Autors | Ziņojums |
Indo | 11. Sep 2013, 16:19 | #20181 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
11 Sep 2013, 16:04:14 Desa rakstīja:
Varbut pie kka var nomazgat KN gaisa filtru (par simbolisku samaksu) lai nepirkt visu mazgašanas komplektu ?
Varu uzdaavinaat mazgaajamo skjidr. un ellju. Kaadaam 5x vajadzeetu pietikt. Pasham vairs nav krossach, liidz ar to naffig nav vajadziigs. Razhotaajs Motorex.
-----------------
|
Offline | |
|
MIGs | 11. Sep 2013, 16:23 | #20182 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Indo - K&N nevajag smērēt ar paralona filtriem paradzētajām eļļām !
-----------------
|
Offline | |
|
Indo | 11. Sep 2013, 16:25 | #20183 |
|
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
11 Sep 2013, 16:23:27 MIGs rakstīja:
Indo - K&N nevajag smērēt ar paralona filtriem paradzētajām eļļām !
Tagad zinaashu! Man nav bijis KN. Jebkuraa gadijumaa, ja kaadam vajag PM.
-----------------
|
Offline | |
|
|
andrejins | 11. Sep 2013, 16:58 | #20184 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
11 Sep 2013, 12:28:22 mexa rakstīja:
ķepas slēdzis var jokus taisīt mierīgi, ja tāds ir
Varbūt tā var bū, bet kāpēc tad nelec, kamēr neizslēdz un neieslēdz aizdedzi? Ja slēdzis čakarējas tad šim toč nevajadzētu palīdzēt...
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
mexa | 11. Sep 2013, 17:29 | #20185 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
11 Sep 2013, 16:58:55 andrejins rakstīja:
11 Sep 2013, 12:28:22 mexa rakstīja:
ķepas slēdzis var jokus taisīt mierīgi, ja tāds ir
Varbūt tā var bū, bet kāpēc tad nelec, kamēr neizslēdz un neieslēdz aizdedzi? Ja slēdzis čakarējas tad šim toč nevajadzētu palīdzēt...
ne tikai, vēl afftars minēja ka var tomēr pielaist ar izspiestu sajūgu un starteri. ja tas bieži gadās un gribās pašam... sajūga kontaktus savieno uz īso, apiesi to visu štelli, ja gļuks pazudīs tātad kkur tajā kopējā ķēdē pazūd kontakts vai massa
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
andrejins | 11. Sep 2013, 19:47 | #20186 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
11 Sep 2013, 17:29:57 mexa rakstīja:
11 Sep 2013, 16:58:55 andrejins rakstīja:
11 Sep 2013, 12:28:22 mexa rakstīja:
ķepas slēdzis var jokus taisīt mierīgi, ja tāds ir
Varbūt tā var bū, bet kāpēc tad nelec, kamēr neizslēdz un neieslēdz aizdedzi? Ja slēdzis čakarējas tad šim toč nevajadzētu palīdzēt...
ne tikai, vēl afftars minēja ka var tomēr pielaist ar izspiestu sajūgu un starteri. ja tas bieži gadās un gribās pašam... sajūga kontaktus savieno uz īso, apiesi to visu štelli, ja gļuks pazudīs tātad kkur tajā kopējā ķēdē pazūd kontakts vai massa
Bet pēc shēmām, pat, ja ir pekas kontakts vainīgs, tad izspiests sajūgs nepalīdz, jo, ķepa un robs ir ni un ni... Tad vajadzētu no sākuma ielikt neitrālajā... Bet nez... Tad jau atkal, tiklīdz mestu robā, vajadzētu slāpt... Drīzāk tomēr lieku uz citu elektroniku kā vnk pekas slēdzis... Bet viss var būt, jo sevišķi pie itāļiem
Bet tā ir doma par sajūga kontaktu, to var salaist uz īso un paskatīties, vai vaina nav kkur tajā lokā![ Šo ziņu laboja andrejins, 11 Sep 2013, 19:48:28 ]
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
mexa | 12. Sep 2013, 01:09 | #20187 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| uj, vel nepiemineju to visu stelli salaist vel uz masu(pec shemas japapeta vai toch taa, mazums uz plusu jamet ) apskatot shemu vares saprast ka apiet pilniba to aizsardzibu, kad to izdarot nekas negluciis tad skaidrs kura virziena meklet, ja ne ta bus citas delas baudamas viss jaiet gulet
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mareens | 12. Sep 2013, 08:40 | #20188 |
|
Kopš: 02. Sep 2013
No: Cēsis
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Aprilia Pegaso 650
| Paldies, par padomiem vakar iztīrīju pekas slēdzi. Vakar vakarā braukājos, viss bija čikiniekā. šodien braucot atkal pāris reizes noslāpa. šovakar padarbošos ar sajūga slēdzi. tad jau redzēs, būs izmaiņas vai nē. |
Offline | |
|
mexa | 12. Sep 2013, 09:42 | #20189 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| peka dod - vai +, bet konfigi ir dažādi, tas jāpēta shēmā, apiet to sistēmu varētu lai zināt ka toč tas vai tas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
andrejins | 12. Sep 2013, 10:05 | #20190 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
| Parasti tā ir vienota sistēma, Neitrālā devējs, peka, sajūga svira. Ja nedeg N, tad ātrumā slāpst un nevar iedarbināt, ja ir nolaista peka.
