Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Supermoto
Autors | Ziņojums |
atomsmasher | | Kopš: 09. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: riteni
| sveicināti vīri,
briestu SuMo (cenu robežas no 2k-4k ls), stundas skaitīt negribētos, tāpēc principā sliecos uz 2 variantiem KTM vai Huskiju (ļoti patīk aprīlis, bet pēc izlasītā, laikam tomēr nē ).
par ktm lc4, cik saprotu, 620 ir vecie, 640 tā kā arī, bet no (laikam) 2005 jau nāk jaunāki 640 un 690smc
liela ir atšķirība stap šiem eksemplāriem, jo īpaši pēdējiem? (jauda, gājiens u.t.t.)? un kā ir ar Huskiju? | Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
|
10 Mar 2013, 17:55:22 atomsmasher rakstīja:
sveicināti vīri,
briestu SuMo (cenu robežas no 2k-4k ls), stundas skaitīt negribētos, tāpēc principā sliecos uz 2 variantiem KTM vai Huskiju (ļoti patīk aprīlis, bet pēc izlasītā, laikam tomēr nē ).
par ktm lc4, cik saprotu, 620 ir vecie, 640 tā kā arī, bet no (laikam) 2005 jau nāk jaunāki 640 un 690smc
liela ir atšķirība stap šiem eksemplāriem, jo īpaši pēdējiem? (jauda, gājiens u.t.t.)? un kā ir ar Huskiju?
pa lielam husqy un KTM lidzigi, bet huskijam nedaudz pieklibo servis/dalu sagade
ka ar KTM
nu tagad kad abi bus zem viena saimnieka (vismaz pasaules mērogā) varbūt arī LV kaut kas mainisies saja jomā...
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
Pauliic | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 920
Braucu ar: GS
|
10 Mar 2013, 15:27:04 semjonoff rakstīja:
10 Mar 2013, 09:05:41 ggg rakstīja:
Kuri ir tie 5% kas māk?
Es nemāku,Noris var,kurš vēl no šejieniešiem var?
Laikam jau Paulīc var
es domāju, ka no sava dr'a esmu labi ja 60% nosmēlis potenciāla
----------------- Pārdošanas aģentūra Nerūsējošā tērauda izlietnes Tērauda izstrādājumi
Grīdlīstes | Offline | | |
|
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
10 Mar 2013, 18:56:41 Pauliic rakstīja:
10 Mar 2013, 15:27:04 semjonoff rakstīja:
10 Mar 2013, 09:05:41 ggg rakstīja:
Kuri ir tie 5% kas māk?
Es nemāku,Noris var,kurš vēl no šejieniešiem var?
Laikam jau Paulīc var
es domāju, ka no sava dr'a esmu labi ja 60% nosmēlis potenciāla
60? parak dohera tu uz sevi ņem. kkadi 15% tad es tev ticešu | Offline | | |
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
10 Mar 2013, 17:55:22 atomsmasher rakstīja:
sveicināti vīri,
briestu SuMo (cenu robežas no 2k-4k ls), stundas skaitīt negribētos, tāpēc principā sliecos uz 2 variantiem KTM vai Huskiju (ļoti patīk aprīlis, bet pēc izlasītā, laikam tomēr nē ).
par ktm lc4, cik saprotu, 620 ir vecie, 640 tā kā arī, bet no (laikam) 2005 jau nāk jaunāki 640 un 690smc
liela ir atšķirība stap šiem eksemplāriem, jo īpaši pēdējiem? (jauda, gājiens u.t.t.)? un kā ir ar Huskiju?
huskqvarna 610 ir zelta vidusceļs priekš sumo[ Šo ziņu laboja uldens2, 10 Mar 2013, 19:27:43 ] | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| KTM LC4 - 600Cm3 ir pavisam vecais motors, mūsidenām arhaisms pilnīgs, praktiski nekur nav sastopams.
Tālāk ir motors 620/625/640/660 - šie visi ir vienādi. Atšķiras galva, virzuļa rensumsxgājiens, bet principjālu atšķirību NAV ! Tas pats ar rāmjiem utt.
690 jau ir divas paaudzes un apakšpaaudzes
Pirmais 690(fiziski 654cm3) ir ar divu veidu motoriem. Viens ir ar 64zirgiem, tie nāk SM, SMR un Duke3. Otrs motors ir ar 63 zirgiem un nāk endūram un SMC.
Otrās paaudzes 690 jau ir ar fiziskiem 690cm3, vairāk zirgiem precīzi
Tie ir otrie
Enduro & SMC (66 zirgi)
Duke4( 67 zirgi)
Duke 4 R (69,1 zirgs)
Jā atsķirība starp 690cm3 un vecākajiem ir BAIGĀ !
Ja finansiāli vari pacelt, tad viennozīmīgi IR vērts.
