Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Ķēde

AutorsZiņojums
vellabeerns
05. Aug 2011, 02:57#201

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


01 Aug 2011, 11:08:20 virsnieks rakstīja:

31 Jul 2011, 22:52:16 Bagars rakstīja:

31 Jul 2011, 10:15:04 virsnieks rakstīja:

30 Jul 2011, 00:11:04 Bagars rakstīja:

29 Jul 2011, 13:49:29 virsnieks rakstīja:

29 Jul 2011, 13:47:23 Braucamais rakstīja:
Spečuk!!! Ja ķēde nevienmērigi izstiepusies, brīžiem stingraka brīžiem nē, jēga ekonomēt un mainīt tikai ķēdi, vai tomēr visu komplektu?

Viennozīmīgi visu komplektu, jo zobrati arī dilst un tad uz jauno ķēdi nebūs precīzs kāpums.

"pa lielam" diezgan lielas muļķības... kāpēc?.. ļeņins gari raxtīt... pats braucu apmēram 2x ilgāk ar vienu ķēdi nekā ja mainītu visu komplektu

Ja nevari pamatot, tad labāk klusē!

Kāpēc man jāklusē, ja es zinu kā?
necepies, bet paņem acis pirkstos un paskaties, kas sāk dilt pirmais. Tad paņem smadzenes rokā un loģiski izdomā kas un kādā secībā jādara.

p.s. daži arī auto maina, kad pelnutrauks pilns...

Esmu kurilkā tādus jefiņus atklausījies, bet kad ir jāpamato savs stāstītais tad mute ir ciet.


hm...tad kas un kāpēc dilst?
dilst tacu virsmas, kas savstarpēji atrodas berzē! ar neapbruņotu aci aplūkojot ķēdi ir redzams, ka tai ir rullīši! nah viņi tur ir!? tieši tāpēc, lai teorētiski nebūtu berzes starp ķēdi un zobratu! berze ir starp to ķēdes rullīti un ķēdes posma asi! tā tas ir paredzēts un tieši tāpēc tur tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem un ar visu to ķēdei ir paredzēts pec kaut kāda laika nodilt un tāpēc arī motocikla kontrukcijā ir paredzēta ķēdes spriegošanas opcija! loģiski, ka reālā dzīvē nav viss tik skaisti kā teorijā - ir visādi blakusapstākļi, kas tomēr agrāk vai vēlāk nodeldē arī zobratu! regulāri mazgājot un eļļojot ķēdi var ievērojami paildzināt tās (un arī zobratu) mūžu! kaut arī ķēde varbūt izstaipās nevienmērīgi, bet zobratu tā deldē vienmērīgi!
ķēde vs zobrats savstarpēji ir mehānisms, kas pēc savas būtības ir vienkāršs kā cirvis!
un tā ir tikai teorija - katrs pats gana gudrs un var visu loģiski izspriest, bet es, personīgi, neredzu jēgu mainīt zobratus, ja nodilusi/izstaipijusies tikai ķēde!

protams, ja riebjās nauda, tad jau var ieturēt stilu un mainīt katrreiz visu komplektu un nekas slikts jau tur nav, tikai tas būtu līdzvērtīgi, kā motoreļļas & filtra maiņas vietā nomainīt visu motoru...

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

nemidoff
05. Aug 2011, 07:52#202

Kopš: 01. Sep 2009

No: Tukums

Ziņojumi: 485

Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is


05 Aug 2011, 02:57:32 vellabeerns rakstīja:

01 Aug 2011, 11:08:20 virsnieks rakstīja:

31 Jul 2011, 22:52:16 Bagars rakstīja:

31 Jul 2011, 10:15:04 virsnieks rakstīja:

30 Jul 2011, 00:11:04 Bagars rakstīja:

29 Jul 2011, 13:49:29 virsnieks rakstīja:

29 Jul 2011, 13:47:23 Braucamais rakstīja:
Spečuk!!! Ja ķēde nevienmērigi izstiepusies, brīžiem stingraka brīžiem nē, jēga ekonomēt un mainīt tikai ķēdi, vai tomēr visu komplektu?

Viennozīmīgi visu komplektu, jo zobrati arī dilst un tad uz jauno ķēdi nebūs precīzs kāpums.

"pa lielam" diezgan lielas muļķības... kāpēc?.. ļeņins gari raxtīt... pats braucu apmēram 2x ilgāk ar vienu ķēdi nekā ja mainītu visu komplektu

Ja nevari pamatot, tad labāk klusē!

