Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Hard enduro izvēle
Autors | Ziņojums |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Nu ja, motards sanaak, tapat jau pamataa pa ielu braucu, gribu pameginaat. Ja iepatiksies, saspiekjoshu uz dzimtajaam rumbaam sumo izmera 17" aploces.
Starp citu, ja ir pacietiiba vakteet, ebayjaa rumbas parasti var dabuut pa leto, esmu nogulejis pat ka viss ritenis aiziet pa vienu euro. Shadi pa leto esmu dabuujis transalpam liekas rumbas (prieksh potencialiem sumo ritenjiem un arii aizmuguree uzspiekjot uz 18", uz 17 nabadziigak ar bezcelja riepaam), manuprat tas ir visertakais variants- uzspiekjot uz orginalam rumbaam 17" aploces. Pashas aploces arii var pa leto reizem novakteet. Tad atliek tikai spiekjus nopirkt, tad jau vairs tik dargi nesanaak beigaas tas sumo pasakums- lietotas aploces arii pa leto shad un tad aiziet.
Un ielas braukshanai arii orginalas bremzes varetu pietikt, riteniitis tomer arii mazaaks.
06 Mar 2010, 21:26:28 dzerrais rakstīja:
pastasti,kads tolks transapam no suzas diskiem? tipa motards sanak ?
[ Šo ziņu laboja martinss, 06 Mar 2010, 23:08:56 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
kinigadners | | Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
| Par cik man mocim jau ir supermoto riteņi,tad man sarežģīti bija dabūt aizmugurējo 18 colu riteni.Ebaya pārdodās visi kantaini,gribas savējo pašam sasist.Krosa riteņi reklāmā ir tikai neviens neder tieši DRZ400,viņam ir savs ritenis.Kad sāksiet kaut ko meklēt,tad sastapsies ar tādu problēmu ,kā atālumu starp zobratu un bremžu disku kurš visā ir noteicošais.Bremžmašīnas palika tās pašas vecās,uzgriezu tikai jaunu bremžu disku aizmugurē,jo KTM rumbai ir iekšējais diametrs cits.Ir viens Fāterīts paldies viņam par to,uzspieķo no nules ar taviem jauniem spieķiem riteni vienas dienas laikā. | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
06 Mar 2010, 09:20:02 yns rakstīja:
Man ir doma nopirk kādu no hard enduro ( KTM EXC vai LC4, Yamaha WR, Honda XR ) lietošanai gan pa mežu gan uz asfalta. Cik skatijos sludinājumus - visur piedāvā tikai ar krosa riepām un diskiem.
tad nu man jautājums - kāds ir pats lētākais variants lai tiktu arī pie supermoto diskiem? Kuriem enduro modeļiem varētu būt vieglāk un lētāk tos diskus atrast/uztaisīt?
Otrs jautājums - vai ar orģinālajām bremzēm ar supermoto riepām pa asfaltu var daudzmas ciešami pabraukt? (izklaidei, nevis sportam)
Esmu būvējis no krosat KTM 525SX uz supermoto.. Sūdīgi.
Lai būtu patiešām labi:
*Rati.
*Bremžu diski
*Bremžu suporti
*Bremžu mašīnīte(Ručka).
*Amortiņi - pirmkārt krosa amīši ir pa mīkstu (ok var lietot cietākas eļļas amīšos utt), otrs, ka ir krosa brīvājiens. Protams to var būvēt utt, bet jāiegulda nauda.
* Ātrumkārba.
Ar krosa bremzēm - nu ir pa īsu arī ielai. Braukt var, bet prasās labākas. Trasē uzvāra diezgan ātri. Uz ielas diezinvai uzvārīsi, bet efektivitāte būs zemāka.
Principā ja gribi supermoto tad arī pērc supermoto ! Normāli pārbūvēt sanāk pārāk dārgi. Nu tā lai saprastu kas ir kas - nu ielai jau var.
Un jā vieglie/racing tipa ir daudz jautrāki braukšanā, bet resurs krietni mazāks. Komforts arī mazāks, bet nu tas pofig!
-----------------
| Offline | | |
|
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Ja runā par motoriem, tad KTM EXC 525 (530) ir "zelta viduscelš" starp jaudu un resursu. Uzticams motors ar līdzsvarotu jaudas līkni. Braukājot pa Rīgas centru dils riepas, motoram pie tādām slodzēm nekas ļauns nenotiks. Tās motorstundas pat var nenemt galvā. Galvenais ik pa brīdim pieregulēt vārstus un regulāri tīrīt gaisa filtru.
