Bet, ja par lietu un nevis Coool stilā , kad bruka mans reduktors nost, arī bija skaņa, kas sākumā likās, kā kārbas primārās ass gultnis, bet, skaņai pieaugot, tā palika arī, izspiežot sajūgu. Vēl ar mēģināt detektēt, kur ir pārlieku liela lufte, paceļot moci uz centrālās pekas un kustinot riteni visos virzienos. Lai pārbaudītu, vai tas nav reduktors pie kārbas, domāju, jānoņem ritenis un tad uzmanīgi, ar izjūtu būtu jāpagroza kardānvārpsta un 'jāuztausta' kaut kādas liekas spēles sazobēs. Bet labāk jau laicīgi kaut ko darīt, jo, ja bruks nost gultnis (-ņi), var gadīties viss kas.... Ritenis saķīlēs, zobratus samals...
----------------- būvuzraudzība, ēku tehniskā apsekošana u.c.
Atvaino,ka tik vēlu jautāju,bet kā Tev tos vārstus sanāca salocīt? Gribētu vnk uzzināt,jo pats cenšos savu aparātu regulēt un labot... negribētu kādreiz kļūdīties..
Atvaino, ka tik vēlu atbildu
Savas muļķības pēc Kārtīgi nenočekoju "metkas" Domāju, ka, ja ar drātiņām ķēdi pie visiem zobratiem pietinu, tad viņa nevar pārlēkt...
Priekš kam tev 6, jo tas ir tikai "dzirdes apmāns" ka būs ekonomiskāk! Es arī tā agrāk domāju ka vajag. Ne pa velti taču neliek - tev grieze ir pie 7000, manējam arī pie 7000 un tālāk redzamā video ar GTR 1400 pie 6200.(max.jaudas šiem trijiem pie 8000,8500,8800) Tam ir 6....bet apskaties un sapratīsi, kad jēga maza, "galu"pat nevar noturēt. Bet mēs ar 5 varam
P.S. Mūsējiem apmēram pa robiem apgriezieni vienādi, jo braucot blakus motoru skaņa iet rezonansē(pats dzirdēju un jutu). Tādad ko vēl vajag ja pie 100 ar 5 ir 3150 apgr/min? Un pat krietni + braucot vēl tālu līdz griezes momentam, kas TEORĒTISKI ir visekonomiskākais(vismazāk atvērta drosele uzturot ātrumu).
FJR1300, pagaidām neviena slikta vārda. Komforts, jauda, dinamika, liela bāka, kardāns, laba vēja aizsardzība, ekonomisks, viegli manevrējas, uzticams tālbraucējs, utt
18 Sep 2013, 21:35:03 Goblins rakstīja:
Izlasiij visu topiku, un laikam jaasaak skatīties uz fjr
Jau kaadu brīdi ir tāda doma bet lelais bandīts lekas gana praktisks un ērts.
Maniac un pārējie tagad mani pārliecina ka fjr ir labaaks
Goblin, paprasi DB23 iedot izbraukt ar K13S Motorradu un tu sapratiisi ap ko shtelles grozaas
18 Sep 2013, 21:35:03 Goblins rakstīja:
Izlasiij visu topiku, un laikam jaasaak skatīties uz fjr
Jau kaadu brīdi ir tāda doma bet lelais bandīts lekas gana praktisks un ērts.
Maniac un pārējie tagad mani pārliecina ka fjr ir labaaks
nē, misteiks, uz GTR1400
Mocis tiešām labs. Kas nepatika, ka neverās no tukšgaitas, salīdzinot ar CB1300. Sākot no 4k rpm - uuuu aiziet! Bet tam ir zāles - izravēt sekundārās droseles, ko regulē kompis, lai būtu muļķu drošs aparāts. Motors kā nekā no ZZR1400. Sīkāk: http://www.bikeland.org/misc/articles/tretest.pdf
Priekš kam tev 6, jo tas ir tikai "dzirdes apmāns" ka būs ekonomiskāk! Es arī tā agrāk domāju ka vajag. Ne pa velti taču neliek - tev grieze ir pie 7000, manējam arī pie 7000 un tālāk redzamā video ar GTR 1400 pie 6200.(max.jaudas šiem trijiem pie 8000,8500,8800) Tam ir 6....bet apskaties un sapratīsi, kad jēga maza, "galu"pat nevar noturēt. Bet mēs ar 5 varam
P.S. Mūsējiem apmēram pa robiem apgriezieni vienādi, jo braucot blakus motoru skaņa iet rezonansē(pats dzirdēju un jutu). Tādad ko vēl vajag ja pie 100 ar 5 ir 3150 apgr/min? Un pat krietni + braucot vēl tālu līdz griezes momentam, kas TEORĒTISKI ir visekonomiskākais(vismazāk atvērta drosele uzturot ātrumu).
Man šķiet ka video rullītis ir hu..., paskatamies uz kilometriem, cik tie lēni skrien pie tāda ātruma
Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?
23 May 2014, 17:08:58 maniac rakstīja:
Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?
Nezinu par 98. bendžu - vairāk jaut tur viņu tāpēc neiešpricē, tikai oktāns augstāks. Tad jau labāk powercommander. Ideāli būtu uzlikt uz stenda, būs vismaz atbilstošs degmaisījums visā diapazonā. Ir kāds LV, kas ar to nodarbojās? Man arī interesētu.
23 May 2014, 17:08:58 maniac rakstīja:
Reanimēšu topiku.
Sekojoša bēda: pēc "nulles" filtra un "sporta" trubu uzlikšanas (domāju, ka tāpēc ) izmeta 31.kļūdu - "Ilgstoši liess maisījums". Kamēr studierēju, kā "patreknināt", uzdūros viedoklim, ka tādā gadījumā labāk liet bendžu ar lielāku oktānskaitli (98 ). Kādi komentāri?
Saprotu ka "šprice" nevis karbiķi, jo kļūdas met arī "gudrie"karbiķi ar bloku un zondi(močiem laikam retums).
Ja grib pats pap...... un ir laiks+ interese, es ieteiktu darīt tā - sākt aukstam motoram mērīt T*(auto bija kādi 4.5 kiloomi) devēja pretestību un tā ik pa brīdim līdz slēdzas ventjiks. Tas, lai saprastu kādā "algoritmā" mainās pretestība pieaugot motora T*. Tad "piemest" prātā par cik omiem mainās pretestība uz kādiem grādiem.....ceru ka saprati. Un to lielumu (kādus +-10 grādus vai +-200 ) omus ielodē virknē(vienā vadā) ar devēju.
Visi laimīgi - bloks saprot(neprotestē un nemet kļūdu) ka aukstāks un iedod vairāk degvielu un L-zonde "velk" lejā līdz normai. Tagad tev droši ir otrādi - liesais un L-zonde "velk" augšā- biezāku visulaik un mokās. Ideāli būtu pakontrolēt vai L-zonde varēs novilkt(+- daži volti vislaik mainās....redz ar parastu testeri uz L-zondes 2vadiem)
Patēriņš no tā sevišķi nemainīsies, bet būs ņiprāks uzreiz un motoram labāk + pašam prieks
Viens mīnus - ĻOTI AUKSTĀ laikā var nepielekt jo pārlies. Ja ziemā nebrauc tad poh..
P.S. Es jau "po djedovski".....jaunie lai slēdz pie kompa