Ja nav nolaista peka un nav neitrālajā, tad var iedarbināt ar izspiestu sajūgu.
Dēļ šīm drošības fīčām stipri šaubos ka kadā no šiem kontaktiem ir problēma, jo, ja tā ir peka, tad tāpat nevajadzētu varēt iedarbināt, kamēr neesi nonācis līdz neitrālajam...
Es meklētu kkur dziļāk vainu, jebkurā gadījumā var atslēgt šīs drošības fīčas, bet vai to vajag darīt...
Paskaties akumulatora tuvumā vai pie relejiem un drošinātājiem vai nav kas aizdomīgs. Pamēģini izņemt drošinātājus un tos notīrīt. Noņem masas klemmi un notīri to.
Pačeko kur aiziet masas vads, tam vajadzētu sazemēt rāmi un motoru, tas savienojums arī ir jāpārbauda un jāpārtīra. Un visbeidzot apskaties kas darās tajos vados, kas gar rāmi (zem būra) iet uz stūri, tur arī mēdz kāda dzīsla pakust, jo blakus adiatoram temperatūra mēdz būt pietiekami augsta!
Respektīvi, iztīri savienojumus un drošinātājus, pie reizes apskatoties kādā stāvoklī tas viss ir, pēc tam jau skatīsies dziļāk. Pēc gada spriežu, ka tev ir rotax ar karbūzi?
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
mareens | 12. Sep 2013, 10:35 | #20191 |
|
Kopš: 02. Sep 2013
No: Cēsis
Ziņojumi: 4
Braucu ar: Aprilia Pegaso 650
| ok, vakarā padarbošos.
jap, tas ir rotax ar diviem karbūžiem.. |
Offline | |
|
mexa | 12. Sep 2013, 12:53 | #20192 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| man gan šķiet ka gadījumā kad izspiežot sajūgu ar starteri pielec devējs nebūs pie vainas
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
siikais | 12. Sep 2013, 12:58 | #20193 |
|
Kopš: 29. Sep 2008
No: Bauska
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Kawasaki GPz 750
| Kas varētu būt par vainu, ka tahometrs nestrādā? Viss pārējais instrumentu panelim strādā. Yamaha R1 99. gada |
Offline | |
|
mexa | 12. Sep 2013, 13:12 | #20194 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| 31 ir VR induktīvais devējs, dod signālu dzirkstelei, kopēja ir massa ar visu citu mans padoms par apiešanu-CDI blokam iziet oranžs vads, kas pēc štekera nu jau ir zaļš/brūns, to kontaktu tupa pievienot pie massas, ja viss čikiniekā tad baudam kontaktus un visu citu kas ķēdē. ja nedod neko tad jau vaina būs kkur CDI ka piem pārkarst vai kas līdzīgs, vai uzpeldoša problēma ar 31 VR sensoru, tie mēdz mirt dažādi, bet sākumam jāizpēta prastākais
mani minējumi tika izvirzīti pēc šīs shēmas, ja tāir atbilstoša tam kas tev ir tad krāsām jābūt kā minēju ja nē ar testeri atradīsi to kontaktu uz CDI
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
ozolinshs | 12. Sep 2013, 18:24 | #20195 |
|
Kopš: 10. Nov 2010
No: Jūrmala
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Suzuki SV650s
| Jautajums Specukiem. Vai ir taisams Vadibas bloks? no suzuki sv650s 1999.gada. jo nekur nevaru atrast???
