Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Lietotās eļļas analīzes
Autors | Ziņojums |
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
|
14 Sep 2012, 10:19:27 Niere rakstīja:
baigi labi, ka komentē un jautā. attiecīgi vajadzīgo varu uzlabot.
14 Sep 2012, 09:45:41 pirkt rakstīja:
tajaa linkaa uz statoilu, "kaa savaakt paraugu" baigaas ir anketas aizpildiishanas paraugs.
gas engine tur latviski iztulkots kaa "gaazes dzineejs", bet vaitad angliskais gas engine nav benziindzineejs ?
"gas" amerikāņiem ir bendža saīsinājumā no "gasoline". šajā gadījumā tas ir tieši gāzes motors, kādus izmanto koģenerācijā. un gāzes tur var būt visdažādākās - sākot no daidžesterī iegūta metāna vai "poligona" gāzes līdz dabasgāzei un citām. šodien 3 tādi paraugi iet uz UK.
taatad sheit mums dotajaa gadiijumaa jaakeksee pirmais variants - "engine" ?
Par paareejo - paldies, jautaajumu vairs nav. nodoshanas pastaa proceduura beigaas ir aprakstiita ok, man vnk saakotneeji likaas, ka statoils piedaavaa pilnu servisu, un kad tiku liidz anketai, uzcepu jautaajumus. njemot veeraa iipasho atlaidi un so, ir ok ar pastu paciiniities, kaut i latvijas pasts ir reti kretiiniska iestaade, peec pieredzes - i muuziigaas rindas tur ( ar visu to straadaa viena darbavieta no 4), i darbinieku nezinaashana, uttp, bet nu labi...
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
osiic | | Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
| Nakuj vispaar vajadziigas taas analiizes?
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
14 Sep 2012, 10:10:48 lenko rakstīja:
Bet nu ja nopietni tad veciem dampjiem tak parsvara visiem sho to uzradiis,ja jau jauniem ir bijushas shaizes.Un tas jau butu tikai normali.
Nez vai butu korekti salidzinat to visu shtelli ar pasiem braucejiem,bet man domat tas butu fakts, ka nododot pasu asinis ,vairumam sis tas atrastos arpus normas,bet to nu atstasim dakteru forumiem
varu piekrist tikai daļēji. līdzība varētu būt starp rumpi un dzelzi tā, ka uz vecumu abiem parādās vainas. bet teikt, ka tas ir "normāli" noteikti nebūtu vietā. tieši tādēļ, ka tauta pierod pie domas, ka vecums nozīmē slimību, daudzi neiet pie ārsta un radikāli noīsina savu dzīvi. tieši tas pats, runājot par dzelzi.
man mētājas sētā rūsējošs 11 gadus vecs iepriekšējās paaudzes Mondeo. Tam ir dažādas kaites, bet motors ar 230 000km pēdējos 140 000km ir ideālā stāvoklī un ne reizes nekas nav biris.
es teiktu tā, ka zināšanas bieži vairo skumjas un dažkārt ir labāk neredzēt analīžu atskaiti. bet vai tas nozīmē, ka, piemēram, augsts asinspiediens rumpim vai eļļā nonākošs dzesēšanas šķidrums pārtrauks savu postošo darbību? | Offline | | |
|
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
|
es teiktu tā, ka zināšanas bieži vairo skumjas un dažkārt ir labāk neredzēt analīžu atskaiti.
vai pakalpojums "saaudziigais un liidzjuutiigais dakteris" ir pieejams par papildu samaksu ( tiem, kam bail patiesiibai aciis skatiities) ?
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
| Motocikliem jāmainot eļļa rudenī,tad velreiz pavasarī....bet ja auto stāv visu ziemu, tad nez kāpēc neviens nesaka ka eļļa oksidējas...
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
14 Sep 2012, 10:26:09 Niksons rakstīja:
Davai, taisam to līzi
Bet sāk likties, ka boxerim izsūkt eļļu būs
Pa lielam jau ir tā, ka uzliešanas korķis ir kreisajā galvā.
