Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Vulcan 1500 Classic

AutorsZiņojums
BAKLIS
15. May 2013, 16:50#21

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Man arī ir amīšu VN, bet iepriekšējais saimnieks pagāšgad izgājis TA bez aizrādījumiem un šaubos vai kāds ir lampu mainījis viņam.

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

BAKLIS
07. Jun 2013, 07:51#22

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Nonācis esmu pie slēdziena, ka manam VN neizspiežas sajūgs līdz galam un tāpēc arī 2 ātrums krakšķ. Paspaidot vairākas reizes sajūgu un liekot 2 ātrumā liekas bez trokšņiem. Tāda sajūta,ka sistēmā būtu gaiss, bet nesen nomainīju DOT4 un atgaisoju, bet tas pats. Varbūt kāds varētu padalīties ar idejām,kas vēl varētu būt par šaizi? Jo iepriekšējais saimnieks sajūgu esot pagāšajā sezonā nomainījis.

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

deMarco
07. Jun 2013, 07:59#23

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Iespējams arī, ka vaina eļļa - "velk līdzi".
Nočeko viskozitātes

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

lomsz
07. Jun 2013, 14:40#24

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Pēc bildes spriežot tas ir modelis līdz 94. gadam... Mocim 20 gadi, domāju, ka laiks sajūga hidrosistēmai nomainīt manžetes... Redz kur gan augšai gan apakšai: http://www.ebay.com/itm/Clutch-Slave-Cylinder-R...a#ht_2668wt_1170 http://www.ebay.com/itm/Clutch-Master-Cylinder-...0#ht_2750wt_1170

[ Šo ziņu laboja lomsz, 07 Jun 2013, 14:41:28 ]

Offline

BAKLIS
07. Jun 2013, 15:22#25

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

lomsz paldies, būs jāpamēģina un jācerk ka vaina ir manžetēs. Man šitas modelis ir 1998 gada.

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

Ifchiks
17. Aug 2013, 01:05#26

Kopš: 12. Jul 2011

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Tas ir rūpnīcas brāķis, bet ir risinājums, jānošeibo un tad vairs nekrakšk!! man tā i izdarīts!!

Offline

BAKLIS
18. Aug 2013, 08:15#27

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Kas tur tieši ir jānošeibo un cik tas prieks tev izmaksāja???

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

Ifchiks
18. Feb 2014, 22:20#28

Kopš: 12. Jul 2011

Ziņojumi: 2

Braucu ar:

Nezinu kas par to šeibošanu rakstīja no mana profila, pat nezinu, kas tas ir.

Izņēmu tās lodītes ārā un man nekrakšķ nekas vairs.

Offline

roderts
21. Mar 2015, 09:10#29

Kopš: 20. Mar 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

uz ko vispār japievērš uzmanību,ka pērk vn1500 doma iegādāties!

Offline

lomsz
21. Mar 2015, 09:38#30

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Pirmkrt gadu uzraksti, VN 1500 sēriju ražo no 1987. gada un ir divas modifikācijas (jaunā no 1994. g.)... Man bija tāds, 2 pazīstamiem bija... Tehniski vājās vietas modelim pamanijām vārstu hidrokompensatori mēdz nobeigties, kardānam mēdz nobeigties gultņi gan reduktorā gan pievadā no motora uz kardānu, vēl degvielas sūknis un termostats vienam nobeidzās... Visumā diezgan izturīgs aparāts... Vēl aizmugurē dažām modifikācijām ir ar gaisu pumpējami amortizatori, jāskatās, vai kāds ar līkām rokām nav sabojājis viņus, iedzenot pārāk lielu spiedienu...

Offline

dzintars77
21. Mar 2015, 12:35#31

Kopš: 22. Sep 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Honda Valkyrie Interstate

Galvenais, paskaties vai bloks nav uzsists, tā arī ir viena riktīgi riebīga lieta, ražotājs centies motoru dabūt pēc iespējas zemāk, bet par aizsardzību nav padomājis!

Offline

roderts
21. Mar 2015, 13:51#32

Kopš: 20. Mar 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

vulkāns 1999g.esot drusku eļļa jauzlej,un ventilātors bieži slēdzas iekšā,tā jabūt? viņam ir aizmugurē gaisinieki,būs japapēta!

