Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ķēde
Autors | Ziņojums |
vellabeerns | | Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
01 Aug 2011, 11:08:20 virsnieks rakstīja:
31 Jul 2011, 22:52:16 Bagars rakstīja:
31 Jul 2011, 10:15:04 virsnieks rakstīja:
30 Jul 2011, 00:11:04 Bagars rakstīja:
29 Jul 2011, 13:49:29 virsnieks rakstīja:
29 Jul 2011, 13:47:23 Braucamais rakstīja:
Spečuk!!! Ja ķēde nevienmērigi izstiepusies, brīžiem stingraka brīžiem nē, jēga ekonomēt un mainīt tikai ķēdi, vai tomēr visu komplektu?
Viennozīmīgi visu komplektu, jo zobrati arī dilst un tad uz jauno ķēdi nebūs precīzs kāpums.
"pa lielam" diezgan lielas muļķības... kāpēc?.. ļeņins gari raxtīt... pats braucu apmēram 2x ilgāk ar vienu ķēdi nekā ja mainītu visu komplektu
Ja nevari pamatot, tad labāk klusē!
Kāpēc man jāklusē, ja es zinu kā?
necepies, bet paņem acis pirkstos un paskaties, kas sāk dilt pirmais. Tad paņem smadzenes rokā un loģiski izdomā kas un kādā secībā jādara.
p.s. daži arī auto maina, kad pelnutrauks pilns...
Esmu kurilkā tādus jefiņus atklausījies, bet kad ir jāpamato savs stāstītais tad mute ir ciet.
hm...tad kas un kāpēc dilst?
dilst tacu virsmas, kas savstarpēji atrodas berzē! ar neapbruņotu aci aplūkojot ķēdi ir redzams, ka tai ir rullīši! nah viņi tur ir!? tieši tāpēc, lai teorētiski nebūtu berzes starp ķēdi un zobratu! berze ir starp to ķēdes rullīti un ķēdes posma asi! tā tas ir paredzēts un tieši tāpēc tur tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem un ar visu to ķēdei ir paredzēts pec kaut kāda laika nodilt un tāpēc arī motocikla kontrukcijā ir paredzēta ķēdes spriegošanas opcija! loģiski, ka reālā dzīvē nav viss tik skaisti kā teorijā - ir visādi blakusapstākļi, kas tomēr agrāk vai vēlāk nodeldē arī zobratu! regulāri mazgājot un eļļojot ķēdi var ievērojami paildzināt tās (un arī zobratu) mūžu! kaut arī ķēde varbūt izstaipās nevienmērīgi, bet zobratu tā deldē vienmērīgi!
ķēde vs zobrats savstarpēji ir mehānisms, kas pēc savas būtības ir vienkāršs kā cirvis!
un tā ir tikai teorija - katrs pats gana gudrs un var visu loģiski izspriest, bet es, personīgi, neredzu jēgu mainīt zobratus, ja nodilusi/izstaipijusies tikai ķēde!
protams, ja riebjās nauda, tad jau var ieturēt stilu un mainīt katrreiz visu komplektu un nekas slikts jau tur nav, tikai tas būtu līdzvērtīgi, kā motoreļļas & filtra maiņas vietā nomainīt visu motoru...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
nemidoff | | Kopš: 01. Sep 2009
No: Tukums
Ziņojumi: 485
Braucu ar: Honda XL 1000 e53 is
|
05 Aug 2011, 02:57:32 vellabeerns rakstīja:
01 Aug 2011, 11:08:20 virsnieks rakstīja:
31 Jul 2011, 22:52:16 Bagars rakstīja:
31 Jul 2011, 10:15:04 virsnieks rakstīja:
30 Jul 2011, 00:11:04 Bagars rakstīja:
29 Jul 2011, 13:49:29 virsnieks rakstīja:
29 Jul 2011, 13:47:23 Braucamais rakstīja:
Spečuk!!! Ja ķēde nevienmērigi izstiepusies, brīžiem stingraka brīžiem nē, jēga ekonomēt un mainīt tikai ķēdi, vai tomēr visu komplektu?
Viennozīmīgi visu komplektu, jo zobrati arī dilst un tad uz jauno ķēdi nebūs precīzs kāpums.
"pa lielam" diezgan lielas muļķības... kāpēc?.. ļeņins gari raxtīt... pats braucu apmēram 2x ilgāk ar vienu ķēdi nekā ja mainītu visu komplektu
Ja nevari pamatot, tad labāk klusē!