Pilns intervāls manam arklam ir 10k km. bet šoreiz nomainiju ātrāk, jo man sanāk daudz aukstie starti. Braucu tādā daktera režīmā - starts - 5 km - pilnīga atdzišana - 5 km - utt
manuālī vispār tā intersanti ierakstīts - cikls 10k km, bet ja smagi apstākļi - mainiet ik pa 3k km
hmm...galvā, tā būs probza gan. autosiem ir ščups pa kuru tikt klāt, bet Tavam tad nav vispār nekādas piekļūšanas.
būs vien jāprasa servisa večiem, kad Tev mainīs sulu, lai paņem paraugu ar pašteci
kad plāno mainīt? | Offline | | |
lenko | | Kopš: 05. May 2008
No: Kandava
Ziņojumi: 2070
Braucu ar: lauztu atslēgkaulu un pāris ribām
|
14 Sep 2012, 10:42:55 Niere rakstīja:
14 Sep 2012, 10:10:48 lenko rakstīja:
Bet nu ja nopietni tad veciem dampjiem tak parsvara visiem sho to uzradiis,ja jau jauniem ir bijushas shaizes.Un tas jau butu tikai normali.
Nez vai butu korekti salidzinat to visu shtelli ar pasiem braucejiem,bet man domat tas butu fakts, ka nododot pasu asinis ,vairumam sis tas atrastos arpus normas,bet to nu atstasim dakteru forumiem
varu piekrist tikai daļēji. līdzība varētu būt starp rumpi un dzelzi tā, ka uz vecumu abiem parādās vainas. bet teikt, ka tas ir "normāli" noteikti nebūtu vietā. tieši tādēļ, ka tauta pierod pie domas, ka vecums nozīmē slimību, daudzi neiet pie ārsta un radikāli noīsina savu dzīvi. tieši tas pats, runājot par dzelzi.
man mētājas sētā rūsējošs 11 gadus vecs iepriekšējās paaudzes Mondeo. Tam ir dažādas kaites, bet motors ar 230 000km pēdējos 140 000km ir ideālā stāvoklī un ne reizes nekas nav biris.
es teiktu tā, ka zināšanas bieži vairo skumjas un dažkārt ir labāk neredzēt analīžu atskaiti. bet vai tas nozīmē, ka, piemēram, augsts asinspiediens rumpim vai eļļā nonākošs dzesēšanas šķidrums pārtrauks savu postošo darbību?
Tas vairak bija domats ,ka dzelzu tirgotaji Tevi neaiztiks
----------------- Palīdzēšu ar motocikla iegādi
http://www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=9496
| Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
14 Sep 2012, 10:32:56 ABU rakstīja:
Kādas probla izsūkt eļlu Sagāz mo uz sāniem kur korķis +- cik vajag un eļla pati pienāks klāt
Ne visiem tik vienkārši. Var sanākt likt guļus
Coool moci jau biju gatavs likt uz spilvena, bet izdevās tāpat. | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
14 Sep 2012, 10:33:22 pirkt rakstīja:
taatad sheit mums dotajaa gadiijumaa jaakeksee pirmais variants - "engine" ?
jā, vienkārši "Motors". vispār jau kāds var tiešām ierakstīt "Gas engine". Te tabula ar norādēm, kādi testi tiek veikti kurai sistēmai (links virs anketas). Redzams, ka gāzes motoriem ir specifika.
