Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Tomucis
26. Aug 2013, 13:59#20001

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

ok,tikko tikshu shodien pie mo,taa izbaudiishu

26 Aug 2013, 12:48:01 andrejins rakstīja:

26 Aug 2013, 12:42:48 Tomucis rakstīja:
kada signalizacija vai imobilaizers=) 82.gads.nu apmeram kadus 80 km varu nobraukt ar aķi. pedejo reizi kad meriju voltāzu,neitrala vispar neladeja,dodot apgriezienus arii ne.iztesteeju R/R,nu uzraada,ka varetu buut kautkur isais,bet nu isti nezinu.vai ja isais,tad neladetu?


Ja īsais, tad vajadzētu lādēt neskatoties uz to, izklausās pēc ģenerātora problēmas, vai sprieguma regulators... Pamēģini iedarbināt un pamērīt pie aķa MAIŅSTRĀVU Tai tur nevajadzētu būt, bet, ja regulators pipec, tad tur ļoti ticams tā būs, ja nav tad es teiktu, ka ģenerators jāpārbauda!

Resp. visbiežāk, kad regulātors aiziet, tad vainīs ir taisngriezis, kas maiņstrāvu pārveido līdzstrāvā, ja tā notiek, tad pie aķa būs maiņstrāva un ar to jau mo neko neiesāks, tā var ar izslēgšanas metodi noteikt ko dara regulators (vai strādā, vai nē)

Vēl vari pārbaudīt ko dod ģenerators, te gan jāpārbauda spriegums kādā no tiem trim vadiem, kas nāk uz regulatoru (standarta shēma ir tāda, ka pienākošie ir trīs, aizejošie divi) Ja strāva nāk un tā ir ap/virs 50V maiņstrāva (starp diviem no trim vadiem, parasti dzelteniem) Tad stators ir kārtībā, un visa problēma slēpjas tieši regulatorā

Offline

lomsz
26. Aug 2013, 14:18#20002

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


26 Aug 2013, 13:38:16 kjari rakstīja:

26 Aug 2013, 10:39:19 lomsz rakstīja:
Man Yamaha spidometrs lasa no kārbas, nezinu precīzi kā R6, bet tas, ka rāda ātrumu stāvošam mocim, norāda, ka kārba griežas, tatad vaina aiz kārbas, paliek tikai zobrats... Un vēlreiz- negrābsties gar zobratiem- ķēdi pie ieslēgta dzinēja...Viens, divi, un pirkstiņi kabatā...


LOMZS - PAAAAALLLDDDIIIEESSS!!!!

Tikko kā izjaucu moci - tur tik tiešām mazais zobrats ir nost!
Nezinu, kas liks kopā, bet nopērc/pasūti jaunu kontrējošo paplāksni(zem uzgriežņa) un pievilkt vajag ar atbilstošu spēku (mēra ar dinamometrisko atslēgu)... Un visi tak zin anekdoti, ka dakteris "paldies" nedzer...

Offline

dainels
26. Aug 2013, 15:24#20003

Kopš: 01. Sep 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Yamaha YZ125


26 Aug 2013, 12:31:29 UDT rakstīja:

26 Aug 2013, 12:14:22 soulfreak rakstīja:

26 Aug 2013, 11:06:26 dainels rakstīja:
Vai Yamaha yz125 1999.gada. ir rekluse sajūgs?


Tātad, ja Tu nezini, kas ir Rekluse, tad 10000% tāda tur nav!
Jauc vien vaļā to nabaga bērīti un remontē kārbu, ko esi sajājis, gudriniek!


Vins var buut ja kaads to ir uzlicis.
Rekluse sajuugs darbojas taa ka mocis ir robaa piemeeram, tuksgaitas apgriezieni un ar atlaistu sajuugu neiet uz prieksu. Uzdodot gaazi mocis saak kusteet.