Varbut kads zin kur mekleet? |
Offline | |
|
andrejins | 12. Sep 2013, 18:50 | #20196 |
|
Kopš: 21. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 1529
Braucu ar: BMW F650 Strada
|
12 Sep 2013, 13:12:57 mexa rakstīja:
31 ir VR induktīvais devējs, dod signālu dzirkstelei, kopēja ir massa ar visu citu mans padoms par apiešanu-CDI blokam iziet oranžs vads, kas pēc štekera nu jau ir zaļš/brūns, to kontaktu tupa pievienot pie massas, ja viss čikiniekā tad baudam kontaktus un visu citu kas ķēdē. ja nedod neko tad jau vaina būs kkur CDI ka piem pārkarst vai kas līdzīgs, vai uzpeldoša problēma ar 31 VR sensoru, tie mēdz mirt dažādi, bet sākumam jāizpēta prastākais
mani minējumi tika izvirzīti pēc šīs shēmas, ja tāir atbilstoša tam kas tev ir tad krāsām jābūt kā minēju ja nē ar testeri atradīsi to kontaktu uz CDI
+1 Pilnībā piekrītu par pievienošnu masai, tas parādīs vai nav problēmas kaut kur "0" savienojumos! Bet pārkaršana arī netiek izslēgta, jo elektronikai tomēr savs mūžs
----------------- Purkšķinu ar vienpodnieku...
|
Offline | |
|
Shadow | 12. Sep 2013, 23:27 | #20197 |
|
Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
| Help interese, jusu domas minejumi kas varetu but pie vainas....
Yamaha r1 98 gads , pirms karbuzu sinhronizacija ieleca 1 roba un parplesa kedi un deformeja ar 1 posmu bloku kur sezh generators, viss stradaja labi un gaja ideali.
Tagad iedarbinot ir skana no karbas un parsledzeja puses ka blenderi metals maltos, vai ja kads ar cirvi pa sliedem dauzitu......
ar ispiestu sajugu nekas negrab tiko atlaiz sajugu sak sisties klabet, atrumi strada visi 6 un nekeras..........
Uzfilmeju skanu uz video....... interese jusu domas pirms jauksanas lauka,,,,,
viss sakas pec si bojajuma deformacijas.. sk bildi
http://youtu.be/5bjcrWSwlsM
bilde[ Šo ziņu laboja Shadow, 12 Sep 2013, 23:30:24 ] |
Offline | |
|
qba | 13. Sep 2013, 07:37 | #20198 |
|
Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
|
12 Sep 2013, 23:27:13 Shadow rakstīja:
Help interese, jusu domas minejumi kas varetu but pie vainas....
Yamaha r1 98 gads , pirms karbuzu sinhronizacija ieleca 1 roba un parplesa kedi un deformeja ar 1 posmu bloku kur sezh generators, viss stradaja labi un gaja ideali.
Tagad iedarbinot ir skana no karbas un parsledzeja puses ka blenderi metals maltos, vai ja kads ar cirvi pa sliedem dauzitu......
ar ispiestu sajugu nekas negrab tiko atlaiz sajugu sak sisties klabet, atrumi strada visi 6 un nekeras..........
Uzfilmeju skanu uz video....... interese jusu domas pirms jauksanas lauka,,,,,
viss sakas pec si bojajuma deformacijas.. sk bildi
http://youtu.be/5bjcrWSwlsM
bilde
$kiet ka tev kurvim lupatas.... jauc aaraa un luuko.... |
Offline | |
|
mexa | 13. Sep 2013, 09:33 | #20199 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| sajūga vāku nost un pēti kas kustās, vai kas izkritis
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Shadow | 13. Sep 2013, 09:44 | #20200 |
|
Kopš: 29. Aug 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 125
Braucu ar: Yamaha R1, Honda 900rr, Ducati 749, ducati 919, ducati 848, ducati 750
|
13 Sep 2013, 09:33:09 mexa rakstīja:
sajūga vāku nost un pēti kas kustās, vai kas izkritis
.
PEC skanas liekas.ka.pie selectora grab.kur..shift.forks.ta itka.deformetas.un berzhas ... Bet skana.tikai.ar.atalistu.sajugu ar ispiestu viss ok.... Nu ja.bus.janonem tas.vaks.ari..bet.ta.domaju.bez.visa.dzineja.demontazas.un.skelsanas neiztikt |
Offline | |
|