Kāpēc man jāklusē, ja es zinu kā?
necepies, bet paņem acis pirkstos un paskaties, kas sāk dilt pirmais. Tad paņem smadzenes rokā un loģiski izdomā kas un kādā secībā jādara.
p.s. daži arī auto maina, kad pelnutrauks pilns...
Esmu kurilkā tādus jefiņus atklausījies, bet kad ir jāpamato savs stāstītais tad mute ir ciet.
hm...tad kas un kāpēc dilst?
dilst tacu virsmas, kas savstarpēji atrodas berzē! ar neapbruņotu aci aplūkojot ķēdi ir redzams, ka tai ir rullīši! nah viņi tur ir!? tieši tāpēc, lai teorētiski nebūtu berzes starp ķēdi un zobratu! berze ir starp to ķēdes rullīti un ķēdes posma asi! tā tas ir paredzēts un tieši tāpēc tur tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem un ar visu to ķēdei ir paredzēts pec kaut kāda laika nodilt un tāpēc arī motocikla kontrukcijā ir paredzēta ķēdes spriegošanas opcija! loģiski, ka reālā dzīvē nav viss tik skaisti kā teorijā - ir visādi blakusapstākļi, kas tomēr agrāk vai vēlāk nodeldē arī zobratu! regulāri mazgājot un eļļojot ķēdi var ievērojami paildzināt tās (un arī zobratu) mūžu! kaut arī ķēde varbūt izstaipās nevienmērīgi, bet zobratu tā deldē vienmērīgi!
ķēde vs zobrats savstarpēji ir mehānisms, kas pēc savas būtības ir vienkāršs kā cirvis!
un tā ir tikai teorija - katrs pats gana gudrs un var visu loģiski izspriest, bet es, personīgi, neredzu jēgu mainīt zobratus, ja nodilusi/izstaipijusies tikai ķēde!
protams, ja riebjās nauda, tad jau var ieturēt stilu un mainīt katrreiz visu komplektu un nekas slikts jau tur nav, tikai tas būtu līdzvērtīgi, kā motoreļļas & filtra maiņas vietā nomainīt visu motoru...
Šeit īsti nepiekrītu,te ir tā figņa,ka zobrata zobi ieņem diluma formu uz vecās ķēdes,vismaz velkošais konkrēti un,ja uz tādas stutēsi jaunu ķēdi,tā kalpos 2x īsāku periodu. | Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
| tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem
Tikai nesaki, ka eļļo rullīšus! Visa tā eļļošana paredzēta, lai uzturētu pie dzīvības ringus un, lai eļļotu asītes/plāksnīšu savstarpējās kustības vietu. Rullīši attiecībā uz zobratu ir NEKUSTĪGI! Griežas asīte, kas savukārt ir ieeļļota jau rūpnīcā uz visu atlikušo mūžu.
P.S. Par zobratu maiņu, nemainot ķēdi (un otrādi) īpaša (sava ) viedokļa nav. Tikai veču, kas visu mūžu ņēmušies ar močiem, ieteikumi. T.i. - mainīt visu komplektu.
Ir gan lasīts, ka pasaules apceļotāji ņem līdz vienu ķēdi un aizm.zobratu un trīs priekšējos... | Offline | | |
|
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
05 Aug 2011, 09:21:38 maniac rakstīja:
tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem
Tikai nesaki, ka eļļo rullīšus! Visa tā eļļošana paredzēta, lai uzturētu pie dzīvības ringus un, lai eļļotu asītes/plāksnīšu savstarpējās kustības vietu. Rullīši attiecībā uz zobratu ir NEKUSTĪGI! Griežas asīte, kas savukārt ir ieeļļota jau rūpnīcā uz visu atlikušo mūžu.
P.S. Par zobratu maiņu, nemainot ķēdi (un otrādi) īpaša (sava ) viedokļa nav. Tikai veču, kas visu mūžu ņēmušies ar močiem, ieteikumi. T.i. - mainīt visu komplektu.
Ir gan lasīts, ka pasaules apceļotāji ņem līdz vienu ķēdi un aizm.zobratu un trīs priekšējos...
