Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
kawaracer
13. Oct 2013, 16:32#2001

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS

Ja brauc ziemā - skat piezīmi a

a. Alternative recommendations: -10°C to 30°C, 10W-30; 0°C to >40°C, 20W-50

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Niere
13. Oct 2013, 16:34#2002

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


13 Oct 2013, 16:13:32 kawaracer rakstīja:
Šīs sezonas garumā eļļa tika izmantota dažādos motociklos, gan sporta, gan ielas - atsauksmes labas.

Uzcepam lietotās eļļas analīzi no kāda sirsnīgi griezta sporta baika.
(nav mājiens, ka rezultāts varētu būt šāds vai tāds)

Offline

kawaracer
13. Oct 2013, 16:36#2003

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


13 Oct 2013, 16:31:55 Sliktais rakstīja:
Ja tā, tad jau cipars ļooti draudzīgs.
Vispār nesaprotu fišku, kāpēc ražotāji čakarē "pircēju vulgaris" ar cmukiem uzrakstiem, tipa 100% sintētika, un tā tālāk. Vēl papildus kakustroli tirgo par abnormālu ciparu, it sevišķi bm autā.


Tak Nikolaju pazīsti - viņš ir pret Castrol.
Viņš visiem saviem BMW šogad arī lēja ENEOS.
Vēl viņš fanoja par Liqui Moly un Silkolene.
Bet sīkāk - pajautā viņam!

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Niere
13. Oct 2013, 16:39#2004

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


13 Oct 2013, 16:36:26 Ozols rakstīja:

ka māti, es taču Tev aizrakstīju versijas, ja nu totāls ļeņins pašam noskaidrot.

Offline

Niere
13. Oct 2013, 16:47#2005

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


13 Oct 2013, 16:07:06 Sliktais rakstīja:
Vispār jautājums arī saistībā ar aizruļļa rakstu.

11 Oct 2013, 21:26:26 peksis rakstīja:
http://www.zr.ru/content/articles/522788-smert_...v_ubijca_najden/

Rakstu izlasīju, bet "vainīgais" tā arī netika atklāts, tikai tas, ka hidrokrakotās eļļas (III bāze) var būt sūdīgi nofiltrētas no katalizatoriem. Mok Niere ieviesīs skaidrību

es tam rakstam šķērsām pārskrēju pāri, bet izlasīšu vēlāk. kaut kas tur īsti nelīmējās..

Offline

Niere
13. Oct 2013, 16:58#2006

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


13 Oct 2013, 16:44:38 Ozols rakstīja:

13 Oct 2013, 16:39:11 Niere rakstīja:

13 Oct 2013, 16:36:26 Ozols rakstīja:

ka māti, es taču Tev aizrakstīju versijas, ja nu totāls ļeņins pašam noskaidrot.

IEDOMĀJIES, KA KOPOTOS RAKSTUS NELASU, NO MO- NEKĀDAS SAJĒGAS, BET BRAUKT GRIBU, MO SAP....ST NEGRIBU, KO DARĪT, LASĪT MP Nieri, ko saprast?
Kur atbilde???

jofen! Tu dīvaini plosies.

izstāstīšu aņuku:
- tēti, tēti, kā no kurienes rodas desa?
- nu ir tāds aparāts, kurā iebāž aunu un pēc brīža no tā iznāk desa.
- tēti, tēti, a ir tāds aparāts, kurā iebāž desu, un no tā pēc kāda laika iznāk auns?
- atšujies!
- tēti, tēti, stāsti, vai ir tāds aparāts....
- tikai Tava māte tā var - iebāz desu un no tās pēc laika iznāk tāds auns!!
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

tā kā es neesmu aparāts, tad neplosies it kā būtu tajā ko iebāzis un nesaņēmis atpakaļ.
(bez pārmetumiem)

kā jau minēju, es neiesaku konkrētus ražotājus, bet varu nokomentēt Tevis piemeklētus produktus.

Offline

Niere
13. Oct 2013, 21:08#2007

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

Ok, davai vēlreiz.
Precīzākus modeļu nosaukumus, modeļu gadus, izmantošanas apstākļus un raideru potences.
Tad skatām tālāk.

Offline

romculs
15. Oct 2013, 19:48#2008

Kopš: 25. Apr 2013

Ziņojumi: 132

Braucu ar: Nozagts Suzuki Bandit 650


13 Oct 2013, 14:24:14 kawaracer rakstīja:
Aizmirsu uzrakstīt - rudens akcijas cenas ENEOS motociklu eļļām:

ENEOS Ultra Racing 15W50 1L - akcijas cena 5,35LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W30 1L - akcijas cena 3,82LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W40 1L - akcijas cena 3,10LVL ar PVN

ENEOS JX Nippon Oil - Nr.1 eļļa Japānā!




Kur var nopirkt?