Ps, jau iepriekš atvainojies tiem, kam tas sāp, ka manas zināšanas par KTM ir lielākas kā par citiem ražotājiem.
Ps2. Tirgoju 690 SMR ! [ Šo ziņu laboja MIGs, 10 Mar 2013, 19:46:05 ]
-----------------
| Offline | | |
zazzaa | | Kopš: 31. Oct 2010
No: Salaspils
Ziņojumi: 3333
Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen
| Re ka ktmam motors uzbriedis no 600 lidz 690 [ Šo ziņu laboja zazzaa, 10 Mar 2013, 19:56:14 ]
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| V2 motors no 950 ir uzbriedis līdz ~1300(Prototipa streetam) !
-----------------
| Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Nu juus te saspamojushi.... Koru kari 3 es tikmeer saskruuveeju galvas, noreguleeju vaarstus un atklaaju kaarteejo paarsteigumu
Vaaks uz sadalenju kjeezhu piedzinjas asiites, kas nodala dzineeja elloshanas sisteemu no kaarbas kaadaa paarjaukshanas reicee ticis par stipru pievilkts, salociita viena ausiite un radusies plaisa, kuras rezultaatas shis vaaks vairs hermeetiski neatdaliija dzineeja daljas, iespeejams ka ella no dzineeja aizpluuda uz kaarbu, vai kaarbas ella sagaaja dzineejaa un galu galaa notika tas kas notika
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
karlsons | | Kopš: 07. Oct 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 3422
Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi
| vaaks atkal nieres cenaa?
----------------- L/s tehnika, imports/eksports
Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla
| Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Nee, amerikaa 5 usd, eiropaa 9GBP vai 11EUR, bet jaagaida meenesis
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
atomsmasher | | Kopš: 09. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: riteni
|
10 Mar 2013, 19:36:08 MIGs rakstīja:
KTM LC4 - 600Cm3 ir pavisam vecais motors, mūsidenām arhaisms pilnīgs, praktiski nekur nav sastopams.
Tālāk ir motors 620/625/640/660 - šie visi ir vienādi. Atšķiras galva, virzuļa rensumsxgājiens, bet principjālu atšķirību NAV ! Tas pats ar rāmjiem utt.
690 jau ir divas paaudzes un apakšpaaudzes
Pirmais 690(fiziski 654cm3) ir ar divu veidu motoriem. Viens ir ar 64zirgiem, tie nāk SM, SMR un Duke3. Otrs motors ir ar 63 zirgiem un nāk endūram un SMC.
Otrās paaudzes 690 jau ir ar fiziskiem 690cm3, vairāk zirgiem precīzi
Tie ir otrie
Enduro & SMC (66 zirgi)
Duke4( 67 zirgi)
Duke 4 R (69,1 zirgs)
Jā atsķirība starp 690cm3 un vecākajiem ir BAIGĀ !
Ja finansiāli vari pacelt, tad viennozīmīgi IR vērts.
Ps, jau iepriekš atvainojies tiem, kam tas sāp, ka manas zināšanas par KTM ir lielākas kā par citiem ražotājiem.
Ps2. Tirgoju 690 SMR !
paldies vīriem par atbildēm, jo īpaši MIGam, izsmeļoši.
no kuriem gadiem nāk 690 pirmā un otrā paaudze?
Mēģināšu iespringt uz 690 smc, otrs variants tad ir 640 (cik saprotu no 2005 gada jaunajiem atšķiras vizuālais (lampa, 2 stobri) un tehniskais(jauda))
p.s. kāds varbūt var ieteikt kādas sakarīgas moču iegādes internetvietnes (bez www.mobile.de) | Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 955
Braucu ar: ktm LC4
| ->atomsmasher
...tas LC4,625 cc,no 2005.gada-jauda tāpat std 40kW(55 PS)...bet motoram pilnveidota eļļošanas sistēma,tātad-tie pēdējie gadi VISLABĀKIE | Offline | | |
El_Camino | | Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Bet kāds tad bija to Bergu aizbraucis paskatīties? Cik slikti un kas tur ir?
10 Mar 2013, 17:03:44 Bagars rakstīja:
10 Mar 2013, 16:53:30 Wanags rakstīja:
09 Mar 2013, 00:45:27 Archy96 rakstīja:
07 Mar 2013, 16:15:29 TB rakstīja:
Piezvaniju pusstundu pēc sludinājuma ielikšanas un mo jau bija norezervēts...
Un paveicās Tev drūmi, jo dakša un rati arī ir vienīgais, kas tur ir ņemams.
Sludinājums ir atpakaļ.Cik smagas auzas ir,pilnīgi nebraucams?
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...other/gleej.html
Šitā modeļa pabraukts bergs jau pēc definīcijas ir lielāka bēdu ieleja nekā nokauts aprīlis.
Bet nu jāvērtē katrs konkrētais eksemlārs. Koments bija par šitiem bergiem vispār. Bet ja griežās, tad griežās labi.
