Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļa motocikliem
Autors | Ziņojums |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
| Ja brauc ziemā - skat piezīmi a
a. Alternative recommendations: -10°C to 30°C, 10W-30; 0°C to >40°C, 20W-50
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
13 Oct 2013, 16:13:32 kawaracer rakstīja:
Šīs sezonas garumā eļļa tika izmantota dažādos motociklos, gan sporta, gan ielas - atsauksmes labas.
Uzcepam lietotās eļļas analīzi no kāda sirsnīgi griezta sporta baika.
(nav mājiens, ka rezultāts varētu būt šāds vai tāds) | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
13 Oct 2013, 16:31:55 Sliktais rakstīja:
Ja tā, tad jau cipars ļooti draudzīgs.
Vispār nesaprotu fišku, kāpēc ražotāji čakarē "pircēju vulgaris" ar cmukiem uzrakstiem, tipa 100% sintētika, un tā tālāk. Vēl papildus kakustroli tirgo par abnormālu ciparu, it sevišķi bm autā.
Tak Nikolaju pazīsti - viņš ir pret Castrol.
Viņš visiem saviem BMW šogad arī lēja ENEOS.
Vēl viņš fanoja par Liqui Moly un Silkolene.
Bet sīkāk - pajautā viņam!
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
|
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
13 Oct 2013, 16:36:26 Ozols rakstīja:
ka māti, es taču Tev aizrakstīju versijas, ja nu totāls ļeņins pašam noskaidrot. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
13 Oct 2013, 16:07:06 Sliktais rakstīja:
Vispār jautājums arī saistībā ar aizruļļa rakstu.
11 Oct 2013, 21:26:26 peksis rakstīja:
http://www.zr.ru/content/articles/522788-smert_...v_ubijca_najden/
Rakstu izlasīju, bet "vainīgais" tā arī netika atklāts, tikai tas, ka hidrokrakotās eļļas (III bāze) var būt sūdīgi nofiltrētas no katalizatoriem. Mok Niere ieviesīs skaidrību
es tam rakstam šķērsām pārskrēju pāri, bet izlasīšu vēlāk. kaut kas tur īsti nelīmējās.. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
13 Oct 2013, 16:44:38 Ozols rakstīja:
13 Oct 2013, 16:39:11 Niere rakstīja:
13 Oct 2013, 16:36:26 Ozols rakstīja:
ka māti, es taču Tev aizrakstīju versijas, ja nu totāls ļeņins pašam noskaidrot.
IEDOMĀJIES, KA KOPOTOS RAKSTUS NELASU, NO MO- NEKĀDAS SAJĒGAS, BET BRAUKT GRIBU, MO SAP....ST NEGRIBU, KO DARĪT, LASĪT MP Nieri, ko saprast?
Kur atbilde???
jofen! Tu dīvaini plosies.
izstāstīšu aņuku:
- tēti, tēti, kā no kurienes rodas desa?
- nu ir tāds aparāts, kurā iebāž aunu un pēc brīža no tā iznāk desa.
- tēti, tēti, a ir tāds aparāts, kurā iebāž desu, un no tā pēc kāda laika iznāk auns?
- atšujies!
- tēti, tēti, stāsti, vai ir tāds aparāts....
- tikai Tava māte tā var - iebāz desu un no tās pēc laika iznāk tāds auns!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
tā kā es neesmu aparāts, tad neplosies it kā būtu tajā ko iebāzis un nesaņēmis atpakaļ.
(bez pārmetumiem)
kā jau minēju, es neiesaku konkrētus ražotājus, bet varu nokomentēt Tevis piemeklētus produktus. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Ok, davai vēlreiz.
Precīzākus modeļu nosaukumus, modeļu gadus, izmantošanas apstākļus un raideru potences.
Tad skatām tālāk. | Offline | | |
romculs | | Kopš: 25. Apr 2013
Ziņojumi: 132
Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650
|
13 Oct 2013, 14:24:14 kawaracer rakstīja:
Aizmirsu uzrakstīt - rudens akcijas cenas ENEOS motociklu eļļām:
ENEOS Ultra Racing 15W50 1L - akcijas cena 5,35LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W30 1L - akcijas cena 3,82LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W40 1L - akcijas cena 3,10LVL ar PVN
ENEOS JX Nippon Oil - Nr.1 eļļa Japānā!
