Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Honda Africa Twin XRV750

AutorsZiņojums
elf
10. Feb 2010, 17:04#21

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .

Apskaties trosītes brīvgājienu un samaini eļļu,tad domāsim tālāk.

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

piter
10. Feb 2010, 17:06#22

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


10 Feb 2010, 17:04:42 elf rakstīja:
Apskaties trosītes brīvgājienu un samaini eļļu,tad domāsim tālāk.

samainīšu elļu, ar trosi liekas, ka ir ok, jo nedaudz kloķim jau jābūt brīvam (daži mm)

Offline

endurists
10. Feb 2010, 17:15#23

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


10 Feb 2010, 16:41:06 martinss rakstīja:
Tas ir... ...normali shitam hondaam! Man transalpam arii grab. Man pat mazajam domim grab un izspiezhot sajugu, paliek klusi.

Taa ir konstrukcijas ipatniiba. Principaa var jaukt to kurvi un mainiit tur taas, laikam, amortizacijas atsperes, bet liela jega nav, jo taa grabonja neko sliktu nedara. Dazham labam motors pie 300 000km nogajis un nekas.

Bet vispar Tev uz shejieni:

www.advrider.com/forums/showthread.php?t=50630


Tur infas ir loti daudz, paraleli var arii transalpa treadu palasiit, daudzkas shiem ir lidziigs. Tur arii kaut kur buus siikas diskusijas par to sajuuga grabeeshanu un kaa to noveerst, ja nepatiik.


09 Feb 2010, 20:43:34 jansons1 rakstīja:
Nedaudz skan izspiežot sajūgu! Esmu runājis ar kādiem 5 Africas braucējiem, visi kā viens saka, ka tā tam jābūt! Mani māc šaubas!



Paklausieties labāk sajūgu KTM RFS dzinējiem un pēc tam sakat, ka jums grab

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

martinss
10. Feb 2010, 18:11#24

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Ja taisies doties garakaa braucienaa, tad gan labaak to sajuugu apskati, taa ir viena no retajam vajakam vietam shitam hondaam, jo medz vini luuzt arii.
Veel medz aizdedzes CDI bloki sachikaaties.

Tapat loti rekomendeeju nomainiit visus ritenju un aizmugureejas kedes zvaigznes gultnjus un jaunus bliivsleegus arii salikt, tie medz delj vecuma izjukt. Nemaksaa tas daudz, bet daudz raizes uz celja aiztaupiis.

Siikak te:

www.atic.org/faq/bearings.php

Tapat keedi nepaarvelc- tad izjuks karbaa gultnis- kede shitiem mochiem daudz valiigaka kaa ieleniekiem!



10 Feb 2010, 16:46:53 piter rakstīja:
.....Tā ka būtu atlaižot rāvieni, tā gluži nav... atlaižas sajūgs labi, bet kaut kā neizspiežas...
Varbūt es te velti meklēju kašķi, bet ir doma doties tādā garākā braucienā un gribas savest visu kārtībā, nevis uz ceļa fukoties...

[ Šo ziņu laboja martinss, 10 Feb 2010, 18:13:39 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

piter
10. Feb 2010, 19:20#25

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

Gultņus jau samainīju, blīvslēgus arī.. doma ir paņemt gultņu komplektu līdz, ja nu kas... aizmugures zobrata gultnim viens pegjiks bija pazaudējis starpbuksi, kad mainīja riepas.. pēc 100km man visus gultņus sabēra čupā..
..iepriekš nepateicu, ka mocim ir 100000km nobraukums... 90.gads RD04.. bet tam vajadzētu vēl simts tūkstošus izvilkt, kamēr es priekš R1200GS adventure naudu sakrāju...