Neesmu praksē mēģinājis bet gan jau Bagars gribēja teikt ka uz vienu ķēdi vajadzētu mainīt divas priekšējās zvaigznīte un mainīt viņas nevis tad kad zobi jau pēc sirpjiem izskatās bet teiksmi ik pēc 500km. viss tas pasākums sāk dilt dēļ putekļiem, kuri kā abrazīvs starp ķēdi un zobratu grauž zobratu, protams visātrāk to var pamanīt uz priekšējā zobrata jo tur slodze ir krietni lielāk kā uz pakaļējā zobrata.
protams ir čakars mainīt tos zobratus vietām bet ne ielas mocim kuram ķēdes mūžš pret nobrauktjiem kilometriem ir krietni īsāks varbūt arī to ir vērts darīt. | Offline | | |
egis | | Kopš: 19. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 192
Braucu ar: A Saki Kaw Z750S
|
05 Aug 2011, 09:21:38 maniac rakstīja:
tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem
Tikai nesaki, ka eļļo rullīšus! Visa tā eļļošana paredzēta, lai uzturētu pie dzīvības ringus un, lai eļļotu asītes/plāksnīšu savstarpējās kustības vietu. Rullīši attiecībā uz zobratu ir NEKUSTĪGI! Griežas asīte, kas savukārt ir ieeļļota jau rūpnīcā uz visu atlikušo mūžu.
P.S. Par zobratu maiņu, nemainot ķēdi (un otrādi) īpaša (sava ) viedokļa nav. Tikai veču, kas visu mūžu ņēmušies ar močiem, ieteikumi. T.i. - mainīt visu komplektu.
Ir gan lasīts, ka pasaules apceļotāji ņem līdz vienu ķēdi un aizm.zobratu un trīs priekšējos...
Jā, tas varētu tā būt, jo uz priekšējo ir trīs reizes lielāka slodze. pamatojums, trīs reizes vairāk zobu nekā aizmugurējam zobratam un jārēķinās, ka nebūs tik ilgs kalpošanas laiks priekšējam zobratam, ja to mainīs atseviķi. | Offline | | |
vellabeerns | | Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
05 Aug 2011, 09:21:38 maniac rakstīja:
tiek rekomendēts regulāri ievadīt eļļu, kas kalpo kā starpslānis starp virsmām, kas atrodas berzē, tieši tāpēc tur ir paredzēta aizsardzība ar O, X vai Z ringiem
Tikai nesaki, ka eļļo rullīšus! Visa tā eļļošana paredzēta, lai uzturētu pie dzīvības ringus un, lai eļļotu asītes/plāksnīšu savstarpējās kustības vietu. Rullīši attiecībā uz zobratu ir NEKUSTĪGI! Griežas asīte, kas savukārt ir ieeļļota jau rūpnīcā uz visu atlikušo mūžu.
P.S. Par zobratu maiņu, nemainot ķēdi (un otrādi) īpaša (sava ) viedokļa nav. Tikai veču, kas visu mūžu ņēmušies ar močiem, ieteikumi. T.i. - mainīt visu komplektu.
Ir gan lasīts, ka pasaules apceļotāji ņem līdz vienu ķēdi un aizm.zobratu un trīs priekšējos...
bļin, a ko tad es rakstu!? to arī rakstu, ka rullis nekustās, kustās ass!!!
kur tu izrāvi, ka eļļoju rulli???
un nevajag ieslīgt galejībās - loģiski, ka nekas nav mūžīgs, loģiski, ka uz galīgi nodiluša zobrata jaunu ķēdi neviens neliek, loģiski, ka jebkas, kas ir kaut nedaudz lietots - vairs nav jauns...
...un vēl jo vairāk - sava viedokļa tev īsti nav...
un ja nepielec ar pirmo reizi, tad otrreiz lasot var pamanīt, ka rakstu tikai tīri teoriju tiem, kam nu nekāda nojēga nav par ķēdi un ka nevienam, neko neiesaku, jo tu esi spilgts piemērs, ka katrs pats gana gudrs un pat bez sava viedokļa, bet knābj citam...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
DB | | Kopš: 08. Jun 2010
Ziņojumi: 1890
Braucu ar:
| Visi te tādi profesori. Es eļļoju gan to, gan to... Par sliktu nenāks, ņemot vērā to, ka ruļļiem ir berze ar zobratu... | Offline | | |
vellabeerns | | Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
05 Aug 2011, 09:58:37 Bagars rakstīja:
Vidēji uz 2 ķēdēm man iziet 5 mazie un 1 - 1,5 pakaļzobrati.