Kāpēc man jāklusē, ja es zinu kā?
necepies, bet paņem acis pirkstos un paskaties, kas sāk dilt pirmais. Tad paņem smadzenes rokā un loģiski izdomā kas un kādā secībā jādara.

p.s. daži arī auto maina, kad pelnutrauks pilns...

Esmu kurilkā tādus jefiņus atklausījies, bet kad ir jāpamato savs stāstītais tad mute ir ciet.


hm...tad kas un kāpēc dilst?
dilst tacu virsmas, kas savstarpēji atrodas berzē! ar neapbruņotu aci aplūkojot ķēdi ir redzams, ka tai ir rullīši! nah viņi tur ir!? tieši tāpēc, lai teorētiski nebūtu berzes starp ķēdi un zobratu! berze ir starp to ķēdes rullīti un ķēdes posma asi! tā tas ir paredzēts un tieši tāpēc tur tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem un ar visu to ķēdei ir paredzēts pec kaut kāda laika nodilt un tāpēc arī motocikla kontrukcijā ir paredzēta ķēdes spriegošanas opcija! loģiski, ka reālā dzīvē nav viss tik skaisti kā teorijā - ir visādi blakusapstākļi, kas tomēr agrāk vai vēlāk nodeldē arī zobratu! regulāri mazgājot un eļļojot ķēdi var ievērojami paildzināt tās (un arī zobratu) mūžu! kaut arī ķēde varbūt izstaipās nevienmērīgi, bet zobratu tā deldē vienmērīgi!
ķēde vs zobrats savstarpēji ir mehānisms, kas pēc savas būtības ir vienkāršs kā cirvis!
un tā ir tikai teorija - katrs pats gana gudrs un var visu loģiski izspriest, bet es, personīgi, neredzu jēgu mainīt zobratus, ja nodilusi/izstaipijusies tikai ķēde!

protams, ja riebjās nauda, tad jau var ieturēt stilu un mainīt katrreiz visu komplektu un nekas slikts jau tur nav, tikai tas būtu līdzvērtīgi, kā motoreļļas & filtra maiņas vietā nomainīt visu motoru...


Šeit īsti nepiekrītu,te ir tā figņa,ka zobrata zobi ieņem diluma formu uz vecās ķēdes,vismaz velkošais konkrēti un,ja uz tādas stutēsi jaunu ķēdi,tā kalpos 2x īsāku periodu.

Offline

maniac
05. Aug 2011, 09:21#203

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem

Tikai nesaki, ka eļļo rullīšus! Visa tā eļļošana paredzēta, lai uzturētu pie dzīvības ringus un, lai eļļotu asītes/plāksnīšu savstarpējās kustības vietu. Rullīši attiecībā uz zobratu ir NEKUSTĪGI! Griežas asīte, kas savukārt ir ieeļļota jau rūpnīcā uz visu atlikušo mūžu.
P.S. Par zobratu maiņu, nemainot ķēdi (un otrādi) īpaša (sava ) viedokļa nav. Tikai veču, kas visu mūžu ņēmušies ar močiem, ieteikumi. T.i. - mainīt visu komplektu.
Ir gan lasīts, ka pasaules apceļotāji ņem līdz vienu ķēdi un aizm.zobratu un trīs priekšējos...

Offline

feciic
05. Aug 2011, 09:33#204

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


05 Aug 2011, 09:21:38 maniac rakstīja:
tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem

Tikai nesaki, ka eļļo rullīšus! Visa tā eļļošana paredzēta, lai uzturētu pie dzīvības ringus un, lai eļļotu asītes/plāksnīšu savstarpējās kustības vietu. Rullīši attiecībā uz zobratu ir NEKUSTĪGI! Griežas asīte, kas savukārt ir ieeļļota jau rūpnīcā uz visu atlikušo mūžu.
P.S. Par zobratu maiņu, nemainot ķēdi (un otrādi) īpaša (sava ) viedokļa nav. Tikai veču, kas visu mūžu ņēmušies ar močiem, ieteikumi. T.i. - mainīt visu komplektu.
Ir gan lasīts, ka pasaules apceļotāji ņem līdz vienu ķēdi un aizm.zobratu un trīs priekšējos...