Par paareejo - paldies, jautaajumu vairs nav. nodoshanas pastaa proceduura beigaas ir aprakstiita ok, man vnk saakotneeji likaas, ka statoils piedaavaa pilnu servisu, un kad tiku liidz anketai, uzcepu jautaajumus. njemot veeraa iipasho atlaidi un so, ir ok ar pastu paciiniities, kaut i latvijas pasts ir reti kretiiniska iestaade, peec pieredzes - i muuziigaas rindas tur ( ar visu to straadaa viena darbavieta no 4), i darbinieku nezinaashana, uttp, bet nu labi...
kā kurā nodaļā. man pagaidām viss bijis pa gludo. bet tas jau līdzīgi, kā ar VID, kur var trāpīt uz visdažādākajiem cilvjiem. zinu, ka pastā gan pārsvarā šancē pieredzējuši ļauti, jo bija baigā kadru samazināšana.
un kā teicu: var stiept uz Statoil, mani informējot, bet prioritāte pastam. lats ar kapeikām, ceru, nevienu neiedzīs postā | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
14 Sep 2012, 10:34:15 osiic rakstīja:
Nakuj vispaar vajadziigas taas analiizes?
Te aprakstīts
bet nepārproti - es nevienu nepierunāju. man p
ok, paskatījos uz ātru roku pirmo piemēru, kas gadījās:
Caterpillar "šķipele" ar C13 motoru:
un te analīžu atskaite.
īpašnieks droši vien sajuta siltu kompresi zem sevis, ko šādu ieraudzījis. bet varēja taču dzīvot mierīgi...... vēl kādu brīdi | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
14 Sep 2012, 10:49:36 pirkt rakstīja:
vai pakalpojums "saaudziigais un liidzjuutiigais dakteris" ir pieejams par papildu samaksu ( tiem, kam bail patiesiibai aciis skatiities) ?
nu es jau nav ķirurgs, kuriem melnie jociņi un vēlmi visu nogriezt
bet vispār jau - ja analīze nav ņemta no nokauta motora, tad, neskatoties uz nesmukiem cipariem, situāciju parasti izdodas savākt pat draņķīgākajos gadījumos. ok, dažreiz tas prasa naudu un laiku, bet labāk tā, nekā apklusis dzelzis un smaka, kas liek ķert pēc validola | Offline | | |
pirkt | | Kopš: 06. Aug 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 608
Braucu ar: jsd100, cb500s twin
|
14 Sep 2012, 11:26:43 Niere rakstīja:
14 Sep 2012, 10:49:36 pirkt rakstīja:
vai pakalpojums "saaudziigais un liidzjuutiigais dakteris" ir pieejams par papildu samaksu ( tiem, kam bail patiesiibai aciis skatiities) ?
nu es jau nav ķirurgs, kuriem melnie jociņi un vēlmi visu nogriezt
bet vispār jau - ja analīze nav ņemta no nokauta motora, tad, neskatoties uz nesmukiem cipariem, situāciju parasti izdodas savākt pat draņķīgākajos gadījumos. ok, dažreiz tas prasa naudu un laiku, bet labāk tā, nekā apklusis dzelzis un smaka, kas liek ķert pēc validola
nu, par apklusushu dzelzi ar validolu - nez gan.
neesmu gan pietiekoshi kompetents shai jautaajumaa, bet, cik saprotu, visi daudzmaz nopietnie simptomi, kaa - paarmeeriigi izdilushas pamatshaales uttp - jamie izpauzhas arii ar troksni un citiem simptomiem. jaa, elljas analiize ljaus shos simptomus ieraudziit veel pirms troksnjiem un etc, bet rezultaats jau taads pat - t b taapat taas shaales buus jaamaina un kakla diametrs jaaskataas uz izdilumu. un ja nav galiigi kurls un pofigaa uz skanjaam ko savs dzelzis izdod, tad parasti arii reageejot uz aciimredzamiem \ dzirdamiem simptomiem nekas papildus speeciigi sajaats netiek, imho. ( tiesa, gaisdzeses motors pats pa sevi grab kaa uzgrieznju spainis, taa ka kautko iipashu tajaa sadzirdeet vareetu buut problemaatiski saakumaa, bez pieredzes). ar sho es negribu noniecinaat elljas analiizhu lietderiibu, bet nekaads briinumliidzeklis taas kopeejaa gadiijumaa tomeer arii nav, manupraat. taapat, piemeeram, relatiivi biezha motora probleema - klanja apraushana ( kaa iemsls biezhi tiek mineets liess maisiijums - lokaala cilindra paarkarsshana un iekiileeshana, kas noved pie aprauta klanja) - ir process kursh noris sameeraa aatri, t i analiizes 100 - 200 km pirms notikuma neko sliktu neparaadiis...?