Uzliekot jaunu komplektu, 1. mot zobratu noņemu kad tam parādās diluma pēdas, lieku jaunu. To pabraucu mazliet vairāk, tad atkal lieku pirmo, tad atkal otro, ko nobraucu, atkal pirmo un līdz galam. tb, katram motora zobratam ļauju pabraukties
Var to procdūru taisīt ar 3 mot zobratiem.
Aizmugurē lietoju Supersprox. Ķēde WRP racing. dilst vienmērīgi. Ar eļļošanu baigi neaizraujos. Lietoju sintētisko Valvoline
man 2 ķēdes uz vieniem zobratiem ar niansi, ka ar eļļošanu/mazgāšanu aizraujos!
...da i šķiet, ka braukšanas apstākļi un manieres katram savas - tāpēc arī dilst katram savādāk...
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
endurists | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
04 Aug 2011, 13:10:05 egis rakstīja:
04 Aug 2011, 10:40:45 maniac rakstīja:
Varbūt kādam noder...
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=6913#new
Labākas infas nav? Cik maksā tāds kniedējamais un kur nopērkams. Mani arī interesē, kā pareizi sakniedēt, lai nav par maz vai par daudz.
Man pašam ir Aivara gatavotais, pirmais eksperimentālais modelis, nav jāp...sās ar dorņiem un āmuriem kaut arī gadus 10 tā ir darīts. Vēl vakarnakt bračka savam 10minūtēs sapresēja visu kā vajag.
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7996[ Šo ziņu laboja endurists, 05 Aug 2011, 10:15:04 ]
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
| Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| nja... man zobrati pēc skata tīri veselīgi, bet ķēde nevienmērīgi izstiepusies, ka kāpj jau uz zobiem. domāju, ka pietiktu nomainīt tikai ķēdi, varbūt nopirkšu visu komplektu.
varbūt ir kādam tas kniedējamais? a to man, laikam nav lielāka āmura ko nolikt pretī un trīs roku man arī nav
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
spider | | Kopš: 02. Jul 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 1150
Braucu ar: Visu ko
| Slinkums līdz manīm atbraukt?
----------------- rcunlimited@inbox.lv RC Unlimited motobraukšanas skola, automobīļu dzinēji, auto rezerves daļas | Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| es vēl nezinu visu kas Tev garāžā kad dabūšu ķēdi, pazvanīšu.
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
maniac | | Kopš: 23. Jul 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 5169
Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar
|
05 Aug 2011, 09:58:37 Bagars rakstīja:
Uzliekot jaunu komplektu, 1. mot zobratu noņemu kad tam parādās diluma pēdas, lieku jaunu. To pabraucu mazliet vairāk, tad atkal lieku pirmo, tad atkal otro, ...
Šis variants izskatās gan teorētiski, gan ekonomiski pamatots.
Man gan nav ne reizi bijis tā, ka kāds no zobratiem izskatās "krimināls", kad ķēde jau ir metama ārā. Redzēs, kā būs tagad (esmu uzlicis eļļojamo). Ja zobrati mirs nost ātrāk par ķēdi, vajadzēs mēģināt šo sistēmu. | Offline | | |
madarz | | Kopš: 20. Oct 2009
No: Talsi
Ziņojumi: 25
Braucu ar: TM racing 300 EN
|
05 Aug 2011, 10:14:22 endurists rakstīja:
04 Aug 2011, 13:10:05 egis rakstīja:
04 Aug 2011, 10:40:45 maniac rakstīja:
Varbūt kādam noder...
http://kickstarter.org/forum/index.php?topic=6913#new
Kniedējamo var iegādāties
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transpor...tools/jifce.html
..
Labākas infas nav? Cik maksā tāds kniedējamais un kur nopērkams. Mani arī interesē, kā pareizi sakniedēt, lai nav par maz vai par daudz.
Man pašam ir Aivara gatavotais, pirmais eksperimentālais modelis, nav jāp...sās ar dorņiem un āmuriem kaut arī gadus 10 tā ir darīts. Vēl vakarnakt bračka savam 10minūtēs sapresēja visu kā vajag.