Paldies par info, nav man tāds sajūgs ka raksti.
Jau 3 gadus laužu viņu pa trasēm, ne reizi neesmu lietojis sajūgu slēdzoties, a kārbai laikam eļļa vainīga bija, samainīju tagad smuki slēdzās, skaidas arī nebija. Sajūgu arī pieregulēju, neizspiedās līdz galam.
Specenē man rakstīts ka semi-automatic, bet nu nezinu kas tas tāds ir - man iet Tā kā jādod tik ručkā, pa ziemu izjauks apskatīs kas tur ir

[ Šo ziņu laboja dainels, 26 Aug 2013, 15:26:53 ]

Offline

soulfreak
26. Aug 2013, 15:43#20004

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Jaunais cilvēk, Tu kārbā eļļu maini tikai pēc 3 gadu laušanas pa trasi? Manuālis saka, ka jāmaina ir ik pēc 12 stundām!

Es ļoti iesaku aiziet ciemos pie kāda meistara un apjautāties par šī agregāta pareizu lietošanu! Kad jāmaina eļļas, jāmazgā filtri, jāmaina virzulis, gredzeni, cilindram jāatjauno pārklājums, jāeļļo/jāmaina ķēde/zobrati, jāmaina eļļas amīšos utt.
Nokačā vismaz internetā manuāli, kur būs aprakstīta šī mopēda pareiza lietošana un apkope!

P.S. Mainot eļļu Tev ļoti maz cerības, ka kaut kas nāks ārā pa to mikroskopisko caurumiņu.

[ Šo ziņu laboja soulfreak, 26 Aug 2013, 15:45:12 ]

Offline

dainels
26. Aug 2013, 16:04#20005

Kopš: 01. Sep 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Yamaha YZ125


26 Aug 2013, 15:43:42 soulfreak rakstīja:
Jaunais cilvēk, Tu kārbā eļļu maini tikai pēc 3 gadu laušanas pa trasi? Manuālis saka, ka jāmaina ir ik pēc 12 stundām!

Es ļoti iesaku aiziet ciemos pie kāda meistara un apjautāties par šī agregāta pareizu lietošanu! Kad jāmaina eļļas, jāmazgā filtri, jāmaina virzulis, gredzeni, cilindram jāatjauno pārklājums, jāeļļo/jāmaina ķēde/zobrati, jāmaina eļļas amīšos utt.
Nokačā vismaz internetā manuāli, kur būs aprakstīta šī mopēda pareiza lietošana un apkope!

P.S. Mainot eļļu Tev ļoti maz cerības, ka kaut kas nāks ārā pa to mikroskopisko caurumiņu.


Nu tagad kādas 15 motorstundas būs kopš pēdējās eļļas maiņas.
Remontēšos pa ziemu, ko ta tagad, sezona jānobeidz vēl. A meistari te daudz, tāpēc tā ir ka viens saka ka jāspiež sajūgs, otrs ka nē.

Offline

maniac
26. Aug 2013, 16:21#20006

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5170

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


26 Aug 2013, 12:48:01 andrejins rakstīja:

26 Aug 2013, 12:42:48 Tomucis rakstīja:
kada signalizacija vai imobilaizers=) 82.gads.nu apmeram kadus 80 km varu nobraukt ar aķi. pedejo reizi kad meriju voltāzu,neitrala vispar neladeja,dodot apgriezienus arii ne.iztesteeju R/R,nu uzraada,ka varetu buut kautkur isais,bet nu isti nezinu.vai ja isais,tad neladetu?


Ja īsais, tad vajadzētu lādēt neskatoties uz to, izklausās pēc ģenerātora problēmas, vai sprieguma regulators... Pamēģini iedarbināt un pamērīt pie aķa MAIŅSTRĀVU Tai tur nevajadzētu būt, bet, ja regulators pipec, tad tur ļoti ticams tā būs, ja nav tad es teiktu, ka ģenerators jāpārbauda!

Resp. visbiežāk, kad regulātors aiziet, tad vainīs ir taisngriezis, kas maiņstrāvu pārveido līdzstrāvā, ja tā notiek, tad pie aķa būs maiņstrāva un ar to jau mo neko neiesāks, tā var ar izslēgšanas metodi noteikt ko dara regulators (vai strādā, vai nē)

Vēl vari pārbaudīt ko dod ģenerators, te gan jāpārbauda spriegums kādā no tiem trim vadiem, kas nāk uz regulatoru (standarta shēma ir tāda, ka pienākošie ir trīs, aizejošie divi) Ja strāva nāk un tā ir ap/virs 50V maiņstrāva (starp diviem no trim vadiem, parasti dzelteniem) Tad stators ir kārtībā, un visa problēma slēpjas tieši regulatorā

Ja īsais, var gadīties (it sevišķi pa pilsētu, kad stāvi pie sarkanajiem un dzinējs bieži strādā tukšgaitā, t.i. uz maziem apgriezieniem), ka aķis nomirst (izlādējas). Tā ir bijis. Pat nopirku jaunu, bet izrādījās, ka vecajam nav ne vaina. Kājas bremzes slēdzis ("ļeguška" dzirksteļoja Pamanīju tikai pa tumsu.