KTM SX un pārējie 450-nieki būs ievērojami kaprīzāki, kā jau racing tipa dzinējam vajadzētu būt
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
yns | | Kopš: 05. Feb 2009
Ziņojumi: 102
Braucu ar: cbr 929 rr
|
07 Mar 2010, 16:16:55 MIGs rakstīja:
Esmu būvējis no krosat KTM 525SX uz supermoto.. Sūdīgi.
Lai būtu patiešām labi:
*Rati.
*Bremžu diski
*Bremžu suporti
*Bremžu mašīnīte(Ručka).
*Amortiņi - pirmkārt krosa amīši ir pa mīkstu (ok var lietot cietākas eļļas amīšos utt), otrs, ka ir krosa brīvājiens. Protams to var būvēt utt, bet jāiegulda nauda.
* Ātrumkārba.
Ar krosa bremzēm - nu ir pa īsu arī ielai. Braukt var, bet prasās labākas. Trasē uzvāra diezgan ātri. Uz ielas diezinvai uzvārīsi, bet efektivitāte būs zemāka.
Principā ja gribi supermoto tad arī pērc supermoto ! Normāli pārbūvēt sanāk pārāk dārgi. Nu tā lai saprastu kas ir kas - nu ielai jau var.
Un jā vieglie/racing tipa ir daudz jautrāki braukšanā, bet resurs krietni mazāks. Komforts arī mazāks, bet nu tas pofig!
Motocikls stāves lauku maajas, kur ir ļoti lielas iespējas izbaudīt off-road, bet skaidrs ka šad tad gribēsies ar vietējiem čaliem kopā rata pabraukt vai patracināt vietējās pilsētiņas iedzīvotājus ( asfalts) tapec es tomēr metu acis uz dual sport.
Ideja ir lai 1 studnas laikā var samainīt riepas un lai mocis nebūtu jaremontē ik pa 10 stundām.
[ Šo ziņu laboja yns, 07 Mar 2010, 19:27:32 ] | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
07 Mar 2010, 19:24:58 yns rakstīja:
07 Mar 2010, 16:16:55 MIGs rakstīja:
Esmu būvējis no krosat KTM 525SX uz supermoto.. Sūdīgi.
Lai būtu patiešām labi:
*Rati.
*Bremžu diski
*Bremžu suporti
*Bremžu mašīnīte(Ručka).
*Amortiņi - pirmkārt krosa amīši ir pa mīkstu (ok var lietot cietākas eļļas amīšos utt), otrs, ka ir krosa brīvājiens. Protams to var būvēt utt, bet jāiegulda nauda.
* Ātrumkārba.
Ar krosa bremzēm - nu ir pa īsu arī ielai. Braukt var, bet prasās labākas. Trasē uzvāra diezgan ātri. Uz ielas diezinvai uzvārīsi, bet efektivitāte būs zemāka.
Principā ja gribi supermoto tad arī pērc supermoto ! Normāli pārbūvēt sanāk pārāk dārgi. Nu tā lai saprastu kas ir kas - nu ielai jau var.
Un jā vieglie/racing tipa ir daudz jautrāki braukšanā, bet resurs krietni mazāks. Komforts arī mazāks, bet nu tas pofig!
Motocikls stāves lauku maajas, kur ir ļoti lielas iespējas izbaudīt off-road, bet skaidrs ka šad tad gribēsies ar vietējiem čaliem rata pabraukt vai patracināt vietējās pilsētiņas iedzīvotājus ( asfalts) tapec es tomēr metu acis uz dual sport.
Ideja ir lai 1 studnas laikā var samainīt riepas un lai mocis nebūtu jaremontē ik pa 10 stundām.
Ar dual sport offroad grūti izbaudīt. Varbūt KTM 690 ir tuvākais optimālajam. Bet tas joprojām nebūs tas (masa + izsvarojums). Tikai riepu nomaiņa neko nedos - būs jāmaina arī diski
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
yns | | Kopš: 05. Feb 2009
Ziņojumi: 102
Braucu ar: cbr 929 rr
|
06 Mar 2010, 23:04:43 martinss rakstīja:
Nu ja, motards sanaak, tapat jau pamataa pa ielu braucu, gribu pameginaat. Ja iepatiksies, saspiekjoshu uz dzimtajaam rumbaam sumo izmera 17" aploces.
