Autors | Ziņojums |
soulfreak | 17. May 2017, 00:06 | #20201 |
|
Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nū, neesmu zils, ka pēc smakas nāk džeki nāca pēc jakas.. pēc smakas nāk dāmas |
Offline | |
|
soulfreak | 17. May 2017, 00:06 | #20202 |
|
Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| eh, cik dramatisks hoķis |
Offline | |
|
Tomucis | 17. May 2017, 22:50 | #20203 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| nedaudz teorijas, lūdzu. Ko sakat par Vectru pret škodu octavia pret passatu? dīzelļi konkrēti interesē. 2005-07 gadi. ņemot vērā ja budžets ir velams iespīlēts [ Šo ziņu laboja Tomucis, 17 May 2017, 23:23:35 ] |
Offline | |
|
|
karlsons | 18. May 2017, 00:14 | #20204 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| Skoda korodee
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
Kasels77 | 18. May 2017, 07:36 | #20205 |
|
Kopš: 19. Sep 2015
Ziņojumi: 80
Braucu ar: fz8s
|
17 May 2017, 22:50:23 Tomucis rakstīja:
nedaudz teorijas, lūdzu. Ko sakat par Vectru pret škodu octavia pret passatu? dīzelļi konkrēti interesē. 2005-07 gadi. ņemot vērā ja budžets ir velams iespīlēts
Passat dīzeļiem 2.0 ar lieliem zirgiem 170 bieži problēmas ar dzinēju detaļas neturu slodzi
|
Offline | |
|
tivars | 18. May 2017, 08:24 | #20206 |
|
Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 568
Braucu ar: Briesmoni (© sieva)
|
17 May 2017, 22:50:23 Tomucis rakstīja:
nedaudz teorijas, lūdzu. Ko sakat par Vectru pret škodu octavia pret passatu? dīzelļi konkrēti interesē. 2005-07 gadi. ņemot vērā ja budžets ir velams iespīlēts
Jebkuram rēķinies, ka liela iespēja, ka būs spararats jāmaina, kas vairumā gadījumu pavelk līdzi arī sajūgu, EGR vārsti un DPF filtri aizauguši, turbīnas izbeigušās, nemaz nerunājot par visādiem citiem štruntiem...
Un kad beidzot kājām gājējs
Pats pie sava auto tiek
Pašam vairs no auto prieka
Daudz kas pāri nepaliek.
La La La......
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts. |
Offline | |
|
Tomucis | 18. May 2017, 08:25 | #20207 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| precizēšu, par passatu konkrēti interesē 2.0 140hp
Škodai tad jau 1,9 jo reti atrast 2.0
Vectrai arī laikam 1.9 150hp varbūt
tad sanāk, labāk bez autiņa palikt
[ Šo ziņu laboja Tomucis, 18 May 2017, 08:26:12 ] |
Offline | |
|
tivars | 18. May 2017, 08:28 | #20208 |
|
Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 568
Braucu ar: Briesmoni (© sieva)
|
18 May 2017, 08:25:30 Tomucis rakstīja:
precizēšu, par passatu konkrēti interesē 2.0 140hp
Škodai tad jau 1,9 jo reti atrast 2.0
Vectrai arī laikam 1.9 150hp varbūt
tad sanāk, labāk bez autiņa palikt
nezinu vai labāk, bet lētāk toč
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts. |
Offline | |
|
Tomucis | 18. May 2017, 08:30 | #20209 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| nu, diemžēl, variantu nav. otrs autoss ir vajadzīgs. tik jāizšķiras kurš ir mazāka sāpe, bet ar domu uz ilgāku laiku |
Offline | |
|
tivars | 18. May 2017, 08:33 | #20210 |
|
Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 568
Braucu ar: Briesmoni (© sieva)
| Ir bijis gan pasāts, gan vektra, komforta ziņā viss labi gan vienai, gan otrai, vektrā šķiet, ka vairāk var salādēt, pasātam smukāks interfeiss. Par remontiem - kā jau minēju...
3litrīgos opeļus nevajagot ņemt - problemātiski esot, cilindru čaulas sēžoties un vēl kas nekas[ Šo ziņu laboja tivars, 18 May 2017, 08:36:33 ]
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts. |
Offline | |
|
karlsons | 18. May 2017, 08:45 | #20211 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
|
17 May 2017, 22:50:23 Tomucis rakstīja:
nedaudz teorijas, lūdzu. Ko sakat par Vectru pret škodu octavia pret passatu? dīzelļi konkrēti interesē. 2005-07 gadi. ņemot vērā ja budžets ir velams iespīlēts
nu man skoda bija, 2006g, ar ~400k km noskreejienu beigās pardevu, nobraucu 100k km , 1.9 tdi, ap 100 hp, chipota
plusi:
auto iet uz gaisa, 4-6 l patēriņš
detaļas lētas, īpaši neplīst
ietilpīgs
mīnusi
ārprata rūsē, samainīju prom jo sapratu ka jāpārkrāso viss auto un pēc kāda laika atkal būs jādara tas pats
skaļš salons, grab n shit
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
Dartagnan | 18. May 2017, 08:45 | #20212 |
|
Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Senson auto uz vietas noliktavā ir gan orģinālās, gan neorģinālās 2.0Tdi motora galvas. Neorģinālās ir gan lētākas gan dārgākas. Tas jau ir rādītājs!
Spararati birst gan dsg gan manuāļiem, maksā ne lēti, spararatu nobeidz nevienmērīga dzinēja darbība (pi×da sprauslām) + pastiprināta vēlme braukt pārāk zemos apgriezienos (dsg to dara pats), sajāts, vibrējoš spararats sajāj kārbu. Ritošā kā jau VAG grupai - cenas nav lielas, bet laiku pa laikam kautkas jāpadara.
