Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Stulbākais, ko remontējot moci esi izdarījis

AutorsZiņojums
Negantelis
24. Mar 2010, 21:13#21

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5366

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


24 Mar 2010, 15:55:22 Indo rakstīja:
638 vafelei liekot virsū virzuli viens seperātors iekrita iekšā pie kloķenes (vismaz es tā domāju) Par cik skalošanas process augļus nenesa, tika pieņemts lēmums skēlt vaļā motoru. Diemžēl arī atšķeļot motoru seperātors atrast netika ...

Ziniet kur tas bija paslēpies? - Es to biju piespiedis ar virzuļa pirkstu pie sieniņas!


sabira man tās adatas iekšā.Domāju ka izķeksēju visas(bet tā kā man bija 1,5 komplekti ar gultņiem UN KONSTATĒT IZTRŪKUMU NEBIJA IESPĒJAMS) neredzēju ka tomēr bija palicies kas iekšā.Rezultātā jaunais virzulis ar izslīpētu cilindru pa pipeli

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

pakaws
24. Mar 2010, 21:20#22

Kopš: 18. Oct 2009

No: Bauska

Ziņojumi: 57

Braucu ar: zirgu pajugu un citiem tr. lidzekliem:)

Vecajai Jawai bija nobīdijusies fiksatora atsperīte pārslēgam. Protams meģinot to ielikt vietā, tā ar slaidu šāvienu ielidoja kārbā, jo mocis bija slīpi pret sienu atbalstīts.

Offline

Modrs
24. Mar 2010, 21:24#23

Kopš: 28. Apr 2008

No: Talsi

Ziņojumi: 2600

Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'

gas gasam ar fleksi safleksēju neatgriezeniski šo to, jo nemācēju izjaukt, tb, nepaņēmu acis rokā un neatradu skrūvi.

Offline

markelis
24. Mar 2010, 21:29#24

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem

liekot kopa dnjepru aizmirsu ielikt sajuga stoku

peec tam 2 dienas nevareeju saprast kaapeec nesanaak sajuugu pieregulet kameer neieraudziiju to struntu uz galda

Offline

tankists69
24. Mar 2010, 21:35#25

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D

Neielejis bākā degvielu, starp Jelgavu - Dobeli noslāpis...

stūmies 10 km līdz tankam...

-----------------
;)

Offline

Kennyy
24. Mar 2010, 21:47#26

Kopš: 17. Jul 2009

No: Liepāja

Ziņojumi: 2292

Braucu ar: Yamaha DragStar1100,DneprMT-9,Mop."Riga"... =)


24 Mar 2010, 21:35:24 tankists69 rakstīja:
Neielejis bākā degvielu, starp Jelgavu - Dobeli noslāpis...

stūmies 10 km līdz tankam...


He he he,man ari sitadus jokus piedzivojis,bet stumt sanaca ~50m,jo veiksmiga karta noslapu pirms b.tanka... ta iet,kad aizmirst,ka krans atstats uz rezervi...

Offline

tankists69
24. Mar 2010, 21:54#27

Kopš: 10. May 2009

Ziņojumi: 663

Braucu ar: Mitsubishi Grandis :D


24 Mar 2010, 21:52:37 saaatans rakstīja:

24 Mar 2010, 21:35:24 tankists69 rakstīja:
Neielejis bākā degvielu, starp Jelgavu - Dobeli noslāpis...

stūmies 10 km līdz tankam...


2 stundas stuumies un nevien neapestaajaas un neapjautajaas??


Apstaajaas jau... paprasiija,vai viss ok! Un brauca taalaak.

Dažs labs uzpiipinaaja...