Kur var nopirkt? | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
15 Oct 2013, 19:48:20 romculs rakstīja:
13 Oct 2013, 14:24:14 kawaracer rakstīja:
Aizmirsu uzrakstīt - rudens akcijas cenas ENEOS motociklu eļļām:
ENEOS Ultra Racing 15W50 1L - akcijas cena 5,35LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W30 1L - akcijas cena 3,82LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W40 1L - akcijas cena 3,10LVL ar PVN
ENEOS JX Nippon Oil - Nr.1 eļļa Japānā!
Kur var nopirkt?
Iegādāties var SIA "Autobrava" FIAT, Alfa Romeo un JEEP pārstāvniecībā - Gunāra Astras ielā 5 (Purvciemā pie Mēbeļu nama).
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
Rizza | | Kopš: 05. Nov 2011
No: Zilupe
Ziņojumi: 2101
Braucu ar: zrx1200s
|
13 Oct 2013, 14:24:14 kawaracer rakstīja:
Aizmirsu uzrakstīt - rudens akcijas cenas ENEOS motociklu eļļām:
ENEOS Ultra Racing 15W50 1L - akcijas cena 5,35LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W30 1L - akcijas cena 3,82LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W40 1L - akcijas cena 3,10LVL ar PVN
ENEOS JX Nippon Oil - Nr.1 eļļa Japānā!
Ņihrena sebe cik lēta eļļa, pilnīgi neticās.
pagaidām lētākais bij repsols.
Tā Eneos ir izlejamā vai kanniņās ? | Offline | | |
kawaracer | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1193
Braucu ar: HD FXFBS
|
16 Oct 2013, 09:26:30 Rizza rakstīja:
13 Oct 2013, 14:24:14 kawaracer rakstīja:
Aizmirsu uzrakstīt - rudens akcijas cenas ENEOS motociklu eļļām:
ENEOS JX Nippon Oil - Nr.1 eļļa Japānā!
Ņihrena sebe cik lēta eļļa, pilnīgi neticās.
pagaidām lētākais bij repsols.
Tā Eneos ir izlejamā vai kanniņās ?
Eļļa ir 1litra iepakojumos un šī ir viņas pašizmaksa - akcijas cena.
Pilnas cenas šeit
Bet 11,58 EUR par litru 15w50 arī ir laba cena!
----------------- Rezerves daļas un serviss. | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
| par eļļas filtriem...
bilde
no eļļas sūkņa eļļa izejot caur Relief valve un Oil cooler, nonāk eļļas filtrā, no kurā tālāk ieeļļo dzinēja sastavdaļas.
dati no service manual manam mocim:
Oil pressure (hot) = 0.45 kg/cm2 at 1100 r/min
Relief valve opening pressure = 4.9-5.7 kg/cm2
Oil filter bypass valve opening pressure = 1.8-2.2 kg/cm2
sanāk ka spiedienam sasniedzot 1.8 kg/cm2 (tas varētu būt kaut-kur pie 4000 - 5000 apgriezieniem) atverās Oil filter bypass valve un sanāk ka ar to filtrēšana izbeidzās!?
tālāk video
tā kā filtriem bypass valve var būt izvietots gan pirms filtrējoša elementa gan pēc tā, var sanākt ka braucot ar 5000 apgriezieniem filtrs ne tikai nefiltrē, bet arī var izlaist ārā visu to ko ir safiltrējis iepriekš!?
vai tiešām tā tas ir?[ Šo ziņu laboja Next, 19 Oct 2013, 18:53:39 ] | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| tas arī ir viens no iemesliem, kādēļ jāizvēlas cik vien zemu viskozitāti tehnika pieļauj braukšanas apstākļiem un kādēļ ne tikai autosiem, bet arī močiem nākotnē tendence ir uz zemākas viskozitātes eļļām. močiem gan to ierobežo kārbas aizsardzības prasības.
mūsu platuma grādos daudziem tieksme ieliet SAE ##W-50, kur prasīts ##W-40. dažkārt pat iemaukt #W-60 tā sakot "drošības pēc, lai nav kā ūdentiņš".
palielinātas viskozitātes eļļas ir daudz grūtāk filtrēt un var notikt viss, ko aprakstīji.
to labi var redzēt auto eļļām, kur 5W-40 nekad neizpilda 5W-30 viskozitātēm piemītošās kvalitātes klases, testus un apstiprinājumus. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| daudzi nošauj šķērsām arī ar filtra izvēli. nospriež, ka labāk uzlikšu filtru ar smalkāku filtrāciju (augstāku Beta), kā to prasa OEM.
rezultātā sistēmā pirms filtra palielinās spiediens un Tevis aprakstītā parādība var notikt pie zemākiem apgriezieniem.
pats neesmu lasījis šo, bet te noteikti būtība aprakstīta.
http://www.machinerylubrication.com/Read/1289/o...ilter-efficiency | Offline | | |
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
| Speciāli spečukam
http://www.liepajniekiem.lv/zinas/sabiedriba/sl...as-nieres-102793
-----------------
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Oct 2013, 00:53:56 Bagars rakstīja:
Liekas, ka neesi skolā gājis, jo neko neesi dzirdējis par fiziku. Spiediens šķidrumos un gāzēs izplatās visos virzienos vienādi. T.i, ja sūknis taisa eļļas spiedienu sistēmā, tad šis spiediens ir vienāds līdz kloķenei jeb līdz pirmajam spiediena patērētājam (parasti kloķenes pamatgultņi). Arī pirms un pēc eļļas filtra. Oil filter bypass valve atveras tikai tad, ja spiediena atšķirība pirms un pēc filtra ir ~2kg/cm2. Tas var būt tikai brīdī, kad iedarbina aukstu dzinēju un pēc filtra nav vēl eļļas spiediena, vai tad, kad aizsērējis pats filtrs, kas neļauj eļļai plūst caur to.
Tas tā - īsumā
nu čalis jau lielos vilcienos neko nepareizi neuzrakstīja.
Tu pieņem, ka eļļas filtra materiāls nerada nekādu pretestību. Bet tā taču nav.
Protams, jauna eļļa/filtrs un visdrīzāk neviens bypass nenošancē. Taču tas ideālā dzīvē. No lasītā zinu, ka redlainā tieša plūsma ne tuvu nav retums. Var tur spriest par spiedienu cipariem katrā atsevišķā gadījumā, taču princips jau nemainās.
Bet vispār... šī tāda matu skaldīšana salīdzinājumā ar gadījumu, ja bypass vārsts iestrēgst. | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
20 Oct 2013, 02:55:08 Bagars rakstīja:
Čalis visu ir uzrakstījis nepareizi.
nu tad lūdzu uzraksti kā ir pareizi.. cipari ir doti. apraksti visu processu no dzinēja iedarbināšanas - 1100 r/min, līdz teiksim 10000 r/min | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
20 Oct 2013, 03:07:59 Bagars rakstīja:
20 Oct 2013, 03:03:41 Next rakstīja:
20 Oct 2013, 02:55:08 Bagars rakstīja:
Čalis visu ir uzrakstījis nepareizi.
nu tad lūdzu uzraksti kā ir pareizi.. cipari ir doti. apraksti visu processu no dzinēja iedarbināšanas - 1100 r/min, līdz teiksim 10000 r/min
Drīkst skriešus, profesor?
drīkst arī guļus, jā tev tā labāk sanāk. tik lai rezultāts būtu | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
20 Oct 2013, 02:55:08 Bagars rakstīja:
...izņemot kādas specifiskas konstrukcijas vai ilgstošu max apgriezienu gadījumā.
domāju, ka ilgstoši augsti apgriezieni tieši nebūs vainojami bypass nošancēšanā, jo spiediens abpus filtram paspēj izlīdzināties.
problēmas tieši rodas, iedodot mizā no krusta. tad eļļas spiediens bieži vien rauj vaļā bypass. īpaši, ja vēl visi iesaistītie lielumi nav tuvu ideālam.
ok, es negribu uzmesties par dzelžu specu, bet nu ko tādu esmu ne reizi vien lasījis. jācer, ka gana kvalitatīvu. nav iekšā tagad naktī references meklēt. | Offline | | |
Next | | Kopš: 30. Jul 2013
Ziņojumi: 155
Braucu ar:
|
20 Oct 2013, 03:07:59 Bagars rakstīja:
20 Oct 2013, 03:03:41 Next rakstīja:
20 Oct 2013, 02:55:08 Bagars rakstīja:
Čalis visu ir uzrakstījis nepareizi.
nu tad lūdzu uzraksti kā ir pareizi.. cipari ir doti. apraksti visu processu no dzinēja iedarbināšanas - 1100 r/min, līdz teiksim 10000 r/min
Drīkst skriešus, profesor?
ok, škiet ka esmu ticis skaidrībā. bypass valve atversies tikai tad kad spiediens pirms filtra būs par 1.8-2.2 kg/cm2 lielāks neka spiediens pēc filtra. tā teikt, nostrādā uz spiediena starpības nevis tā ka to biju iedomajies iepriekš.
interesanti būtu uzzināt kā izmainās filtra pretestība atkarībā no eļļas viskozitātes. | Offline | | |
|
|