Autors | Ziņojums |
Arturs | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1316
Braucu ar:
| ja nu kādam noder infa gaisa filtru lietošanas pamācība |
Offline | |
|
vovchikss | |
Kopš: 17. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Divriteni
| K&N pret parasto. Pārbaudīts uz jaudas stenda - starpība mērījumus nebija Tā kā braucot to točna nesajutīs, ja nu vienīgi iepriekšējais nebūs tā aizaudzis ka gaisu nelaiž cauri Par termiņiem gan nepiekrītu ka pa ielu braucot var mainīt reizi 3 gados. Pagājušo vasar nobraucu 3 t km bet pēc filtra likās ka 30... Ja nemaina tad vismaz ar kompresoru noteikti vajag padarboties . Ja ar moci ir doma braukt ilgāk par vienu sezonu tad noteikti ir vērts iepirkt mazgājamo. Bet nu tas tikai mans viedoklis |
Offline | |
|
vovchikss | |
Kopš: 17. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Divriteni
| Ir dabūnams 200 Km lietots oriģinālais Suzuki filtrs no Gsxr 600, 750 K6, K7. Varbūt der arī citiem, bet īsti nezinu. Cena jūsu piedāvātā. Vovchikss@inbox.lv, 26018923 vai PM |
Offline | |
|
|
Arturs | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1316
Braucu ar:
|
07 Apr 2011, 14:53:40 vovchikss rakstīja:
K&N pret parasto. Pārbaudīts uz jaudas stenda - starpība mērījumus nebija
pats mērīji? Kādam mocim?
ja lasīji "forumā" - sūdīgs arguments
jaudu varbūt arī tiešam neizmaina, taču izmaina darbības līkni, padara to vienmērīgāku. Ielai varbūt arī tiešām nav aktuāli, bet trasē "vecajiem kleperiem" viss skaitas |
Offline | |
|
vovchikss | |
Kopš: 17. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Divriteni
| Mērījums pie Dzintara Muižnieka Biķerniekos. Mocis 2007 gada Gsxr 600. Gala jauda kā bij 115 Zs uz pakaļriteni tā arī palika. |
Offline | |
|
Arturs | |
Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1316
Braucu ar:
|
07 Apr 2011, 15:05:11 vovchikss rakstīja:
Mērījums pie Dzintara Muižnieka Biķerniekos. Mocis 2007 gada Gsxr 600. Gala jauda kā bij 115 Zs uz pakaļriteni tā arī palika.
priekš 600 zuzuki pat neslikts rādījums
līkni izdrukāji? tur kaut kas mainījās vai nē - tas gan būtu incanti |
Offline | |
|
Zigmunds | |
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
| nu viens pats filtras arī neko nedos.. no k&N un citiem vairāklietojamamjiem filtriem ir jēga no tā ka tos var izmazgāt un lietot visu motocikla mūžu (ekonomija ilgtermiņā), un ja gribas jaudas pielikumu tad ar vienu filtru vien nepietiks, vajadzēt uarī regulēt kompi un komplektā ar izplūdi dabūt tos papildu zirgus klāt. |
Offline | |
|
vovchikss | |
Kopš: 17. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Divriteni
|
07 Apr 2011, 15:13:09 Arturs rakstīja:
07 Apr 2011, 15:05:11 vovchikss rakstīja:
Mērījums pie Dzintara Muižnieka Biķerniekos. Mocis 2007 gada Gsxr 600. Gala jauda kā bij 115 Zs uz pakaļriteni tā arī palika.
priekš 600 zuzuki pat neslikts rādījums
līkni izdrukāji? tur kaut kas mainījās vai nē - tas gan būtu incanti
Par līknēm gan nemācēšu pateikt... |
Offline | |
|
vovchikss | |
Kopš: 17. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Divriteni
|
07 Apr 2011, 15:29:03 Zigmunds rakstīja:
nu viens pats filtras arī neko nedos.. no k&N un citiem vairāklietojamamjiem filtriem ir jēga no tā ka tos var izmazgāt un lietot visu motocikla mūžu (ekonomija ilgtermiņā), un ja gribas jaudas pielikumu tad ar vienu filtru vien nepietiks, vajadzēt uarī regulēt kompi un komplektā ar izplūdi dabūt tos papildu zirgus klāt.
Un tanī brīdī atbrauc divas paaudzes jaunāks un ar stock izkabina taisnītē tūnēto brīnumu... Manuprāt nāv baigā jēga pirkt visādus brīnumus vecam mocim lai dabūtu 10 Zs klāt, labāk pārdot veco + pielikt klāt un paņemt tādu kam jau stockā zirgi vairāk.
p.s. Ja vien protams naudiņa atļauj.. |
Offline | |
|
bluefire | |
Kopš: 22. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 737
Braucu ar: Rīga 13
| Sanāca diskusija par K&N daudzkārt lietojamo filtru.Vai jaunu liekot vajag eļļot vai tikai pēc pirmās mazgāšanas? |
Offline | |
|
TB | |
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
07 Apr 2011, 15:45:25 bluefire rakstīja:
Sanāca diskusija par K&N daudzkārt lietojamo filtru.Vai jaunu liekot vajag eļļot vai tikai pēc pirmās mazgāšanas?
