi, bet pec 4-5 mēneši skāde būs nodarīta.

p.s. WD jau neatklāj formulu, bet kā tad viņš iedarbojās uz rūsu uzgriežņu atgriešanai?
p.s.s problēmas nav vienkārši vajag neagresīvu pūšamu eļļotāju

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 29 Dec 2013, 13:41:46 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Niere
29. Dec 2013, 13:42#2073

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

nu re, izrādās Tev primārais pasākums ir netīrumu mazgāšana un sekundārais antikorozijas aizsardzība.
tātad nav vajadzīga korozijas materiāla novākšana/pārveidošana.
tādēļ vienmēr jāuzdod precīzus jautājumus, pirms kaut ko var ieteikt.

ok, tūlīt paštukošu.
p.s. WD40, kā jau teicu, satur vaitspirtu, kas arī ir 'aktīvā viela' korozijas oksīdu novākšanai.
formulu viņi neatklāj, bet nekas ģeniāls jau tur nav. kaut vai no tāda viedokļa, ka tas maisījums tapis kaut kur pēc otrā pasaules kara.
uzcenojumi tiem baloniem ir pilnīgs kosmoss, zinot kāda ir pamatvielu pašizmaksa.
par to, ka neatklājot formulu, tas ir tīrākais mārketings. 90% primitīvākās, saimniecības bodē nopērkamās vielas, norādītas PDL (MSDS).

Offline

Niere
29. Dec 2013, 14:17#2074

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

ok, ja Tev nebūtu vajadzība tieši 'izpūst', kā saki, tad būtu lētas opcijas.
bet nu, Tavā gadījumā tad atliek vien spreji. Moš der arī vienkārši mehāniski uzpūšams līdzeklis (kā logu mazgājamais) un tad ar kercheri.
domāju, ka nav tagad jēga meklēt ko ļoti konkrētu. vienkārši iebrauc jebkurā auto(moto?) bodē ar plašu kopšanas līdzekļu klāstu un izstāsti vajadzību.
ko ieteiktu no savas puses - nepērc 'divus vienā', pērc divus atsevišķi. proti, prasi motora attaukotāju (engine degreaser). uzpūt, pagaidi, nomazgā ar Fairy un ūdeni vai augstspiedienu. kārtīgi nožāvē un tad ar antikorozijas līdzekli, kādu noteikti Tev ieteiks veikalā.

esmu visai pārliecināts, ka šie līdzekļi pielāgoti, lai neiedarbotos uz blīvslēgiem, plastmasām un krāsojumiem, bet pats izlasi instrukciju un uzjautā pārdevējam.

WD-40 visai droši nebūs labākā opcija, kaut pielietojumam izmantojama. ņem vērā, ka Tev visi tie sūdi jāizšķīdina un jādabon nost, nevis jāizšķīdina un jāizsmērē pa citām virsmām.

ja neesi pārliecināts, atsūti man nolūkoto ķīmiju, ievērtēsim, kas pudelē iekšā.

vēl: centies gan šos līdzekļus neiedabūt gar blīvslēgiem gultņos vai vēl kur. bet to jau pats, protams, saproti.

un, es vismaz šādi darītu. moš te servisu čaļi ieteiks uzreiz gatavu recepti.

Offline

Niere
29. Dec 2013, 14:21#2075

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

te šāds tāds moto ķīmijas apskats.
tiesa gan par jeņķu tirgū sastopamajiem.

Offline

MIGs
29. Dec 2013, 14:32#2076

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Es darītu tā:
Nopērkam kādu lejamo ķīmiju, kas labi mazgā, bet neēd blīvslēgus. Tad iepildam šo visu pulverizatorā ( ir tādi prasti mazgājamie ka snāk līdzi "pistoļu komplekts priekš kompresora", varbūt ir kād aveca krāsojamā pistole vai kas cits - dajebkas) un mazgājam. Nevajadzēs pirkt mazos balonus kuru cena būs tāda pati vai lielāka, kā tam kas kanniņā.

Benzīns, atšķidrītājs, acetons un vaitspirts tomēr ir agresīvi pret blīvslēgiem, bet labi tīra visu nost.

-----------------

Offline

Niere
29. Dec 2013, 14:58#2077

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

MIG,
ja tādā veidā, tad Latvijas Ķīmija var iepirkt izopropanolu.
Nitrilam gan varētu būt labāka saderība, taču pilnīgi saderīgu un iedarbīgu attaukotāju ar pilnīgi visiem iespējamiem blīvslēgiem, atrast būs grūti.

Offline