Autors | Ziņojums |
Shadow | 13. Sep 2013, 14:19 | #20201 |
|
Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
| nonemu sajuga vaku un visu sajugu lidz blokam, nekadu deformaciju bojajumu viss tip top....
nonemu eneratora vaku ari vis ok, pie parsledzeja zem korpusa ar viss labi.......
nonemu ari kartera vaku ieksa skaidu nebija un metala gabalu......
bus jaliek karteris vieta jasledz slaukas nost ar stekeriem un janem nost no mocha dzinejs jo vairak neko ieraudzit nevar un noskruvet tikai parsklet uz pusem un petit kas tad grab..... |
Offline | |
|
mexa | 13. Sep 2013, 14:25 | #20202 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| izspiežot sajūgu pakāpeniski skaņa pazūd, tātad rotējoša detaļa, izspiežot sajūgu pamazām tas nomierinās, cik nu eļļa ļauj, un tur tā vibrācija, dakšām šķiet tur nebūtu jādreb
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Shadow | 13. Sep 2013, 14:47 | #20203 |
|
Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
|
13 Sep 2013, 14:25:33 mexa rakstīja:
izspiežot sajūgu pakāpeniski skaņa pazūd, tātad rotējoša detaļa, izspiežot sajūgu pamazām tas nomierinās, cik nu eļļa ļauj, un tur tā vibrācija, dakšām šķiet tur nebūtu jādreb
jau gandriz nocelu dzineju atliek tikai variants kas lacitim vedera varbut kads gultnis izjuka un kada as vibre staiga |
Offline | |
|
|
CB1300 | 13. Sep 2013, 16:53 | #20204 |
|
Kopš: 12. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar:
| Grafiks, kur var paspēlēties kā teorētiski mainās paātrinājums atkarībā no riepu izmēra, sākuma un pārslēgšanās rpm, ķēdes zobratu attiecības, utt. Tīra teorija, bez prakses, bet liela daļa taisnības tur ir. Fiziku nepiemānīsi
http://enginegraph.com/en/AccelerationDiagram/b...?vehicle_id=1731
|
Offline | |
|
Roliss | 13. Sep 2013, 17:35 | #20205 |
|
Kopš: 05. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 157
Braucu ar: FZ6S
| Ne pārāk tehnisks jautājums, bet nu tomēr: vai Lietuvā reģistrētiem transportlīdzekļiem ir iespējams pārbaudīt TA datus pēc numura, līdzīgi kā to var izdarīt mūsu CSDD lapā? |
Offline | |
|
mexa | 13. Sep 2013, 20:37 | #20206 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
13 Sep 2013, 14:19:41 Shadow rakstīja:
nonemu sajuga vaku un visu sajugu lidz blokam, nekadu deformaciju bojajumu viss tip top....
nonemu eneratora vaku ari vis ok, pie parsledzeja zem korpusa ar viss labi.......
nonemu ari kartera vaku ieksa skaidu nebija un metala gabalu......
bus jaliek karteris vieta jasledz slaukas nost ar stekeriem un janem nost no mocha dzinejs jo vairak neko ieraudzit nevar un noskruvet tikai parsklet uz pusem un petit kas tad grab.....
a sajūga grozs nekustās kur nevajag? izpiežot un tā pat kustinot? ja jau izjauci tiktāl izjauc sajūgu un izkustini visu kas pa rokai, nebūs atsperu nostiepuma, būs jūtama lufte, iespējams sajūga gultnī, vai sēdvietā, tālāk es nešķeltu motoru, es sliecos uz sajūga lufti, nu bet neesmu kārbu specs, tikai domas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
termostats | 14. Sep 2013, 22:10 | #20207 |
|
Kopš: 08. Jul 2013
Ziņojumi: 103
Braucu ar: GSX-R 1000 K7
| iesakiet kur iegādāties ķēdi+zobratus gsxr 1000 K7? |
Offline | |
|
Archy96 | 14. Sep 2013, 22:29 | #20208 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
13 Sep 2013, 20:37:04 mexa rakstīja:
13 Sep 2013, 14:19:41 Shadow rakstīja:
nonemu sajuga vaku un visu sajugu lidz blokam, nekadu deformaciju bojajumu viss tip top....
nonemu eneratora vaku ari vis ok, pie parsledzeja zem korpusa ar viss labi.......
nonemu ari kartera vaku ieksa skaidu nebija un metala gabalu......
bus jaliek karteris vieta jasledz slaukas nost ar stekeriem un janem nost no mocha dzinejs jo vairak neko ieraudzit nevar un noskruvet tikai parsklet uz pusem un petit kas tad grab.....