K&N jaunu liekot nav jāeļļo, jo tur viss jau ir izdarīts rūpnīcā. Jā eļļo tas ir pēc KATRAS mazgāšanas - OBLIGĀTI!!! |
Offline | |
|
Gacho | |
Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| KNam nāk līdzi tā eļļa vai pēc tam pašam būs jāpērk "speciālā KāeNna" par lielumlielām naudām- jo tač oriģinālā?
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv |
Offline | |
|
vovchikss | |
Kopš: 17. Apr 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 117
Braucu ar: Divriteni
| Kaut kas ap 5Ls burciņa. Pietiek vairākām lietošanas reizēm. |
Offline | |
|
bluefire | |
Kopš: 22. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 737
Braucu ar: Rīga 13
|
07 Apr 2011, 15:48:59 TB rakstīja:
07 Apr 2011, 15:45:25 bluefire rakstīja:
Sanāca diskusija par K&N daudzkārt lietojamo filtru.Vai jaunu liekot vajag eļļot vai tikai pēc pirmās mazgāšanas?
K&N jaunu liekot nav jāeļļo, jo tur viss jau ir izdarīts rūpnīcā. Jā eļļo tas ir pēc KATRAS mazgāšanas - OBLIGĀTI!!!
Paldies,tad mana procedūra bija pareizā. |
Offline | |
|
TB | |
Kopš: 13. Oct 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 4314
Braucu ar: Nebraucu
|
07 Apr 2011, 15:56:16 Gacho rakstīja:
KNam nāk līdzi tā eļļa vai pēc tam pašam būs jāpērk "speciālā KāeNna" par lielumlielām naudām- jo tač oriģinālā?
mazgāšanas komplekts maksā 10LVL orģinālais, kurā ietilpst gan pazgājamais līdzeklis, gan eļļojamā eļļa... un jā, pietiek vairākām reizēm |
Offline | |
|
diversantss | |
Kopš: 06. Aug 2011
No: Jūrmala
Ziņojumi: 78
Braucu ar: xj600
| Vai K&N filtru eļļas un mazgājamie atšķiras?Tiek piedāvāts ESCT firma,kura ir uz pusi lētāka,bet saka ,ka eļļa ir šķidrāka par orģinālo,vai kādam ir bijusi saskare?
----------------- Nebrauc ātrāk, kā lido tavs sargeņģelis. |
Offline | |
|
eriksdrummer | |
Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Kāda būt izvēlē starp gaisa filtriem?
1.BMC
2.K&N
3.Pipercross
Pieredze tikai ar K&N ir bijusi |
Offline | |
|
Sliktais | |
Kopš: 07. May 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 4685
Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i
|
06 May 2014, 21:18:01 eriksdrummer rakstīja:
Kāda būt izvēlē starp gaisa filtriem?
1.BMC
2.K&N
3.Pipercross
Pieredze tikai ar K&N ir bijusi
Pieredze uz mo tikai ar BMC. Pēc eļļas analīzēm nekādus silīcija oksīda un citus mehāniskus piejaukumus, kas būtu tikuši iekšā caur gaisa filtru vecajā eļļā neuzrādīja.
Gan jau pa lielām šaibām starp šiem ražotājiem liela aršķirība nav, līmenis vienāds.
-----------------
GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart |
Offline | |
|
Naits | |
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5225
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
| Risks dabūt smiltis eļļā pastāv nepareizi tīrot un eļļojot šos filtrus. Pārsvarā tas ir mēģinot taupīt uz kopšanas līdzekļiem vai mēģinot taupīt laiku, palīdzot žūšanas procesam.
Pirmie divi manuprāt ir līdzvērtīgi, par trešo nav info.
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
eriksdrummer | |
Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Ta jau ir , ka tie filtri ir daudz maz līdzīgi. Vienīgi tas Pipercross tiek ražots no švammes "foam" , bet K&N un BMC no kokvilnas "cotton". Es uzliku atpakaļ savam RSV4 pilno Akras izplūdi un tagad domāju, kuru filtru labāk likt pirms to dot stendēt. Katrs ražotājs piedāvā parasto un racing filtru. Racing jau itkā būtu labāk, jo laiž gaisu cauri daudz labāk, bet ta kā es pārsvarā esmu uz ielas nevis trasē, vai racing būtu pareizā izvēle, jo noteikti nefiltrēs ļoti labi sīkos putekļus utt.. |
Offline | |
|