Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Citi

Tēma: Kāpēc nepirkt ķīnieti?

AutorsZiņojums
kapletajs
15. Dec 2015, 23:18#201

Kopš: 20. Sep 2015

No: Valmiera

Ziņojumi: 80

Braucu ar: Honda CBR1000RR

Ir arī labums iegādājoties ķīnieti.
SS.lV Links

P.S Pērkot jebkuru mopēdu vai motorolleri, saņemiet dāvanā moto signalizāciju ar mp3 plejeri.

-----------------
Don't ask to ride my bike, I won't ask to ride your wife.

Offline

Archy96
15. Dec 2015, 23:35#202

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Dec 2015, 23:18:08 kapletajs rakstīja:
Ir arī labums iegādājoties ķīnieti.
SS.lV Links

P.S Pērkot jebkuru mopēdu vai motorolleri, saņemiet dāvanā moto signalizāciju ar mp3 plejeri.


Priekš kam viņam signalizācija

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Indo
15. Dec 2015, 23:49#203

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


15 Dec 2015, 23:35:14 Archy96 rakstīja:

Priekš kam viņam signalizācija


Uzsvars ir uz mp3 pleijeri, lai nedzird kā atdalās sastāvdaļas

-----------------

Offline

Archy96
16. Dec 2015, 00:29#204

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


15 Dec 2015, 23:49:06 Indo rakstīja:

15 Dec 2015, 23:35:14 Archy96 rakstīja:

Priekš kam viņam signalizācija


Uzsvars ir uz mp3 pleijeri, lai nedzird kā atdalās sastāvdaļas


Bet man likās, ka MP3 pleijers ir priekš tam, lai nebūtu garlaicīgi stumjot to drapaku uz servisu, kad tas būs kārtējo reizi palicis ceļa malā.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kascej
16. Dec 2015, 02:02#205

Kopš: 09. Jul 2011

No: Madona

Ziņojumi: 139

Braucu ar: Keeway Speed 125,vanalid hadilka

Kamer vizinajos,mazliet atpaliku no dzives.Interese vienkars 125cc celinieks,lai varetu vel 5 pedejus gadus baudit dzivi,nesmerejot rokas ar ellam un smervielam.

Offline

Morsitis
16. Dec 2015, 02:47#206

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen!
diemžēl (vai par laimi) cilvēki Latvijā dabū sūdīgus ķīniešus... kāpēc? tāpēc ka vajag pa 2$ un lai būtu kruta! nu nemēdz tā būt!! Jau daudzus gadus strādāju ar Ķīnu un varu pateikt tikai to, ka laba tehnika arī tur maksā. Un nekāda haļaviņa nesanāk. Man viens ķīniec savulaik izstāstīja aņuku - atbrauc baltais, prasa detaļu vari uztaisīt?
šis- varu
- cik?
- 100$
baltais pakasa pakausi un prasa - pa 50 vari?
- varu
- a pa 20???
- varu!!
- tip nu ja vari pa 20, tad nah man pirkt pa 100?
- tāpēc ka pirmā būs no laba metāla, otrā no tāda, ko dabūšu pa lēto, a trešo detaļu taisīšu no tā, ko atradīšu šķūnī...

Мораль грузинской басни - pērkot no Ķīnas - 1) pirkt no rūpnīcas, kurā pats esi bijis 2) pietiek ar pirmkārt...

Offline

karlsons
16. Dec 2015, 10:34#207

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi

Kascej a kur tavs hrometais nezveers?

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

pirkt
16. Dec 2015, 11:16#208

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin



Pizģec, tev tas sagaadaa baudu?


Jā, sagādā gan.
Paskaidrošu sīkāk - baudai ir dažādi līmeņi un izpausmes. piemēram nogrūsties - sagādā baudu praktiski visiem - gan nodzertam urlānam ar IQ 70, gan nobela prēmijas kandidātam fizikā.

ar matemātiskiem vienādojumiem, grāmatas lasīšanu, radošu darbu, mūziku jau ir sarežģītāk - kādam tas sagādā baudu, kādam - nē.

