Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Lielais degvielas patēriņa tests
Autors | Ziņojums |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Coool,
vienīgais auto kaifs var būt primitīva, mietpilsoniska kempošana, bet obligāti ar opciju tajā nakšņot. nu, kaut vai vienkārši passāts ar garo dirsu. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Niere - nu bļa, tev šobrīd spiežas ārā mērena aproibežotība.
Tas, ka TU nesaskati kaifu tak nenozīmē, ka citiem tā tur nav.
Tu no punkta A uz punktu B vari braukt mazā naglu kastē vai ar komforu.
Tu vari braukt pa apli taisni vai sānslīdē.
Daudziem auto ir statusa simbols...
Un peimeŗam es pazīstu dažus autosportistus kam ir mocis,bet tā īsit uz viņu tā aŗi nepavelkas un daudz labprātāk gāž ar auto. Viņi ko ir slimi vai dīvaini ?!
Man ar mocis ir tuvāks sirdij, labprātāk tērēju naudu uz to nevis auto, bet nu tomēr skaties tālāk par sevi un saviem uzskatiem.
-----------------
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Niere - a kur kaifs braukt ar kemperi, ja var braukt ar moci+mazo telti ?!
-----------------
| Offline | | |
|
tuchka | | Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
14 Jan 2014, 22:09:10 Niere rakstīja:
Coool,
vienīgais auto kaifs var būt primitīva, mietpilsoniska kempošana, bet obligāti ar opciju tajā nakšņot. nu, kaut vai vienkārši passāts ar garo dirsu.
Brīžiem toč šķieti jocīgs
Katram tak savs
Es piemēram gāžu pa trasi, mežiem, šoseju, garažu, maģistrāli, ģimenes ceļu, un piekopju citas enerģijas spēkus un nesūdzos forumā Man piemēram kaifs ir braukt ar Volvo!! Bet ar Toyota velu pa darbiem
Karoče, katram ir savs, un punkts Mitčuks rallijam, utt[ Šo ziņu laboja tuchka, 14 Jan 2014, 22:23:12 ]
-----------------
| Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Jā, daudz gan kemperi kas piemēroti polārajai ziemai.
-----------------
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
14 Jan 2014, 17:16:51 eds rakstīja:
14 Jan 2014, 16:36:00 Niere rakstīja:
[...]
es neko neteicu par kopējo ekonomiju, jo tā izvērtējama katrā individuālā gadījumā. tas tāpat kā zāģeri argumentē, ka viņi zāģu ķēdes vietā labprātāk izmanto TAP/TAD vai pat 'atrabotku', kā nolūkam speciāli radītu produktu. iemesls vienkāršs - kaut arī asmenis/ķēde nodilst būtiski ātrāk un eļļas patēriņš lielāks, detaļu maiņa sanāk lētāk kā pirkt to, ko ražotājs paredzējis.
īzī...
Niere, vari lūdzu šito par tiem gaterščikiem pakomentēt - ja neskaita sūkni reizi gadā, kurš maksā ~ 15 latus tur vēl kaut kas zāģiem pastiprināti dilst atrabotku lietojot?
Smadznes tiem lošiem nav vietā jo pied..š mežu.
Kamēr citur pasaulē domā kā zāģu ķēžu eļļu uztisīt ECO (ticu ka ūdens transportam paredzētajām arī ir savas prasības,) lai tā sadalītos banānijā atrabotrku lej???