Neesmu praksē mēģinājis bet gan jau Bagars gribēja teikt ka uz vienu ķēdi vajadzētu mainīt divas priekšējās zvaigznīte un mainīt viņas nevis tad kad zobi jau pēc sirpjiem izskatās bet teiksmi ik pēc 500km. viss tas pasākums sāk dilt dēļ putekļiem, kuri kā abrazīvs starp ķēdi un zobratu grauž zobratu, protams visātrāk to var pamanīt uz priekšējā zobrata jo tur slodze ir krietni lielāk kā uz pakaļējā zobrata.
protams ir čakars mainīt tos zobratus vietām bet ne ielas mocim kuram ķēdes mūžš pret nobrauktjiem kilometriem ir krietni īsāks varbūt arī to ir vērts darīt.

Offline

egis
05. Aug 2011, 09:37#205

Kopš: 19. Jun 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 192

Braucu ar: A Saki Kaw Z750S


05 Aug 2011, 09:21:38 maniac rakstīja:
tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem

Tikai nesaki, ka eļļo rullīšus! Visa tā eļļošana paredzēta, lai uzturētu pie dzīvības ringus un, lai eļļotu asītes/plāksnīšu savstarpējās kustības vietu. Rullīši attiecībā uz zobratu ir NEKUSTĪGI! Griežas asīte, kas savukārt ir ieeļļota jau rūpnīcā uz visu atlikušo mūžu.
P.S. Par zobratu maiņu, nemainot ķēdi (un otrādi) īpaša (sava ) viedokļa nav. Tikai veču, kas visu mūžu ņēmušies ar močiem, ieteikumi. T.i. - mainīt visu komplektu.
Ir gan lasīts, ka pasaules apceļotāji ņem līdz vienu ķēdi un aizm.zobratu un trīs priekšējos...


Jā, tas varētu tā būt, jo uz priekšējo ir trīs reizes lielāka slodze. pamatojums, trīs reizes vairāk zobu nekā aizmugurējam zobratam un jārēķinās, ka nebūs tik ilgs kalpošanas laiks priekšējam zobratam, ja to mainīs atseviķi.

Offline

vellabeerns
05. Aug 2011, 09:49#206

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


05 Aug 2011, 09:21:38 maniac rakstīja:
tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem

Tikai nesaki, ka eļļo rullīšus! Visa tā eļļošana paredzēta, lai uzturētu pie dzīvības ringus un, lai eļļotu asītes/plāksnīšu savstarpējās kustības vietu. Rullīši attiecībā uz zobratu ir NEKUSTĪGI! Griežas asīte, kas savukārt ir ieeļļota jau rūpnīcā uz visu atlikušo mūžu.
P.S. Par zobratu maiņu, nemainot ķēdi (un otrādi) īpaša (sava ) viedokļa nav. Tikai veču, kas visu mūžu ņēmušies ar močiem, ieteikumi. T.i. - mainīt visu komplektu.
Ir gan lasīts, ka pasaules apceļotāji ņem līdz vienu ķēdi un aizm.zobratu un trīs priekšējos...


bļin, a ko tad es rakstu!? to arī rakstu, ka rullis nekustās, kustās ass!!!
kur tu izrāvi, ka eļļoju rulli???
un nevajag ieslīgt galejībās - loģiski, ka nekas nav mūžīgs, loģiski, ka uz galīgi nodiluša zobrata jaunu ķēdi neviens neliek, loģiski, ka jebkas, kas ir kaut nedaudz lietots - vairs nav jauns...
...un vēl jo vairāk - sava viedokļa tev īsti nav...
un ja nepielec ar pirmo reizi, tad otrreiz lasot var pamanīt, ka rakstu tikai tīri teoriju tiem, kam nu nekāda nojēga nav par ķēdi un ka nevienam, neko neiesaku, jo tu esi spilgts piemērs, ka katrs pats gana gudrs un pat bez sava viedokļa, bet knābj citam...


-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

DB
05. Aug 2011, 09:59#207

Kopš: 08. Jun 2010

Ziņojumi: 1890

Braucu ar:

Visi te tādi profesori. Es eļļoju gan to, gan to... Par sliktu nenāks, ņemot vērā to, ka ruļļiem ir berze ar zobratu...