a sajūga grozs nekustās kur nevajag? izpiežot un tā pat kustinot? ja jau izjauci tiktāl izjauc sajūgu un izkustini visu kas pa rokai, nebūs atsperu nostiepuma, būs jūtama lufte, iespējams sajūga gultnī, vai sēdvietā, tālāk es nešķeltu motoru, es sliecos uz sajūga lufti, nu bet neesmu kārbu specs, tikai domas
Nejauciet galvu cilvēkam ar muļķībām, tiem jamahas sajūgiem ir luftes visās malās by default, tas motors ir jājauc pušu jebkurā gadījumā, jo pirmkārt savādāk to nesametināsi normāli, otrkārt pie kārbas mehānisma savādāk klāt netiksi un ar interneta diagnostiku šeit nav vērts nodarboties.[ Šo ziņu laboja Archy96, 14 Sep 2013, 22:30:16 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
termostats | 15. Sep 2013, 13:18 | #20209 |
|
Kopš: 08. Jul 2013
Ziņojumi: 103
Braucu ar: GSX-R 1000 K7
|
14 Sep 2013, 22:10:46 termostats rakstīja:
iesakiet kur iegādāties ķēdi+zobratus gsxr 1000 K7?
|
Offline | |
|
snikers28048 | 15. Sep 2013, 18:49 | #20210 |
|
Kopš: 07. Sep 2013
No: Pāvilosta
Ziņojumi: 1
Braucu ar: YAMAHA FZR 250
| sveiki varat man pastastik kapec mocim nav kompresija. kur varetu but ta vaina |
Offline | |
|
Gantais | 15. Sep 2013, 21:18 | #20211 |
|
Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Sačikājies dekompresors (ja tāds ir) , vārsts(i) laiž garām (sēžas kirdik) vai vnk pa izpūtēju ir izlidojusi... nobraukts... [ Šo ziņu laboja Gantais, 15 Sep 2013, 21:19:07 ]
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... |
Offline | |
|
mexa | 15. Sep 2013, 22:36 | #20212 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| gredzeni ar var būt galīgi piekaltuši ja 4t motors tad varbūt arī sadalenes pievads ir nobīdījies no vietas, piem ķēde pārleca vai kas tāds, un neaizver pilnīgi vārstus kad vajag, vārstu sēžas var būt izdegušas, te daudz variantu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
qba | 15. Sep 2013, 22:41 | #20213 |
|
Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
|
15 Sep 2013, 13:18:00 termostats rakstīja:
14 Sep 2013, 22:10:46 termostats rakstīja:
iesakiet kur iegādāties ķēdi+zobratus gsxr 1000 K7?
|
Offline | |
|
Rizza | 16. Sep 2013, 14:18 | #20214 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Jautājums par vārstu regulēšanu.
Kam varētu uzticēt noregulēt vārstus un salikt atstarpes ? nobraukti jau 55tkm, diez vai kāds to ir darījis. V4 motors, VFR 98 g.
Max moto serviss - skaidrs.
Vēl kāds ?
Itkā jau daudzi to dara paši, bet kaut kā šito darbu labāk uzticu kādam ar lielāku pieredzi.
|
Offline | |
|
K-K | 16. Sep 2013, 14:31 | #20215 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
un aiziet. + Hondā var dabūt oriģinālās vārstu šaibas, kuras ir precīzas ~ 0.02 solis, atšķirībā no aftermarket ar 0.05 soli.
Procesā visvairāk jaseko līdzi sadaleņu / kloķenes metkām, lai ir precīzi un nesavārītu sūdus. Pārējais ir salīdzinoši vienkārši.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
Rizza | 16. Sep 2013, 14:47 | #20216 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Tur jau tā lieta, ka ir "viegli" vienam aizņem 3 stundas citam 8, bet ne par to.
Teorētiski nojaucu visu nost. uz lapas sazīmēju cilindrus un vārstus iepl/izpl. pēc tam pēc manuāļa sagriežu atmetkas un ar atstarpes mērītāju samēru atstarpi, pēc tam uz hondu pēc šaibām utt..
No štrumiem nevajag dinamometrisko atslēgu ? manam sadalenes griež zobrati nevis ķēde, un tiem ķipa vajag.
nu nez.
itkā līdz ziemai laiks ir, jāpastudē info šajā sakarā.
|
Offline | |
|
K-K | 16. Sep 2013, 14:50 | #20217 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
| NM atslēgu vajag(mazo līdz 25nm), tieshi priekš plāksnes, kas piespiež sadalenes. + Tai plāksnei ir svarīga atskrūvēšanas / pievilkšanas kārtība, lai nesavērptu.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
Rizza | 16. Sep 2013, 14:53 | #20218 |
|
Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
| Tur jau tā lieta, ka ir visādas sīkas nianses, kuras es nezinu. negribētos kko saqist.
Atrisinājās. [ Šo ziņu laboja Rizza, 16 Sep 2013, 15:20:13 ] |
Offline | |
|
Lazda | 16. Sep 2013, 16:36 | #20219 |
|
Kopš: 23. Jul 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 221
Braucu ar: Honda CBR954RR
| Kāds varbūt varētu ieteikt kādu meistaru, kas varētu nomainīt stūres gultņus?
-----------------
|
Offline | |
|
CB1300 | 16. Sep 2013, 16:59 | #20220 |
|
Kopš: 12. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar:
| Power Commander - radās doma, vai čaklie ķīniešu pirkstiņi nav veikuši reverso inženieriju šim verķim? Nekā jau tur tādam īpaši sarežģītam navajadzētu būt, gan jau pašizmaksa ~20-30 USD robežās. Līdz ar to jautājums - vai kāds ir papētījis šo jomu kas lācītim vēderā? |
Offline | |
|