Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
mexa
30. Aug 2013, 21:41#20061

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

toch amorts? iedo izbraukt kādam meistaram, lai paklausās pats

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Lazda
30. Aug 2013, 21:45#20062

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR


30 Aug 2013, 21:41:47 mexa rakstīja:
toch amorts? iedo izbraukt kādam meistaram, lai paklausās pats

Tagad jau sāku šaubīties, jo amortiazotram būtu jābūt ok, sāku domāt, ka vai nu tas dakšas gultnis vai kaut kas cits. Labprāt rīt aizbrauktu un parādītu, bet rīt 6diena, jāgaida darba diena, bet braukt gribas.

-----------------

Offline

zazzaa
30. Aug 2013, 21:46#20063

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


30 Aug 2013, 20:12:01 Lazda rakstīja:
Sveiki! Nesen rakstīju, ka krakšķ priekšējais amortizators, kad bremzē vai kad ir uzrāviens. Aizvedu amortizatoru pie Shkapara, paldies viņam, visu iztīrīja un saeļļoja, bet tagad tāpat kaut kas kraķšķ. It kā pievilku to dakšas skrūvi, jo tur bija brīvkustība, bet tik un tā ir krakšķi, kad uzdod gāzi, gan pārslēdzoties, gan uzsākot. Šķiet, ka tas ir no priekšās, bet ir nelielas aizdomas, ka varbūt tā skaņa nāk no zobratiem. Ķēde ir nospriegota un saeļļota kārtīgi. Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?

a zobratiem zobi vēl ir? it sevišķi priekšējam... cik stipri ķedi pievilki?

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

lomsz
30. Aug 2013, 22:24#20064

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


29 Aug 2013, 16:37:04 Shadow rakstīja:

29 Aug 2013, 16:25:33 mexa rakstīja:
nu viennozīmīgi ieteiktu samainīt sveces un pie meistara karbiņus iztīrīt cik var un pārbaudīt nobīdes, kā arī visas vakuma trubiņas un savienojumus izbaudīt, iemeslu var būt daudz dažādu. varbūt vnk sveces ātri pārlej, be nu ja paspēj pārliet siltu tad sveces moš tupa aizdegušas. bet nu profilaksi uztaisi. būs tikai par labu. es savu iepērkot pat neskatījos kā darbinās utt, vnk visu izpucēju un -20 salā ar pirmo iegriezienu leca pastāvējis, pirms tam mocīju darbināt

vinjs vnk vel + nav 3 gadus braukts, tas ka jatira tas 100+ un sinhronizacija. vnk aizdomas vai nesulo tas kameras un nav jamaina pasi karbuzi vai rem komplkts no ebay japasuta.
Nu vecīt... Ej tīri karburatorus un pie vienas jaukšanas nomaini sveces... Atverot tik redzēs, vai remkomplektu vajag, bet labāk tik vecam mocim mainīt tās gumijas... Esmu redzējis vairākus močus pēc ilgstošas stāvēšanas, pēc 3 gadiem tie karbuļi ir pilni ar sveķiem, kas palikuši izgarojot degvielai... Tur vēl ir degvielas filtrs, ko nomainīt un sietiņš uz krāna degvielas bākā, ko iztīrīt... Pēc 3 gadu stāvēšanas tas ir jāizdara VISS...

[ Šo ziņu laboja lomsz, 30 Aug 2013, 22:25:34 ]

Offline

Lazda
30. Aug 2013, 22:48#20065

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR


30 Aug 2013, 21:46:09 zazzaa rakstīja:

30 Aug 2013, 20:12:01 Lazda rakstīja:
Sveiki! Nesen rakstīju, ka krakšķ priekšējais amortizators, kad bremzē vai kad ir uzrāviens. Aizvedu amortizatoru pie Shkapara, paldies viņam, visu iztīrīja un saeļļoja, bet tagad tāpat kaut kas kraķšķ. It kā pievilku to dakšas skrūvi, jo tur bija brīvkustība, bet tik un tā ir krakšķi, kad uzdod gāzi, gan pārslēdzoties, gan uzsākot. Šķiet, ka tas ir no priekšās, bet ir nelielas aizdomas, ka varbūt tā skaņa nāk no zobratiem. Ķēde ir nospriegota un saeļļota kārtīgi. Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?