Offline

vellabeerns
05. Aug 2011, 10:12#208

Kopš: 15. Mar 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 1772

Braucu ar: R1100S


05 Aug 2011, 09:58:37 Bagars rakstīja:
Vidēji uz 2 ķēdēm man iziet 5 mazie un 1 - 1,5 pakaļzobrati.
Uzliekot jaunu komplektu, 1. mot zobratu noņemu kad tam parādās diluma pēdas, lieku jaunu. To pabraucu mazliet vairāk, tad atkal lieku pirmo, tad atkal otro, ko nobraucu, atkal pirmo un līdz galam. tb, katram motora zobratam ļauju pabraukties
Var to procdūru taisīt ar 3 mot zobratiem.
Aizmugurē lietoju Supersprox. Ķēde WRP racing. dilst vienmērīgi. Ar eļļošanu baigi neaizraujos. Lietoju sintētisko Valvoline



man 2 ķēdes uz vieniem zobratiem ar niansi, ka ar eļļošanu/mazgāšanu aizraujos!
...da i šķiet, ka braukšanas apstākļi un manieres katram savas - tāpēc arī dilst katram savādāk...

-----------------
Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis!

Offline

endurists
05. Aug 2011, 10:14#209

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


04 Aug 2011, 13:10:05 egis rakstīja:

04 Aug 2011, 10:40:45 maniac rakstīja:
Varbūt kādam noder...
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=6913#new


Labākas infas nav? Cik maksā tāds kniedējamais un kur nopērkams. Mani arī interesē, kā pareizi sakniedēt, lai nav par maz vai par daudz.


Man pašam ir Aivara gatavotais, pirmais eksperimentālais modelis, nav jāp...sās ar dorņiem un āmuriem kaut arī gadus 10 tā ir darīts. Vēl vakarnakt bračka savam 10minūtēs sapresēja visu kā vajag.



http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7996

[ Šo ziņu laboja endurists, 05 Aug 2011, 10:15:04 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

tarantuls
05. Aug 2011, 10:21#210

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

nja... man zobrati pēc skata tīri veselīgi, bet ķēde nevienmērīgi izstiepusies, ka kāpj jau uz zobiem. domāju, ka pietiktu nomainīt tikai ķēdi, varbūt nopirkšu visu komplektu.

varbūt ir kādam tas kniedējamais? a to man, laikam nav lielāka āmura ko nolikt pretī un trīs roku man arī nav

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

spider
05. Aug 2011, 10:41#211

Kopš: 02. Jul 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 1150

Braucu ar: Visu ko

Slinkums līdz manīm atbraukt?

-----------------
rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas

Offline

tarantuls
05. Aug 2011, 10:44#212

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

es vēl nezinu visu kas Tev garāžā kad dabūšu ķēdi, pazvanīšu.

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

maniac
05. Aug 2011, 11:04#213

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5169

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar


05 Aug 2011, 09:58:37 Bagars rakstīja:
Uzliekot jaunu komplektu, 1. mot zobratu noņemu kad tam parādās diluma pēdas, lieku jaunu. To pabraucu mazliet vairāk, tad atkal lieku pirmo, tad atkal otro, ...

Šis variants izskatās gan teorētiski, gan ekonomiski pamatots.
Man gan nav ne reizi bijis tā, ka kāds no zobratiem izskatās "krimināls", kad ķēde jau ir metama ārā. Redzēs, kā būs tagad (esmu uzlicis eļļojamo). Ja zobrati mirs nost ātrāk par ķēdi, vajadzēs mēģināt šo sistēmu.

Offline

madarz
05. Aug 2011, 11:11#214

Kopš: 20. Oct 2009

No: Talsi

Ziņojumi: 25

Braucu ar: TM racing 300 EN


05 Aug 2011, 10:14:22 endurists rakstīja:

04 Aug 2011, 13:10:05 egis rakstīja:

04 Aug 2011, 10:40:45 maniac rakstīja:
Varbūt kādam noder...
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=6913#new


Kniedējamo var iegādāties
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...tools/jifce.html
..

Labākas infas nav? Cik maksā tāds kniedējamais un kur nopērkams. Mani arī interesē, kā pareizi sakniedēt, lai nav par maz vai par daudz.