[ Šo ziņu laboja roderts, 21 Mar 2015, 13:58:06 ]

Offline

lomsz
21. Mar 2015, 14:00#33

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Bieži, nebieži- te internetā kā to lai novērtē? Viss jāskatās uz vietas...Ja eļļu noēdis un nepatīk, kā dzesēšana strādā, pārbaudi, vai emulsija neveidojas dzesēšanas šķidrumā (moš galvas blīve laiž), bet vislabāk pārbaudi kādā servisā pirms pirkšanas...

Offline

roderts
21. Mar 2015, 14:10#34

Kopš: 20. Mar 2015

Ziņojumi: 3

Braucu ar:

bet eļļu jau kaucik ir jānoēd pa sezonu,vai es maldos?

Offline

dzintars77
21. Mar 2015, 16:59#35

Kopš: 22. Sep 2009

No: Valmiera

Ziņojumi: 32

Braucu ar: Honda Valkyrie Interstate

Tas jau tāpat kā ar auto, ir kam eļļa reti jāpielej, bet ir tādi kam tikpat daudz vajag , cik bendžu

Offline

gerbijs
28. May 2015, 12:31#36

Kopš: 23. Sep 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 249

Braucu ar: Honda africa twin crf 1000l, Kawasaki zypher 550

Sveiki, var kāds ieteikt un sataisīt vulcan 1500 1997, jānomaina mitora kjedes un kompensatori 2 cilindriem! Cik apmeram viss tas maksā?!

-----------------
ev lisij?!

Offline

BAKLIS
07. Jun 2015, 20:18#37

Kopš: 09. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 43

Braucu ar:

Kā var noteikt,kad kompensatori ir izbeigušies? Man tāda aizdoma, ka man ir ar viņiem problēma, bik zvana. Un tiekot līdz viņiem vizuāli var noteikt kuri ir izbeigušies???

-----------------
Labs asfalts uz ceļa nemētājas :D

Offline

BetaFlasher
01. Apr 2018, 20:10#38

Kopš: 03. Oct 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 54

Braucu ar: to, kas brauc

Pērku oriģinālo VN1500 Classic izplūdes sistēmu, šādu te:
Izplūdes sistēma
Derēs arī Nomad versija (katrs klusinātājs savā moča pusē)

[ Šo ziņu laboja BetaFlasher, 01 Apr 2018, 20:11:05 ]

Offline

lomsz
01. Apr 2018, 22:40#39

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior


01 Apr 2018, 20:10:36 BetaFlasher rakstīja:
Pērku oriģinālo VN1500 Classic izplūdes sistēmu, šādu te:
Izplūdes sistēma
Derēs arī Nomad versija (katrs klusinātājs savā moča pusē)
Ir no VN 1500 Drifter oriģinālā, ar visiem E burtiem utt., kā jauns, nerūsējis, nav skrāpēts.

Offline

cnn
02. Apr 2018, 00:25#40

Kopš: 25. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1424

Braucu ar: motociklu

Comam VN1500 , ja nemaldos kautkads 95-97gads..
Brauca, brauca.. Un vienu ritu braucot uz 100km/h uz darbu pa soseju, samejo apdzen VW. Vins nodomadams, laikam velkos. Iedevis kadus 130km/h Pabraucis kadu laiku(5min) . Bruuuu.... un mocis noslapst. Nobraucis mala. Griezis.. smagi starteris grieza, bet ar mokam pieleca. Pabrauca vel kadas minutes 5 un atkal noslapst..Un tada sajuta, ka motors ieķìlèja. Starteri megina pagriezt, bet motors negriezas. Ta, itka ieklemmejies.. Neko, evakuators.
Nu jau ka no rudens, gulj vel ziemas miega. Isti neviens negibot uznemties, jo sie motori esot sarezgiti..

Ta nu mocits vel nav saremontets.
Ellu nolaida, skaidas ella nebija.
Sveces izskruveja pirms tam un ar starteri pagrieza. Kad atdzisa, motors atkal griežas. Bet skilt klàt neriskèja. Mazums kas nopietnaks.

Vajaga kàdu šì motora spečuku..
Mocis atrodas Engurè.

[ Šo ziņu laboja cnn, 02 Apr 2018, 00:27:44 ]



-----------------

~CNN~ (C)ilveks (N)o (N)ekurienes

Offline