a zobratiem zobi vēl ir? it sevišķi priekšējam... cik stipri ķedi pievilki?

tagad neesmu skatījies, būs jāapskatās! kad iepriekš prasīju meistaram, tad viņš teica, ka šito sezonu vēl izturēs, nākamsezon jāmaina, tākā varētu iespējams, ka būt saistīts ar to. nuu, aptuveni 2,5-3cm brīvkustību, it kā vajadzētu būt ok!

-----------------

Offline

KrumuJuris
30. Aug 2013, 23:04#20066

Kopš: 25. Nov 2011

Ziņojumi: 20

Braucu ar: GSX-R 600 SRAD


30 Aug 2013, 22:48:00 Lazda rakstīja:

30 Aug 2013, 21:46:09 zazzaa rakstīja:

30 Aug 2013, 20:12:01 Lazda rakstīja:
Sveiki! Nesen rakstīju, ka krakšķ priekšējais amortizators, kad bremzē vai kad ir uzrāviens. Aizvedu amortizatoru pie Shkapara, paldies viņam, visu iztīrīja un saeļļoja, bet tagad tāpat kaut kas kraķšķ. It kā pievilku to dakšas skrūvi, jo tur bija brīvkustība, bet tik un tā ir krakšķi, kad uzdod gāzi, gan pārslēdzoties, gan uzsākot. Šķiet, ka tas ir no priekšās, bet ir nelielas aizdomas, ka varbūt tā skaņa nāk no zobratiem. Ķēde ir nospriegota un saeļļota kārtīgi. Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?

a zobratiem zobi vēl ir? it sevišķi priekšējam... cik stipri ķedi pievilki?

tagad neesmu skatījies, būs jāapskatās! kad iepriekš prasīju meistaram, tad viņš teica, ka šito sezonu vēl izturēs, nākamsezon jāmaina, tākā varētu iespējams, ka būt saistīts ar to. nuu, aptuveni 2,5-3cm brīvkustību, it kā vajadzētu būt ok!

pavisam vienkarsi, panem un pasties vai daksa, nospied bremzes un pamegini sasupot prieksu mooo, uzreiz dzirdesi ir kkas vai nav.

-----------------
Dzer, brauc, un skaties vai vinnesi loterija :)

Offline

KrumuJuris
30. Aug 2013, 23:10#20067

Kopš: 25. Nov 2011

Ziņojumi: 20

Braucu ar: GSX-R 600 SRAD


30 Aug 2013, 09:31:04 Putnis76 rakstīja:

30 Aug 2013, 09:19:55 Sigsauer rakstīja:
Man jau ar izslideja kad nolaidu uz 2.1/1.9...ok gan jau kādu kļūdu pielaidu, bet nu ne dramatisku....Bikernieki man būtu piedevusi un kritiens 333 iespējams izpaliktu....Nākamgad noteikti pirksū trasei piemērotākas riepas....Pēc kritiena tagad neticu ne sev ne riepām vairāk

Jaunas riepas ir 10 reiz labakas par lietotam, un vel ja ipasi gribi trase maukt un vari atlauties tad labak ir likt jaunas uz katru track day. man bija ta ka pagajuso gadu vienreiz kartigi uzkarseju savas rosso corsa un bija metamas pec tam, jo vinas vairs nebija mikstas. uzliku jaunas un ir akal ok. secinajums tads ka ja reizi esi kartigi pa trasi nodevis tad ar tam riepam vairs pa pilsetu normali nepavirinasi.
Nja, man līdzīgs funktieris lai, gan kad uzliku šīs jaunas pēc lietotām, likās ka mega saķere


-----------------
Dzer, brauc, un skaties vai vinnesi loterija :)

Offline

faliks
30. Aug 2013, 23:21#20068

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter

Lazda, ritdien piezvani, bušu darbā, varesi piebraukt, palurešu ko tev tur

Offline

Lazda
30. Aug 2013, 23:45#20069

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR


30 Aug 2013, 23:21:50 faliks rakstīja:
Lazda, ritdien piezvani, bušu darbā, varesi piebraukt, palurešu ko tev tur

Ok, piezvanīšu, paldies!

