Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Krosinieki

AutorsZiņojums
xmax
03. Sep 2012, 16:27#21

Kopš: 22. Apr 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 372

Braucu ar: Zelta Mopēds un Yamaha Raptor 660

nu vēl ir jautājums - pa kādu virsmu pārsvarā brauksi, ja pa smiltīm, tad 2t būs jātur dziesmā, ko iesācējam ir grūti un 250cc var likties par īsu... Bet jebkurā gadījumā pabrauc ar vienu un otru un salīdzini kas labāk patīk... ja grbi braukt ziemā, skaties lai ir 18niece aizmugurē, varēs uzlikt pertošinu

[ Šo ziņu laboja xmax, 03 Sep 2012, 16:27:30 ]

Offline

Atvilkt
03. Sep 2012, 17:48#22

Kopš: 09. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 488

Braucu ar: SM, Enduro, Kross, Lāpsta

Man, kā pilnīgam iesācējam, 250 4t šķiet pilnīgi un galīgi pietiekami atliektiem galiem. Pluss arī tāds, ka 4t ir daudz elastīgāks un mazāk jāslēgājas pa ātrumiem, kā arī nav jātur vislaik augsti apgriezieni.

-----------------
Lēnām tik pankūkas cepam.

Offline

Kuklasklans
03. Sep 2012, 18:19#23

Kopš: 01. Mar 2009

Ziņojumi: 11

Braucu ar: meklejumiem

Apmeram skaidrs - iesacejam der 250 4-tu.

Ar ko atskiras 2-tu no 4-tu, tas pats 500?

Kadas firmas izveleties, ko bus vieglak pardot, uzturet u.t.t.

[ Šo ziņu laboja Kuklasklans, 03 Sep 2012, 18:19:43 ]

Offline

dzenis
03. Sep 2012, 18:21#24

Kopš: 30. Jun 2010

Ziņojumi: 20

Braucu ar:

Mani arī interesētu šī tēma, 250cc vai 450cc tas jau katra paša ziņā, bet kurš ir izturīgāks, saprotu ka katram savi mīnusiun savi plusi. Neinteresē tādas lietas kā ķēde riepas ellas utt, tās jau ir ejošās daļas, bet gan dzinējs. Ja taja dzinejā samaina sezonas sākumā visu kas jamaina tad lai pa mežiem var vīlēt savas 60 stundas bez bēdām ( nevis katru otro braucienu vārsti jāregulē utt )

Offline

endurists
03. Sep 2012, 18:25#25

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98

Var ņemt arī 450 4Taktu, būs vieglāka braukšana un labāk ņems no apakšām, kā arī būs braucamāks uz grantenēm un mežā. ja tikai trases, tad var arī 250cc, vieglāk manevrēt

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

KristsK
03. Sep 2012, 18:37#26

Kopš: 10. Jul 2009

No: Ikšķile

Ziņojumi: 247

Braucu ar: 0,6 L

Iesaku ņemt max Jaudīgu - sākumā būs bailīgi, bet laikam ejot liksies ka tomēr ir par īsu...

-----------------
METĀLA IZSTRĀDĀJUMI , GRILU GALERIJA šeit

Offline

mezavecis
03. Sep 2012, 21:15#27

Kopš: 11. Jan 2009

Ziņojumi: 795

Braucu ar:


03 Sep 2012, 12:43:32 jjjjuris rakstīja:
ja 2t tad po kaadas firmas .. jo mazaak stundu nobraukts, jo labaak .. no krosistiem labaak nepirkt
aha labak no mazdarzinju kapletajiem kas nolaiz dzelzi lidz klinkim un tirgo ka braukts hobijam ideala stavokli-reali viss uz dratinjam ar aplauztiem kapsliem,hebeliem,tekoshu radiatoru,nodauzitiem kulacinjiem,sadilusham amisha buksem no kura vairs pat ella jau netek ara jo vinjas tur nau un motors ari sen nau redzejis kartejo Zelmas tantei nociepto brolijo ellas pili un baka klunsk benza no opja vazmobila!
sorry par pareizrakstibu

Offline

TB
03. Sep 2012, 21:18#28

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

+1 un tas pats attiecas arī uz sporta autiņiem...

Offline

tipin6
03. Sep 2012, 21:28#29

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu

par bemberi tā viss teikt nevarētu

Offline

tipin6
03. Sep 2012, 21:30#30

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 2235

Braucu ar: vfr750 strīt edišon, dr650 meža kapli un klasisko piedziņu


03 Sep 2012, 21:28:55 tipin6 rakstīja:
par bemberi tā viss teikt nevarētu

laigan bemberis jau nav sporta mašīna, ja vien nav guldīts iekšā... to gan parasti nojāj un aidā uz pārdošanu.