Offline

andrejins
26. Aug 2013, 16:36#20007

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Aug 2013, 16:21:15 maniac rakstīja:

26 Aug 2013, 12:48:01 andrejins rakstīja:

26 Aug 2013, 12:42:48 Tomucis rakstīja:
kada signalizacija vai imobilaizers=) 82.gads.nu apmeram kadus 80 km varu nobraukt ar aķi. pedejo reizi kad meriju voltāzu,neitrala vispar neladeja,dodot apgriezienus arii ne.iztesteeju R/R,nu uzraada,ka varetu buut kautkur isais,bet nu isti nezinu.vai ja isais,tad neladetu?


Ja īsais, tad vajadzētu lādēt neskatoties uz to, izklausās pēc ģenerātora problēmas, vai sprieguma regulators... Pamēģini iedarbināt un pamērīt pie aķa MAIŅSTRĀVU Tai tur nevajadzētu būt, bet, ja regulators pipec, tad tur ļoti ticams tā būs, ja nav tad es teiktu, ka ģenerators jāpārbauda!

Resp. visbiežāk, kad regulātors aiziet, tad vainīs ir taisngriezis, kas maiņstrāvu pārveido līdzstrāvā, ja tā notiek, tad pie aķa būs maiņstrāva un ar to jau mo neko neiesāks, tā var ar izslēgšanas metodi noteikt ko dara regulators (vai strādā, vai nē)

Vēl vari pārbaudīt ko dod ģenerators, te gan jāpārbauda spriegums kādā no tiem trim vadiem, kas nāk uz regulatoru (standarta shēma ir tāda, ka pienākošie ir trīs, aizejošie divi) Ja strāva nāk un tā ir ap/virs 50V maiņstrāva (starp diviem no trim vadiem, parasti dzelteniem) Tad stators ir kārtībā, un visa problēma slēpjas tieši regulatorā

Ja īsais, var gadīties (it sevišķi pa pilsētu, kad stāvi pie sarkanajiem un dzinējs bieži strādā tukšgaitā, t.i. uz maziem apgriezieniem), ka aķis nomirst (izlādējas). Tā ir bijis. Pat nopirku jaunu, bet izrādījās, ka vecajam nav ne vaina. Kājas bremzes slēdzis ("ļeguška" dzirksteļoja Pamanīju tikai pa tumsu.


Īsais nemainīs manis pieminēto pārbaužu rezultātus, jo līdz regulatoram jebkurā gadījumā ir jānāk ap 50 VAC vēlams pat virs, un pēc regulatora, ja ir 'sataustāma' maiņstrāva, tad arī regulators ir jāmaina un ātri. Bet jā var gadīties, ka kāds slēdzis iet uz masu un tāpēc aķa uzlāde ir maza vai nekāda, bet, kā jau teicu, šīs abas pārbaudes, arī tad uzrādīs, ka abas daļas strādā kā vajag Pēc tam jau var līst pa provodku un meklēt kur un kas ir sakusis, lai to novērstu Turklāt tās abas ir elementāras un pietiekami nesāpīgas

[ Šo ziņu laboja andrejins, 26 Aug 2013, 16:38:07 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Tomucis
26. Aug 2013, 16:50#20008

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu iztesteju.laikam podi buus- pie akja ir ~ 25v mainstraava,a 2/3 vadiem no statora ir svah-6-10 v mainstravas.vai tad gan stators gan r/r buus pagalam?
nu statoru varetu partit?itka nav pilniigi pagalam,ja kautko izdod? a R/R gan jamaina?