Starp citu, ja ir pacietiiba vakteet, ebayjaa rumbas parasti var dabuut pa leto, esmu nogulejis pat ka viss ritenis aiziet pa vienu euro. Shadi pa leto esmu dabuujis transalpam liekas rumbas (prieksh potencialiem sumo ritenjiem un arii aizmuguree uzspiekjot uz 18", uz 17 nabadziigak ar bezcelja riepaam), manuprat tas ir visertakais variants- uzspiekjot uz orginalam rumbaam 17" aploces. Pashas aploces arii var pa leto reizem novakteet. Tad atliek tikai spiekjus nopirkt, tad jau vairs tik dargi nesanaak beigaas tas sumo pasakums- lietotas aploces arii pa leto shad un tad aiziet.
Un ielas braukshanai arii orginalas bremzes varetu pietikt, riteniitis tomer arii mazaaks.
Tātad jāmeklē dzimtās rumbas, jānopērk SuMo aploces un jāspieķo..
kādas varētu būt kopējās izmaksas? Tad visu jāmeklē ebay? Tu sūti no ASV vai UK?[ Šo ziņu laboja yns, 07 Mar 2010, 19:32:37 ] | Offline | | |
yns | | Kopš: 05. Feb 2009
Ziņojumi: 102
Braucu ar: cbr 929 rr
|
07 Mar 2010, 19:31:40 kurbuls rakstīja:
Ar dual sport offroad grūti izbaudīt. Varbūt KTM 690 ir tuvākais optimālajam. Bet tas joprojām nebūs tas (masa + izsvarojums). Tikai riepu nomaiņa neko nedos - būs jāmaina arī diski
Ar offroad biju domājis vairāk trail riding ( pa meža takām) gluži purvā drošvien viens pats nelīdīšu
Nū es personīgi domāju par WR400/426/450 vai XR650R
forumos lasīju ka tiem ir salīdzinoši uzticami motori, kas nav tik bieži jāremontē (itsevišķi XR650R) KTM exc 520/525 ari labi, bet KTM 530 esot kaprīzs palicis.
LC4 400/620/640 vēl paliek.
Prakstiksi jameklē kompromis starp svaru un sportiskumu. Protams cena arī spēlē lomu, gribētu visas izmaksas ( ar SuMo parbuuvi) zem 2000 lvl[ Šo ziņu laboja yns, 07 Mar 2010, 19:41:34 ] | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
07 Mar 2010, 19:39:29 yns rakstīja:
07 Mar 2010, 19:31:40 kurbuls rakstīja:
Ar dual sport offroad grūti izbaudīt. Varbūt KTM 690 ir tuvākais optimālajam. Bet tas joprojām nebūs tas (masa + izsvarojums). Tikai riepu nomaiņa neko nedos - būs jāmaina arī diski
Ar offroad biju domājis vairāk trail riding ( pa meža takām) gluži purvā drošvien viens pats nelīdīšu
Nū es personīgi domāju par WR400/426/450 vai XR650R
forumos lasīju ka tiem ir salīdzinoši uzticami motori, kas nav tik bieži jāremontē (itsevišķi XR650R) KTM exc 520/525 ari labi, bet KTM 530 esot kaprīzs palicis.
LC4 400/620/640 vēl paliek.
Prakstiksi jameklē kompromis starp svaru un sportiskumu. Protams cena arī spēlē lomu, gribētu visas izmaksas ( ar SuMo parbuuvi) zem 2000 lvl
Forumos ne visu pasaka. XR650 ir vecās paaudzes dzinējs - smags, jaudīgs (augstos rpm). KTM400 (labāk aizmirsti), 620 un 640 ir vecā paaudze un tur nekas labs nebūs, ja vien nevēlies meklēt labākās sēņošanas vietas. Par 530 esmu dzirdejis to pašu - kaprīzs, lai gan līknes baigi labas. Ja gribi labi braukt, jābūt arī gatavam par to labi maksāt.... To sauc par dialektiku
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
yns | | Kopš: 05. Feb 2009
Ziņojumi: 102
Braucu ar: cbr 929 rr
|
07 Mar 2010, 19:48:30 kurbuls rakstīja:
Forumos ne visu pasaka. XR650 ir vecās paaudzes dzinējs - smags, jaudīgs (augstos rpm). KTM400 (labāk aizmirsti), 620 un 640 ir vecā paaudze un tur nekas labs nebūs, ja vien nevēlies meklēt labākās sēņošanas vietas. Par 530 esmu dzirdejis to pašu - kaprīzs, lai gan līknes baigi labas. Ja gribi labi braukt, jābūt arī gatavam par to labi maksāt.... To sauc par dialektiku
Bet labāk braukt ar vecāku un smagāku neka ar neko | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
07 Mar 2010, 20:02:54 yns rakstīja:
07 Mar 2010, 19:48:30 kurbuls rakstīja:
Forumos ne visu pasaka. XR650 ir vecās paaudzes dzinējs - smags, jaudīgs (augstos rpm). KTM400 (labāk aizmirsti), 620 un 640 ir vecā paaudze un tur nekas labs nebūs, ja vien nevēlies meklēt labākās sēņošanas vietas. Par 530 esmu dzirdejis to pašu - kaprīzs, lai gan līknes baigi labas. Ja gribi labi braukt, jābūt arī gatavam par to labi maksāt.... To sauc par dialektiku
Bet labāk braukt ar vecāku un smagāku neka ar neko
Viss atkarīgs no plāniem. Ja pamatmērķis ir biedēt vietējos iedzivotājus, tad XR650 ar izvarotu trubu būs pašā laikā. Ja gribas braukt ātri, tad jāmeklē kas nopietnāks
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
dzerrais | | Kopš: 08. Dec 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1489
Braucu ar:
|
06 Mar 2010, 23:04:43 martinss rakstīja:
Nu ja, motards sanaak, tapat jau pamataa pa ielu braucu, gribu pameginaat. Ja iepatiksies, saspiekjoshu uz dzimtajaam rumbaam sumo izmera 17" aploces.