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
11 Mar 2013, 08:57:40 atomsmasher rakstīja:
...
no kuriem gadiem nāk 690 pirmā un otrā paaudze?
Mēģināšu iespringt uz 690 smc...
Pirmais no visiem 690 bija 690SM, tas sākās 2007. gada pašās beigās
Enduro 690 no 2008. gada
Enduro R no 2009. gada
Ar SMC vajadzētu būt identiski.
Kautkru tur pa vidam SM un SMR beidza ražot un no ieliniekiem palika tikai Duke 690(Duke 3).
2011-šodienai ir 690cm3 otrā paaudze.
+- Kaut kā tā vajadzētu būt.
-----------------
| Offline | | |
xtx_mens | | Kopš: 12. Apr 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 106
Braucu ar: kx450f
| Vecīt vot kad tu uzraksti šitā ir skaidrs, ka runā par lietu:
"KTM LC4 - 600Cm3 ir pavisam vecais motors, mūsidenām arhaisms pilnīgs, praktiski nekur nav sastopams...."
bet kad tu sāc rakstīt:
"PAr Yamahu - jau labāk, šis varētu būt tāds +- ikdienas aparāts pilsētai, bez baigām prašibām pēc jaudām, bremzēm un amortizatoriem. Tipa ērti braukt pa pilsētu un viss. Gribi gāzt skaties uz kautko citu...."
tad nu tieši Tu izklausies pēc daiļdirsēja.
Ko nozīmē "Gāzt"??? 7x nedēļā pa trasi šķērsām???
Te lielākā daļa kuri prasa padomu par sumo ir ikdienas braucēji, kuri nelēkā pa apmalēm nebraukā pa trepēm ratā un nedzīvojas pa trasēm.
Lai teksts būtu konstruktīvs varu teikt, ka braucu ar šo moci divus gadus (jā esmu arī bijis trijniekos un Biķerniekos) un priekš manis- ne pro braucēja - šis mocis ir pietiekams par attiecīgu cenu. es pat domāju ka izmantoju viņa resursu labi ja 80% apmērā. Jauda 47 Zs uz mana svara 110kg nav bijis par maz. mainijis esmu tikai riepas eļļas klučus. Tad, kad tie 47 kļūs par maz domāšu tālāk par iepējām uzlabot viņam.
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Vot šeit ir jātiek skaidrībā kādiem mērķiem pērc sumo, jo manā uztverē sumo ir paradzēts lai ar to aizskrietu pa trepēm, uzceltu ratiņā vai uztaisītu stopiju.
Tātad - ja tev ir labas bremzes, tad stopijns sanāk vieglāk. To, ka JR stopiju uztaisītu arī ar RVR likmotīvi nevienam nav šaubu.
Tāpat man liekas svarīgs faktors kādas ir remonta izmaksas pēc kārtējām acīm.
Tālāk - VISIEM SM uz šosejas pietrūkst ātruma. Tas viss ir kompromiss. Šeit IR no svara cik ātrumi kārbai un cik ātri vari pabraukt nemozot motoru. Manā gadījumā tas ir ~160km/h. Tālāk jau var pamocīt teju vai līdz 200km/h.
Citiem pietiek ar ātrumu 90-100km/h, es emsu zīmulsi un man nepietiek.
Katram savs, bet tieši tāpēc aŗi noraksturoju "Gāšanai" - ja 3 plauktus augstākas bremzes un amīši neko nenozīmē un uz pusi lielāka motra jauda neko nenozīmē tad ir lētāki un piemeŗotāki varianti, bet ja tas ir tas uz ko tiecies, tad ir piemērotāki moči par šo Yamahu.
Ja trasei, tad tur ir pavisam savādākas prasības kā ielai. [ Šo ziņu laboja MIGs, 11 Mar 2013, 12:07:18 ]
-----------------
| Offline | | |
EDX | | Kopš: 24. Nov 2009
Ziņojumi: 147
Braucu ar: Yam YZ290F; Husky SMR 510, Suz V-Strom650, Yam FJR 1300 u.c.
| Jūtās, ka sezona drīz sāksies - visiem jau adrenalīns pa visām malām spiežās ārā
----------------- It's all about fun.... | Offline | | |
atomsmasher | | Kopš: 09. Mar 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 47
Braucu ar: riteni
| vīri, varbūt variet ieteikt kādas sakarīgas SuMo tirdzniecības vietnes internetā. paldies jau iepriekš. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Tu gribi močus iepirkt ?
Nu nekas īpašs jau mšu galā nav. :
Pa pasauli vari pa forumiem parakāties, tur ir pirkt/pārdot sadaļas.
Te LV paliek supermoto.lv motodroms.lv, woowmotors.lv nu un protams reklāmas lapas aļa ss.lv
-----------------
| Offline | | |
|
|