Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija
Autors | Ziņojums |
NEC | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 103
Braucu ar: 160hp/190kg
| faliks ( ) cik par karburatoru sinhronizaciju? Draugam vajadzes. Atrodamies pardaugava, varesim piebraukt jebkura laika. | Offline | | |
Slavixs | | Kopš: 20. Dec 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 124
Braucu ar: KTM Super Adventure 1290T
| man ar būs nepieciešamība uz karbju regulēšanu! | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
24 May 2013, 18:54:04 NEC rakstīja:
faliks ( ) cik par karburatoru sinhronizaciju? Draugam vajadzes. Atrodamies pardaugava, varesim piebraukt jebkura laika.
cik piedavasi? | Offline | | |
|
Tomucis | | Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| bet tad tirit kur labak atdot?lai ja kas,gumiju nomainit utt | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
24 May 2013, 19:12:34 Tomucis rakstīja:
bet tad tirit kur labak atdot?lai ja kas,gumiju nomainit utt
Nu un ko tur tirit? izjauc, netā paskaties cik žiklerim apgriezienus, un tt, nomazga, sajauc kopā un aiziet | Offline | | |
Tomucis | | Kopš: 12. Apr 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 1133
Braucu ar: CapoNord
| es jau 2 dien atpakalj itka izjaucu un tiritju bet manuprat vienalga tutu.nav isti droshibas.vienigi ka bez kautkadiem spec karbu tiramajiem to dariju | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
24 May 2013, 19:17:20 Tomucis rakstīja:
es jau 2 dien atpakalj itka izjaucu un tiritju bet manuprat vienalga tutu.nav isti droshibas.vienigi ka bez kautkadiem spec karbu tiramajiem to dariju
Noperc carb cleaer vai nu Brake cleaner baloniņš maksa ne vairak ka 3.5ls, pietiks karbiņa tirišanai. Izjauc, nomazga ar benzinu arpus, vai nu ar tadu pašu carb cleaner, izjauc, izspuš ar clineru, papuš ar gaisu no kompresora, apskaties gumijas, ja kas noperc Traktoru bodē vajadzigas, kur vajag silikoniņu nolec, vai nu izgriež blives ni kka (paranits, kartons un tt, apskaties žiklerus, noskaidro cik apgriezienus viņiem jabut atskruvetiem. salasi visu kopā un pievieno mocism, pec tam regule, bet jebkuru sinhronizaciju jataisa ar jaunam svecem, iepriekš vajag apskatit spoles, vadus un tt, apstradat ar silikonu. Iss aprakst regulešanai | Offline | | |
ursus | | Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Man varbūt nenopietns jautājums.
Pavīdēja kaut kur,ka arī viens cilindrs esot
-jāsinhronizē-.Kā to saprast?
----------------- JAWA | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
24 May 2013, 19:48:46 ursus rakstīja:
Man varbūt nenopietns jautājums.
Pavīdēja kaut kur,ka arī viens cilindrs esot
-jāsinhronizē-.Kā to saprast?
Sinhronizacija- 2 vai vairakus karburatorus vienada darbiba
Bet ja tev ir viens karbiks tad tev nevajag sinhronizet, tev vajag regulet =) | Offline | | |
ursus | | Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Tu mani nesaprati,tieši ir runa par SINHRONIZĀCIJU.
Savu -āssprātību- vari paturēt sevī.
Man nekas un nekur nav regulējams ! INŽEKTORS.
Varu paregulēt tukšgaitas apgriezienus,un droseles stāvokli(to ko sinhronizē).
Cik noprotu ir kaut kāda -normālā- plūsma tukšgaitā,kura arī VIENCILINDRA motoram ir jāiestāda.
Arī es esmu neizpratnē. Jo nesaprotu,ka kaut kas būtu jādara.
P.S. visi kas domā(ka) un ka liekas(ka),drīkst arī neko nerakstīt ! Bet īstenībā NEZINA... paklusē !
----------------- JAWA | Offline | | |
normy | | Kopš: 29. Apr 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 590
Braucu ar: Yamaha XV1600
| īsti nezinu, jo neesmu nekads specs, bet sinhronizācija jau pašā saknē nozīmē - divu vai vairāku ierīču utt. darbība vienotā ritmā. Tad nu vienam karbulim diez vai būs kas sinhronizējams. lai nu cik falliks muls tukšu, bet šoreiz viņam būs taisnība
----------------- www.streetfighters.lv | Offline | | |
agrais | | Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
|
24 May 2013, 20:22:40 normy rakstīja:
īsti nezinu, jo neesmu nekads specs, bet sinhronizācija jau pašā saknē nozīmē - divu vai vairāku ierīču utt. darbība vienotā ritmā. Tad nu vienam karbulim diez vai būs kas sinhronizējams. lai nu cik falliks muls tukšu, bet šoreiz viņam būs taisnība
Sihronizācijas jēga ir tur, ka tiek saregulēts lai 2 vai vairākiem karb. vienādi nostrādādu droseles. Tas arī viss, nekas vairāk tīri ar sinronizāciju netiek panākts...Tātad, loģiski ka vienu karb. sinhronizēt nav ar ko Nu kaut kā tā..Un vispār-no sinhronizācijas lielākais efekts būs uz tukšgaitu, labāk strādās.Uz lielākiem apgr. neko neiespaidosies. Protams, ja vien droseles nav saregulētas tā ka vienam karb. rīkle vaļā, a citam tik pusē...Nu tad gan efekts protams būs.To pašu var panākt arī pie noņemtiem karb.Samēra un saregulē lai viss vienādi verās. Protams, tik precīzi nebūs... Man izdevās samērā labi, tukšgaita staigāja, tagad strādā kā pulkstenis. | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Droseles nekad nebus 100% vienadaas poziicijaas, jo pashi cilindri nav vienadi- vienam kompresija drusku vairak, citam mazaak, varstu atstarpes arii, plus kads ir svechu stavoklis un atstarpe- jaa, pat tas iespaido to pasakumu. Tapec jaregulee reali uz mocha.
