Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
18 Nov 2013, 20:18:25 Niere rakstīja:
konkrētais Putoline iraid tīri motoreļļa, kas, iespējams, arī der, taču mans ieskats, ka speciāli pielietojumam piedzīts produkts būtu piemērotāks.
es to tādēļ, ka gadījumā, ja eļļas ražotāja sortimentā nav precīzi pielietojumam paredzēta produkta, OATS Ltd. (rekomendāciju uzturētāji) mēdz ieteikt tuvāko produktu, kas viņuprāt varētu derēt.
un tas jau var būt slidens ceļš... var būt ok, bet ne vienmēr ar garantiju.
Ēēēēm... Lasām vēlreiz Putoline rekomendāciju... Klik klik uz dzelteniem uzrakstiem kreisajā pusē... Šitam brīnumam, acīm redzot, dzinējā 20w50, dzinēja pievadā uz kārbu 10w40, bet kārbā transmisijas eļļa 75w90, nevaru atrast GL4 vai GL5... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nav pretrunu, es to pamanīju.
primāri motoreļļa jau tā ir tā kā tā, vien ar zemāku viskozitāti.
iespējams, ka tur vispār minimālas prasības, jo redzēju video, kur čalis mauca iekšā HD oriģinālo Sin3 ar viskozitāti 20W-50. neviena komentāra, ka kaut kas šķērsām, nemanīju.
ar šo nekā neapgalvoju, ka Tava opcija būtu nepareiza. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| starp citu, aplūrēju tomēr tam pašam redline produktam. viskozitāte ta 5W-30 pec motoreļļu SAE klasēm un 75W-80 pēc kārbu.
API GL-4.
visdrīzāk tad arī HD oriģinālajam produktam būs līdzīga viskozitāte.
sajūgā pārāk augsta viskozitāte palielina tā temperatūru. | Offline | | |
|
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| jautājums nav pa moto tēmu, bet par eļļam gan - ja mēs atjaucam vaļā reduktoru (nav būtiski kādu, pamatā indudtriālās tehnikas), un redzam, ka viss iekšā ir melns kā darva, lipīgs un smirdīgs - ko tas nozīmē? Eļļa simts gadus nav tikusi mainīta, vai ne tā?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Abendrots | | Kopš: 01. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 398
Braucu ar: rindindiņ
|
18 Nov 2013, 23:28:26 Niere rakstīja:
starp citu, aplūrēju tomēr tam pašam redline produktam. viskozitāte ta 5W-30 pec motoreļļu SAE klasēm un 75W-80 pēc kārbu.
API GL-4.
visdrīzāk tad arī HD oriģinālajam produktam būs līdzīga viskozitāte.
sajūgā pārāk augsta viskozitāte palielina tā temperatūru.
da labi HD motoreļļu 5w30 ???? kautkā nereāli.
pēc manuāļa-
siltajās zemēs (sezonās) 20w50 un zemākām temperatūrām 10w40.
tā 5w30 ātri tiks apēsta
----------------- Lietotas motociklu rezerves daļas.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Abendrots,
konkrētajā gadījumā nav runa par motoreļļu, bet gan produktu, kas speciāli paredzēts apspriestajam pielietojumam.
V-Twin Primary Case Oil.
Citēju:
This product is for use in the primary chaincase with wet-diaphragm spring clutches.
Kādēļ domā, ka ASV bāzēts ražotājs, ar lielu pieredzi slogotu/sacīkšu sistēmu eļļošanā, neko nerubī par HD?
turklāt nojaušu neesi pamanījis, ka SAE 5W-30 viskozitātes klase motoram ir 75W-80 transmisijai.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy,
iespējami arī citi varianti, piem.:
- izmantota neatbilstoša eļļa vai tās viskozitāte
- eļļa oksidējusies un piedegusi dēļ kontaminācijas (piem. ūdens)
- noticis kāds tehnisks defekts, kādēļ eļļa uzcepusies un sekojoši strauji oksidējusies.
būtiskais jautājums šeit - vai eļļa smird pēc piedeguma.
taču nav arī retums, kad eļļa vienkārši netiek mainīta, kādēļ galējā variantā tiek tieši tāpat piededzināta.
īsāk sakot, ja gribi baigi precīzi, jāveic nolietā puņķa analīze, bet tas droši vien šoreiz Tev nav aktuāli. | Offline | | |
Ozols | | Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
13 Dec 2013, 02:54:48 Niere rakstīja:
Archy,
iespējami arī citi varianti, piem.:
- izmantota neatbilstoša eļļa vai tās viskozitāte
- eļļa oksidējusies un piedegusi dēļ kontaminācijas (piem. ūdens)
- noticis kāds tehnisks defekts, kādēļ eļļa uzcepusies un sekojoši strauji oksidējusies.
būtiskais jautājums šeit - vai eļļa smird pēc piedeguma.
taču nav arī retums, kad eļļa vienkārši netiek mainīta, kādēļ galējā variantā tiek tieši tāpat piededzināta.
īsāk sakot, ja gribi baigi precīzi, jāveic nolietā puņķa analīze, bet tas droši vien šoreiz Tev nav aktuāli.
Vai un kur ir iespēja veikt eļļas analīzi lai noteiktu, vai tas punkis ir nodarījis skādi motoram, lai zinātu, vai motors jajauc un jātīra vai pietiek ar kaut kādu ķīmiju lai nospodrinatu? Cik tas maksā? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Bagars,
ja cilvēks neapmeklē MP katru dienu un/vai visas tēmas pēc kārtas, tad kaut ko arī nepamana. nav jau eļļu analīzes štelle, kas interesē katru.
lai tak jautā. labāk pajautā kā nodomā, ka jautājums varētu būt nevietā.
būs jau labi.
