Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Shadow
13. Sep 2013, 14:19#20201

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750

nonemu sajuga vaku un visu sajugu lidz blokam, nekadu deformaciju bojajumu viss tip top....
nonemu eneratora vaku ari vis ok, pie parsledzeja zem korpusa ar viss labi.......

nonemu ari kartera vaku ieksa skaidu nebija un metala gabalu......


bus jaliek karteris vieta jasledz slaukas nost ar stekeriem un janem nost no mocha dzinejs jo vairak neko ieraudzit nevar un noskruvet tikai parsklet uz pusem un petit kas tad grab.....

Offline

mexa
13. Sep 2013, 14:25#20202

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

izspiežot sajūgu pakāpeniski skaņa pazūd, tātad rotējoša detaļa, izspiežot sajūgu pamazām tas nomierinās, cik nu eļļa ļauj, un tur tā vibrācija, dakšām šķiet tur nebūtu jādreb

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Shadow
13. Sep 2013, 14:47#20203

Kopš: 29. Aug 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 125

Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750


13 Sep 2013, 14:25:33 mexa rakstīja:
izspiežot sajūgu pakāpeniski skaņa pazūd, tātad rotējoša detaļa, izspiežot sajūgu pamazām tas nomierinās, cik nu eļļa ļauj, un tur tā vibrācija, dakšām šķiet tur nebūtu jādreb


jau gandriz nocelu dzineju atliek tikai variants kas lacitim vedera varbut kads gultnis izjuka un kada as vibre staiga

Offline

CB1300
13. Sep 2013, 16:53#20204

Kopš: 12. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar:

Grafiks, kur var paspēlēties kā teorētiski mainās paātrinājums atkarībā no riepu izmēra, sākuma un pārslēgšanās rpm, ķēdes zobratu attiecības, utt. Tīra teorija, bez prakses, bet liela daļa taisnības tur ir. Fiziku nepiemānīsi

http://enginegraph.com/en/AccelerationDiagram/b...?vehicle_id=1731

Offline

Roliss
13. Sep 2013, 17:35#20205

Kopš: 05. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 157

Braucu ar: FZ6S

Ne pārāk tehnisks jautājums, bet nu tomēr: vai Lietuvā reģistrētiem transportlīdzekļiem ir iespējams pārbaudīt TA datus pēc numura, līdzīgi kā to var izdarīt mūsu CSDD lapā?

Offline

mexa
13. Sep 2013, 20:37#20206

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT


13 Sep 2013, 14:19:41 Shadow rakstīja:
nonemu sajuga vaku un visu sajugu lidz blokam, nekadu deformaciju bojajumu viss tip top....
nonemu eneratora vaku ari vis ok, pie parsledzeja zem korpusa ar viss labi.......

nonemu ari kartera vaku ieksa skaidu nebija un metala gabalu......


bus jaliek karteris vieta jasledz slaukas nost ar stekeriem un janem nost no mocha dzinejs jo vairak neko ieraudzit nevar un noskruvet tikai parsklet uz pusem un petit kas tad grab.....

a sajūga grozs nekustās kur nevajag? izpiežot un tā pat kustinot? ja jau izjauci tiktāl izjauc sajūgu un izkustini visu kas pa rokai, nebūs atsperu nostiepuma, būs jūtama lufte, iespējams sajūga gultnī, vai sēdvietā, tālāk es nešķeltu motoru, es sliecos uz sajūga lufti, nu bet neesmu kārbu specs, tikai domas

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

termostats
14. Sep 2013, 22:10#20207

Kopš: 08. Jul 2013

Ziņojumi: 103

Braucu ar: GSX-R 1000 K7

iesakiet kur iegādāties ķēdi+zobratus gsxr 1000 K7?

Offline

Archy96
14. Sep 2013, 22:29#20208

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


13 Sep 2013, 20:37:04 mexa rakstīja:

13 Sep 2013, 14:19:41 Shadow rakstīja:
nonemu sajuga vaku un visu sajugu lidz blokam, nekadu deformaciju bojajumu viss tip top....
nonemu eneratora vaku ari vis ok, pie parsledzeja zem korpusa ar viss labi.......

nonemu ari kartera vaku ieksa skaidu nebija un metala gabalu......


bus jaliek karteris vieta jasledz slaukas nost ar stekeriem un janem nost no mocha dzinejs jo vairak neko ieraudzit nevar un noskruvet tikai parsklet uz pusem un petit kas tad grab.....

a sajūga grozs nekustās kur nevajag? izpiežot un tā pat kustinot? ja jau izjauci tiktāl izjauc sajūgu un izkustini visu kas pa rokai, nebūs atsperu nostiepuma, būs jūtama lufte, iespējams sajūga gultnī, vai sēdvietā, tālāk es nešķeltu motoru, es sliecos uz sajūga lufti, nu bet neesmu kārbu specs, tikai domas