----------------- eksperts visaas jomaas. kur es, tur veiksme (c) Pokrovsky :D | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
14 Sep 2012, 11:49:06 pirkt rakstīja:
nu, par apklusushu dzelzi ar validolu - nez gan.
neesmu gan pietiekoshi kompetents shai jautaajumaa, bet, cik saprotu, visi daudzmaz nopietnie simptomi, kaa - paarmeeriigi izdilushas pamatshaales uttp - jamie izpauzhas arii ar troksni un citiem simptomiem. jaa, elljas analiize ljaus shos simptomus ieraudziit veel pirms troksnjiem un etc, bet rezultaats jau taads pat - t b taapat taas shaales buus jaamaina un kakla diametrs jaaskataas uz izdilumu. un ja nav galiigi kurls un pofigaa uz skanjaam ko savs dzelzis izdod, tad parasti arii reageejot uz aciimredzamiem \ dzirdamiem simptomiem nekas papildus speeciigi sajaats netiek, imho. ( tiesa, gaisdzeses motors pats pa sevi grab kaa uzgrieznju spainis, taa ka kautko iipashu tajaa sadzirdeet vareetu buut problemaatiski saakumaa, bez pieredzes). ar sho es negribu noniecinaat elljas analiizhu lietderiibu, bet nekaads briinumliidzeklis taas kopeejaa gadiijumaa tomeer arii nav, manupraat. taapat, piemeeram, relatiivi biezha motora probleema - klanja apraushana ( kaa iemsls biezhi tiek mineets liess maisiijums - lokaala cilindra paarkarsshana un iekiileeshana, kas noved pie aprauta klanja) - ir process kursh noris sameeraa aatri, t i analiizes 100 - 200 km pirms notikuma neko sliktu neparaadiis...?
visu pareizi raksti, es to vairāk, kā krievi saka "dļa krasnogo slovca"
ir, protams, gadījumi, kad viss izbeidzas ļoti strauji un bez ilglaicīgām pazīmēm, bet tad arī eļļu analīzes nelīdzēs. ir gadījumi, kad bijušas pazīmes, kuras ignorētas. bet pārsvarā ir tieši šī paātrinātā dilšana kādas nekonstatētas (nedzirdamas/neredzamas) vainas dēļ.
starp citu:
dažādi avoti gan ir pretrunīgi, bet tiek lēsts, ka 30-50% mehānisku defektu dēļ apstājušies motori ir dēļ nenovērsta/nepamanīta dzesēšanas šķidruma nonākšanas eļļā.
bet tam vienmēr ir kādas acīmredzamas pazīmes pat ja ūdens no eļļas paspēj iztvaikot.
(analīzes šo vainu konstatē pat visniecīgākā daudzumā un kad vēl nav pamanāmu pazīmju) | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
|
14 Sep 2012, 10:50:44 elf rakstīja:
Motocikliem jāmainot eļļa rudenī,tad velreiz pavasarī....bet ja auto stāv visu ziemu, tad nez kāpēc neviens nesaka ka eļļa oksidējas...
močus jau arī pierasts nomest aukstā/mitrā garāžā.
turklāt cilvēki vienlaikus izpilda pilnīgi visus citus ieziemošanas pasākumus
tas ir tā kā mainīt sierus, bet nekad nemazgāt kājas | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Ahoy, mototautieši,
lieku reizi gribu atgādināt, ka, noslēdzot sezonu, Jums ir iespēja veikt lietotās eļļas analīzi ar labu atlaidi.
Esmu aprakstījis piedāvājuma būtību šīs diskusijas iesākumā.
Tur arī visas nepieciešamās saites par procedūru un skaidrojums, ko gūsiet, veicot šo analīzi.
Uz visiem jautājumiem atbildēšu sājā diskusijā, e-pastā vai sazvanīsimies.