Offline

kawaracer
15. Oct 2013, 22:51#2009

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


15 Oct 2013, 19:48:20 romculs rakstīja:

13 Oct 2013, 14:24:14 kawaracer rakstīja:
Aizmirsu uzrakstīt - rudens akcijas cenas ENEOS motociklu eļļām:

ENEOS Ultra Racing 15W50 1L - akcijas cena 5,35LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W30 1L - akcijas cena 3,82LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W40 1L - akcijas cena 3,10LVL ar PVN

ENEOS JX Nippon Oil - Nr.1 eļļa Japānā!




Kur var nopirkt?


Iegādāties var SIA "Autobrava" FIAT, Alfa Romeo un JEEP pārstāvniecībā - Gunāra Astras ielā 5 (Purvciemā pie Mēbeļu nama).


-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Rizza
16. Oct 2013, 09:26#2010

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s


13 Oct 2013, 14:24:14 kawaracer rakstīja:
Aizmirsu uzrakstīt - rudens akcijas cenas ENEOS motociklu eļļām:

ENEOS Ultra Racing 15W50 1L - akcijas cena 5,35LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W30 1L - akcijas cena 3,82LVL ar PVN
ENEOS City-Max 4T 10W40 1L - akcijas cena 3,10LVL ar PVN

ENEOS JX Nippon Oil - Nr.1 eļļa Japānā!




Ņihrena sebe cik lēta eļļa, pilnīgi neticās.
pagaidām lētākais bij repsols.

Tā Eneos ir izlejamā vai kanniņās ?

Offline

kawaracer
16. Oct 2013, 20:30#2011

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


16 Oct 2013, 09:26:30 Rizza rakstīja:

13 Oct 2013, 14:24:14 kawaracer rakstīja:
Aizmirsu uzrakstīt - rudens akcijas cenas ENEOS motociklu eļļām:

ENEOS JX Nippon Oil - Nr.1 eļļa Japānā!


Ņihrena sebe cik lēta eļļa, pilnīgi neticās.
pagaidām lētākais bij repsols.

Tā Eneos ir izlejamā vai kanniņās ?


Eļļa ir 1litra iepakojumos un šī ir viņas pašizmaksa - akcijas cena.

Pilnas cenas šeit

Bet 11,58 EUR par litru 15w50 arī ir laba cena!

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Next
19. Oct 2013, 18:41#2012

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

par eļļas filtriem...
bilde
no eļļas sūkņa eļļa izejot caur Relief valve un Oil cooler, nonāk eļļas filtrā, no kurā tālāk ieeļļo dzinēja sastavdaļas.
dati no service manual manam mocim:
Oil pressure (hot) = 0.45 kg/cm2 at 1100 r/min
Relief valve opening pressure = 4.9-5.7 kg/cm2
Oil filter bypass valve opening pressure = 1.8-2.2 kg/cm2

sanāk ka spiedienam sasniedzot 1.8 kg/cm2 (tas varētu būt kaut-kur pie 4000 - 5000 apgriezieniem) atverās Oil filter bypass valve un sanāk ka ar to filtrēšana izbeidzās!?

tālāk video
tā kā filtriem bypass valve var būt izvietots gan pirms filtrējoša elementa gan pēc tā, var sanākt ka braucot ar 5000 apgriezieniem filtrs ne tikai nefiltrē, bet arī var izlaist ārā visu to ko ir safiltrējis iepriekš!?
vai tiešām tā tas ir?

[ Šo ziņu laboja Next, 19 Oct 2013, 18:53:39 ]

Offline

Niere
19. Oct 2013, 18:59#2013

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

tas arī ir viens no iemesliem, kādēļ jāizvēlas cik vien zemu viskozitāti tehnika pieļauj braukšanas apstākļiem un kādēļ ne tikai autosiem, bet arī močiem nākotnē tendence ir uz zemākas viskozitātes eļļām. močiem gan to ierobežo kārbas aizsardzības prasības.

mūsu platuma grādos daudziem tieksme ieliet SAE ##W-50, kur prasīts ##W-40. dažkārt pat iemaukt #W-60 tā sakot "drošības pēc, lai nav kā ūdentiņš".

palielinātas viskozitātes eļļas ir daudz grūtāk filtrēt un var notikt viss, ko aprakstīji.
to labi var redzēt auto eļļām, kur 5W-40 nekad neizpilda 5W-30 viskozitātēm piemītošās kvalitātes klases, testus un apstiprinājumus.