26 Aug 2013, 16:36:15 andrejins rakstīja:

26 Aug 2013, 16:21:15 maniac rakstīja:

26 Aug 2013, 12:48:01 andrejins rakstīja:

26 Aug 2013, 12:42:48 Tomucis rakstīja:
kada signalizacija vai imobilaizers=) 82.gads.nu apmeram kadus 80 km varu nobraukt ar aķi. pedejo reizi kad meriju voltāzu,neitrala vispar neladeja,dodot apgriezienus arii ne.iztesteeju R/R,nu uzraada,ka varetu buut kautkur isais,bet nu isti nezinu.vai ja isais,tad neladetu?


Ja īsais, tad vajadzētu lādēt neskatoties uz to, izklausās pēc ģenerātora problēmas, vai sprieguma regulators... Pamēģini iedarbināt un pamērīt pie aķa MAIŅSTRĀVU Tai tur nevajadzētu būt, bet, ja regulators pipec, tad tur ļoti ticams tā būs, ja nav tad es teiktu, ka ģenerators jāpārbauda!

Resp. visbiežāk, kad regulātors aiziet, tad vainīs ir taisngriezis, kas maiņstrāvu pārveido līdzstrāvā, ja tā notiek, tad pie aķa būs maiņstrāva un ar to jau mo neko neiesāks, tā var ar izslēgšanas metodi noteikt ko dara regulators (vai strādā, vai nē)

Vēl vari pārbaudīt ko dod ģenerators, te gan jāpārbauda spriegums kādā no tiem trim vadiem, kas nāk uz regulatoru (standarta shēma ir tāda, ka pienākošie ir trīs, aizejošie divi) Ja strāva nāk un tā ir ap/virs 50V maiņstrāva (starp diviem no trim vadiem, parasti dzelteniem) Tad stators ir kārtībā, un visa problēma slēpjas tieši regulatorā

Ja īsais, var gadīties (it sevišķi pa pilsētu, kad stāvi pie sarkanajiem un dzinējs bieži strādā tukšgaitā, t.i. uz maziem apgriezieniem), ka aķis nomirst (izlādējas). Tā ir bijis. Pat nopirku jaunu, bet izrādījās, ka vecajam nav ne vaina. Kājas bremzes slēdzis ("ļeguška" dzirksteļoja Pamanīju tikai pa tumsu.


Īsais nemainīs manis pieminēto pārbaužu rezultātus, jo līdz regulatoram jebkurā gadījumā ir jānāk ap 50 VAC vēlams pat virs, un pēc regulatora, ja ir 'sataustāma' maiņstrāva, tad arī regulators ir jāmaina un ātri. Bet jā var gadīties, ka kāds slēdzis iet uz masu un tāpēc aķa uzlāde ir maza vai nekāda, bet, kā jau teicu, šīs abas pārbaudes, arī tad uzrādīs, ka abas daļas strādā kā vajag Pēc tam jau var līst pa provodku un meklēt kur un kas ir sakusis, lai to novērstu Turklāt tās abas ir elementāras un pietiekami nesāpīgas
null

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 26 Aug 2013, 16:52:23 ]

Offline

andrejins
26. Aug 2013, 16:58#20009

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada

Nomaini RR, pēc tam jau var skatīties, nezinu cik precīzi Tavam mo būtu jābūt strāvai tukšgaitā no Statora. Turklāt viņam var nomainīt oglītes un pārtīt, ja būs tāda nepieciešamība

Teorētiski pie vidējiem apgriezieniem būtu jābūt ap 50 VAC, bet to jau redzēs, ja nomainīsi RR un pie aķa būs normāls spriegums, tad šobrīd problēma būs atrisināta

Re kur par to gadu Yamahu statoriem literatūra
URLa

[ Šo ziņu laboja andrejins, 26 Aug 2013, 17:06:46 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

UDT
26. Aug 2013, 21:44#20010

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


26 Aug 2013, 19:43:45 Bagars rakstīja:

26 Aug 2013, 16:04:31 dainels rakstīja:
... A meistari te daudz, tāpēc tā ir ka viens saka ka jāspiež sajūgs, otrs ka nē.