Ne jau velti pirms sinhronizeet karbjus, janocheko sveces un varstu atstarpes (kam ir regulejamas ar roku).
Veel savejam esmu secinajis, ka jaskataas cik sinhroni karbji ir pie darba apgriezieniem nevis briivgaitaa- kaut ka sanak, ka brivgaitaa var buut mazak sinhroni kaa pie darba apgriezieniem vai otradi.
24 May 2013, 20:56:08 agrais rakstīja:
Sihronizācijas jēga ir tur, ka tiek saregulēts lai 2 vai vairākiem karb. vienādi nostrādādu droseles. Tas arī viss, nekas vairāk tīri ar sinronizāciju netiek panākts...Tātad, loģiski ka vienu karb. sinhronizēt nav ar ko Nu kaut kā tā..Un vispār-no sinhronizācijas lielākais efekts būs uz tukšgaitu, labāk strādās.Uz lielākiem apgr. neko neiespaidosies. Protams, ja vien droseles nav saregulētas tā ka vienam karb. rīkle vaļā, a citam tik pusē...Nu tad gan efekts protams būs.To pašu var panākt arī pie noņemtiem karb.Samēra un saregulē lai viss vienādi verās. Protams, tik precīzi nebūs... Man izdevās samērā labi, tukšgaita staigāja, tagad strādā kā pulkstenis.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
ursus | | Kopš: 22. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1140
Braucu ar: JAWA 634,JAWA 638,NC750XD
| Veči bāc es saprotu,ka divu vai VAIRĀKU,nu netaisīšu citu topiku/tēmu.
IR kaut kāda standarta pozīcija,kas jāizpilda ARĪ viencilindra ! ne velti uz manometra ir atzīme -normal-.
----------------- JAWA | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
24 May 2013, 20:14:02 ursus rakstīja:
Tu mani nesaprati,tieši ir runa par SINHRONIZĀCIJU.
Savu -āssprātību- vari paturēt sevī.
Man nekas un nekur nav regulējams ! INŽEKTORS.
Varu paregulēt tukšgaitas apgriezienus,un droseles stāvokli(to ko sinhronizē).
Cik noprotu ir kaut kāda -normālā- plūsma tukšgaitā,kura arī VIENCILINDRA motoram ir jāiestāda.
Arī es esmu neizpratnē. Jo nesaprotu,ka kaut kas būtu jādara.
P.S. visi kas domā(ka) un ka liekas(ka),drīkst arī neko nerakstīt ! Bet īstenībā NEZINA... paklusē !
Es te neakstos, var but kko nesapratu, prasti normali tev arbildeju, un ja kas, inžektors ari regulejas, droseles. ja tikai tev nav 1 strobs, ito viņu var regulet ar kompi, vai nu sprauslas mainit un tt. | Offline | | |
ABeCe | | Kopš: 30. Oct 2012
Ziņojumi: 43
Braucu ar:
| Labdien, varbūt kaut kam ir pieredze?
Kā šim aparātam nostādīt rādītājus nulles pozīcijā?
https://www.facebook.com/photo.php?fbid=4202196...amp;l=1403d49ddc[ Šo ziņu laboja ABeCe, 26 May 2013, 09:24:37 ] | Offline | | |
qba | | Kopš: 21. Sep 2009
Ziņojumi: 360
Braucu ar:
|
24 May 2013, 16:55:52 faliks rakstīja:
Nakosnedeļ man atnaks rtutija sinhronizators, varu kadam saregulet karbikus, inžektoru. vai nu iedot nomā agregatu Pardaugava
Tieši tāds
Nav tur dzīvsudraba ne grama...nezinu kurš Tev to ieborēja, sorru. | Offline | | |
faliks | | Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
| Toč GBA, tapec čomu lidmašina ar šito herņu neielaida | Offline | | |
KaaVan | | Kopš: 03. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 96
Braucu ar: R1
| lēta, laba sinhronizācija, kur varu aizvest karbuļus celifāna maisiņā un noregulēs bez moča klātbūtnes?
esmu gatavs pārciest Jūsu sniegto kontaktu jūru! | Offline | | |
TB | | Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
| a, kā ir? ja uz vienu podu ir divi karbiņi - kā tie ir jāsinhronizē? vīspār tas ir jādara? | Offline | | |
|
|