Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: DUCATI moto lietas
Autors | Ziņojums |
Oga | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
| OMFG!
----------------- Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies! | Offline | | |
black | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: kruķiem.
|
ja uz sānim šļūcot neaizvilki līdz mašīnai, tad nenokrītot 100% būtu sabremzējies.
bruģis + smiltiņas + brembo naži
principā jau patc bišķi nolohojos | Offline | | |
black | | Kopš: 23. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: kruķiem.
| nē, viss ir remontējams, krāsojams. neviena plastmasa pat nav jālīmē. šoreiz visu tesienu uzņēma spora kāpšļi un ručku gali. bez kāpšļiem būtu daudz smagāk. | Offline | | |
|
uldens2 | | Kopš: 08. May 2008
Ziņojumi: 1053
Braucu ar: 520sx
|
13 Jul 2009, 13:52:27 black rakstīja:
ja uz sānim šļūcot neaizvilki līdz mašīnai, tad nenokrītot 100% būtu sabremzējies.
bruģis + smiltiņas + brembo naži
principā jau patc bišķi nolohojos
Tad jau pats vainigs nevis auto | Offline | | |
raivis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
|
13 Jul 2009, 11:41:00 Oga rakstīja:
OMFG!
Katra santīma vērts, tikai žēl, ka santīmi ir ierobežotā daudzumā. | Offline | | |
defektivais | | Kopš: 13. Jul 2009
Ziņojumi: 29
Braucu ar: SV650S
| Sveiki!
Pirms divām nedēļām tiku pie DM600. Taču klāt ir pirmā ķibele - šodien pazuda sajūgs Paregulējot tā gājienu ar skrūvgriezni līdz maksimumam atguvu sajūgu. Bet problēma ir tajā, ka sajūga hēbelis ir tāds galīgi vājš (ļurkājās). Sajūta, ka jebkurā brīdī var atkal pazust. Vai pazušuna būtu izskaidrojama ar to, ka rezervuāra lodziņā vispār neredzu šķidruma līmeni? Vai šeit būtu līdzama šķidruma papildināšana?
Kā jau var noprast šis ir mans pirmais nepadomju mocis. Tādēļ priekšlaicīgi atvainojos ja jautājums ir stulbs pašā saknē.
p.s. kur jūs remontējas savus ducati? Tikai pie dīlera? Varbūt, varat ieteikt kādu meistaru? Jo vel no iepriekšējā īpašnieka ir iekrājušās problēmas - "N" ātruma slēdzis skiet ir nobeidzies, kā arī spidometrs nestrādā
| Offline | | |
Emis | | Kopš: 20. Sep 2008
Ziņojumi: 186
Braucu ar: ragavām
| Es vakar uz Biķernieku ielas redzēju 1098R.
Ne numuru, ne braucēju nemaniju, apstulbu un siekalojos.
Tas bija dirsā!
----------------- You can live more in 5 minutes on a motorcycle, going flat out, than most people live in a lifetime. /Burt Munro./ | Offline | | |
defektivais | | Kopš: 13. Jul 2009
Ziņojumi: 29
Braucu ar: SV650S
|
Es pie Gunchas(www.ducati.lv) taisos, ja ir ko taisiit!!
Vai tu varētu iedot viņa telefona numuru? | Offline | | |
Oga | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
|
13 Jul 2009, 23:39:23 raivis rakstīja:
13 Jul 2009, 11:41:00 Oga rakstīja:
OMFG!
Katra santīma vērts, tikai žēl, ka santīmi ir ierobežotā daudzumā.
Jā, turklāt tie santīmi ir bez PVN (company registered). Tad nemaz TĀDA medusmaize vairs neliekas...
----------------- Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies! | Offline | | |
ductape | | Kopš: 29. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 239
Braucu ar: A kategoriju
| Shtatos ebejaa redzeeju vienu pa ~6 latiem.
Raivis, savu iemeti tirgoties, jaaiekjer tricolore? | Offline | | |
didzis_ | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 524
Braucu ar: Ducati S2R
|
13 Jul 2009, 23:57:04 defektivais rakstīja:
Es pie Gunchas(www.ducati.lv) taisos, ja ir ko taisiit!!
