Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| kādi precīzi ir Dyna-i modeļa burti/cipari? | Offline | | |
aiks | | Kopš: 13. Oct 2008
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| HD FXDL 1340 kub.cm 43 kW EVO dzinējs | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ar šo ir gana?
taču, ja negribās čakarēties, šajā pašā forumā aizraksti Mezavecim un uzdod šo pašu jautājumu. viņš tirgo RedLine un šiem sortimentā redzu V-Twin Primary Case Oil.
speciāli konkrētajam pielietojumam izvēle nav nemaz tik plaša.
protams, droši vien var atrast arī kādu lētāku alternatīvu, taču vai vērts čakarēties.[ Šo ziņu laboja Niere, 18 Nov 2013, 19:47:08 ] | Offline | | |
|
aiks | | Kopš: 13. Oct 2008
Ziņojumi: 4
Braucu ar:
| Paldies. Cerams tikšu beidzot skaidrībā. | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
| Te vienkāršāk... Analogu Putoline pats atradīs... http://www.putoline.com/en/products/product-rec...rider-1992-1998/ | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| konkrētais Putoline iraid tīri motoreļļa, kas, iespējams, arī der, taču mans ieskats, ka speciāli pielietojumam piedzīts produkts būtu piemērotāks.
es to tādēļ, ka gadījumā, ja eļļas ražotāja sortimentā nav precīzi pielietojumam paredzēta produkta, OATS Ltd. (rekomendāciju uzturētāji) mēdz ieteikt tuvāko produktu, kas viņuprāt varētu derēt.
un tas jau var būt slidens ceļš... var būt ok, bet ne vienmēr ar garantiju.[ Šo ziņu laboja Niere, 18 Nov 2013, 20:27:40 ] | Offline | | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
18 Nov 2013, 20:18:25 Niere rakstīja:
konkrētais Putoline iraid tīri motoreļļa, kas, iespējams, arī der, taču mans ieskats, ka speciāli pielietojumam piedzīts produkts būtu piemērotāks.
es to tādēļ, ka gadījumā, ja eļļas ražotāja sortimentā nav precīzi pielietojumam paredzēta produkta, OATS Ltd. (rekomendāciju uzturētāji) mēdz ieteikt tuvāko produktu, kas viņuprāt varētu derēt.
un tas jau var būt slidens ceļš... var būt ok, bet ne vienmēr ar garantiju.
"ka speciāli pielietojumam piedzīts produkts būtu piemērotāks"
Zelta vārdi
-----------------
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
18 Nov 2013, 20:32:23 tuchka rakstīja:
Zelta vārdi
bet ir jau arī otra puse - pat gana daudzi produkti pielietojami dažādi. piemēram, reti kurš varētu iedomāties, ka daža laba gateros izmantojama lenšu zāģu asmeņu dzesēšanas emulsija, var būt izmantojama arī tekstilrūpniecībā. produkta formula vienāda, bet pielietojums pilnīgi atšķirīgs.
un eļļas ražotājs var šo emulsiju piedāvāt gan kā vienas jomas, tā arī abu jomu nosaukumu versijās. viss atkarīgs no cipariem - labāk optimizēt vai piedāvāt "sortimentu".
līdzīgi arī šajā gadījumā. nesaskatu radikālas pretrunas, kādēļ moto motoru/kārbas/sajūga eļļa ar atbilstošu viskozitāti nevarētu būt piemērota HD V-twin sajūgam. taču atkal jau - tā kā nezinu aizkulisi, labāk izvēlēties precīzi tam paredzētu produktu. | Offline | | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
18 Nov 2013, 22:09:47 Niere rakstīja:
18 Nov 2013, 20:32:23 tuchka rakstīja:
Zelta vārdi
bet ir jau arī otra puse - pat gana daudzi produkti pielietojami dažādi. piemēram, reti kurš varētu iedomāties, ka daža laba gateros izmantojama lenšu zāģu asmeņu dzesēšanas emulsija, var būt izmantojama arī tekstilrūpniecībā. produkta formula vienāda, bet pielietojums pilnīgi atšķirīgs.
