Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Rosini
16. Sep 2013, 17:54#20221

Kopš: 01. Oct 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 101

Braucu ar: HONDA CX 650/V-Max

Vajadzīga palīdzība no kāda Yamaxa YZF 750 (AP 1997 gadu)velams rīgas tuvumā dzīvojošs.
Razklads: mocim nevar atrast gļuku, pie 4000 apgriezieni mocs aizveras un visss. Vajag ejošu aparātu kuru var nolikt blakus JR servisā uz vienu dienu un pamainīt elektronikas blokus.
Krogs , materialā un morālā kaitējuma kompensācija garantēta .

Offline

Naits
16. Sep 2013, 17:58#20222

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


16 Sep 2013, 17:54:41 Rosini rakstīja:
Vajadzīga palīdzība no kāda Yamaxa YZF 750 (AP 1997 gadu)velams rīgas tuvumā dzīvojošs.
Razklads: mocim nevar atrast gļuku, pie 4000 apgriezieni mocs aizveras un visss. Vajag ejošu aparātu kuru var nolikt blakus JR servisā uz vienu dienu un pamainīt elektronikas blokus.
Krogs , materialā un morālā kaitējuma kompensācija garantēta .

Kā Tu domā cik tādi yzf 750 Latvijā ir? Pameklē forumos vai to bloku nevar aizvietot ar 600 vai 1000, tas jau būs reālāk.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

Rosini
16. Sep 2013, 18:03#20223

Kopš: 01. Oct 2011

No: Ogre

Ziņojumi: 101

Braucu ar: HONDA CX 650/V-Max


16 Sep 2013, 17:58:45 Naits rakstīja:

16 Sep 2013, 17:54:41 Rosini rakstīja:
Vajadzīga palīdzība no kāda Yamaxa YZF 750 (AP 1997 gadu)velams rīgas tuvumā dzīvojošs.
Razklads: mocim nevar atrast gļuku, pie 4000 apgriezieni mocs aizveras un visss. Vajag ejošu aparātu kuru var nolikt blakus JR servisā uz vienu dienu un pamainīt elektronikas blokus.
Krogs , materialā un morālā kaitējuma kompensācija garantēta .

Kā Tu domā cik tādi yzf 750 Latvijā ir? Pameklē forumos vai to bloku nevar aizvietot ar 600 vai 1000, tas jau būs reālāk.

Man zināmi 3, viens d-pili, viens talsos un dobelē .
Ja tas būtu tik vienkārši, tad JR tiktu galā tāpat!

Offline

mexa
16. Sep 2013, 23:17#20224

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

mocim iesaku elektroniķi ar ozsili, lai izbauda kloķenes devēju, cik tas labi strādā, ja tas šuntēsies pāri 4Krpm tad skaidrs, un citus blokus jau arī tāpat var izbaudīt, kur abrubas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Shadow
17. Sep 2013, 15:03#20225

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750

Help izjaucu visu dzineju uz yamaha r1, parskelu bloku atradu kadelj klabeja.

1 atruma zvaizgnej bija aprauti 2 zobi, 1 metajas starp 2 zobratu posmiem apaksejiem un augsejiem un lekaja starp tiem, 2 gabalu ierava eljas sukni un bija iestredzis cirkulacijas kanala, knapi dabuju lauka ....

Bildes

Bilde 1

bilde 2

tagad dzinejs ir iztirits no visiem sudiem.

bet interese 1 jautajums no specukiem, ja neatrodu to 1 roba zobratu un atstaju sho pashu zobratu, vai skanja troksnja pazudis???? un tikai slides taja vieta atrums??



un 2 moments par bloka deformaciju kur kede iesita
bloka plaisas nav no arpuses, elja ari netek lauka, no iekspuses ari nav caurs, bet ir siena sadalijusies ka uz 2 pusem bet cauri nav.... + sinhronizacijas vieta kur parplisa kede aizleja iemicito vietu ar kautkkadu dranki.

pec sim bildem ko ieteiktu darit?? sist locit lauka? un ar argonu? vai atstat ta pat? un a r lidzigu dranjki aizpidldit no arpuses lai ir gludi?
jo plaisas nav un elja netek .

deformacija bloka

deformac 2

Offline

aivarsk
17. Sep 2013, 17:44#20226

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


17 Sep 2013, 15:03:48 Shadow rakstīja:
Help izjaucu visu dzineju uz yamaha r1, parskelu bloku atradu kadelj klabeja.

1 atruma zvaizgnej bija aprauti 2 zobi, 1 metajas starp 2 zobratu posmiem apaksejiem un augsejiem un lekaja starp tiem, 2 gabalu ierava eljas sukni un bija iestredzis cirkulacijas kanala, knapi dabuju lauka ....

Bildes

Bilde 1

bilde 2

tagad dzinejs ir iztirits no visiem sudiem.

bet interese 1 jautajums no specukiem, ja neatrodu to 1 roba zobratu un atstaju sho pashu zobratu, vai skanja troksnja pazudis???? un tikai slides taja vieta atrums??



Zobrats obligāti jāmaina, jo nograuzīs to ar kuru iet pārī. Iedomājies: abi griežas vienmērīgā ātrumā zobs pret atstarpi - un tajā vietā kur pārrāvums- viens pagriežas ātrāk un nu jau zobs/atstarpe vairs nesakrīt.
Ja ar šādu bojātu esi kādu laiku pabraucis, gan jau uz otra var redzēt bojājumus.

Offline

zazzaa
17. Sep 2013, 17:52#20227

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

nedo dies šitādus zobratus apakļ salikt būs :kapi:

a par to ielocīto vietu izskatas ka iekšpusē metas klāt vai tikai bilde tā izskatās?

Domaju, labak iztaisnot+ sametināt (moš var citu bloku atrast )

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Shadow
17. Sep 2013, 18:48#20228

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750

to zobratu vel atrast vajg, ne Lv jauksana, ne LT nav un ebaya ari nav =(( tik ja ir tad viss karbas kompelekts....

to blokam dranjki nebiju domajis ieksa smeret. vnk interese domas.
Ta domaju aizvest bloku sametinat lai ir 100% drosi

Offline

aivarsk
17. Sep 2013, 20:35#20229

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T

Ja jāmaina arī otrs zobrats no pāra... vai tas gadījumā nav kopā ar vārpstu izgatavots?

Offline

Archy96
17. Sep 2013, 21:06#20230

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Sep 2013, 15:03:48 Shadow rakstīja:


bet interese 1 jautajums no specukiem, ja neatrodu to 1 roba zobratu un atstaju sho pashu zobratu, vai skanja troksnja pazudis???? un tikai slides taja vieta atrums??





Ja Tu esi spējis aizdomāties līdz tādam variantam, kā atstāt kārbā zobratu ar izlauztiem zobiem, tad es ieteiktu ar steigu to motoru iedot kādam , kas kaut ko vairāk saprot no tehnikas, kamēr kaut kas nav neatgriezeniski sadirsts

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Shadow
17. Sep 2013, 21:38#20231

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750


17 Sep 2013, 21:06:00 Archy96 rakstīja:

17 Sep 2013, 15:03:48 Shadow rakstīja:


bet interese 1 jautajums no specukiem, ja neatrodu to 1 roba zobratu un atstaju sho pashu zobratu, vai skanja troksnja pazudis???? un tikai slides taja vieta atrums??





Ja Tu esi spējis aizdomāties līdz tādam variantam, kā atstāt kārbā zobratu ar izlauztiem zobiem, tad es ieteiktu ar steigu to motoru iedot kādam , kas kaut ko vairāk saprot no tehnikas, kamēr kaut kas nav neatgriezeniski sadirsts

ta doma bija tikai 1 lietas delj ja nebus tas zobrata dalas, tad nojat parejas jo vienalga ieksa visu kompelktu augsejo un to kas apaksa pie sajuga un gen . tikai tadelj tapat vis karteri sakrit leja .
Bet nu tas nav variants vnk grbeju zinat kas ka var but =)

Offline

MIGs
17. Sep 2013, 21:56#20232

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vai tad jauni zobrati maksā tūkstošus ?!
Iespējams, ka vietējie arī var uzfrēzēt un cietināt tādu.
Archy laikam frēzē tikai super slīpos zobratus ?!

-----------------

Offline

Shadow
17. Sep 2013, 22:00#20233

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750


17 Sep 2013, 21:56:32 MIGs rakstīja:
Vai tad jauni zobrati maksā tūkstošus ?!
Iespējams, ka vietējie arī var uzfrēzēt un cietināt tādu.
Archy laikam frēzē tikai super slīpos zobratus ?!


Diler centra daudz
Nu ja google jau skatjos kas var jaunu uzcept, tik apaksejais liekas ir kopa ar visu sajuga sezhas vietu un generatora viens izriests stenis.,,, bet parejie ir nonemami zobrati.... bet tam augsejam pret kas leja ir tas kas kopa ar visu stieni izgriests nevar atdalit, rit nopetisu sikak varbut ir izjaucams nav kopejs ar stieni

Offline

mezamaris
17. Sep 2013, 22:05#20234

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:


17 Sep 2013, 21:38:55 Shadow rakstīja:

17 Sep 2013, 21:06:00 Archy96 rakstīja:

17 Sep 2013, 15:03:48 Shadow rakstīja:


bet interese 1 jautajums no specukiem, ja neatrodu to 1 roba zobratu un atstaju sho pashu zobratu, vai skanja troksnja pazudis???? un tikai slides taja vieta atrums??





Ja Tu esi spējis aizdomāties līdz tādam variantam, kā atstāt kārbā zobratu ar izlauztiem zobiem, tad es ieteiktu ar steigu to motoru iedot kādam , kas kaut ko vairāk saprot no tehnikas, kamēr kaut kas nav neatgriezeniski sadirsts

ta doma bija tikai 1 lietas delj ja nebus tas zobrata dalas, tad nojat parejas jo vienalga ieksa visu kompelktu augsejo un to kas apaksa pie sajuga un gen . tikai tadelj tapat vis karteri sakrit leja .
Bet nu tas nav variants vnk grbeju zinat kas ka var but =)
Ja tevi moka ziņkāre,kā tas ir, kad pie simts ar kaut ko, noķīlē kārba-vari jāt visu līdz galam,tik un tā tev viņu vairs nevajadzēs.

[ Šo ziņu laboja mezamaris, 17 Sep 2013, 22:05:52 ]

Offline

Archy96
17. Sep 2013, 22:05#20235

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


17 Sep 2013, 21:56:32 MIGs rakstīja:
Vai tad jauni zobrati maksā tūkstošus ?!
Iespējams, ka vietējie arī var uzfrēzēt un cietināt tādu.
Archy laikam frēzē tikai super slīpos zobratus ?!


Jau sāku apgūt cilindriskos lēnā garā arī, pagājušonedēļ speciāli šiem mērķiem zobratu tesējmašīnu nopirku, bet tas viss vēl jāapgūst un jāatstrādā, instrumenti jāsagādā utt.

Ja kas, iedošu kontaktus cilvēkam, kurš var uztaisīt - PM.


P.S. Tās skaidas un dzelzs gabali, kuri dzīvojās pa karteri, agri vai vēlu tiek ierauti sazobē starp tiem pašiem kārbas zobratiem, jeb vēl sliktāk - starp kloķenes un kurvja zobratiem, tad pietiek zobam salocīties pa 0.1mm, lai jau būtu "stuks" no motora, un tad varēs atkal visu jaukt vaļā utt..............

[ Šo ziņu laboja Archy96, 17 Sep 2013, 22:06:55 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

AzniX
18. Sep 2013, 23:36#20236

Kopš: 06. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar: Kawasaki Versys, Kawasaki ER6n, Honda CRF250L

Situācija sekojoša!

Mocis: Kawasaki ER6n 2006. gada modelis
Problēma: sulo priekšējā dakša

Tātad, problēma ar dakšu. Sulo labā puse un sulo diezgan nepatīkami. Pāris reizes eļļa jau centusies paņemt mani uz izbrīnu un sākusi veikt savu ceļu lejup pa dakšu. Vecie saļņiki sāka mazliet sulot, tad nolēmu viņus mainīt, kas arī tika izdarīts. Neko ilgs man prieks nebija, jo suloja tā pat un pat vēl vairāk kā vecie. Nedomāju, ka saļņiki ir pie vainas, jo kreisās puses dakša nesulo, sulo tikai labā. Visdrīzāk, ka pie kritiena esmu saliecis dakšu. Vienīgi tas, ka kritiens bija kaut kad Jūnijā un sulot sāka man tā dakša kaut kad ap Augusta sākumu.

Jautājumi:

1) Kā, pie kā, kur pārbaudīt dakšu?
2) Vai iespējams, ka pie vainas, kas cits?
3) Kur meklēt lietotu dakšu maiņai?
4) Varbūt vēl kādi ieteikumi..!?

[ Šo ziņu laboja AzniX, 18 Sep 2013, 23:39:53 ]



-----------------
freedom ain't free.

Offline

Naits
18. Sep 2013, 23:41#20237

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Piebrauc ciemos

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mezamaris
18. Sep 2013, 23:41#20238

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Ja atvedīsi noņemtus štokus-pārbaudīšu,ņemt nost nav laika.

Offline

Gacho
18. Sep 2013, 23:42#20239

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX


18 Sep 2013, 23:36:55 AzniX rakstīja:
Situācija sekojoša!

Mocis: Kawasaki ER6n 2006. gada modelis
Problēma: sulo priekšējā dakša

Tātad, problēma ar dakšu. Sulo labā puse un sulo diezgan nepatīkami. Pāris reizes eļļa jau centusies paņemt mani uz izbrīnu un sākusi veikt savu ceļu lejup pa dakšu. Vecie saļņiki sāka mazliet sulot, tad nolēmu viņus mainīt, kas arī tika izdarīts. Neko ilgs man prieks nebija, jo suloja tā pat un pat vēl vairāk kā vecie. Nedomāju, ka saļņiki ir pie vainas, jo kreisās puses dakša nesulo, sulo tikai labā. Visdrīzāk, ka pie kritiena esmu saliecis dakšu. Vienīgi tas, ka kritiens bija kaut kad Jūnijā un sulot sāka man tā dakša kaut kad ap Augusta sākumu.

Jautājumi:

1) Kā, pie kā, kur pārbaudīt dakšu?
2) Vai iespējams, ka pie vainas, kas cits?
3) Kur meklēt lietotu dakšu maiņai?
4) Varbūt vēl kādi ieteikumi..!?


sezona beigusies, ravē nost dakšu, rauj ārā štoku, dod zinošiem laužiem, lai skatās vai nav līka vai nevar iztaisnot. ja var, viss kruta.
ja ne... nu, meklē jaunu štoku.

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

AzniX
18. Sep 2013, 23:48#20240

Kopš: 06. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 215

Braucu ar: Kawasaki Versys, Kawasaki ER6n, Honda CRF250L

Nait, piektdien piebraukšu pie tevis(ja tev der?), nu vai arī varbūt rīt pēc darba, skatoties cikos tikšu brīvs.

Tā kā sezona vēl nav beigusies tad pagaidām dakšu nost neravēšu

-----------------
freedom ain't free.

Offline