Vai nu neproti lasīt, vai ar tehniku esi uz "jūs"
Sajūgs jālieto vienmēr, izņemot gadījumus, kad konstrukcija nosaka citādāk. Paskaidroju neattapīgajiem: oriģinālā sajūga gadījumā sajūgs jālieto vienmēr, Rekluse z-start pēc konstrukcijas sajūgs nav izspiežams, rekluse core exp sajūgs jālieto vienmēr, arī rekluse core manual sajūgs kā vienmēr. Un vispār, katram mocim ir lietošanas instrukcija. Pirms lieto - izlasi to!


Pag kaa nav izspiezams? Z start pro ir izspiezams. Heebelis paliek stigrs pie apgrieziniem, taa arii ir jaaregulee hebelja briivgaajiens. Pie 4000 apgriezieniem.

Un par to sajuga spiesanu vai nespiesanu krosiniekiem arii veel zinaatnieki striidas.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

Tomucis
26. Aug 2013, 21:47#20011

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nja nu svah jau ir.vajag tapat buut 50 vac,un plus veel no statora 3 vadi uz raami atdod,lai gan nekur itkaa neskaras.un kadu lai rr ieliek?tik no ebay ja sutit originalo,pa lielo naudu?

26 Aug 2013, 16:58:03 andrejins rakstīja:
Nomaini RR, pēc tam jau var skatīties, nezinu cik precīzi Tavam mo būtu jābūt strāvai tukšgaitā no Statora. Turklāt viņam var nomainīt oglītes un pārtīt, ja būs tāda nepieciešamība

Teorētiski pie vidējiem apgriezieniem būtu jābūt ap 50 VAC, bet to jau redzēs, ja nomainīsi RR un pie aķa būs normāls spriegums, tad šobrīd problēma būs atrisināta

Re kur par to gadu Yamahu statoriem literatūra
URLa

Offline

hla
26. Aug 2013, 22:18#20012

Kopš: 22. May 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 296

Braucu ar: KTM 950 SE R

Necitēšu iepriekšejo, bet sakarā ar elektrības lietām

Tai statorā takš , laikam, 8 spoles, bet triis vadi, tobš septiņas kā gjenerātors, astotā kā špreksteles devējs uz aizdedzes bloku, kas pa mainai saprašanai milzus tranzistors un tas vienas spoles spriegums virina viņam bāzi, tapēc tam vienam svarīgs novietojums atiecībā pret kloķvārpstu.., uz reiz aiz ģenerātora mērot maiņspriegums būs, bet frekvence atkarīga no spoļu skaita, spriegums no apgriezieniem...,tālāk tiem aļjā septiņiem tinumiem galā pamatīgs diožu tilts, kondensātors, un ierobežotājs , laikam par varistoru sauca..., un uz aķi...?

kaut kā tā?


Offline

Tomucis
27. Aug 2013, 08:28#20013

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu ir ta,ka ir 18 mazas spoles tai visa kompleksa ieksha.no pasha statora nak 3 vadi,kas visi triis ieiet R/R unitaa,kas jau to mainstraavu uz 50v parveido liidzstrava un 12 v,un caur droshinataju uz bateriju.a no generatora vel iznak 3 vadi kaa masa,kuri jau aiziet uz TCI bloku
bet tas buutibu nemaina,tas dampis nestrada ka vajag,un man tas nepatiik

26 Aug 2013, 22:18:48 hla rakstīja:
Necitēšu iepriekšejo, bet sakarā ar elektrības lietām

Tai statorā takš , laikam, 8 spoles, bet triis vadi, tobš septiņas kā gjenerātors, astotā kā špreksteles devējs uz aizdedzes bloku, kas pa mainai saprašanai milzus tranzistors un tas vienas spoles spriegums virina viņam bāzi, tapēc tam vienam svarīgs novietojums atiecībā pret kloķvārpstu.., uz reiz aiz ģenerātora mērot maiņspriegums būs, bet frekvence atkarīga no spoļu skaita, spriegums no apgriezieniem...,tālāk tiem aļjā septiņiem tinumiem galā pamatīgs diožu tilts, kondensātors, un ierobežotājs , laikam par varistoru sauca..., un uz aķi...?

kaut kā tā?



Offline

Lonely-Coyote
27. Aug 2013, 09:47#20014

Kopš: 01. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 549

Braucu ar: Yamaha Raider S, XV1900

JOPROJĀM ĻOTI AKTUĀLI! Kāds var līdzēt, vai zin uzprasīt kādam kam ir!?!?!