līdzīgi ir ar transportlīdzekļiem. laba dinamika ir "primitīva bauda" - tā ir saprotama visiem un bez aizdomāšanās.
bauda no perfektas trajektorijas līkumā, no vēja sejā - jau ir mazliet "augstāka", un pieejama ne visiem.
vēl baudu var gūt no apziņas, ka pēc iespējas mazāk piedirs dabu - tērējot nevis 15 - 20 litrus degvielas, kura iegūta no naftas, un radusies gadu tūkstošu laikā, bet nepieciešamo minimumu.

vēl varētu ilgi par šo tēmu turpināt, bet domāju, kas šo var saprast - domu jau saprata, a kas nevar - tāpat neko nesapratīs.

pavasarī man pa priekšu vecis ar tūrendūru pirms mūkusalas apļa gadījās.
Bija diezgan jautri vērot, kā viņš šūpojās starp mašīnām lavierēdams, un jutās pilnīgi noteikti nekomfortablāk, nekā es ar mopedku

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

z-puse
16. Dec 2015, 11:36#209

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: NC750x, trx


16 Dec 2015, 11:16:07 pirkt rakstīja:


Pizģec, tev tas sagaadaa baudu?


Jā, sagādā gan.
Paskaidrošu sīkāk - baudai ir dažādi līmeņi un izpausmes. piemēram nogrūsties - sagādā baudu praktiski visiem - gan nodzertam urlānam ar IQ 70, gan nobela prēmijas kandidātam fizikā.

ar matemātiskiem vienādojumiem, grāmatas lasīšanu, radošu darbu, mūziku jau ir sarežģītāk - kādam tas sagādā baudu, kādam - nē.

līdzīgi ir ar transportlīdzekļiem. laba dinamika ir "primitīva bauda" - tā ir saprotama visiem un bez aizdomāšanās.
bauda no perfektas trajektorijas līkumā, no vēja sejā - jau ir mazliet "augstāka", un pieejama ne visiem.
vēl baudu var gūt no apziņas, ka pēc iespējas mazāk piedirs dabu - tērējot nevis 15 - 20 litrus degvielas, kura iegūta no naftas, un radusies gadu tūkstošu laikā, bet nepieciešamo minimumu.

vēl varētu ilgi par šo tēmu turpināt, bet domāju, kas šo var saprast - domu jau saprata, a kas nevar - tāpat neko nesapratīs.

pavasarī man pa priekšu vecis ar tūrendūru pirms mūkusalas apļa gadījās.
Bija diezgan jautri vērot, kā viņš šūpojās starp mašīnām lavierēdams, un jutās pilnīgi noteikti nekomfortablāk, nekā es ar mopedku

un ... ???

Offline

pirkt
16. Dec 2015, 11:42#210

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


16 Dec 2015, 11:36:22 z-puse rakstīja:

un ... ???


ko - "un???" ?
Manuprāt, ir acīmredzami, ka viegla mopedka ar kubatūru līdz 125cc ir praktiskāka pilsētas robežās, nekā smags,liels un rijīgs motocikls....

bet nu pieļauju, ka tev pagaidām ir ekstāzes no jaudas un dinamikas, periods. pabraukāsi vēl pāris gadus ar mo - varbūt "atēdīsies", un svarīgāki kļūs citi aspekti. varbūt arī nē...

[ Šo ziņu laboja pirkt, 16 Dec 2015, 11:45:03 ]



-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

VATERLAND
16. Dec 2015, 11:52#211

Kopš: 01. Jan 2011

Ziņojumi: 3024

Braucu ar: Drūmo klasiku (C)


16 Dec 2015, 11:42:43 pirkt rakstīja:

16 Dec 2015, 11:36:22 z-puse rakstīja:

un ... ???


ko - "un???" ?
Manuprāt, ir acīmredzami, ka viegla mopedka ar kubatūru līdz 125cc ir praktiskāka pilsētas robežās, nekā smags,liels un rijīgs motocikls....

bet nu pieļauju, ka tev pagaidām ir ekstāzes no jaudas un dinamikas, periods. pabraukāsi vēl pāris gadus ar mo - varbūt "atēdīsies", un svarīgāki kļūs citi aspekti. varbūt arī nē...

sekojot shai loggikai izriet nākamais līmenis- lai graustu videi draudzīgās semochkas nav nepieciešams pārvietoties uz tauburetes, bet ir videi draudzīgāk lietot K2.