-----------------

Offline

qba
02. Sep 2013, 14:08#20070

Kopš: 21. Sep 2009

Ziņojumi: 360

Braucu ar:


02 Sep 2013, 14:00:58 TheBear rakstīja:
Jautājums speciālistiem. Varbūt kāds zin meistara koordinātes, kurš izgatavo vējstiklus motocikliem? Esmu dzirdējis par Mālpils specu, kuš izgatavo vējstiklus pa nekosmiskām cenām, bet nekur info nevaru atrast.
Pēc garāka pārbrauciena ar mo tika saprasts, ka uz šosejas prasītos drusku garāks vējstikls par oriģinālo.
Runa iet par Honda Transalp xl650v 2003 gada.
Vai varbūt kādam ir ko piedāvāt pa saprātīgu ciparu?
Veikalu cenas drusku pa lielu.


http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=5662

Offline

egis
02. Sep 2013, 17:25#20071

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S

Kāda brenda bremžu uzlikas ir ok. tas tā, lai uzlikas nenoēd disku un lai labi bremzējas visos laika apstākļos. ārzemju saitos min EBC, kas vēl varētu būt tāds sakarīgs?

Offline

andrejins
02. Sep 2013, 18:59#20072

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


30 Aug 2013, 23:04:11 KrumuJuris rakstīja:

30 Aug 2013, 22:48:00 Lazda rakstīja:

30 Aug 2013, 21:46:09 zazzaa rakstīja:

30 Aug 2013, 20:12:01 Lazda rakstīja:
Sveiki! Nesen rakstīju, ka krakšķ priekšējais amortizators, kad bremzē vai kad ir uzrāviens. Aizvedu amortizatoru pie Shkapara, paldies viņam, visu iztīrīja un saeļļoja, bet tagad tāpat kaut kas kraķšķ. It kā pievilku to dakšas skrūvi, jo tur bija brīvkustība, bet tik un tā ir krakšķi, kad uzdod gāzi, gan pārslēdzoties, gan uzsākot. Šķiet, ka tas ir no priekšās, bet ir nelielas aizdomas, ka varbūt tā skaņa nāk no zobratiem. Ķēde ir nospriegota un saeļļota kārtīgi. Varbūt kādam ir bijis kas līdzīgs?

a zobratiem zobi vēl ir? it sevišķi priekšējam... cik stipri ķedi pievilki?

tagad neesmu skatījies, būs jāapskatās! kad iepriekš prasīju meistaram, tad viņš teica, ka šito sezonu vēl izturēs, nākamsezon jāmaina, tākā varētu iespējams, ka būt saistīts ar to. nuu, aptuveni 2,5-3cm brīvkustību, it kā vajadzētu būt ok!

pavisam vienkarsi, panem un pasties vai daksa, nospied bremzes un pamegini sasupot prieksu mooo, uzreiz dzirdesi ir kkas vai nav.

Ķēdei ir jābūt brīvākai! 3,5-4,5cm, skaties, lai apakša pie dakšas sākuma nesistos pa pakaļējo dakšu, tipa ir nostiepta. aizmugurējai dakšai ir liela kustība un pārāk pievilkta ķēde var sabojāt arī kārbu...

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Lazda
02. Sep 2013, 19:16#20073

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR


02 Sep 2013, 18:59:40 andrejins rakstīja:
Ķēdei ir jābūt brīvākai! 3,5-4,5cm, skaties, lai apakša pie dakšas sākuma nesistos pa pakaļējo dakšu, tipa ir nostiepta. aizmugurējai dakšai ir liela kustība un pārāk pievilkta ķēde var sabojāt arī kārbu...

Ja nemaldos, tad mazā Varadero manuālī ir rakstīts, ka brīvkustībai ir jābūt 1 collai jeb sākot no 2,5 cm, netā arī ir rakstīts, ka jābūt 2,5-3,5cm!

