23 Sep 2013, 15:23:35 Shadow rakstīja:
Helppp. Saliku r1 viss strada, bet ir neliels kasaks piedarbinot uzreiz uz spido 30km/h un griezas zobrats.
kas varetu but ne ta? islegtam stavot ir neitralajs robs , bet kad piedarbina pats piesledz kadu no atrumiem paneli deg neitralajs, sajugs vispar miksts nespiezas.
Itka diskus saliku ka naca, varetu but ka tas stienis kas centra nak un ienak sajuga vakam noleca nost? jo vinam tikai 1 puse ir ribas ar kuram sasledzas ar vaka rokturi ?
pagaidam lietus nevaru izjaukt apskatit
Vai tev piedziņas ķēde nemaz nav virsū ?
Normāli ir tā, ka ja mocis stāv uz pacēlāja(pakaļējais ritenis gaisā), tad arī neintrālajā tas sāk lēnām, lēnām kustēties līdz beigās tomēr iegriežas diezgan raiti.
Ja ritenis ir pie zeme tad tam ir pretestība un nekas tāds nenotiek.
kedes nebija virsu, uz pacelaja mocis
vnk domaju ka izleca tas pulkis kas vaka ienak un tadelj nav sajuga sasledzes kad spiezh ruchku . lietus sodien visu laiku nevar atskruvet normali vaku
Meklēju priekšējo lukturi lai izietu skati - kurš var aizdot? Vēlams ar stiprinājumiem.
Tehniskajā neizlaida cauri ar lukturi, kuru pirku serģa veikalā un kuram ir visi sertifikāti.
Lukturis oriģināli paredzēts stiprināt uz dakšas ar gumijas savilcēm un nav paredzēta nekāda papildus regulēšana. E marķējums ir un arī motociklam paredzētais luktura marķējums ir, bet vienalga TA nepatika ka nav papildus marķējumi kuri norāda uz tuvo un tālo gaismu
Rezultātā:
Ielika atzīmes, par izplūdušu gaismas staru 2 punkti un nepareizi noregulētu 2 punkti.
Šajā sakarā meklēju lukturi kuru varu izīrēt, lai izietu skati - Kāds aizdos? Rakstiet PM.
Reku arī bildes kā dzīvē izskatās - jūsu viedoklim.
23 Sep 2013, 19:56:18 zazzaa rakstīja:
laikam stipri ardijies : D 2 divniekus dabuji ka tev varēja pateikt ka ir nepareizi noregulēta ja bija izplūdusi?
man bija arī izplūdusi nopērc jaunu spuldzīti tad paspidini uz sienu ja augšējā malā ir taisna tad būs labi
Viņš tāstīja, ka nevar nomērīt staru, jo savērsums esot 60 grādi, kā viņš pateica ka ir izplūdis stars, to man grūti pateikt. Es atzīstu, ka varbūt par daudz stars duras zemē. Bet starp mums runājot, izskatījās ka tam onkulim nepatika kā tas lukturis izskatās uz moča..pus stundu ap viņu grozījās un meklēja apzīmējumus lasīja man likumdošanas pantus, kur ir rakstīts, ka jābūt tuvās un tālās gaismas apzīmējumiem, kuri man neesot, tad teic ka šis esot kaut kāds motorolleru lukturis..es savukārt kā argumentu liku to ka tur ir atzīme ka paredzēts motocikliem..
nebeidzamais stāsts.. divas reizes jau viņš ir paspējis izčakarēt mani par šo lukturi, tādēl domāju labāk nomainīšu izieshu skati tad atlikšu atpakaļ un miers.
23 Sep 2013, 19:56:18 zazzaa rakstīja:
laikam stipri ardijies : D 2 divniekus dabuji ka tev varēja pateikt ka ir nepareizi noregulēta ja bija izplūdusi?
man bija arī izplūdusi nopērc jaunu spuldzīti tad paspidini uz sienu ja augšējā malā ir taisna tad būs labi
Viņš tāstīja, ka nevar nomērīt staru, jo savērsums esot 60 grādi, kā viņš pateica ka ir izplūdis stars, to man grūti pateikt. Es atzīstu, ka varbūt par daudz stars duras zemē. Bet starp mums runājot, izskatījās ka tam onkulim nepatika kā tas lukturis izskatās uz moča..pus stundu ap viņu grozījās un meklēja apzīmējumus lasīja man likumdošanas pantus, kur ir rakstīts, ka jābūt tuvās un tālās gaismas apzīmējumiem, kuri man neesot, tad teic ka šis esot kaut kāds motorolleru lukturis..es savukārt kā argumentu liku to ka tur ir atzīme ka paredzēts motocikliem..
nebeidzamais stāsts.. divas reizes jau viņš ir paspējis izčakarēt mani par šo lukturi, tādēl domāju labāk nomainīšu izieshu skati tad atlikšu atpakaļ un miers.
Cerams ka nekljuudos, bet kkur, $e pat poweraa, bija taada infa ka $ogad ar $iem lukturiem jaabuut problemaatiski iziet apskati, jo tie nav domaati lietot uz koplieto$anas celjiem....
Atkaartoju- cerams ka nekljuudos!!!!!
Varbuut kaadam ir taads mocis un var nomeeriit attaalumu starp skruuvju stiprinaajumu vietaam??
Ja japani negrib mus pacakaret ar nestandartu, tad attalums ir 65mm
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas
Vakar braucu pa lietu, bet viss iet perfekti, bet šodien no rīta darbinu iekšā, sākumā nelec, tad pielec ik pa brīdim pakst un klast no izpūtēja un šķiet, no bākas vai zem tās. Ar pilnu čoku apgriezi par zemu un raustās no tiem pakšķiem - bez čoka slāpst uzreiz nost.