-----------------
;)

Offline

feciic
24. Mar 2010, 21:56#28

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure

Voshodam pēc kloķenes gultņa nomaiņas aizmirsu eļļu ieliet. Protams ka līmeni izdomāju pārbaudīt pēc krietnas testēšana un rakšanās pa dubļiem. Krievu dzelzis paliek kreivu dzelzis-nekādu sāpi pēc incidenta tā aŗi neesmu novērojis un sencis vel šad un tad pastunto ar to mopēdu

Offline

Ruuu
24. Mar 2010, 22:43#29

Kopš: 14. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: PC34

Deltiņai noklemmēja kloķene. Izjaucu, atrāvu vaļā, vadiņus rūpīgi nomarķēju ar zīmulīti uz papīra līmlentes (tur pie aizdedzes tādi 4 krāsaini vadiņi...). Bija rudens, deltiņa palika uz ziemu sakrauta kastē. Pavasarī sapirku daļas, sastellēju atpakaļ, konstatēju, ka dažas detaļas paliek pāri. Šķēlu atkal vaļā. Beidzot saliku, viss ir. Pederēju, pederēju - nekā Visu izmēģināju - bendža ir, dzirkstele ir, sveci karsēju - neviena paša pukšķīša. Nu visu ko varēju iedomāties izdarīju. Vienīgais, ko nu jau biju tā kārtīgi iemācījies un vēl nebiju pamēģinājis - jāšķeļ vaļā! Atkal pilns komplekts ar visu blīvju griešanu no kartona mapju vākiem, nekādas novirzes netika konstatētas. Saliku, pederēju - nekā. Pus vasara garām - izmisums pilnīgs. Beigās aizdzinu pie kaimiņu znatakiem. Pēc pusstundas deltiņa rūca. Morāle - nevajag aizdedzes vadiem secību ar zīmulīti rakstīt...

Offline

MIGs
25. Mar 2010, 09:52#30

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Mega FAIL:
Piekāru Red-Bull bundžiņu lai nemet eļļas un citus sūdus uz trases. Nu tur šļauciņas no kartera ventilačijas, karbiņa pārplūdes utt.
Samainiju mocim eļļu.
Kaŗtīgi nomazgāju ar kerheri.
No rīta @333 goņkaš piešķīlu, pabraukāju, iesildiju, pabraucu nost un skato slīmeni - a tur balta emulsija !
Zaibis - noprotu, ka šai brīdī nedaudz uzrāvu švīkas virzulim.
mega psiiens to visu skalot ārā, meklkēt eļļu utt utt.
pa starpai tika sapists eļļas filtra vāciņa gumijas gredzena blīve - rezultāts eļļa uz pakaļējā slika !
Mortāle: DEBIL

Cits FAIL:
Mainiju eļļu. Atskrūvēju korķi, rauju nost zaglušku - tā gumijas austiņa notrūskt. Nu cēli iespiežu to ar pirkstu iekšā un lēnam leju trekterī eļļu. Leju, leju, un pamanu to zaglušku, kas nozūd trekterī un motorā iekšā.
Nu neko - kāču uz sāna, sajūga vāku nost, plastmasiņu ārā....
Protams normālos apstākļos tā zagluška nemaz tik viegli caur eļļas korķi neiet, arī tekterī viņa tik viegli neiet, bet šoreiz ...
Morāle - pats muļķis !

Protams ir gadijies neizspaidīt bremzes pēc riepu maiņas, bet nu paspēju sapumpēt gaitā !

Norautas skrūves/vītnes ir cits stāsts, un principā sens.
Pret vītņu noraušanu vislabāk palīdz manuālis un dinametriskā atslēga.

-----------------

Offline

Ugo
25. Mar 2010, 10:09#31

Kopš: 11. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 410

Braucu ar: S1000RR

Sakrāmēties, aizbraukt uz gonku, izkrāmēties, pārģērbties, uzsildīt riepas un konstatēt, ka moča atslēga ir mājās