23 Aug 2013, 11:44:11 Lonely-Coyote rakstīja:
Bikīt varbūt offtopic, bet tomēr... Ja kādam čoperistam ar motora tilpumu 1,6L un uz augšu ir oriģinālās trubas, vai var lūdzu iepostēt bildi ar trubas "E" marķējuma saturu? Ideāli, ja Yamaha! Thanks!

Offline

andrejins
27. Aug 2013, 14:08#20015

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


27 Aug 2013, 08:28:54 Tomucis rakstīja:
nu ir ta,ka ir 18 mazas spoles tai visa kompleksa ieksha.no pasha statora nak 3 vadi,kas visi triis ieiet R/R unitaa,kas jau to mainstraavu uz 50v parveido liidzstrava un 12 v,un caur droshinataju uz bateriju.a no generatora vel iznak 3 vadi kaa masa,kuri jau aiziet uz TCI bloku
bet tas buutibu nemaina,tas dampis nestrada ka vajag,un man tas nepatiik

26 Aug 2013, 22:18:48 hla rakstīja:
Necitēšu iepriekšejo, bet sakarā ar elektrības lietām

Tai statorā takš , laikam, 8 spoles, bet triis vadi, tobš septiņas kā gjenerātors, astotā kā špreksteles devējs uz aizdedzes bloku, kas pa mainai saprašanai milzus tranzistors un tas vienas spoles spriegums virina viņam bāzi, tapēc tam vienam svarīgs novietojums atiecībā pret kloķvārpstu.., uz reiz aiz ģenerātora mērot maiņspriegums būs, bet frekvence atkarīga no spoļu skaita, spriegums no apgriezieniem...,tālāk tiem aļjā septiņiem tinumiem galā pamatīgs diožu tilts, kondensātors, un ierobežotājs , laikam par varistoru sauca..., un uz aķi...?

kaut kā tā?


Un no RR Caur aķi uz spolēm, kas savukārt ražo dzirksteli

Jā, pat, ja nebūs 50VAC no statora ir iespējams, ka varēsi dabūt 14V uz aķi! Tāpēc sataisi RR un pārbaudi tad

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

andrejins
27. Aug 2013, 14:55#20016

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Aug 2013, 22:18:48 hla rakstīja:
Necitēšu iepriekšejo, bet sakarā ar elektrības lietām

Tai statorā takš , laikam, 8 spoles, bet triis vadi, tobš septiņas kā gjenerātors, astotā kā špreksteles devējs uz aizdedzes bloku, kas pa mainai saprašanai milzus tranzistors un tas vienas spoles spriegums virina viņam bāzi, tapēc tam vienam svarīgs novietojums atiecībā pret kloķvārpstu.., uz reiz aiz ģenerātora mērot maiņspriegums būs, bet frekvence atkarīga no spoļu skaita, spriegums no apgriezieniem...,tālāk tiem aļjā septiņiem tinumiem galā pamatīgs diožu tilts, kondensātors, un ierobežotājs , laikam par varistoru sauca..., un uz aķi...?

kaut kā tā?


Visbiežāk statora tinumi dalās ar trīs. Rezultātā tiek ražotas trīs fāzes. Caur taisngriezi uz aķi un pēc tam uz spoli, kas dod dzirksteli.

Uz mo reti stāv kas tāds, kas darbinās ar maiņstrāvu, tāpēc statora saražotā strāva īsti nav derīga, tā ir jāpārveido uz līdzstrāvu... Bet Statora uzbūve un remonti ir vieglāki kā auto ģeneratoriem + tie arī ir daudz uzticamāki (tā bija teikts gudra literatūrā, man pašam neviens zuto ģeņģeris nav atņirdzies ), tāpēc arī tie vēl jo projām tiek izmantoti motoindustrijā

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Tomucis
27. Aug 2013, 16:04#20017

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

Shodien no riita jau aizvedu statoru uz 'Agens" lai partin.jo nonemot un iechekojot,baiigi apdedzis,nu tomer 30 gadi plus jamaina izejoshie vadi,jo izolacijas visas parluzushas.taka dabushu roka svaigu statoru,tad redzees ko tehnika uzradis,un tad jau domas par RR,jo Nauda,Nauda,Nauda...