Offline

kba-pro
04. Sep 2012, 14:24#31

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:


03 Sep 2012, 21:15:07 mezavecis rakstīja:

03 Sep 2012, 12:43:32 jjjjuris rakstīja:
ja 2t tad po kaadas firmas .. jo mazaak stundu nobraukts, jo labaak .. no krosistiem labaak nepirkt
aha labak no mazdarzinju kapletajiem kas nolaiz dzelzi lidz klinkim un tirgo ka braukts hobijam ideala stavokli-reali viss uz dratinjam ar aplauztiem kapsliem,hebeliem,tekoshu radiatoru,nodauzitiem kulacinjiem,sadilusham amisha buksem no kura vairs pat ella jau netek ara jo vinjas tur nau un motors ari sen nau redzejis kartejo Zelmas tantei nociepto brolijo ellas pili un baka klunsk benza no opja vazmobila!
sorry par pareizrakstibu


Jāa Jāa Jāā un tu aizmirsi pateikt ka pēc tam galvenais ir veikt pašus dārgākos ieguldījumus = uzlikt jaunus plastmasus - braukts tikai pa pļavu, kā jauns, tipa brauca mana sievasmāte uz aptieku pēc zālēm, reizi mēnesī

Offline

elf
04. Sep 2012, 14:49#32

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Kā dara ar krosiniekiem lai vieglāk pēc tam būtu pārdot.
Nopērkot jaunu moci.. ratus ārā,saliek savējos excel diskiem pareizām riepām....plastmasas nost ,saliek savējās....tad kad ir pienācis pārdošanas laiks, saliek atpakaļ un izskatās kā jauns mocis...bet motorītis ,ritošā..... jāremontē...bet to jau nevar redzēt

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

TB
04. Sep 2012, 15:12#33

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

Parasti arī visa ritošā ir jauna, jo PRO gals liek savus Ohlinus u.c. glaunos amjus Beigts ir motors un rāmis

Offline

kba-pro
04. Sep 2012, 16:10#34

Kopš: 24. May 2012

Ziņojumi: 951

Braucu ar:

Laikam jau tomēr visi kārtīgi saremontē krosinieku un tad pārdod,vai ne.
Kaut gan no otras puses akal kāta nu tu pārdosi to dzelzi ja neteiksi ka tikko vis pārlasīts, ka vai tikai dažhi desmiti stundas pa piemājas dārziņu nokaplēti, un ja vēl plastmasi spīd

Offline

void
04. Sep 2012, 16:25#35

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

Tad sportisti brauc ar nojātu tehniku riskējot, ka kaut kas noklemmē lēciena uzmetienā?
Braukt 300+ km uz sacensībām un izstāties tehniskās kibeles dēļ arī droši vien nav patīkami.

Offline

jancels
04. Sep 2012, 16:41#36

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


04 Sep 2012, 15:12:04 TB rakstīja:
Parasti arī visa ritošā ir jauna, jo PRO gals liek savus Ohlinus u.c. glaunos amjus Beigts ir motors un rāmis

vai esi kādreiz iegrābies krosiniekā ar beigtu rāmi?

Offline

TB
04. Sep 2012, 16:45#37

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu


04 Sep 2012, 16:25:50 void rakstīja:
Tad sportisti brauc ar nojātu tehniku riskējot, ka kaut kas noklemmē lēciena uzmetienā?
Braukt 300+ km uz sacensībām un izstāties tehniskās kibeles dēļ arī droši vien nav patīkami.

Moci, kurš potenciāli var beigties pārdod, neviss ved uz sačiem.

Esmu redzējis krosiniekam ieplaisājušu rāmi.

Offline

jancels
04. Sep 2012, 16:50#38

Kopš: 23. Feb 2011

Ziņojumi: 82

Braucu ar:


04 Sep 2012, 14:49:22 elf rakstīja:
Kā dara ar krosiniekiem lai vieglāk pēc tam būtu pārdot.
Nopērkot jaunu moci.. ratus ārā,saliek savējos excel diskiem pareizām riepām....plastmasas nost ,saliek savējās....tad kad ir pienācis pārdošanas laiks, saliek atpakaļ un izskatās kā jauns mocis...bet motorītis ,ritošā..... jāremontē...bet to jau nevar redzēt


Tā ir, bet tu taču zini, ka nepērc jaunu motociklu. Man gan liekas, ka tāds komplekts -jauni amīši, jauni, neuzsisti rati + Ieliec jaunus vārstus, virzuli, ideālā variantā vēl klani un sezonu, ja ne divas tāds iesācējs brauks bez prob!

Offline

Karats
04. Sep 2012, 21:52#39

Kopš: 27. May 2008

Ziņojumi: 100

Braucu ar: Yamaha XJR 1300



04 Sep 2012, 16:50:06 jancels rakstīja:

04 Sep 2012, 14:49:22 elf rakstīja:
Kā dara ar krosiniekiem lai vieglāk pēc tam būtu pārdot.
Nopērkot jaunu moci.. ratus ārā,saliek savējos excel diskiem pareizām riepām....plastmasas nost ,saliek savējās....tad kad ir pienācis pārdošanas laiks, saliek atpakaļ un izskatās kā jauns mocis...bet motorītis ,ritošā..... jāremontē...bet to jau nevar redzēt


Tā ir, bet tu taču zini, ka nepērc jaunu motociklu. Man gan liekas, ka tāds komplekts -jauni amīši, jauni, neuzsisti rati + Ieliec jaunus vārstus, virzuli, ideālā variantā vēl klani un sezonu, ja ne divas tāds iesācējs brauks bez prob!

Un cik apmēram tāds remontiņš detaļas izmaksā?

Offline

void
04. Sep 2012, 22:02#40

Kopš: 19. May 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 261

Braucu ar: crf250r

300+ Ls

Offline