Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ko šodien esi uzlabojis savam mocim?
Autors | Ziņojums |
reimondz | | Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
|
11 Dec 2013, 22:36:07 Ferre rakstīja:
Njā, baisā čakarēšanās ar tiem UK mo.., man paveicās, man mo arī no UK, bet lukturis universālais, bultiņa rāda uz abiem virzieniem..
Nekāda čakarēšanās, grūtākais bija dabūt to lukturi vaļā, jo bija aizkausēts. Roka necēlās kawasakā lukturi pirkt pa 520Ls vai Suzukā pa 190Ls. Pat nesaprotu kapēc tāda cenu starpība kau gan KLV un DL ir pilnīgi vienādi.
-----------------
| Offline | | |
Ferre | | Kopš: 26. Sep 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 2345
Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i
|
11 Dec 2013, 22:45:39 reimondz rakstīja:
11 Dec 2013, 22:36:07 Ferre rakstīja:
Njā, baisā čakarēšanās ar tiem UK mo.., man paveicās, man mo arī no UK, bet lukturis universālais, bultiņa rāda uz abiem virzieniem..
Nekāda čakarēšanās, grūtākais bija dabūt to lukturi vaļā, jo bija aizkausēts. Roka necēlās kawasakā lukturi pirkt pa 520Ls vai Suzukā pa 190Ls. Pat nesaprotu kapēc tāda cenu starpība kau gan KLV un DL ir pilnīgi vienādi.
Jādarbojas akurāti.. Jā, cenas ir labās tiem lukturiem.., man arī iepriekšējam mo piedāvāja no Vāčiem, it kā pa lēto 400 Jurīši paldies..
----------------- If You are good at something never do it for free! /HL as J/ | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Iemēģinu roku moto lauciņā:
Daži zobrati sporta kvadras ganģenei, redzēs vai mans izpildījums ar kulačokiem, kas nofrēzēti zem 3 grādu leņķa, turēs ilgāk kā oriģināls, kurš ar izturību un apstrādes kvalitāti neizceļās
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
|
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| No kādas tērauda markas izgatavoji zobratus?
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
13 Dec 2013, 16:46:04 elf rakstīja:
No kādas tērauda markas izgatavoji zobratus?
12HN3A
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 Dec 2013, 00:13:43 Bagars rakstīja:
13 Dec 2013, 14:20:44 Archy96 rakstīja:
Iemēģinu roku moto lauciņā:
[IMG]
Daži zobrati sporta kvadras ganģenei, redzēs ...
Smuki!
Ja ziemas gonku sezonu izturēs, tad būšu gandarīts, jo braucējs ir no pro gala pašas augšas
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
14 Dec 2013, 00:20:05 Archy96 rakstīja:
14 Dec 2013, 00:13:43 Bagars rakstīja:
13 Dec 2013, 14:20:44 Archy96 rakstīja:
Iemēģinu roku moto lauciņā:
[IMG]
Daži zobrati sporta kvadras ganģenei, redzēs ...
Smuki!
Ja ziemas gonku sezonu izturēs, tad būšu gandarīts, jo braucējs ir no pro gala pašas augšas
Ja sajūgs vilks līdzi tad no roba ārā dabūt laikam būs pagrūti, bet to triku par slīpiem kulaciņem pirms 16 gadiem izpildīju Ižam, te gan jātzīst ka tehniskais aprīkojums man bija drusku švakāks kā tev un slīpums tika piedzīts uz aci stāvot pie tecilas ar plāno disku . Tā kā ižam bija labi ja 20Zs tad arī uz pāris slīpiem kulaciņiem(po ka kāds vispār nebija sazobē) vismaz ārā no roba neleca.
Darbs tev protams vīrišķīgs, ne tas kasšmirdīgā ofisā sēdēt.
Iedomājos par to cik tuvu aksiālā virzienā zobrati atrodas viens otram kad kulaciņi ir sazobē (ielikts robā), Vai nesanāks tā ka zobrati senšoties saspiesties tuvāk kā standarta izpildījumā kad pozīciju nosaka dakšiņa, tai pašai dakšiņai noēdīs vienu malu vai sadedzinās.
Vislabāko rezultātu šajā gadījumā varētu iegūt divos veidos.
1. Zobratam dakšiņas gropi uztaisīt platāku lai zobrati savā starpā saspiežoties atstātu dakšiņai brīvu vietu.
2. Kulaciņus uztsisīt nedaudz garākus lai nodrošinātu ka zobratiem saspiežoties kopā dakšiņa netiek nospriegota.[ Šo ziņu laboja Negantelis, 14 Dec 2013, 09:46:29 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Problēmām ar slēgšanos, ielikšanu neitrālājā utt. nevajadzētu resties, jo šis nav mans personīgais izgudrojums - šādā pašā izpildījumā jau no rūpnīcas nāk kārbas daudziem močiem. Šajā gadījumā leņķis ir diezgan mazs un tam nevajadzētu radīt milzu saspiešanās spēkus, kuri apgrūtinātu slēgšanos.
Ir redzēti paštaisīti darinājumi arī ar stipri lielāku slīpuma leņķi, bet manuprāt tas nav vajadzīgs, jo tikai padara kulačokus neizturīgākus pret nocirpšanu, jo samazinās to biezums pie pamatnes.
Kas attiecās uz dakšiņām un to strīķēšanos, tad skatīsies pie montāžas, kas un kā, ja vajadzēs - pielabos, bet domāju, ka problēmām nevajadzētu rasties.