Ozols,
te visi paskaidrojumi par tēmu.
ir līdzekļi 'spodrināšanai', taču vispirms jāzina, kas sistēmā notiek. bez vajadzības tos nelieto.[ Šo ziņu laboja Niere, 13 Dec 2013, 10:53:20 ] | Offline | | |
Ozols | | Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Paldies, gudriniek, laikam vieglāk Tev lieki rakstīt nekā iemest linku?
Pie tam, no 104 lpp nekā nav par manu jautājumu! | Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
|
13 Dec 2013, 08:06:53 Ozols rakstīja:
Jautājums - Vai un kur ir iespēja veikt eļļas analīzi ...
Vecais, ja tu raksti "Pie tam, no 104 lpp nekā nav par manu jautājumu!"
tad es nesaprotu kur tu skaties, jo atverot pirmo lapu, PAT šimpanze ieraudzītu, kas ir jādara lai saprastu kas notiek Tava kumeļa motorā. NU palabo ja kļūdos. | Offline | | |
Ozols | | Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Tu kļūdies!
Nierei paldies, vitamīnu esi nopelnījis.
Tad analīzi var uztaisīt pa ap 20,- Ls gjgrupa? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Ozols
kad esi nobriedis, pamet ziņu. tad arī visas instrukcijas.
piedāvāju saraksti turpināt e-pastā. mana adrese atrodama iepriekš norādītajā saitē. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| pirms!
te rakstu sērija par tēmu.
(skaties izvēlni)
tas, protams, ja Tu par ieziemošanu jautā. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
13 Dec 2013, 18:27:11 Arnoh rakstīja:
dzideju pec petarzzu saussanas ella koroze
prozit, veci, piektdienas vakarā! | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3334
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| Niere jautājums tev....lielai daļai skrūvju atgriešanas baloniņiem ir klāt skābes (WD40, hakers utt), lai tiktu cauri rūsai kas pēc savas būtības ir sārmaina vide (manā smadzeņpodā ir aizķeries ka sārmainu vidi var neitralizēt ar skābi un otrādi) tāpēc, lai veiksmīgi skrūves atgrieztu šiem eļļainajiem šķidrumiem liek klāt skābi... varbūt kļūdos neesmu ķīmiķis
Bet šoreiz man ir lieta kur tā skābe nav vajadzīga.
Vai vari, lūdzu, pateikt/ieteikt kādus līdzīgus izstrādājumus Pūšamie eļļotāji bez skābes? bet kas aizsargā virsmu no oksīdēšanās...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| fosforskaabi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Zazza,
Apraksti precīzāk pielietojumu.
1) Kas ir tās virsmas/materiāli, kurus jāaizsargā vai kuri nonāk saskarsmē ar aizsardzības līdzekli?
2) Vai bez antikorozijas aizsardzības nepieciešama arī rūsas noņemšana/pārveidošana?
p.s.
WD-40 un līdzīgie aerosoli nesatur skābes, bet gan alifātisku minerālo spirtu, piemēram, visparastāko vaitspirtu.
cik atceros, WD-40 tas ir lielākās proporcijas viela.
Tavā gadījumā acīmredzot jāskatās virsmas/materiāla saderība ar vaitspirtu, jo tieši tā ir agresīvākā no sastāvdaļām.
btw, neorganiskās skābes ar eļļām nesadzīvo.
ja kas, te blīvslegu materiālu saderība ar ķīmiskām vielām.
meklē white spirit.
kā zināms, vaitspirts ir šķīdniātājs un reaģē ar krāsotām virsmām un lakojumiem, kā arī ir viegli uzliesmojošs.
ko raksta pats ražotājs
datu lapā:
Surface Compatibility
For all variations : WD-40 demonstrates none to negligible deleterious effect to
plastic, rubber, and metal hard surfaces. This includes Acetal, neoprene/hard
rubber, HDPE, PPS Copolymer Polysulfone, Teflon, Viton, steel, galvanized steel
hot dip, electroplated, copper, brass, magnesium, nickel, tin plate, titanium, and
zinc.
un vēl izlasi datu lapā 'Surface Cautions', jo šo tekstu nevar pārkopēt. | Offline | | |
Sliktais | | Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
28 Dec 2013, 14:47:57 zazzaa rakstīja:
Niere jautājums tev....lielai daļai skrūvju atgriešanas baloniņiem ir klāt skābes (WD40, hakers utt), lai tiktu cauri rūsai kas pēc savas būtības ir sārmaina vide (manā smadzeņpodā ir aizķeries ka sārmainu vidi var neitralizēt ar skābi un otrādi) tāpēc, lai veiksmīgi skrūves atgrieztu šiem eļļainajiem šķidrumiem liek klāt skābi... varbūt kļūdos neesmu ķīmiķis
Bet šoreiz man ir lieta kur tā skābe nav vajadzīga.
Vai vari, lūdzu, pateikt/ieteikt kādus līdzīgus izstrādājumus Pūšamie eļļotāji bez skābes? bet kas aizsargā virsmu no oksīdēšanās...
Varu ieteikt Wurth HHS2000, uz baloniņa rakstīts, ka nesatur skābes un sārmus. Eļļošanai būs labs, skrūvju atgriešanai diez vai derēs.
Izmantoju saimniecībā, piem vārtu eņģes, vēl kaut kādas kustīgas detaļas, kas pakļautas atmosfēras iedarbībai.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Sliktais
Zazza jau vēl nav komentējis, kāda ir viņa problēma un kādi ir materiāli. tas ir ļoti būtiski, jo 'viss vienā', kā zināms, ir 'no visa pa druskai'.
šādi līdzekļi ir ļoti liela izvēle ar atšķirīgu pielietojuma specifiku.
ja piemini Wurth, tad kādēļ ne šāds?
| Offline | | |
|
|