Man pašam ir Aivara gatavotais, pirmais eksperimentālais modelis, nav jāp...sās ar dorņiem un āmuriem kaut arī gadus 10 tā ir darīts. Vēl vakarnakt bračka savam 10minūtēs sapresēja visu kā vajag.



http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7996

Offline

tarantuls
08. Aug 2011, 12:08#215

Kopš: 12. Sep 2008

No: Jelgava

Ziņojumi: 570

Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7

nomainīju es savam ķēdi vakar, kas nelasīja iepriekš - bij nevienmērīgi izstiepusies, DID ražojums, stipri izskatījās, ka oriģinālā, odo rāda 31.5 kkm.
mazā zvaigzne bij maināma - zobi mazliet noliekušies, bet ne kritiski. lielo zvaigzni salīdzināju ar jauno - faktiski nav diluma pazīmju - samērīt gan jau var, bet uz aci nepateiksi. ārā nemetīšu.
aizmugurē uzliku par 1 zobu mazāku (veikalā nebij standarta), braucot nejūtu izmaiņas, tik spriegotāji jau kā vecajai ķēdei, posmu skaitu atstāju standarta, saīsināt neriskēju, likās ka nesavienošu.

tā kā garāžā no sitamajiem instrumentiem izrādījās tikai punktsitis un caurumsitis, savienojums iznāca nesmuks, jāpavēro.

oriģinālajai mazajai zvaigznei tādi kā plauktiņi plastmasas - ķēde balstās ne tikai uz rullīšiem, bet arī uz plāksnītēm - priekš kam
jaunajā zvaigznēm zobi uz augšu sašaurinās, nav gandrīz visā biezumā, kā oriģinālajām, ir starpība?

-----------------
Pārlieka centība aptumšo prātu.

Offline

VIP
10. Aug 2011, 14:54#216

Kopš: 01. Jun 2011

Ziņojumi: 181

Braucu ar: AA numuriem [RR, STI, GSX-R, S1000RR]

ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.

-----------------
being a better driver is not an unfair advantage...

Offline

bike85
10. Aug 2011, 16:00#217

Kopš: 27. Jun 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 27

Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC


08 Aug 2011, 12:08:08 tarantuls rakstīja:
nomainīju es savam ķēdi vakar, kas nelasīja iepriekš - bij nevienmērīgi izstiepusies, DID ražojums, stipri izskatījās, ka oriģinālā, odo rāda 31.5 kkm.
mazā zvaigzne bij maināma - zobi mazliet noliekušies, bet ne kritiski. lielo zvaigzni salīdzināju ar jauno - faktiski nav diluma pazīmju - samērīt gan jau var, bet uz aci nepateiksi. ārā nemetīšu.
aizmugurē uzliku par 1 zobu mazāku (veikalā nebij standarta), braucot nejūtu izmaiņas, tik spriegotāji jau kā vecajai ķēdei, posmu skaitu atstāju standarta, saīsināt neriskēju, likās ka nesavienošu.

tā kā garāžā no sitamajiem instrumentiem izrādījās tikai punktsitis un caurumsitis, savienojums iznāca nesmuks, jāpavēro.

oriģinālajai mazajai zvaigznei tādi kā plauktiņi plastmasas - ķēde balstās ne tikai uz rullīšiem, bet arī uz plāksnītēm - priekš kam
jaunajā zvaigznēm zobi uz augšu sašaurinās, nav gandrīz visā biezumā, kā oriģinālajām, ir starpība?

pielauju iespeju par to mazo zvaigzniti tos ko tu sauc par plauktiniem ir sacamais mierinatajs kad kede padilst lai vina neskanetu tas prieks ir tikai orginalajam zvaigznitem

-----------------
ar diegiem nav arsana!

Offline

martinss
10. Aug 2011, 16:34#218

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Man hondai ir gumija pieliimeeta.. Uzliku es bez, aftermarketa un uzreiz ausiis iekrita palielinaats trobelis no kedes.. Atri samainiju pret orginalo zvaigzni...


10 Aug 2011, 16:00:49 bike85 rakstīja:
pielauju iespeju par to mazo zvaigzniti tos ko tu sauc par plauktiniem ir sacamais mierinatajs kad kede padilst lai vina neskanetu tas prieks ir tikai orginalajam zvaigznitem

[ Šo ziņu laboja martinss, 10 Aug 2011, 16:34:26 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Braucamais
18. Mar 2012, 12:25#219

Kopš: 17. Oct 2009

Ziņojumi: 62

Braucu ar: KX450F, R1

Meklēju kā sakniedēt ķēdi un uzgāju šo dari-pats manuāli pēc kura arī lieliski viss izdevās.
Moš kādam noder:

Links

Offline

elf
19. Mar 2012, 10:51#220

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Ja ķēde ir ar gumijiņām ,tad galvenais nesavalcēt pa stingru.Atālums jākontrolē ar bīdmēru.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline