Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Yamaha

Tēma: DUCATI moto lietas

AutorsZiņojums
Oga
13. Jul 2009, 11:41#201

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

OMFG!


-----------------
Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies!

Offline

black
13. Jul 2009, 13:52#202

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: kruķiem.




ja uz sānim šļūcot neaizvilki līdz mašīnai, tad nenokrītot 100% būtu sabremzējies.



bruģis + smiltiņas + brembo naži
principā jau patc bišķi nolohojos

Offline

black
13. Jul 2009, 14:21#203

Kopš: 23. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 117

Braucu ar: kruķiem.

nē, viss ir remontējams, krāsojams. neviena plastmasa pat nav jālīmē. šoreiz visu tesienu uzņēma spora kāpšļi un ručku gali. bez kāpšļiem būtu daudz smagāk.

Offline

uldens2
13. Jul 2009, 15:02#204

Kopš: 08. May 2008

Ziņojumi: 1053

Braucu ar: 520sx


13 Jul 2009, 13:52:27 black rakstīja:



ja uz sānim šļūcot neaizvilki līdz mašīnai, tad nenokrītot 100% būtu sabremzējies.



bruģis + smiltiņas + brembo naži
principā jau patc bišķi nolohojos
Tad jau pats vainigs nevis auto

Offline

raivis
13. Jul 2009, 23:39#205

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


13 Jul 2009, 11:41:00 Oga rakstīja:
OMFG!


Katra santīma vērts, tikai žēl, ka santīmi ir ierobežotā daudzumā.

Offline

defektivais
13. Jul 2009, 23:41#206

Kopš: 13. Jul 2009

Ziņojumi: 29

Braucu ar: SV650S

Sveiki!
Pirms divām nedēļām tiku pie DM600. Taču klāt ir pirmā ķibele - šodien pazuda sajūgs Paregulējot tā gājienu ar skrūvgriezni līdz maksimumam atguvu sajūgu. Bet problēma ir tajā, ka sajūga hēbelis ir tāds galīgi vājš (ļurkājās). Sajūta, ka jebkurā brīdī var atkal pazust. Vai pazušuna būtu izskaidrojama ar to, ka rezervuāra lodziņā vispār neredzu šķidruma līmeni? Vai šeit būtu līdzama šķidruma papildināšana?
Kā jau var noprast šis ir mans pirmais nepadomju mocis. Tādēļ priekšlaicīgi atvainojos ja jautājums ir stulbs pašā saknē.

p.s. kur jūs remontējas savus ducati? Tikai pie dīlera? Varbūt, varat ieteikt kādu meistaru? Jo vel no iepriekšējā īpašnieka ir iekrājušās problēmas - "N" ātruma slēdzis skiet ir nobeidzies, kā arī spidometrs nestrādā

Offline

Emis
13. Jul 2009, 23:42#207

Kopš: 20. Sep 2008

Ziņojumi: 186

Braucu ar: ragavām

Es vakar uz Biķernieku ielas redzēju 1098R.
Ne numuru, ne braucēju nemaniju, apstulbu un siekalojos.
Tas bija dirsā!

-----------------
You can live more in 5 minutes on a motorcycle, going flat out, than most people live in a lifetime. /Burt Munro./

Offline

defektivais
13. Jul 2009, 23:57#208

Kopš: 13. Jul 2009

Ziņojumi: 29

Braucu ar: SV650S


Es pie Gunchas(www.ducati.lv) taisos, ja ir ko taisiit!!


Vai tu varētu iedot viņa telefona numuru?

Offline

Oga
14. Jul 2009, 00:14#209

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar:


13 Jul 2009, 23:39:23 raivis rakstīja:

13 Jul 2009, 11:41:00 Oga rakstīja:
OMFG!


Katra santīma vērts, tikai žēl, ka santīmi ir ierobežotā daudzumā.


Jā, turklāt tie santīmi ir bez PVN (company registered). Tad nemaz TĀDA medusmaize vairs neliekas...

-----------------
Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies!

Offline

ductape
14. Jul 2009, 09:17#210

Kopš: 29. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 239

Braucu ar: A kategoriju

Shtatos ebejaa redzeeju vienu pa ~6 latiem.

Raivis, savu iemeti tirgoties, jaaiekjer tricolore?

Offline

didzis_
14. Jul 2009, 09:19#211

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 524

Braucu ar: Ducati S2R


13 Jul 2009, 23:57:04 defektivais rakstīja:

Es pie Gunchas(www.ducati.lv) taisos, ja ir ko taisiit!!