Veiksmīgu sezonas noslēgumu! | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| viens no MP diskursu dalībniekiem, intereses mākts, izveica lietotās eļļas analīzi.
zīmīgi, ka testātā mocika noskrējiens ir 91200km.
mociks ir no lielo kubu šosejniekiem. pagaidām neatklāšu modeli un īpašnieku, jo neesmu tam saņēmis piekrišanu.
taču būtisko varu parādīt.
laiku atpakaļ kāds forumā izteica viedokli, ka pabrauktai tehnikai kāda šaize izlīdīs vienmēr un neizbēgami. es iebildu un te apliecinājums, ka, rūpīgi kopjot, motoru iespējams saglabāt ideālā kārtībā ļoti ilgi.
kā redzams, nodiluma materiāla un kvēpu koncentrācija eļļā ir absolūti normās. nedaudz paaugstinātais silīcijs šajā gadījumā nārāda uz gaisa filtra nepietiekamu efektivitāti. taču tam nav bijis paliekošu seku.
tā kā īpašnieks nedaudz kļūdījies un analīžu anketā atķeksējis "Gas Engine", nevis "Engine", degvielas kontaminācijas un uzliesmošanas punkta testu vietā veikti citi, kas attiecas uz gāzes motoriem. Testu komplekti.
šī iemesta dēļ man grūti spriest, vai viskozitāte no SAE 10W-40 kritusies uz SAE ##W-20/30 dēļ degvielas piejaukuma vai dēļ eļļas ražošanā izmantota nekvalitatīva viskozitātes modifikatora.
taču arī viskozitātes izmaiņa nav ietekmējusi eļļošanu.
vēl jāpiezīmē, ka eļļas nomaiņas intervāls pat nedaudz pārsniedzis mo ražotāja paredzēto un ir 6200km.
simbolu skaidrojums šeit. jāvirza kursors pāri simboliem.
rezumējot:
mo īpašnieks ieguvis sirdsmieru un reālu pierādījumu dzelža vērtībai pārdošanas gadījumā.
domāju nav velti tērēti 20Ls | Offline | | |
creasy | | Kopš: 22. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 116
Braucu ar: KS
| razotaja ieteikums ir ik pa 12000 mainit ellu
----------------- Born to bi wild!!! | Offline | | |
Niere | | Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| palūrēju, patiešām, konkrētajam dzelzim 12Kkm eļļas maiņa!!
6Kkm ņēmu pēc atmiņas un analoģijas ar savu dzelzi, kas visā ļoti līdzīgs.
bet nu būtību tas nemaina. vienīgi skaidrs, ka 2x garāku nomaiņu motors nepavilktu. iemesls novērst cēloņus. | Offline | | |
motoinstruktors | | Kopš: 01. Dec 2009
Ziņojumi: 952
Braucu ar: ktm LC4
| ...patīk PUTOLINE ieteikumi,piem.KTM SXC 625:
eļļa: ESTER Tech off road 4+
pielietojums:normāls,maiņa katri 2500km/12 mēneši/25 motorstundas/1 sacensības
pieļaujamā viskozitāte:15W50
| Offline | | |
kba-pro | | Kopš: 24. May 2012
Ziņojumi: 951
Braucu ar:
|
29 Sep 2012, 19:40:05 Niere rakstīja:
Ahoy, mototautieši,
lieku reizi gribu atgādināt, ka, noslēdzot sezonu, Jums ir iespēja veikt lietotās eļļas analīzi ar labu atlaidi.
Esmu aprakstījis piedāvājuma būtību šīs diskusijas iesākumā.
Tur arī visas nepieciešamās saites par procedūru un skaidrojums, ko gūsiet, veicot šo analīzi.
Uz visiem jautājumiem atbildēšu sājā diskusijā, e-pastā vai sazvanīsimies.
Veiksmīgu sezonas noslēgumu!
Rūpes par pavasara mo piedavājumu masu SS piemēram?? | Offline | | |
|
|