Vai tu varētu iedot viņa telefona numuru?
ieej maajaslapaa un pie kontaktiem buus tel. nr. | Offline | | |
raivis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
| Tricolori nevaru pacelt | Offline | | |
didzis_ | | Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 524
Braucu ar: Ducati S2R
|
14 Jul 2009, 09:21:08 raivis rakstīja:
Tricolori nevaru pacelt
ko tad_? | Offline | | |
raivis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Sigulda
Ziņojumi: 1230
Braucu ar:
|
14 Jul 2009, 09:36:32 didzis_ rakstīja:
14 Jul 2009, 09:21:08 raivis rakstīja:
Tricolori nevaru pacelt
ko tad_?
Doma ir par 749 pie nosacījuma, ja viss ies kā plānots, bet Mērfija likumi ir nežēlīgi | Offline | | |
Oga | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
| Man laikam arī 749 būtu pirmā izvēle. Tomēr Mērfijs nepērk manu lieko auto, lidz ar to atliek tikai šļakāt uz datora ekrāna, browzējot tādas tricilores kā pornu...
----------------- Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies! | Offline | | |
Oga | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
| Dabīgi. Īstu vīru mašīna. Plus vēl dizainiņš.
----------------- Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies! | Offline | | |
Oga | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
| PS: vai tad 749 nebija tas izslīdošais sajūgs?
----------------- Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies! | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 Jul 2009, 13:41:27 saaatans rakstīja:
14 Jul 2009, 10:28:26 Oga rakstīja:
Man laikam arī 749 būtu pirmā izvēle. Tomēr Mērfijs nepērk manu lieko auto, lidz ar to atliek tikai šļakāt uz datora ekrāna, browzējot tādas tricilores kā pornu...
749 var nepiedot kljuudas, 695 monstram vismaz bija sliidoshais sajuuugs a 749 plika jauda ko jaakontrolee un nedriikst atslaabt!
Kāda tur sūda jauda, parasts vidusmēra mocīc, ne ar ko diži jaudīgāks par analogiem japāņiem nav, bet smags gan pēc vella, tāpēc to arī no līnijas noņēma.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Archy96 | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
14 Jul 2009, 20:06:45 saaatans rakstīja:
14 Jul 2009, 19:47:54 Archy96 rakstīja:
14 Jul 2009, 13:41:27 saaatans rakstīja:
14 Jul 2009, 10:28:26 Oga rakstīja:
Man laikam arī 749 būtu pirmā izvēle. Tomēr Mērfijs nepērk manu lieko auto, lidz ar to atliek tikai šļakāt uz datora ekrāna, browzējot tādas tricilores kā pornu...
749 var nepiedot kljuudas, 695 monstram vismaz bija sliidoshais sajuuugs a 749 plika jauda ko jaakontrolee un nedriikst atslaabt!
Kāda tur sūda jauda, parasts vidusmēra mocīc, ne ar ko diži jaudīgāks par analogiem japāņiem nav, bet smags gan pēc vella, tāpēc to arī no līnijas noņēma.
Griezes moments kompensee to smagumu! Nonemts no razjoshanas jo saaka razjot 1098 un veelaak 848 aizzvietoja 749!! Tas smagums naak no raamja jo raamis ir no teraudu trubu, nevis kaa japaniem alumiinija!
Esmu braucis ar 749 pa trasi - nepatika, kolīdz liekās, ka nu tik jābūt īstajam cēlienam, tā tahometrs jau sarkanajā un nākamais robs jāslēdz iekšā, jaudas pa maz - svara pa daudz, vienīgais, ko no dukātiem būtu vērts apskatīt ir 999, 1098, 1198, pārējie vienkārši nevelk līdz
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Oga | | Kopš: 09. May 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 128
Braucu ar:
| Tas tev pēc braukalēšanas ar R1 tā liekas. Man pēdējais motosaikls bija satūnēta jawa Līdz ar to raustos no tiem litriem. Sāks ar kaut ko mazāku, tad jau pamazām uzkalposies arī līdz Desmosedici.
----------------- Jānīti, nesit puisītim ar lāpstu pa galvu! Sasvīdīsi un saaukstēsies! | Offline | | |
|
|