Šim te konkrētajam mocim, oriģinālājā rūpnīcas izpildījumā, virsmas ir neapstrādātas - rupjš lējums aptuveni zem taisna leņķa, tā tiek darīts tikai un vienīgi dēļ lētākas pašizmaksas, jo neprasa liekas papildoperācijas. Dažas reizes nokļūdoties ar slēgšanos kantes paliek apaļas un zem slodzes zobrati sāk atspiesties, čakarē dakšiņu, tad sāk lekt laukā no robiem. Manā izpildījumā tādām problēmām nevajadzētu rasties pat pie noapaļotām kantēm, jo pārējā veselā darba virsma neļaus zobratiem atspiesties vienam no otra, pateicoties negatīvajam leņķim.
Nu brauks, tad jau redzēs kas un kā, man pašam interesanti
P.S.
Šajā bildē vēl pusfabrikāti. Tam zobratam, kurš priekšpusē, bija diezgan problemātiski šo pašu efektu panākt, jo izfrēzēt plakanu virsmu un pie tam vēl zem leņķa, vietā, kur nav instrumentam izskrejas, nav iespējams, tamdēļ izveicām rupjo apstrādi ar pirksta frēzi, bet tīro apstrādi vieca ar elektroerozijas palīdzību, kur nācās uz datora sastādīt nelielu programmiņu, lai ar stiepli precīzi izdedzinātu vajadzīgās formas laukumu, būs atpakaļ no termiskās apstrādes - iemetīšu bildi [ Šo ziņu laboja Archy96, 14 Dec 2013, 14:45:35 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5367
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
| Nu foršas lietas tu dari.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 Dec 2013, 16:20:10 Negantelis rakstīja:
Nu foršas lietas tu dari.
Uztaisīšu kādreiz kādu lielizmēra galeriju ar aprakstiem, man kā reiz divas kvadras ar reduktoriem darba procesā
Pusfabrikāti:
KVF 650 Kawasaki.[ Šo ziņu laboja Archy96, 14 Dec 2013, 17:05:05 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
| Tikko izgāju TA, par lukturi neviens aizrādijums.
-----------------
| Offline | | |
Runcis71 | | Kopš: 06. Jul 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 853
Braucu ar: CBR1000RR
|
23 Dec 2013, 14:58:14 reimondz rakstīja:
Tikko izgāju TA, par lukturi neviens aizrādijums.
Tas ir kaut, kas AFIGENIJS PRIKOLS !???
----------------- Saulrietā, ļaujiet man palikt vienam :)
http://www.youtube.com/watch?v=___tLrTuMpk | Offline | | |
reimondz | | Kopš: 16. Aug 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 1889
Braucu ar: siltu motoru
|
23 Dec 2013, 23:00:02 Runcis71 rakstīja:
23 Dec 2013, 14:58:14 reimondz rakstīja:
Tikko izgāju TA, par lukturi neviens aizrādijums.
Tas ir kaut, kas AFIGENIJS PRIKOLS !???
Nebij domāts kā prikols. Iepriekš šeit biju aprakstijis kā pārbūvēju UK lukturi un daži prasija vai iziešu apskati jo uz luktura ir saglabājies UK marķējums. Tapēc arī atskaitījos ka TA izgāju bez problēmām un pie luktura nepiesējās.
-----------------
| Offline | | |
Ivis | | Kopš: 31. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1751
Braucu ar: WR250R
| Starpposms izpūtēju maiņā
http://www.youtube.com/watch?v=0Oi_Dby5RUs&feature=youtu.be
----------------- Life is simple "Find what you love and let it kill you," Bukowski | Offline | | |
mexa | | Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| kad rūcināju savu V4 ar visiem 4 galiem gaisā ausis aizkrita, galva sāpēja līdz nākamajam rītam
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā | Offline | | |
garfs | | Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| Šodien veltīta vakarpuse mopēdam - piekabināti sānu koferi, kas bija jau noputējuši no gaidīšanas...vēl šur-tur jāpafleksē, jāpametina un jāsavelk elektrība.. godam var iesūkt kādu alu
----------------- Iznomāju piekabi | Offline | | |
chirkainais | | Kopš: 31. Mar 2011
Ziņojumi: 1546
Braucu ar: V2 litru, 650ccm grants tehniku, 400ccm mežtehniku, Cube LTD pro ciskudrilli, V70 katafalku
| Johaid! Cik tev kopīgā litrāža koferiem?
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze) | Offline | | |
garfs | | Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| laikam tāpēc, ka bildēts ar telefonu izskatās traki..
augšējais 48 litri, bet sānu katrs pa 40L
..ak jā, vēl ir doma par vienu cauruli starplabo koferi un asti kur sabāzt konservus vai kontrobassu
reku bilde, kur tikai augšējais.. viss j
apārtaisa jo uz givi vingrack2 sānu koferi virsū nav dabūnami..
----------------- Iznomāju piekabi | Offline | | |
VIP | | Kopš: 01. Jun 2011
Ziņojumi: 181
Braucu ar: AA numuriem [RR, STI, GSX-R, S1000RR]
| psc koferi, garf, varbūt labāk braukt ar auto tajā braucienā, kur nepieciešama tāda litrāža?
----------------- being a better driver is not an unfair advantage... | Offline | | |
garfs | | Kopš: 13. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 925
Braucu ar: VFR800
| var braukt arī ar tūristu autobusu
negative
----------------- Iznomāju piekabi | Offline | | |
|
|