un eļļas ražotājs var šo emulsiju piedāvāt gan kā vienas jomas, tā arī abu jomu nosaukumu versijās. viss atkarīgs no cipariem - labāk optimizēt vai piedāvāt "sortimentu".
līdzīgi arī šajā gadījumā. nesaskatu radikālas pretrunas, kādēļ moto motoru/kārbas/sajūga eļļa ar atbilstošu viskozitāti nevarētu būt piemērota HD V-twin sajūgam. taču atkal jau - tā kā nezinu aizkulisi, labāk izvēlēties precīzi tam paredzētu produktu.
Tieši tā, un nav ko vairs par to pļūtīt lieki. Daudziem to tā pat nesaprast
Jālieto eļļa, kas paredzēta tehnikai, resp. rakstīta manuālī. Ja esi gudrāks par tehnikas ražotāju, tad meklē un lej ko pats gribi un nemeklē forumos atbildes uz tupiem jautājumiem
Lai piedod man visi, kurus aizvainoju kaut kā, vnk izteicu savu domu, par eļļu izvēli da jebkurai tehnikai, punkts
-----------------
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| lai taču cilvēki jautā.
kā zināms, stulbākais jautājums ir tas, kuru nav uzdevis. | Offline | | |
lomsz | | Kopš: 08. Nov 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 815
Braucu ar: XV 1700 RS Warrior
|
18 Nov 2013, 20:18:25 Niere rakstīja:
konkrētais Putoline iraid tīri motoreļļa, kas, iespējams, arī der, taču mans ieskats, ka speciāli pielietojumam piedzīts produkts būtu piemērotāks.
es to tādēļ, ka gadījumā, ja eļļas ražotāja sortimentā nav precīzi pielietojumam paredzēta produkta, OATS Ltd. (rekomendāciju uzturētāji) mēdz ieteikt tuvāko produktu, kas viņuprāt varētu derēt.
un tas jau var būt slidens ceļš... var būt ok, bet ne vienmēr ar garantiju.
Ēēēēm... Lasām vēlreiz Putoline rekomendāciju... Klik klik uz dzelteniem uzrakstiem kreisajā pusē... Šitam brīnumam, acīm redzot, dzinējā 20w50, dzinēja pievadā uz kārbu 10w40, bet kārbā transmisijas eļļa 75w90, nevaru atrast GL4 vai GL5... | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| nav pretrunu, es to pamanīju.
primāri motoreļļa jau tā ir tā kā tā, vien ar zemāku viskozitāti.
iespējams, ka tur vispār minimālas prasības, jo redzēju video, kur čalis mauca iekšā HD oriģinālo Sin3 ar viskozitāti 20W-50. neviena komentāra, ka kaut kas šķērsām, nemanīju.
ar šo nekā neapgalvoju, ka Tava opcija būtu nepareiza. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| starp citu, aplūrēju tomēr tam pašam redline produktam. viskozitāte ta 5W-30 pec motoreļļu SAE klasēm un 75W-80 pēc kārbu.
API GL-4.
visdrīzāk tad arī HD oriģinālajam produktam būs līdzīga viskozitāte.
sajūgā pārāk augsta viskozitāte palielina tā temperatūru. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| jautājums nav pa moto tēmu, bet par eļļam gan - ja mēs atjaucam vaļā reduktoru (nav būtiski kādu, pamatā indudtriālās tehnikas), un redzam, ka viss iekšā ir melns kā darva, lipīgs un smirdīgs - ko tas nozīmē? Eļļa simts gadus nav tikusi mainīta, vai ne tā?
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Abendrots | | Kopš: 01. Feb 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 398
Braucu ar: rindindiņ
|
18 Nov 2013, 23:28:26 Niere rakstīja:
starp citu, aplūrēju tomēr tam pašam redline produktam. viskozitāte ta 5W-30 pec motoreļļu SAE klasēm un 75W-80 pēc kārbu.