-----------------
Mach mit, mach nach, mach besser

https://www.maksla.lv

Offline

z-puse
16. Dec 2015, 11:52#212

Kopš: 30. May 2014

Ziņojumi: 38

Braucu ar: NC750x, trx


bet nu pieļauju, ka tev pagaidām ir ekstāzes no jaudas un dinamikas, periods. pabraukāsi vēl pāris gadus ar mo - varbūt "atēdīsies", un svarīgāki kļūs citi aspekti. varbūt arī nē...


Offline

endurists
16. Dec 2015, 11:57#213

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Nopirku bērniem projekta mocīti, pavecu un mazliet apskrūvētu KTM 50SX PRo junior. Jau sākotnējā doma bija uzreiz likt ķīniešu dzinēja donoru, taču pajaucot esošo KTM dzinēju atkājās, ka koķene, kanis, cilindrs, virzulis, ieplūdes vārts ir labā kārtībā, taču trūkst aizdedzes un sajūga, kikstartera daļas. salasīt oriģinālās daļas nostāsies normāla, mazlietota mocīša cenā, tāpēc būs jākombinē KTM/ķīnieša mikss.


-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

pirkt
16. Dec 2015, 11:59#214

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


16 Dec 2015, 11:52:05 VATERLAND rakstīja:

16 Dec 2015, 11:42:43 pirkt rakstīja:

16 Dec 2015, 11:36:22 z-puse rakstīja:

un ... ???


ko - "un???" ?
Manuprāt, ir acīmredzami, ka viegla mopedka ar kubatūru līdz 125cc ir praktiskāka pilsētas robežās, nekā smags,liels un rijīgs motocikls....

bet nu pieļauju, ka tev pagaidām ir ekstāzes no jaudas un dinamikas, periods. pabraukāsi vēl pāris gadus ar mo - varbūt "atēdīsies", un svarīgāki kļūs citi aspekti. varbūt arī nē...

sekojot shai loggikai izriet nākamais līmenis- lai graustu videi draudzīgās semochkas nav nepieciešams pārvietoties uz tauburetes, bet ir videi draudzīgāk lietot K2.


vai velosipēdu.
bet - reāli skatoties, jābūt saprātīgam kompromisam.
piemēram 10 ikrīta kilometri uz darbu:"
sabtranss: ~50 - 55 minūtes.
K2: ~1.5h
Velo: ~30 min ( noelsies) - ~45 min (komfortabli)
auto: ~40 - 60 min (probkas...)
600cc moto: ~14 - 16 min
100cc mopedka: ~17 - 20 minūtes.

tas tīri laika ziņā, naudu neskaitot.

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

Inc
16. Dec 2015, 12:16#215

Kopš: 11. May 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 310

Braucu ar:

Šeit ir vesels eposs kas veltīts, iespējams, laimīga JSD100 īpašnieka piedzīvojumiem šī izstrādājuma ekspluatācijas gaitā.

Китайская скутеретта JMStar JSD100-6

[ Šo ziņu laboja Inc, 16 Dec 2015, 12:17:00 ]

Offline

mexa
16. Dec 2015, 12:55#216

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

es savu sperru taa neskruuveeju kaa sievastevs kinieti. neba baiks eed tik parmerigi. toties neviens kalns nav pat ne trauceklis. a bremzes? labas tam kinietim? vai kaa padomju tehnikai, katru dienu regulee. es peec avarijas nosplavos uz vaajaam bremzeem, kuras vareetu izglaabt. un braucu uz 50 pilseetaa...

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

pirkt
16. Dec 2015, 14:05#217

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


16 Dec 2015, 12:55:53 mexa rakstīja:
es savu sperru taa neskruuveeju kaa sievastevs kinieti.


Iespējams, sievastēvs arī japāni ne retāk skrūvētu. ir cilvēki ar talantu salauzt dajebko, kas tiek viņu nagos, tā ka šitik kopīgs izteiciens neliecina ka viss made in china lūzt kā traks, manuprāt....



neba baiks eed tik parmerigi. toties neviens kalns nav pat ne trauceklis.


tā jau ir demagoģija. daudziem šķiet, ka arī hammers pa pilsētu neēd "pārmērīgi".
pēc manas pieredzes uz trases 600cc ēd no 4 litriem uz simtu ( reāli lēni paātrinoties, un ripinot uz ~65 - 70 kmh sestajā pārnesumā), līdz apm 4.4 - 4.5 uz 90 +/- vicojot. tas tomēr ir vairāk kā 2x.
pilsētā atšķirība ir lielāka.