Starp citu, ja ir pacietiiba vakteet, ebayjaa rumbas parasti var dabuut pa leto, esmu nogulejis pat ka viss ritenis aiziet pa vienu euro. Shadi pa leto esmu dabuujis transalpam liekas rumbas (prieksh potencialiem sumo ritenjiem un arii aizmuguree uzspiekjot uz 18", uz 17 nabadziigak ar bezcelja riepaam), manuprat tas ir visertakais variants- uzspiekjot uz orginalam rumbaam 17" aploces. Pashas aploces arii var pa leto reizem novakteet. Tad atliek tikai spiekjus nopirkt, tad jau vairs tik dargi nesanaak beigaas tas sumo pasakums- lietotas aploces arii pa leto shad un tad aiziet.
Un ielas braukshanai arii orginalas bremzes varetu pietikt, riteniitis tomer arii mazaaks.
06 Mar 2010, 21:26:28 dzerrais rakstīja:
pastasti,kads tolks transapam no suzas diskiem? tipa motards sanak ?
krievu foruma raksta,ka transalps ir par smagu,mazjaudigs ar daudz pastmasam un mazu klirensu prieks motarda. ta luk ! kads ataisisi,tad pastasti ka sanaca. | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
07 Mar 2010, 20:21:05 dzerrais rakstīja:
06 Mar 2010, 23:04:43 martinss rakstīja:
Nu ja, motards sanaak, tapat jau pamataa pa ielu braucu, gribu pameginaat. Ja iepatiksies, saspiekjoshu uz dzimtajaam rumbaam sumo izmera 17" aploces.
Starp citu, ja ir pacietiiba vakteet, ebayjaa rumbas parasti var dabuut pa leto, esmu nogulejis pat ka viss ritenis aiziet pa vienu euro. Shadi pa leto esmu dabuujis transalpam liekas rumbas (prieksh potencialiem sumo ritenjiem un arii aizmuguree uzspiekjot uz 18", uz 17 nabadziigak ar bezcelja riepaam), manuprat tas ir visertakais variants- uzspiekjot uz orginalam rumbaam 17" aploces. Pashas aploces arii var pa leto reizem novakteet. Tad atliek tikai spiekjus nopirkt, tad jau vairs tik dargi nesanaak beigaas tas sumo pasakums- lietotas aploces arii pa leto shad un tad aiziet.
Un ielas braukshanai arii orginalas bremzes varetu pietikt, riteniitis tomer arii mazaaks.
06 Mar 2010, 21:26:28 dzerrais rakstīja:
pastasti,kads tolks transapam no suzas diskiem? tipa motards sanak ?
krievu foruma raksta,ka transalps ir par smagu,mazjaudigs ar daudz pastmasam un mazu klirensu prieks motarda. ta luk ! kads ataisisi,tad pastasti ka sanaca.