Offline

kinigadners
10. Feb 2010, 21:11#26

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R

Pa gudro ir nomainīt jaunu sajūga trosi.Vienu stundu pamēģini trosei atrast pareizo vietu kur stāvēt,nevis iemūķī tur kur viņu bija iemuķījis iepriekš iepriekšējais mudaks.Varu apsolīt,ka pēc tāda darbiņa nepazīsi savu sajūgu kurš būs uz pusi mīkstāks un izspiedīsies ar vienu pirkstu jau pusceļā.Veco trosi pa labam garāka ceļojumā ņem līdzi,ja nevajadzēs pašam,var bēdu brīdī kaut ko izlīdzēt draugiem.

Offline

martinss
10. Feb 2010, 21:35#27

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...

Ja saliki jaunus (un labus!) un netaisies dienaam peldeet dubljos, lidzi nemt nav jegas, neput vini taa tik atri. Drizak ieteiktu lidzi panemt ladeshanas releju un aizdedzes bloku ja brauksi tiesham taalu un pa nomaljaam vietaam. Viss parejais tajaa mocii ir pietiekami primitivs lai tiktu galaa lauka apstaaklos...
Un riepas jamaina pasham, vismaz ritenji jaanonem/jauzliek, citadi ar distanceriem podi gadaas...

Ja ir tads nobraukums, tad sajuuga vaaku nonem gan! Nocheko arii motoram sadales keedes spriegotajus veel, pashas keedes hwz cik ilgi iet, laikam visu motora muuzhu ja eljas normali maina.
Ja pareizi atceros, sajuuga pusee ir arii eljas suuknja piedzinjas keediite, tada neliela. To arii pie reizes nocheko un ja ir parak valiiga, nomaini, vinja daudz nemaksaa, bet arii var zhvadzeet.
Veel ieteiktu aizmugures piekari paarlasiit un nochekot vai kada gultniisha blivslegs nav no vecuma sadrupis un salaidis uudeni iekshaa. Parasti tas notiek ar to gultniiti, kursh ir trijstuura-amortizatora savienojumaa- tur konstruktiivi tas bliivsleegs loti knaps delj shauriibas un taadi mesli notiekas- sarusejis gultnis. Viss remkomlekts ap 22Ls (zinu, jo divaam afrikam esmu mainijis).

Protams, jaunas sveces ar pareizaam atstarpeem, vaarstu atstarpes janoregulee/japaarbauda un peec visa taa janosinhronizee karbji- mazak zupu riis.

Veel priekshas stuures kolonkas gultnji janocheko, kaa arii priekshas dakshai bukses varetu buut izdilushas... Vairak nekadam kibelem nevajadzetu buut ja pret moci nav varmaciigi iztureejushies.



10 Feb 2010, 19:20:32 piter rakstīja:
Gultņus jau samainīju, blīvslēgus arī.. doma ir paņemt gultņu komplektu līdz, ja nu kas... aizmugures zobrata gultnim viens pegjiks bija pazaudējis starpbuksi, kad mainīja riepas.. pēc 100km man visus gultņus sabēra čupā..
..iepriekš nepateicu, ka mocim ir 100000km nobraukums... 90.gads RD04.. bet tam vajadzētu vēl simts tūkstošus izvilkt, kamēr es priekš R1200GS adventure naudu sakrāju...

[ Šo ziņu laboja martinss, 10 Feb 2010, 21:48:52 ]



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

Dartagnan
11. Feb 2010, 00:14#28

Kopš: 25. Apr 2009

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1352

Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD


10 Feb 2010, 21:35:43 martinss rakstīja:

Ja ir tads nobraukums, tad sajuuga vaaku nonem gan! Nocheko arii motoram sadales keedes spriegotajus veel, pashas keedes hwz cik ilgi iet, laikam visu motora muuzhu ja eljas normali maina.
Ja pareizi atceros, sajuuga pusee ir arii eljas suuknja piedzinjas keediite, tada neliela. To arii pie reizes nocheko un ja ir parak valiiga, nomaini, vinja daudz nemaksaa, bet arii var zhvadzeet.



un motora muzs beidzas kad plist sadales kede vai izjuk mierinatajs


-----------------

Offline

martinss
11. Feb 2010, 09:32#29

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Cik gadiem sho hondu forumos dziivots, par ko tadu nav dzirdeets. Viens tiko advraideraa bija transalpa motoru izjaucis ar 50 000 nobraukumu- uz sadales kedes un zobratiem knapi knapi var mazinjas diluma peedas redzeet...