Offline

Niere
19. Oct 2013, 19:09#2014

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

daudzi nošauj šķērsām arī ar filtra izvēli. nospriež, ka labāk uzlikšu filtru ar smalkāku filtrāciju (augstāku Beta), kā to prasa OEM.
rezultātā sistēmā pirms filtra palielinās spiediens un Tevis aprakstītā parādība var notikt pie zemākiem apgriezieniem.

pats neesmu lasījis šo, bet te noteikti būtība aprakstīta.
http://www.machinerylubrication.com/Read/1289/o...ilter-efficiency

Offline

tuchka
19. Oct 2013, 20:40#2015

Kopš: 08. May 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 926

Braucu ar: visu kas rūc un nerūc

Speciāli spečukam

http://www.liepajniekiem.lv/zinas/sabiedriba/sl...as-nieres-102793

-----------------

Offline

Niere
20. Oct 2013, 02:30#2016

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Oct 2013, 00:53:56 Bagars rakstīja:
Liekas, ka neesi skolā gājis, jo neko neesi dzirdējis par fiziku. Spiediens šķidrumos un gāzēs izplatās visos virzienos vienādi. T.i, ja sūknis taisa eļļas spiedienu sistēmā, tad šis spiediens ir vienāds līdz kloķenei jeb līdz pirmajam spiediena patērētājam (parasti kloķenes pamatgultņi). Arī pirms un pēc eļļas filtra. Oil filter bypass valve atveras tikai tad, ja spiediena atšķirība pirms un pēc filtra ir ~2kg/cm2. Tas var būt tikai brīdī, kad iedarbina aukstu dzinēju un pēc filtra nav vēl eļļas spiediena, vai tad, kad aizsērējis pats filtrs, kas neļauj eļļai plūst caur to.
Tas tā - īsumā

nu čalis jau lielos vilcienos neko nepareizi neuzrakstīja.
Tu pieņem, ka eļļas filtra materiāls nerada nekādu pretestību. Bet tā taču nav.
Protams, jauna eļļa/filtrs un visdrīzāk neviens bypass nenošancē. Taču tas ideālā dzīvē. No lasītā zinu, ka redlainā tieša plūsma ne tuvu nav retums. Var tur spriest par spiedienu cipariem katrā atsevišķā gadījumā, taču princips jau nemainās.

Bet vispār... šī tāda matu skaldīšana salīdzinājumā ar gadījumu, ja bypass vārsts iestrēgst.

Offline

Next
20. Oct 2013, 03:03#2017

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


20 Oct 2013, 02:55:08 Bagars rakstīja:
Čalis visu ir uzrakstījis nepareizi.

nu tad lūdzu uzraksti kā ir pareizi.. cipari ir doti. apraksti visu processu no dzinēja iedarbināšanas - 1100 r/min, līdz teiksim 10000 r/min

Offline

Next
20. Oct 2013, 03:11#2018

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


20 Oct 2013, 03:07:59 Bagars rakstīja:

20 Oct 2013, 03:03:41 Next rakstīja:

20 Oct 2013, 02:55:08 Bagars rakstīja:
Čalis visu ir uzrakstījis nepareizi.

nu tad lūdzu uzraksti kā ir pareizi.. cipari ir doti. apraksti visu processu no dzinēja iedarbināšanas - 1100 r/min, līdz teiksim 10000 r/min

Drīkst skriešus, profesor?

drīkst arī guļus, jā tev tā labāk sanāk. tik lai rezultāts būtu

Offline

Niere
20. Oct 2013, 03:32#2019

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:


20 Oct 2013, 02:55:08 Bagars rakstīja:
...izņemot kādas specifiskas konstrukcijas vai ilgstošu max apgriezienu gadījumā.

domāju, ka ilgstoši augsti apgriezieni tieši nebūs vainojami bypass nošancēšanā, jo spiediens abpus filtram paspēj izlīdzināties.
problēmas tieši rodas, iedodot mizā no krusta. tad eļļas spiediens bieži vien rauj vaļā bypass. īpaši, ja vēl visi iesaistītie lielumi nav tuvu ideālam.
ok, es negribu uzmesties par dzelžu specu, bet nu ko tādu esmu ne reizi vien lasījis. jācer, ka gana kvalitatīvu. nav iekšā tagad naktī references meklēt.

Offline

Next
20. Oct 2013, 12:12#2020

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:


20 Oct 2013, 03:07:59 Bagars rakstīja:

20 Oct 2013, 03:03:41 Next rakstīja:

20 Oct 2013, 02:55:08 Bagars rakstīja:
Čalis visu ir uzrakstījis nepareizi.

nu tad lūdzu uzraksti kā ir pareizi.. cipari ir doti. apraksti visu processu no dzinēja iedarbināšanas - 1100 r/min, līdz teiksim 10000 r/min

Drīkst skriešus, profesor?

ok, škiet ka esmu ticis skaidrībā. bypass valve atversies tikai tad kad spiediens pirms filtra būs par 1.8-2.2 kg/cm2 lielāks neka spiediens pēc filtra. tā teikt, nostrādā uz spiediena starpības nevis tā ka to biju iedomajies iepriekš.
interesanti būtu uzzināt kā izmainās filtra pretestība atkarībā no eļļas viskozitātes.

Offline