Nu i pareizi raksta. Kāds sakars Transalpam ar motardu Pie tam ar 2-iem stoķiem
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
osiic | | Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
07 Mar 2010, 20:35:34 kurbuls rakstīja:
Nu i pareizi raksta. Kāds sakars Transalpam ar motardu Pie tam ar 2-iem stoķiem
Nu hvz - konkreetaa gadiijumaa ar Transalpu no tiem 2iem strokjiem nav nekaada jeega
Bet nu tev dereetu pameegjinaat kaa uz priekshu iet Aprilia RXV/SXV 550 - arii V2 motors Tad tev domas mainiitos
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
07 Mar 2010, 20:38:00 osiic rakstīja:
07 Mar 2010, 20:35:34 kurbuls rakstīja:
Nu i pareizi raksta. Kāds sakars Transalpam ar motardu Pie tam ar 2-iem stoķiem
Nu hvz - konkreetaa gadiijumaa ar Transalpu no tiem 2iem strokjiem nav nekaada jeega
Bet nu tev dereetu pameegjinaat kaa uz priekshu iet Aprilia RXV/SXV 550 - arii V2 motors Tad tev domas mainiitos
AMA šamo aizliedza. Tas ir biš savādāks motors. Laikam arī rpm ir augsti. Domas mainitos, tikai HVZ kā ar servisa izmaksām Bet domugājiens Aprilia parezs
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
osiic | | Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
07 Mar 2010, 20:41:52 kurbuls rakstīja:
AMA šamo aizliedza. Tas ir biš savādāks motors. Laikam arī rpm ir augsti. Domas mainitos, tikai HVZ kā ar servisa izmaksām Bet domugājiens Aprilia parezs
Nu LV shitie mochi ir maz. Personiigi zinu divus: viens krosa variantaa RXV (protams ar gaismaam) un otrs supermoto variantaa SXV. Nu te jaasaka taa: tieshaam iet lupataas
Diez kas AMAi nepatika ka aizliedza? [ Šo ziņu laboja osiic, 07 Mar 2010, 20:46:13 ]
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
07 Mar 2010, 20:45:45 osiic rakstīja:
07 Mar 2010, 20:41:52 kurbuls rakstīja:
AMA šamo aizliedza. Tas ir biš savādāks motors. Laikam arī rpm ir augsti. Domas mainitos, tikai HVZ kā ar servisa izmaksām Bet domugājiens Aprilia parezs
Nu LV shitie mochi ir maz. Personiigi zinu divus: viens krosa variantaa RXV (protams ar gaismaam) un otrs supermoto variantaa SXV. Nu te jaasaka taa: tieshaam iet lupataas
Diez kas AMAi nepatika ka aizliedza?
AMA tehn. noteikumos rakstīts - viens cilindrs. Japāņu mafija
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
MIGs | | Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Tas kas der visam, tas neder nekam !
Var jau uz tiem 17 ratiem uzmontēt kādas rupjākas enduro riepas. Var uz 19/21 uzmontēt kādas gludāks riepas lai pa asfaltu vizinātos.
Jā salīdzināt KTM 525utt ar LC4 ir pagrūti. LC4 ir vairāk traktorveidīgs - arī smagāks. Jā 690 ir ļoti liels progress, bet 525 tāpat liekas jautrāks.
Lielākais Fail krosa/hard endurpo ir kad grib baikveidīgiem turēt līdzi uz šosejas.
Es ka'du brīdi pavizinājos ar 690sm kuram biju ielicis priekšā krosa Ohlins un krosa 21' ratu ar endūrveidīgām riepām. Nu vizinājos un diezgan normāli - tip peciņa nesniedza vairs līdz zemei !
Ieteikums vienkārš - to naudu ko gribi investēt lai tev būtu 2in1 moš labāk pieliec un paņem labāku moci ?!
Par Aprilia SXV - nevajag salīdzināt pirkstu ar krānu. Mocis esot ļoti labs, tik izteikts Racing motors, mazs resurs un dārgs izmaksās.
Par to, ka vēlies zem 2000 Ls iekļauties. Nu šai cenu kategorijā jau var šo to atrast. Katrā ziņā ja nav velme smagi spiest uz resursu un nav plānā baisi vizināties pa šosejām tad es neskatītos uz vecajiem LC4(pirms 690), bet uz kādu EXC. Bet ja daudz arī tādi paradzēti tad nu hvz. Protams, ja var celt 690, tad tas ir to vērts. Ar jaunajiem 505/530 nav gadijies izgāzt.
-----------------
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
| Nu neesot 505/530 kā diena pret nakti ar 520/525. Agris Neija par 505 resursu bija vēl skarbāks.
Par Aprilia SXV varu tikai piekrist pat motoru neredzot
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
osiic | | Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
07 Mar 2010, 21:16:52 MIGs rakstīja:
Par Aprilia SXV - nevajag salīdzināt pirkstu ar krānu. Mocis esot ļoti labs, tik izteikts Racing motors, mazs resurs un dārgs izmaksās.
Ok - tikshu darbaa tad izlasiishu ko tur ruupniica pljuutii gan owners, gan service manuaalii Zinu te 2us taadus mochus - viens no vinjiem nemitiigi gaazee un ne par ko nesuudzaas
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline | | |
|
|