11 Feb 2010, 00:14:09 Dartagnan rakstīja:

un motora muzs beidzas kad plist sadales kede vai izjuk mierinatajs



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

piter
02. Mar 2010, 08:05#30

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


10 Feb 2010, 17:06:03 piter rakstīja:

10 Feb 2010, 17:04:42 elf rakstīja:
Apskaties trosītes brīvgājienu un samaini eļļu,tad domāsim tālāk.

samainīšu elļu, ar trosi liekas, ka ir ok, jo nedaudz kloķim jau jābūt brīvam (daži mm)

..atvēru sajūga kurvi, apskatīju diskus, viss tīrs smuks, kurvis kā jauns, diskiem vēl ir kur dilt... pēc tam ķēros pie eļļas maiņas.. eļļu samainīju, ielēju Motul 10W-40 5100sēriju.. sajūgs sāka darboties, kā tam ir jādarbojas.. viss oki.. paldies par padomiem..

[ Šo ziņu laboja piter, 02 Mar 2010, 08:18:31 ]

Offline

martinss
02. Mar 2010, 23:30#31

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Tad jautajums, kada elja bija salieta?
Starp citu, man transalpam kaa elja iet uz beigaam (lasi, tuvu mainiishanas laiks), saak smagak sleegties atrumi, pirmaa paziime, ka elja jamaina. kaa ielej jaunu, viss atkal perfekti.



02 Mar 2010, 08:05:00 piter rakstīja:

..atvēru sajūga kurvi, apskatīju diskus, viss tīrs smuks, kurvis kā jauns, diskiem vēl ir kur dilt... pēc tam ķēros pie eļļas maiņas.. eļļu samainīju, ielēju Motul 10W-40 5100sēriju.. sajūgs sāka darboties, kā tam ir jādarbojas.. viss oki.. paldies par padomiem..


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

piter
03. Mar 2010, 12:06#32

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


02 Mar 2010, 23:30:36 martinss rakstīja:

Tad jautajums, kada elja bija salieta?
Starp citu, man transalpam kaa elja iet uz beigaam (lasi, tuvu mainiishanas laiks), saak smagak sleegties atrumi, pirmaa paziime, ka elja jamaina. kaa ielej jaunu, viss atkal perfekti.

..eļļa bija Valvoline 10W-40, tikai es nezinu kad un kā iepriekšējais saimnieks bija to eļļu mainījis.. es nobraucu kādus 2000km un tā sajūga lipšana bija visu laiku vai silts vai auksts.. ātrumi slēdzās labi tikai tas sitiens pa kārbu tāds nepatīkams..

Offline

m21
03. Mar 2010, 20:37#33

Kopš: 23. May 2008

Ziņojumi: 162

Braucu ar: BMW R1200GSA

Manam Suzuki DR750 88.gada arī palika skaļa kārba un sliktāk sāka slēgties robi, ielēju Swepco(Amērikāņu) eļļu, 10w40, kārba palika klusa, ātrumi slēdzās tā ka prieks, nu cik tam vibratoram var slēgties klusi...


03 Mar 2010, 12:06:01 piter rakstīja:

02 Mar 2010, 23:30:36 martinss rakstīja:

Tad jautajums, kada elja bija salieta?
Starp citu, man transalpam kaa elja iet uz beigaam (lasi, tuvu mainiishanas laiks), saak smagak sleegties atrumi, pirmaa paziime, ka elja jamaina. kaa ielej jaunu, viss atkal perfekti.