Offline

Edza
25. Mar 2010, 13:17#32

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 343

Braucu ar: FAT BOY, ZEPHYR

Viskautkas ir bijis, bet visspilgtaak atceros - pirmajam japaanim pirms 10 gadiem mainiiju ellu, viss labi, izbraucu pa garaazaam apli, prieciigs par paveikto, iebraucu iekshaa un apstaajos blakus kaaram, noslaapeeju motoru paseedeeju veel bishku un pakaifoju un tad kaapju nost no mocha, a pecinju ta neatvilku.... rezultaataa mo kriit uz saaniem un tieshi ar stuuri svaigi kraasotaa auto priekseejaa spaarnaa atstaaj bukti!
Otrs gadiijums - pirmajam haarlim uztaisiiju airograafiju uz baakas, baigi prieciigs jaaliek virsuu taa baaka, izmeeginos - mekaadi - iisti viens cokjis nepas, vakaraa choms atnaak paliigaa - un taa un shitaa meeginam - nu nekaadi, beigaas jau tumshs metas - ai pameeginaas ar asiiti caur to caurumu piespiest to austinju - peekshnji kraksh un benziins saak liit aaraa no svaigi kraasotaas baakas... atlauzu shuvi - d..saa darbs un materiaals! Choms teica ka taadu lamaashanos veel nebija dzirdeejis...

-----------------
TEHNOKRAATS

Offline

violator
25. Mar 2010, 15:05#33

Kopš: 25. Nov 2009

Ziņojumi: 148

Braucu ar: KTM 990 Adventure

tīrot dņepra ratu no rūsas ar fleksi dabūju pa muti ar to pašu fleksi, kuru izrāva no rokām, jo metāla birsti iesūca spieķos. secinājums- nelietot mīskto birsti spieķoto ratu tīrīšanai un strādājot ar fleksi vienmēr ģērbt masku

Offline

er673
25. Mar 2010, 15:09#34

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Spriežot pēc tā kad vēl vari te forumā rakstīt - pa muti norāvies ar flekša korpusu/rokturi nevis rotējošo drāšu birsti ???


25 Mar 2010, 15:05:22 violator rakstīja:
tīrot dņepra ratu no rūsas ar fleksi dabūju pa muti ar to pašu fleksi, kuru izrāva no rokām


-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

Freefayer
25. Mar 2010, 15:14#35

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

stulbākais ko esmu izdarijusi, ir mainot eļlu neesmu ielejusi jauno , un braucu uz valmieru, rezutltātā pa ceļam motors noklapē , nokapu no moča un iegrūdu viņu grāvī, izsaucu taxi un aizbraucu mājās.

Offline

MIGs
25. Mar 2010, 15:17#36

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Freefayer
Cik daudz km nobrauci un kad pamaniji !?

[ Šo ziņu laboja MIGs, 25 Mar 2010, 15:17:51 ]



-----------------

Offline

SteelRat
25. Mar 2010, 15:18#37

Kopš: 13. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 591

Braucu ar: F11 un ZX10R

njaa a temperaturas dachiks neuzvedas divaini

-----------------
NACIONĀLPATRIOTS / Tev mūžam dzīvot, Latvija

Offline

er673
25. Mar 2010, 15:19#38

Kopš: 01. Dec 2009

No: Lielvārde

Ziņojumi: 576

Braucu ar: Kawasaki Versys 1000 (2012)

Laikam jau kāda krievu miza būs bijusi tas Mo, visiem citiem jau vismaz eļļas spiediena datčiks ir uzstādīts.

25 Mar 2010, 15:14:06 Freefayer rakstīja:
stulbākais ko esmu izdarijusi, ir mainot eļlu neesmu ielejusi jauno , un braucu uz valmieru, rezutltātā pa ceļam motors noklapē , nokapu no moča un iegrūdu viņu grāvī, izsaucu taxi un aizbraucu mājās.


-----------------
Šobrīd: Versys 1000
Ex: CBR1100XX, Varadero XL1000, Ninja ZX-6R, VFR750, CB450, ИЖ Планета Спорт, Минск 125cc, Riga 13

Offline

Freefayer
25. Mar 2010, 15:20#39

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

nobraucu ap 80 km, man vispār panelis nestradaja, tapec ari neko nepamaniju, bija jautra diena, nekad to neaizmirsisu,

Offline

Freefayer
25. Mar 2010, 15:21#40

Kopš: 04. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 1744

Braucu ar: buell ulysses, boober, indian, HD

tas bija SUZUKI GS500E, ar nupat izietu TA un apdrosinatu uz gadu un veel visaadas lietas, jauna ķlēde un zobi salikti bija 2 dienas iepriekš.

Offline