Niere komentē ūdens transporta eļļu atšķirību
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
eds | | Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
|
14 Jan 2014, 17:22:49 Niere rakstīja:
eds,
nevajag Tev otrabotku!
mūsi melns kā suķis pēc dubļu peldes un nomazgāt nevarēsi. nemaz nerunājot par dabas aizsardzību.
tāpat arī lētās transmisiju eļļas nevajag lietot, jo tās satur ļoti pat kaitīgas piedevas.
turklāt - normāla zāģu ķēžu eļļa satur lipekli (adhesive), kas nodrošina minimālu eļļas patēriņu un to, lai eļļa no zāģa nelido pa pieskari.
gaterščiki tāpatās izskatās melni ar vai bez eļļas, tāpēc vairāk interesē ekonomiskais pamatojums un eļļa drīkst lidot kur grib.
p.s. turpat varētu būt pluss tam, ka eļļa lido pa gaisu, jo tad gateršķiks pa priekšu aplīp ar eļļu un pēc tam ar skaidām un pēc tam viņam būtu jāizskatās pēc pūkaina cālīša
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline | | |
eds | | Kopš: 10. Jul 2008
No: Liepāja
Ziņojumi: 3237
Braucu ar: laivu
| Neganteli, kas tā par zāģu ķēžu eļļu ūdenstransportam??
----------------- http://www.oxyehho.com/ | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Negantelis,
jā, tāda ir izpratne par pasaules kārtību un pat netiek slēpts, jo privāts materiālais izdevīgums par latu ir nesalīdzināms pret kaut kādu tur zaļo figņu.
zāģu ķēžu eļļa, lai cik dīvaini neizklausītos, ir viens no lielākā patēriņa produktiem eļļu jomā.
kaut kad rēķināju, ka uz katru meža hektāru ik pāris gados tiek izlieta 200litrīgā muca ar šo naftas produktu.
ja Zviedrijā mežā drīkst izmantot tikai bioloģiski viegli noārdāmu eļļu (arī hidraulikā, piemēram), tad latvietim svarīgs primāri (vai tikai) materiālais faktors. likumi jau tiek tapināti, taču tas tiek uztverts kā uzbrukums makam un īpašumtiesībām. attiecīgi - visādas shēmas, kā apjāt 'valsti'.
teiktais neattiecas uz katru, bet primāri uz fiksajiem mežu izzāģētājiem/notirgotājiem.
jāteic gan, ka otrabotkas, TAP/TAD izmantošana iet mazumā. bet ne jau tādēļ, ka kāds būtu sācis zaļāk domāt.
jautāji par laivu/ūdensmoču eļļām.
kādreiz populārie 2takteri nu jau izmirstoša suga. arī šim pielietojumam ir nopērkama esteru bāzes BIO eļļa (LV reti kurš tādu izmantoja), bet šobrīd jau visi orientējas uz 4takteriem. attiecīgi, problēma ar ūdeņu aizsardzību motoros izmantoto produktu kontextā vairs nav tik izteikta. | Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Nu, nu, nu, divtakteri nav nekāda izmirstošā suga, viss notiek | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| soulfreak,
ņemot vērā, ka 2takterim līdz pat 30% degmaisījuma nesadegušā/pussadegušā veidā tiek izsviests gaisā, motoru ražotājiem tiek uzspiestas normas, kurās 2takteris nekā nespēj iekļauties. ok, ir tur Rotax mēģinājumi utt., bet tas tā kā tā ir lejupejošs tirgus.
vēl gadus padsmit atpakaļ bija prognozēts, ka pat rokas motorzāģi ar laiku pārtaps par 4takteriem.
moču kontextā, izgriezums no eļļinieku profesionālā žurnāla Infineum. 6 gadus veca statistika:
| Offline | | |
soulfreak | | Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| Kopumā, protams, uzspiež normas un liek atkāpties 2T dzinējiem, bet ja runa par 2T sporta mopēdiem, tad tur slēpjas visa burvība un vienkāršība | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| zinu, zinu, pašam tak KX250nieks bijis. | Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
15 Jan 2014, 11:51:47 Niere rakstīja:
Negantelis,
jā, tāda ir izpratne par pasaules kārtību un pat netiek slēpts, jo privāts materiālais izdevīgums par latu ir nesalīdzināms pret kaut kādu tur zaļo figņu.
zāģu ķēžu eļļa, lai cik dīvaini neizklausītos, ir viens no lielākā patēriņa produktiem eļļu jomā.