..eļļa bija Valvoline 10W-40, tikai es nezinu kad un kā iepriekšējais saimnieks bija to eļļu mainījis.. es nobraucu kādus 2000km un tā sajūga lipšana bija visu laiku vai silts vai auksts.. ātrumi slēdzās labi tikai tas sitiens pa kārbu tāds nepatīkams..

Offline

jansons1
29. Mar 2010, 19:42#34

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda Africa XRV750


09 Feb 2010, 17:19:39 jansons1 rakstīja:
Sveiki!
Iegādājos XRV 750! Pagaidām nav ne jausmas par apkopēm un kam jāseko līdz (vārstu ķēdes utt.) Kāds var sniegt kādu info! Kāds labs serviss, kas tādas lietas dara precīzi un par saprātīgu samaksu!

Kādas kalotkas būtu vispiemērotākās XRV 750?

Offline

piter
30. Mar 2010, 08:46#35

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


29 Mar 2010, 19:42:59 jansons1 rakstīja:

Kādas kalotkas būtu vispiemērotākās XRV 750?

..tikai nepērc Saito.. baigais sūds.. kad man sadils, ņemšu Lucas..

Offline

martinss
30. Mar 2010, 10:45#36

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Es peerku Hondaa EBC pashas miikstakaas- disku mazak eed, labi nem. nu drusku atrak varbut izdilst, bet kalodkas tapat letakas kaa disks.


29 Mar 2010, 19:42:59 jansons1 rakstīja:
Kādas kalotkas būtu vispiemērotākās XRV 750?


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

jansons1
01. Apr 2010, 19:27#37

Kopš: 09. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 26

Braucu ar: Honda Africa XRV750


30 Mar 2010, 10:45:56 martinss rakstīja:

Es peerku Hondaa EBC pashas miikstakaas- disku mazak eed, labi nem. nu drusku atrak varbut izdilst, bet kalodkas tapat letakas kaa disks.


29 Mar 2010, 19:42:59 jansons1 rakstīja:
Kādas kalotkas būtu vispiemērotākās XRV 750?

Ko sakat par Ferodo?

Offline

Yorg
25. May 2012, 22:48#38

Kopš: 29. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 158

Braucu ar: Africa Twin

Neatradu atbilstošāku topicu. Jautājums Afriku un citu neasfalta moču braucējiem. Vai kādam nav info par zaļu Africa Twin ar v/n TD-3081? Pārdevējs no Ikšķiles pēc vārda Andrejs. Diezgan uzstājīgi mēģina iemainīt pret rolleri jo itkā kategorija nodzerta. Braucot nedzeru, nezinu vai var atsevišķu kategoriju nodzert. Pēc pirmās apskates Africa normāla, ķēde, zobrati svaigi, dugas, topcase utt. Moš kāds ir vienā barā braucis vai kā savādāk var ko pateikt par to konkrēto exemplāru. Ja nav vēlmes publiski izteikt viedokli, tad uzklausīšu PM.
Ss sludeklis iz arhīva priekšstatam - http://www.ss.lv/msg/ru/transport/moto-transpor...honda/cbppd.html

-----------------
Jo dziļāk auzās, jo vairāk sviestmaižu kabatā!

Offline

ehe
26. May 2012, 09:49#39

Kopš: 03. Dec 2009

Ziņojumi: 45

Braucu ar: KTM 790 adv R

Ja tā Afrika ir kā bildē, rūc un var ar to braukt, un, ja man būtu rolleris, es mainītos pat acis nepamirkšķinājis, kamēr saimnieks vēl nav pārdomājis Ja, protams, tur nav vēl kaut kādi teksti un piemaksas.

Offline

maniac
26. May 2012, 13:35#40

Kopš: 23. Jul 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 5167

Braucu ar: GL1800, Versys650 sidecar

Piekrītu iepriekšējam oratoram!

Offline