Nejauciet galvu cilvēkam ar muļķībām, tiem jamahas sajūgiem ir luftes visās malās by default, tas motors ir jājauc pušu jebkurā gadījumā, jo pirmkārt savādāk to nesametināsi normāli, otrkārt pie kārbas mehānisma savādāk klāt netiksi un ar interneta diagnostiku šeit nav vērts nodarboties.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 14 Sep 2013, 22:30:16 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

termostats
15. Sep 2013, 13:18#20209

Kopš: 08. Jul 2013

Ziņojumi: 103

Braucu ar: GSX-R 1000 K7


14 Sep 2013, 22:10:46 termostats rakstīja:
iesakiet kur iegādāties ķēdi+zobratus gsxr 1000 K7?


Offline

snikers28048
15. Sep 2013, 18:49#20210

Kopš: 07. Sep 2013

No: Pāvilosta

Ziņojumi: 1

Braucu ar: YAMAHA FZR 250

sveiki varat man pastastik kapec mocim nav kompresija. kur varetu but ta vaina

Offline

Gantais
15. Sep 2013, 21:18#20211

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs

Sačikājies dekompresors (ja tāds ir) , vārsts(i) laiž garām (sēžas kirdik) vai vnk pa izpūtēju ir izlidojusi... nobraukts...

[ Šo ziņu laboja Gantais, 15 Sep 2013, 21:19:07 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

mexa
15. Sep 2013, 22:36#20212

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

gredzeni ar var būt galīgi piekaltuši ja 4t motors tad varbūt arī sadalenes pievads ir nobīdījies no vietas, piem ķēde pārleca vai kas tāds, un neaizver pilnīgi vārstus kad vajag, vārstu sēžas var būt izdegušas, te daudz variantu

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

qba
15. Sep 2013, 22:41#20213

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


15 Sep 2013, 13:18:00 termostats rakstīja:

14 Sep 2013, 22:10:46 termostats rakstīja:
iesakiet kur iegādāties ķēdi+zobratus gsxr 1000 K7?





Offline

Rizza
16. Sep 2013, 14:18#20214

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Jautājums par vārstu regulēšanu.
Kam varētu uzticēt noregulēt vārstus un salikt atstarpes ? nobraukti jau 55tkm, diez vai kāds to ir darījis. V4 motors, VFR 98 g.
Max moto serviss - skaidrs.
Vēl kāds ?

Itkā jau daudzi to dara paši, bet kaut kā šito darbu labāk uzticu kādam ar lielāku pieredzi.

Offline

K-K
16. Sep 2013, 14:31#20215

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory



un aiziet. + Hondā var dabūt oriģinālās vārstu šaibas, kuras ir precīzas ~ 0.02 solis, atšķirībā no aftermarket ar 0.05 soli.

Procesā visvairāk jaseko līdzi sadaleņu / kloķenes metkām, lai ir precīzi un nesavārītu sūdus. Pārējais ir salīdzinoši vienkārši.

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Rizza
16. Sep 2013, 14:47#20216

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Tur jau tā lieta, ka ir "viegli" vienam aizņem 3 stundas citam 8, bet ne par to.
Teorētiski nojaucu visu nost. uz lapas sazīmēju cilindrus un vārstus iepl/izpl. pēc tam pēc manuāļa sagriežu atmetkas un ar atstarpes mērītāju samēru atstarpi, pēc tam uz hondu pēc šaibām utt..

No štrumiem nevajag dinamometrisko atslēgu ? manam sadalenes griež zobrati nevis ķēde, un tiem ķipa vajag.

nu nez.

itkā līdz ziemai laiks ir, jāpastudē info šajā sakarā.

Offline

K-K
16. Sep 2013, 14:50#20217

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

NM atslēgu vajag(mazo līdz 25nm), tieshi priekš plāksnes, kas piespiež sadalenes. + Tai plāksnei ir svarīga atskrūvēšanas / pievilkšanas kārtība, lai nesavērptu.



-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

Rizza
16. Sep 2013, 14:53#20218

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Tur jau tā lieta, ka ir visādas sīkas nianses, kuras es nezinu. negribētos kko saqist.

Atrisinājās.

[ Šo ziņu laboja Rizza, 16 Sep 2013, 15:20:13 ]

Offline

Lazda
16. Sep 2013, 16:36#20219

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR

Kāds varbūt varētu ieteikt kādu meistaru, kas varētu nomainīt stūres gultņus?

-----------------

Offline

CB1300
16. Sep 2013, 16:59#20220

Kopš: 12. Aug 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar:

Power Commander - radās doma, vai čaklie ķīniešu pirkstiņi nav veikuši reverso inženieriju šim verķim? Nekā jau tur tādam īpaši sarežģītam navajadzētu būt, gan jau pašizmaksa ~20-30 USD robežās. Līdz ar to jautājums - vai kāds ir papētījis šo jomu kas lācītim vēderā?

Offline