par kalniem - xz, neesmu īsti latvijā kalnus manījis, un nav arī tādas mānijas vislaik kalnā braukt. bet kopumā problēmu braukt sastaptajos "kalnos" ar mopedku nav bijis....


a bremzes? labas tam kinietim? vai kaa padomju tehnikai, katru dienu regulee.


tīri adekvātas. ja testēt, pieņemu ka mocis ar dubulto disku priekšā un labu riepu dzēsīsies ātrāk, bet ir visai ok.
aizmugurējo paskatu apm reizi 2 mēnešos, kad skatos vai nevajag pievilkt ķēdi.
priekšā - disku bremze uz hidraulikas, regulēt tur nav ko...


es peec avarijas nosplavos uz vaajaam bremzeem, kuras vareetu izglaabt. un braucu uz 50 pilseetaa...


es cenšos pēc iespējas mazāk lietot bremzes sadzīvē. un satiksmē cenšos izkopt situācijas paredzēšanu, un neatrašanos riska zonā - jo kad jālieto bremzes lai izvairītos no avārijas - tas nozīmē, ka kautkas riktīgi nav labi ar prasmi nepieļaut nokļūšanu potenciāli bīstamā situācijā.

50 tas ir labi, tikai bieži no aizmugures spiežās virsū auto vadītāji, kuri uzskata, ka 60 kmh attīstīšana starp 2 krustojumiem palīdzēs viņiem uzlabot _vidējo_ ātrumu posmā

mani regulāri ar izvalbītām acīm apdzen, pārkārtojas manā joslā, un bremzē pie sastrēguma, lai redzētu, ka es starprindā aizbraucu tālāk, kamēr viņi paliek stāvēt korķī. smieklīgi...


-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

martinss
16. Dec 2015, 14:12#218

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

No pasha pieredzes- vislabakais pilsetaa ir 250cc vienkatlinja (ar shikdruma dzesi) supermoto.
250cc domis man pilsetaa eda ap 2l/100km. 50cc skuteri, cik noprotu, rij tikpat. Bet ar 250nieku pilsetaa jau dinamikas pietiekas, ar skuteri, nu taa ir kaa ir...
Svara starpiiba abiem arii ir loti maza. Ar mazo domi vareju izlist visur kur patiikas. Un tikt pari skershliem, kuriem ar skuteri pari netiksi.


16 Dec 2015, 11:42:43 pirkt rakstīja:
..
Manuprāt, ir acīmredzami, ka viegla mopedka ar kubatūru līdz 125cc ir praktiskāka pilsētas robežās, nekā smags,liels un rijīgs motocikls....

[ Šo ziņu laboja martinss, 16 Dec 2015, 14:13:27 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

pirkt
16. Dec 2015, 14:18#219

Kopš: 06. Aug 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 608

Braucu ar: jsd100, cb500s twin


250cc domis man pilsetaa eda ap 2l/100km. 50cc skuteri, cik noprotu, rij tikpat. Bet ar 250nieku pilsetaa jau dinamikas pietiekas, ar skuteri, nu taa ir kaa ir...


50cc rolleris ar variatoru ( iesp gan tur faktiski bija 72cc, jo jams pa trassi 58 - 60 kmh gaaja, kas prieksh 50cc ir taa kaa par sherpu) ēd ap 2.5 -2.7 litriem uz simtu.
variators ir iekārta ar diezgan zemu lietderības koeficientu, kas redzams jau no tā, kā silst variatora vāks brauciena laikā. aber "cēliens" variatoram relatīvi labs bija...

-----------------
eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D

Offline

didrx
16. Dec 2015, 14:27#220

Kopš: 18. Nov 2011

No: Liepāja

Ziņojumi: 1229

Braucu ar: AWD,XL1000V

Pirkt
Tev laikam noiet no tā ka dabū ar kādu pastrīdēties

[ Šo ziņu laboja didrx, 16 Dec 2015, 14:27:43 ]



-----------------
Viss noderigakais padoms : Pohuj uz vietas tiksim skaidriiba

Offline