-----------------

Offline

Zigmunds
02. Sep 2013, 19:36#20074

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


02 Sep 2013, 19:16:26 Lazda rakstīja:

02 Sep 2013, 18:59:40 andrejins rakstīja:
Ķēdei ir jābūt brīvākai! 3,5-4,5cm, skaties, lai apakša pie dakšas sākuma nesistos pa pakaļējo dakšu, tipa ir nostiepta. aizmugurējai dakšai ir liela kustība un pārāk pievilkta ķēde var sabojāt arī kārbu...

Ja nemaldos, tad mazā Varadero manuālī ir rakstīts, ka brīvkustībai ir jābūt 1 collai jeb sākot no 2,5 cm, netā arī ir rakstīts, ka jābūt 2,5-3,5cm!


vēl ņemies ar to ķēdi?

piebrauc, šoreiz pievilkšu

Offline

andrejins
02. Sep 2013, 19:42#20075

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


02 Sep 2013, 19:36:21 Zigmunds rakstīja:

02 Sep 2013, 19:16:26 Lazda rakstīja:

02 Sep 2013, 18:59:40 andrejins rakstīja:
Ķēdei ir jābūt brīvākai! 3,5-4,5cm, skaties, lai apakša pie dakšas sākuma nesistos pa pakaļējo dakšu, tipa ir nostiepta. aizmugurējai dakšai ir liela kustība un pārāk pievilkta ķēde var sabojāt arī kārbu...

Ja nemaldos, tad mazā Varadero manuālī ir rakstīts, ka brīvkustībai ir jābūt 1 collai jeb sākot no 2,5 cm, netā arī ir rakstīts, ka jābūt 2,5-3,5cm!


vēl ņemies ar to ķēdi?

piebrauc, šoreiz pievilkšu


Ok, klausi manuālim Man arī apkopē pievilka tā, ka aizmugurējā dakša knapi kustējās, pēc tam esmu vilcis tā, lai neķer dakšu, un pārbaudu biežāk, nav jau grūti viņu pievilkt

Ķēdi labāk turēt drusku brīvāk, nevis iekulties dārgos kārbas remontos

Nu jā es arī daudz dīdos pa meža ceļiem, kur atkal labāk nedaudz lielāka brīvkustība, lai piekare strādā brīvi

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Zigmunds
02. Sep 2013, 19:50#20076

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


02 Sep 2013, 19:42:37 andrejins rakstīja:

02 Sep 2013, 19:36:21 Zigmunds rakstīja:

02 Sep 2013, 19:16:26 Lazda rakstīja:

02 Sep 2013, 18:59:40 andrejins rakstīja:
Ķēdei ir jābūt brīvākai! 3,5-4,5cm, skaties, lai apakša pie dakšas sākuma nesistos pa pakaļējo dakšu, tipa ir nostiepta. aizmugurējai dakšai ir liela kustība un pārāk pievilkta ķēde var sabojāt arī kārbu...

Ja nemaldos, tad mazā Varadero manuālī ir rakstīts, ka brīvkustībai ir jābūt 1 collai jeb sākot no 2,5 cm, netā arī ir rakstīts, ka jābūt 2,5-3,5cm!


vēl ņemies ar to ķēdi?

piebrauc, šoreiz pievilkšu


Ok, klausi manuālim Man arī apkopē pievilka tā, ka aizmugurējā dakša knapi kustējās, pēc tam esmu vilcis tā, lai neķer dakšu, un pārbaudu biežāk, nav jau grūti viņu pievilkt

Ķēdi labāk turēt drusku brīvāk, nevis iekulties dārgos kārbas remontos

Nu jā es arī daudz dīdos pa meža ceļiem, kur atkal labāk nedaudz lielāka brīvkustība, lai piekare strādā brīvi


Lazda pie manis piebrauca un es viņam to arī pateicu, ka ķēdei ir jākustās un jābūt kustībai, vēl jo vairāk, viņam ir varadero ar garāku dakšas gājienu un attiecīgi arī jābūt tiem 3cm+ gājienam.