API GL-4.
visdrīzāk tad arī HD oriģinālajam produktam būs līdzīga viskozitāte.
sajūgā pārāk augsta viskozitāte palielina tā temperatūru.
da labi HD motoreļļu 5w30 ???? kautkā nereāli.
pēc manuāļa-
siltajās zemēs (sezonās) 20w50 un zemākām temperatūrām 10w40.
tā 5w30 ātri tiks apēsta
----------------- Lietotas motociklu rezerves daļas.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Abendrots,
konkrētajā gadījumā nav runa par motoreļļu, bet gan produktu, kas speciāli paredzēts apspriestajam pielietojumam.
V-Twin Primary Case Oil.
Citēju:
This product is for use in the primary chaincase with wet-diaphragm spring clutches.
Kādēļ domā, ka ASV bāzēts ražotājs, ar lielu pieredzi slogotu/sacīkšu sistēmu eļļošanā, neko nerubī par HD?
turklāt nojaušu neesi pamanījis, ka SAE 5W-30 viskozitātes klase motoram ir 75W-80 transmisijai.
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy,
iespējami arī citi varianti, piem.:
- izmantota neatbilstoša eļļa vai tās viskozitāte
- eļļa oksidējusies un piedegusi dēļ kontaminācijas (piem. ūdens)
- noticis kāds tehnisks defekts, kādēļ eļļa uzcepusies un sekojoši strauji oksidējusies.
būtiskais jautājums šeit - vai eļļa smird pēc piedeguma.
taču nav arī retums, kad eļļa vienkārši netiek mainīta, kādēļ galējā variantā tiek tieši tāpat piededzināta.
īsāk sakot, ja gribi baigi precīzi, jāveic nolietā puņķa analīze, bet tas droši vien šoreiz Tev nav aktuāli. | Offline | | |
Ozols | | Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
13 Dec 2013, 02:54:48 Niere rakstīja:
Archy,
iespējami arī citi varianti, piem.:
- izmantota neatbilstoša eļļa vai tās viskozitāte
- eļļa oksidējusies un piedegusi dēļ kontaminācijas (piem. ūdens)
- noticis kāds tehnisks defekts, kādēļ eļļa uzcepusies un sekojoši strauji oksidējusies.
būtiskais jautājums šeit - vai eļļa smird pēc piedeguma.
taču nav arī retums, kad eļļa vienkārši netiek mainīta, kādēļ galējā variantā tiek tieši tāpat piededzināta.
īsāk sakot, ja gribi baigi precīzi, jāveic nolietā puņķa analīze, bet tas droši vien šoreiz Tev nav aktuāli.
Vai un kur ir iespēja veikt eļļas analīzi lai noteiktu, vai tas punkis ir nodarījis skādi motoram, lai zinātu, vai motors jajauc un jātīra vai pietiek ar kaut kādu ķīmiju lai nospodrinatu? Cik tas maksā? | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Bagars,
ja cilvēks neapmeklē MP katru dienu un/vai visas tēmas pēc kārtas, tad kaut ko arī nepamana. nav jau eļļu analīzes štelle, kas interesē katru.
lai tak jautā. labāk pajautā kā nodomā, ka jautājums varētu būt nevietā.
būs jau labi.
Ozols,
te visi paskaidrojumi par tēmu.
ir līdzekļi 'spodrināšanai', taču vispirms jāzina, kas sistēmā notiek. bez vajadzības tos nelieto.[ Šo ziņu laboja Niere, 13 Dec 2013, 10:53:20 ] | Offline | | |
Ozols | | Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
| Paldies, gudriniek, laikam vieglāk Tev lieki rakstīt nekā iemest linku?
Pie tam, no 104 lpp nekā nav par manu jautājumu! | Offline | | |
|
|