Vai tu varētu iedot viņa telefona numuru?

ieej maajaslapaa un pie kontaktiem buus tel. nr.

Offline

raivis
14. Jul 2009, 09:21#212

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:

Tricolori nevaru pacelt

Offline

didzis_
14. Jul 2009, 09:36#213

Kopš: 07. Mar 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 524

Braucu ar: Ducati S2R


14 Jul 2009, 09:21:08 raivis rakstīja:
Tricolori nevaru pacelt

ko tad_?

Offline

raivis
14. Jul 2009, 10:11#214

Kopš: 21. Apr 2008

No: Sigulda

Ziņojumi: 1230

Braucu ar:


14 Jul 2009, 09:36:32 didzis_ rakstīja:

14 Jul 2009, 09:21:08 raivis rakstīja:
Tricolori nevaru pacelt

ko tad_?

Doma ir par 749 pie nosacījuma, ja viss ies kā plānots, bet Mērfija likumi ir nežēlīgi

Offline

Oga
14. Jul 2009, 10:28#215

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

Man laikam arī 749 būtu pirmā izvēle. Tomēr Mērfijs nepērk manu lieko auto, lidz ar to atliek tikai šļakāt uz datora ekrāna, browzējot tādas tricilores kā pornu...

-----------------
Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies!

Offline

Oga
14. Jul 2009, 14:44#216

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

Dabīgi. Īstu vīru mašīna. Plus vēl dizainiņš.

-----------------
Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies!

Offline

Oga
14. Jul 2009, 14:45#217

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

PS: vai tad 749 nebija tas izslīdošais sajūgs?

-----------------
Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies!

Offline

Archy96
14. Jul 2009, 19:47#218

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 Jul 2009, 13:41:27 saaatans rakstīja:

14 Jul 2009, 10:28:26 Oga rakstīja:
Man laikam arī 749 būtu pirmā izvēle. Tomēr Mērfijs nepērk manu lieko auto, lidz ar to atliek tikai šļakāt uz datora ekrāna, browzējot tādas tricilores kā pornu...


749 var nepiedot kljuudas, 695 monstram vismaz bija sliidoshais sajuuugs a 749 plika jauda ko jaakontrolee un nedriikst atslaabt!

Kāda tur sūda jauda, parasts vidusmēra mocīc, ne ar ko diži jaudīgāks par analogiem japāņiem nav, bet smags gan pēc vella, tāpēc to arī no līnijas noņēma.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Archy96
14. Jul 2009, 20:13#219

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


14 Jul 2009, 20:06:45 saaatans rakstīja:

14 Jul 2009, 19:47:54 Archy96 rakstīja:

14 Jul 2009, 13:41:27 saaatans rakstīja:

14 Jul 2009, 10:28:26 Oga rakstīja:
Man laikam arī 749 būtu pirmā izvēle. Tomēr Mērfijs nepērk manu lieko auto, lidz ar to atliek tikai šļakāt uz datora ekrāna, browzējot tādas tricilores kā pornu...


749 var nepiedot kljuudas, 695 monstram vismaz bija sliidoshais sajuuugs a 749 plika jauda ko jaakontrolee un nedriikst atslaabt!

Kāda tur sūda jauda, parasts vidusmēra mocīc, ne ar ko diži jaudīgāks par analogiem japāņiem nav, bet smags gan pēc vella, tāpēc to arī no līnijas noņēma.


Griezes moments kompensee to smagumu! Nonemts no razjoshanas jo saaka razjot 1098 un veelaak 848 aizzvietoja 749!! Tas smagums naak no raamja jo raamis ir no teraudu trubu, nevis kaa japaniem alumiinija!

Esmu braucis ar 749 pa trasi - nepatika, kolīdz liekās, ka nu tik jābūt īstajam cēlienam, tā tahometrs jau sarkanajā un nākamais robs jāslēdz iekšā, jaudas pa maz - svara pa daudz, vienīgais, ko no dukātiem būtu vērts apskatīt ir 999, 1098, 1198, pārējie vienkārši nevelk līdz

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Oga
14. Jul 2009, 21:14#220

Kopš: 09. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 128

Braucu ar:

Tas tev pēc braukalēšanas ar R1 tā liekas. Man pēdējais motosaikls bija satūnēta jawa Līdz ar to raustos no tiem litriem. Sāks ar kaut ko mazāku, tad jau pamazām uzkalposies arī līdz Desmosedici.

-----------------
Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies!

Offline