Offline

Lazda
02. Sep 2013, 19:59#20077

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR


02 Sep 2013, 19:36:21 Zigmunds rakstīja:

02 Sep 2013, 19:16:26 Lazda rakstīja:

02 Sep 2013, 18:59:40 andrejins rakstīja:
Ķēdei ir jābūt brīvākai! 3,5-4,5cm, skaties, lai apakša pie dakšas sākuma nesistos pa pakaļējo dakšu, tipa ir nostiepta. aizmugurējai dakšai ir liela kustība un pārāk pievilkta ķēde var sabojāt arī kārbu...

Ja nemaldos, tad mazā Varadero manuālī ir rakstīts, ka brīvkustībai ir jābūt 1 collai jeb sākot no 2,5 cm, netā arī ir rakstīts, ka jābūt 2,5-3,5cm!


vēl ņemies ar to ķēdi?

piebrauc, šoreiz pievilkšu

Nē, nē, pievilku pats, bet paldies! Tagad man viņa ir diezgan brīva, it kā negrab nekas, tad jau viss ok.

-----------------

Offline

andrejins
02. Sep 2013, 19:59#20078

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


02 Sep 2013, 19:50:37 Zigmunds rakstīja:

02 Sep 2013, 19:42:37 andrejins rakstīja:

02 Sep 2013, 19:36:21 Zigmunds rakstīja:

02 Sep 2013, 19:16:26 Lazda rakstīja:

02 Sep 2013, 18:59:40 andrejins rakstīja:
Ķēdei ir jābūt brīvākai! 3,5-4,5cm, skaties, lai apakša pie dakšas sākuma nesistos pa pakaļējo dakšu, tipa ir nostiepta. aizmugurējai dakšai ir liela kustība un pārāk pievilkta ķēde var sabojāt arī kārbu...

Ja nemaldos, tad mazā Varadero manuālī ir rakstīts, ka brīvkustībai ir jābūt 1 collai jeb sākot no 2,5 cm, netā arī ir rakstīts, ka jābūt 2,5-3,5cm!


vēl ņemies ar to ķēdi?

piebrauc, šoreiz pievilkšu


Ok, klausi manuālim Man arī apkopē pievilka tā, ka aizmugurējā dakša knapi kustējās, pēc tam esmu vilcis tā, lai neķer dakšu, un pārbaudu biežāk, nav jau grūti viņu pievilkt

Ķēdi labāk turēt drusku brīvāk, nevis iekulties dārgos kārbas remontos

Nu jā es arī daudz dīdos pa meža ceļiem, kur atkal labāk nedaudz lielāka brīvkustība, lai piekare strādā brīvi


Lazda pie manis piebrauca un es viņam to arī pateicu, ka ķēdei ir jākustās un jābūt kustībai, vēl jo vairāk, viņam ir varadero ar garāku dakšas gājienu un attiecīgi arī jābūt tiem 3cm+ gājienam.


Man arī vēl ir varadero (arī 125) Tieši tāpēc arī rakstīju, jo kārbu sačakarēt ir viegli... Bet pēc tam taisīt vaļā maku un meklēt kādu, kas labos ir jau daudz grūtāk

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

deMarco
02. Sep 2013, 21:09#20079

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Brembo Z04

Bet ja nopietni, tad nav labu vai liktu uzliku. Ir uzlikas konkrētam mērķim. Katram ražotājam ir 3-5 satāvu uzlikas. Izdomā pats ko tev vajag.


02 Sep 2013, 17:25:09 egis rakstīja:
Kāda brenda bremžu uzlikas ir ok. tas tā, lai uzlikas nenoēd disku un lai labi bremzējas visos laika apstākļos. ārzemju saitos min EBC, kas vēl varētu būt tāds sakarīgs?


-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

Benji
02. Sep 2013, 21:37#20080

Kopš: 19. Sep 2010

Ziņojumi: 1226

Braucu ar: S1000RR

Man arii laiks mainiit prieksheejos kluchus - Brembo Z04 man nevajadzees , bet shobriid izskataas, ka jaanjem Brembo SC. Ir kaadi citi ieteikumi (pie dinamiskas braukshanas un ne paaraak daudz km gadaa)?

Offline