Iepriekšējais saimnieks (mans bračka) brīdināja, ka regulāri jāčeko eļļas līmenis, jo pats sačakarēja moci un bija jāmaina kloķvārpsta, jo mocis "apēda" eļļu. Es pats eļļu nomainīju pirms mēneša un pēdējoreiz nočekoju līmeni pirms kādas nedēļas - bija ok - līmenis indikatorā pie augšējās atzīmes (izslēgtam vertikālā stāvoklī).
Tad jautājums, vai varētu būt vienkārši aizmēslojies gaisa filtrs vai karbis vai arī atkal noēsta visa eļļa un varētu būt kkas līdzīgs kā manam bračkam? Šodien eļļa tiešām bija par maz un kādus 300ml piegāzu klāt. Gribu zināt, kā tad vispār uzvedas/skan mocis, kam par maz eļļa un tas tādā veidā ir sačakarēts?
----------------- "Brīvs, kam drosme brīvam būt!"
Rainis
24 Sep 2013, 14:41:47 JacKal rakstīja:
Vakar braucu pa lietu, bet viss iet perfekti, bet šodien no rīta darbinu iekšā, sākumā nelec, tad pielec ik pa brīdim pakst un klast no izpūtēja un šķiet, no bākas vai zem tās. Ar pilnu čoku apgriezi par zemu un raustās no tiem pakšķiem - bez čoka slāpst uzreiz nost.
Iepriekšējais saimnieks (mans bračka) brīdināja, ka regulāri jāčeko eļļas līmenis, jo pats sačakarēja moci un bija jāmaina kloķvārpsta, jo mocis "apēda" eļļu. Es pats eļļu nomainīju pirms mēneša un pēdējoreiz nočekoju līmeni pirms kādas nedēļas - bija ok - līmenis indikatorā pie augšējās atzīmes (izslēgtam vertikālā stāvoklī).
Tad jautājums, vai varētu būt vienkārši aizmēslojies gaisa filtrs vai karbis vai arī atkal noēsta visa eļļa un varētu būt kkas līdzīgs kā manam bračkam? Šodien eļļa tiešām bija par maz un kādus 300ml piegāzu klāt. Gribu zināt, kā tad vispār uzvedas/skan mocis, kam par maz eļļa un tas tādā veidā ir sačakarēts?
Pēc idejas, SV-ēsku standarta problēma- pa lietu aizmet ciet vienu sveci. Pastudē internātu kā to problēmu novērst.
24 Sep 2013, 14:41:47 JacKal rakstīja:
Vakar braucu pa lietu, bet viss iet perfekti, bet šodien no rīta darbinu iekšā, sākumā nelec, tad pielec ik pa brīdim pakst un klast no izpūtēja un šķiet, no bākas vai zem tās. Ar pilnu čoku apgriezi par zemu un raustās no tiem pakšķiem - bez čoka slāpst uzreiz nost.
Iepriekšējais saimnieks (mans bračka) brīdināja, ka regulāri jāčeko eļļas līmenis, jo pats sačakarēja moci un bija jāmaina kloķvārpsta, jo mocis "apēda" eļļu. Es pats eļļu nomainīju pirms mēneša un pēdējoreiz nočekoju līmeni pirms kādas nedēļas - bija ok - līmenis indikatorā pie augšējās atzīmes (izslēgtam vertikālā stāvoklī).
Tad jautājums, vai varētu būt vienkārši aizmēslojies gaisa filtrs vai karbis vai arī atkal noēsta visa eļļa un varētu būt kkas līdzīgs kā manam bračkam? Šodien eļļa tiešām bija par maz un kādus 300ml piegāzu klāt. Gribu zināt, kā tad vispār uzvedas/skan mocis, kam par maz eļļa un tas tādā veidā ir sačakarēts?
Pēc idejas, SV-ēsku standarta problēma- pa lietu aizmet ciet vienu sveci. Pastudē internātu kā to problēmu novērst.
Būšu pateicīgs par kādu linku. Nenāk prātā tādi atslēgvārdi pēc kā es varētu atrast kko sev noderīgu.
----------------- "Brīvs, kam drosme brīvam būt!"
Rainis
24 Sep 2013, 14:41:47 JacKal rakstīja:
Vakar braucu pa lietu, bet viss iet perfekti, bet šodien no rīta darbinu iekšā, sākumā nelec, tad pielec ik pa brīdim pakst un klast no izpūtēja un šķiet, no bākas vai zem tās. Ar pilnu čoku apgriezi par zemu un raustās no tiem pakšķiem - bez čoka slāpst uzreiz nost.
Iepriekšējais saimnieks (mans bračka) brīdināja, ka regulāri jāčeko eļļas līmenis, jo pats sačakarēja moci un bija jāmaina kloķvārpsta, jo mocis "apēda" eļļu. Es pats eļļu nomainīju pirms mēneša un pēdējoreiz nočekoju līmeni pirms kādas nedēļas - bija ok - līmenis indikatorā pie augšējās atzīmes (izslēgtam vertikālā stāvoklī).
Tad jautājums, vai varētu būt vienkārši aizmēslojies gaisa filtrs vai karbis vai arī atkal noēsta visa eļļa un varētu būt kkas līdzīgs kā manam bračkam? Šodien eļļa tiešām bija par maz un kādus 300ml piegāzu klāt. Gribu zināt, kā tad vispār uzvedas/skan mocis, kam par maz eļļa un tas tādā veidā ir sačakarēts?
Pēc idejas, SV-ēsku standarta problēma- pa lietu aizmet ciet vienu sveci. Pastudē internātu kā to problēmu novērst.
Būšu pateicīgs par kādu linku. Nenāk prātā tādi atslēgvārdi pēc kā es varētu atrast kko sev noderīgu.