27 Aug 2013, 14:08:12 andrejins rakstīja:

27 Aug 2013, 08:28:54 Tomucis rakstīja:
nu ir ta,ka ir 18 mazas spoles tai visa kompleksa ieksha.no pasha statora nak 3 vadi,kas visi triis ieiet R/R unitaa,kas jau to mainstraavu uz 50v parveido liidzstrava un 12 v,un caur droshinataju uz bateriju.a no generatora vel iznak 3 vadi kaa masa,kuri jau aiziet uz TCI bloku
bet tas buutibu nemaina,tas dampis nestrada ka vajag,un man tas nepatiik

26 Aug 2013, 22:18:48 hla rakstīja:
Necitēšu iepriekšejo, bet sakarā ar elektrības lietām

Tai statorā takš , laikam, 8 spoles, bet triis vadi, tobš septiņas kā gjenerātors, astotā kā špreksteles devējs uz aizdedzes bloku, kas pa mainai saprašanai milzus tranzistors un tas vienas spoles spriegums virina viņam bāzi, tapēc tam vienam svarīgs novietojums atiecībā pret kloķvārpstu.., uz reiz aiz ģenerātora mērot maiņspriegums būs, bet frekvence atkarīga no spoļu skaita, spriegums no apgriezieniem...,tālāk tiem aļjā septiņiem tinumiem galā pamatīgs diožu tilts, kondensātors, un ierobežotājs , laikam par varistoru sauca..., un uz aķi...?

kaut kā tā?


Un no RR Caur aķi uz spolēm, kas savukārt ražo dzirksteli

Jā, pat, ja nebūs 50VAC no statora ir iespējams, ka varēsi dabūt 14V uz aķi! Tāpēc sataisi RR un pārbaudi tad

Offline

Tomucis
27. Aug 2013, 16:27#20018

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu un problema ari dabut to RR,itka jau der no daudziem mochiem,bet un tomer,kur pie mums tadu lai izrauj?tik no off dileriem?neesmu vel iebraucis motociklu rezerves daljaas latvija)

zinu ka ljoti labi der,un ieteicams honda cbr 600,2006+ gada ,un lai mosfet

[ Šo ziņu laboja Tomucis, 27 Aug 2013, 16:27:58 ]

Offline

andrejins
27. Aug 2013, 16:44#20019

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


27 Aug 2013, 16:27:08 Tomucis rakstīja:
nu un problema ari dabut to RR,itka jau der no daudziem mochiem,bet un tomer,kur pie mums tadu lai izrauj?tik no off dileriem?neesmu vel iebraucis motociklu rezerves daljaas latvija)

zinu ka ljoti labi der,un ieteicams honda cbr 600,2006+ gada ,un lai mosfet


SSkā kkad redzēju, vari tajā pašā dārzciema ielas hondā iebraukt, vai arī Yamahas bode uz Ulmaņa gatves pie SKYa

Re kur sskā viens sludinājums: SS

Cik atceros džeks Katlakalnā un ļoti atsaucīgs!

[ Šo ziņu laboja andrejins, 27 Aug 2013, 16:44:40 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Tomucis
27. Aug 2013, 17:43#20020

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

oo,paldies,bus jauzzina,veel jebejaa japaskatas,moshka kas sakariigs sanak,tik gaidit ilgi =(

27 Aug 2013, 16:44:06 andrejins rakstīja:

27 Aug 2013, 16:27:08 Tomucis rakstīja:
nu un problema ari dabut to RR,itka jau der no daudziem mochiem,bet un tomer,kur pie mums tadu lai izrauj?tik no off dileriem?neesmu vel iebraucis motociklu rezerves daljaas latvija)

zinu ka ljoti labi der,un ieteicams honda cbr 600,2006+ gada ,un lai mosfet


SSkā kkad redzēju, vari tajā pašā dārzciema ielas hondā iebraukt, vai arī Yamahas bode uz Ulmaņa gatves pie SKYa

Re kur sskā viens sludinājums: SS

Cik atceros džeks Katlakalnā un ļoti atsaucīgs!

Offline