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=7996
| Offline | | |
tarantuls | | Kopš: 12. Sep 2008
No: Jelgava
Ziņojumi: 570
Braucu ar: FZ1N; TE 300, T7
| nomainīju es savam ķēdi vakar, kas nelasīja iepriekš - bij nevienmērīgi izstiepusies, DID ražojums, stipri izskatījās, ka oriģinālā, odo rāda 31.5 kkm.
mazā zvaigzne bij maināma - zobi mazliet noliekušies, bet ne kritiski. lielo zvaigzni salīdzināju ar jauno - faktiski nav diluma pazīmju - samērīt gan jau var, bet uz aci nepateiksi. ārā nemetīšu.
aizmugurē uzliku par 1 zobu mazāku (veikalā nebij standarta), braucot nejūtu izmaiņas, tik spriegotāji jau kā vecajai ķēdei, posmu skaitu atstāju standarta, saīsināt neriskēju, likās ka nesavienošu.
tā kā garāžā no sitamajiem instrumentiem izrādījās tikai punktsitis un caurumsitis, savienojums iznāca nesmuks, jāpavēro.
oriģinālajai mazajai zvaigznei tādi kā plauktiņi plastmasas - ķēde balstās ne tikai uz rullīšiem, bet arī uz plāksnītēm - priekš kam
jaunajā zvaigznēm zobi uz augšu sašaurinās, nav gandrīz visā biezumā, kā oriģinālajām, ir starpība?
----------------- Pārlieka centība aptumšo prātu.
| Offline | | |
VIP | | Kopš: 01. Jun 2011
Ziņojumi: 181
Braucu ar: AA numuriem [RR, STI, GSX-R, S1000RR]
| ar kādu līdzekli iesakat eļļot ķēdi?
neLV forumos iesaka DuPont Teflon Multi-Use, tik , kur LV meklēt. pagaidām nav izdevies atrast.
----------------- being a better driver is not an unfair advantage... | Offline | | |
bike85 | | Kopš: 27. Jun 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 27
Braucu ar: Suzuki GSF 400 VC
|
08 Aug 2011, 12:08:08 tarantuls rakstīja:
nomainīju es savam ķēdi vakar, kas nelasīja iepriekš - bij nevienmērīgi izstiepusies, DID ražojums, stipri izskatījās, ka oriģinālā, odo rāda 31.5 kkm.
mazā zvaigzne bij maināma - zobi mazliet noliekušies, bet ne kritiski. lielo zvaigzni salīdzināju ar jauno - faktiski nav diluma pazīmju - samērīt gan jau var, bet uz aci nepateiksi. ārā nemetīšu.
aizmugurē uzliku par 1 zobu mazāku (veikalā nebij standarta), braucot nejūtu izmaiņas, tik spriegotāji jau kā vecajai ķēdei, posmu skaitu atstāju standarta, saīsināt neriskēju, likās ka nesavienošu.
tā kā garāžā no sitamajiem instrumentiem izrādījās tikai punktsitis un caurumsitis, savienojums iznāca nesmuks, jāpavēro.
oriģinālajai mazajai zvaigznei tādi kā plauktiņi plastmasas - ķēde balstās ne tikai uz rullīšiem, bet arī uz plāksnītēm - priekš kam
jaunajā zvaigznēm zobi uz augšu sašaurinās, nav gandrīz visā biezumā, kā oriģinālajām, ir starpība?
pielauju iespeju par to mazo zvaigzniti tos ko tu sauc par plauktiniem ir sacamais mierinatajs kad kede padilst lai vina neskanetu tas prieks ir tikai orginalajam zvaigznitem
----------------- ar diegiem nav arsana! | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Man hondai ir gumija pieliimeeta.. Uzliku es bez, aftermarketa un uzreiz ausiis iekrita palielinaats trobelis no kedes.. Atri samainiju pret orginalo zvaigzni...
10 Aug 2011, 16:00:49 bike85 rakstīja:
pielauju iespeju par to mazo zvaigzniti tos ko tu sauc par plauktiniem ir sacamais mierinatajs kad kede padilst lai vina neskanetu tas prieks ir tikai orginalajam zvaigznitem
[ Šo ziņu laboja martinss, 10 Aug 2011, 16:34:26 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
Braucamais | | Kopš: 17. Oct 2009
Ziņojumi: 62
Braucu ar: KX450F, R1
| Meklēju kā sakniedēt ķēdi un uzgāju šo dari-pats manuāli pēc kura arī lieliski viss izdevās.
Moš kādam noder:
Links | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Ja ķēde ir ar gumijiņām ,tad galvenais nesavalcēt pa stingru.Atālums jākontrolē ar bīdmēru.
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
|
|