+ vēl turbīna, kvēpu filtrs, zobsiksnas maiņa un pārējās dīzeļa ekonomiskās lietiņas...
VAG grupas benzīna motorus šajos gados vuspār ņemt nedrīkst - sadales ķēdes pat 100k neiet - plīst, turbīnas plaisā un jūk ārā.
Ar žopeļiem pieredze maza, cik esmu darbojies pa lielam parastais dīzeļsekss - spararati, kārbas, sprauslas, turbīnas, kvēpu filtri. Ritošās ir ok. Ar benzīna motoriem problēmas nav novērotas.
Iesaku izvērtēt vajadzību pēc veca, nobraukta dīzeļa "ekonomijas"
Apskaties avensis. Ritošā ir bezproblēmu, dīzeļiem 50/50 reizi 200k ir jāmaina galvas blīve, izmaksas ap 500eur. D4D līdz '10 gadam nav kvēpu filtru, ar sprauslu, turbīnu un spararatu problēmām saskaras ļoti reti, sadales ķēde ir mūžīga. D-cat rij daudz, birst piezo sprauslas, ir kvēpu filtrs. Bet vislabāk 1.8 ar gāzi
-----------------
|
Offline | |
|
tivars | 18. May 2017, 08:53 | #20213 |
|
Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 568
Braucu ar: Briesmoni (© sieva)
|
parastais dīzeļsekss
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts. |
Offline | |
|
Tomucis | 18. May 2017, 08:58 | #20214 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| es tikko ar lielu problēmu tiku vaļā no corollas, nu lai gan 1998. tapēč man iekšējā panika attiecība pret to krastu. biju jau itkā nobriedis uz vw, bet nu šita biedēt mani...tomēr tad žopeli, vai?
dīzeli gribas, tjipa ekonomijas dēļ, jo apnika ar dodge ikdienā pa 16 litri liet uz 100 bet tomēr lai vēl tass autiņs kautcik iet uz priekš ar[ Šo ziņu laboja Tomucis, 18 May 2017, 08:59:05 ] |
Offline | |
|
karlsons | 18. May 2017, 08:59 | #20215 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| blja es laikam kautkaadu "vacijas tirgum razhotu" skodu biju iekjeeris no leishiem
nomainiiju divmasnieku, bet tas jau bija zinaams, jo tas suuc sak grabeet
ar motoru 0 probleemas
stuures reiku nomainiiju, 60 eur lietota un aizmirsti.
pacientam pasham ir jaasaprot, ja diesel der tikai tad ja ikdienaa mauc garus gabalus, tb tas auto paspeej pilnveertiigi sasniegt darba rezhiimu un lielaako ekspluataacijas laiku arii straadaat darba temperatuuraa... ja tu mullaasies pa pilseetu tipa start and stp, tad buus visas dartanjana mineetaas probleemas.
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
tivars | 18. May 2017, 09:01 | #20216 |
|
Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 568
Braucu ar: Briesmoni (© sieva)
| no jebkā tikt vaļā ir dirsā nereāli! Ja nu vienīgi baigi paveicās. Cena par augstu, neviens nezvana, par zemu atkal neviens nezvana, pēc gada viens piezvanīs, apskatīties var? Domāsi, da nu nah tu man tērē laiku - a šis atbrauc un nopērk!
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts. |
Offline | |
|
karlsons | 18. May 2017, 09:02 | #20217 |
|
Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| njem pastalu ar 1.9 tdi un brauc
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
|
Offline | |
|
tivars | 18. May 2017, 09:03 | #20218 |
|
Kopš: 19. Apr 2014
No: Rīga
Ziņojumi: 568
Braucu ar: Briesmoni (© sieva)
|
18 May 2017, 09:02:51 karlsons rakstīja:
njem pastalu ar 1.9 tdi un brauc
Traks esi? Opelis labāks
Bet es labāk ar Behu ... [ Šo ziņu laboja tivars, 18 May 2017, 09:04:37 ]
----------------- Kuģis ostā ir drošībā, bet ne tādēļ kuģis ir būvēts. |
Offline | |
|
Tomucis | 18. May 2017, 09:11 | #20219 |
|
Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| nu man autoss ir reāli ikdienai vajadzīgs 20km vienā pusē. Tjip lai "normāli" soļķis strādātu vajag vismaz 100km attālumā dzīvot no darba? bet tā lai var arī sievas kundzi ar 2 sīčiem un ratiem iesēdināt, nevis mazu dirsas pāŗvietotaju fuck pārāk sarežģīti |
Offline | |
|
Dartagnan | 18. May 2017, 09:15 | #20220 |
|
Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Vēlreiz par dīzeļa ekonomiju:
Passat 2.0tdi ap 6-6.5 uz simtu ir nepilni 7eur uz 100km + pastaigas uz/no servisa + sekss
Avensis 1.8 benzīns 6-9 uz simtu vai minot grīdā 10litru gāzes patēriņš, kas ir 5eur uz 100km. Ritošā nebirst, motors/kārba/spararats bezproblēmu. Maini tikai eļļu un klučus.
Kur ir ekonomija braucot/pisoties ar dīzeli???
Pats jau sesto gadu ikdienā braucu ar gāzētu v8 bēdu nezinot un priecājos kā visi ekonomē ar kannām laistoties un uz evakuatora vizinoties[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 18 May 2017, 09:17:22 ]
-----------------
|
Offline | |
|