kaut kad rēķināju, ka uz katru meža hektāru ik pāris gados tiek izlieta 200litrīgā muca ar šo naftas produktu.
ja Zviedrijā mežā drīkst izmantot tikai bioloģiski viegli noārdāmu eļļu (arī hidraulikā, piemēram), tad latvietim svarīgs primāri (vai tikai) materiālais faktors. likumi jau tiek tapināti, taču tas tiek uztverts kā uzbrukums makam un īpašumtiesībām. attiecīgi - visādas shēmas, kā apjāt 'valsti'.
teiktais neattiecas uz katru, bet primāri uz fiksajiem mežu izzāģētājiem/notirgotājiem.
jāteic gan, ka otrabotkas, TAP/TAD izmantošana iet mazumā. bet ne jau tādēļ, ka kāds būtu sācis zaļāk domāt.
jautāji par laivu/ūdensmoču eļļām.
kādreiz populārie 2takteri nu jau izmirstoša suga. arī šim pielietojumam ir nopērkama esteru bāzes BIO eļļa (LV reti kurš tādu izmantoja), bet šobrīd jau visi orientējas uz 4takteriem. attiecīgi, problēma ar ūdeņu aizsardzību motoros izmantoto produktu kontextā vairs nav tik izteikta.
Žēl ka cilvēki tik dumi.
Un kad būs jau šādi, tad par vēlu[ Šo ziņu laboja Negantelis, 15 Jan 2014, 16:50:06 ]
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| JAU ir par vēlu.
cilvji vēl gan neapjauš sūdu krājumu. | Offline | | |
mdriver | | Kopš: 27. Sep 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 1296
Braucu ar: BMW 1600 GTL
| Ja nu reiz ir uzpeldējis topiks, grēks neizteikties
Izlasīju topika sākuma ideju.
Ir rezultāti diezgan konkrēti
Auto Ford Focus - 1.6 benzīns.
Ceļojuma režīmā 6.5
Mix 7.5
Pilsēta 8 (baigi reti tā sanāk.)
Mocis Yamaha FJ1200 - minimums, mēģināts 1x nepārsniegt 100km/h sanāca 6.5
120-140kmh = 7.5 -8l
140+ 8+
Tā kā manā gadījumā ekonomiska pamatojuma braukšanai ar moci nav
Tikai un vienīgi priekam.
p.s. Vienu maršrutu varu izbraukt ar vienu moci / mašīnu, vienā un tajā pašā dienā, pie vienādiem laika apstākļiem, vismaz 3 dažādos veidos ar 3 dažādiem patēriņiem
----------------- You Meeen !
http://www.youtube.com/watch?v=rdNa774pMtI
Sūdzības un ierosinājumi -
PM | Offline | | |
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
| 97cc cub - derrivative ar 4 robiem un automātisko sajūgu un ķēdes piedziņu no ķīniešiem:
1.3 l/100 km ( @40 kph) -
~1.9 l/100km (@ 70+ kph).
cb500s 1998 karburatorhonda -
~120 - 140 kph - 4.5 litri uz simtu
@100 kph ~ 3.8 litri
@80 kph ~ 3.5 litri
@65 kph ~ 3.2 litri uz 100 km.
tas viss - mainly trase, 100cc pilsētas patēriņš grozās ap 1.8 - 1.9 litriem.
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
mezamaris | | Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Bļad brauciet ar velosipēdu. | Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
| Porsche Cayene vai Toyota Tundra piemēram ar gāzi | Offline | | |
Valkyrie | | Kopš: 21. May 2009
No: Aknīste
Ziņojumi: 2193
Braucu ar: Valkyrie Interstate
|
16 Aug 2017, 10:45:15 kba-pro rakstīja:
Porsche Cayene vai Toyota Tundra piemēram ar gāzi
Nu Tundra ar 5,7L un 380+ HP (ar gāzi) arī no kalna labi ripo
----------------- http://www.valkyrieriders.lv
http://www.valkyrieriders.eu
http://www.valkyrieriders.com
| Offline | | |
|
|