Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Tehnika, remonts

Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija

AutorsZiņojums
Goblins
01. Feb 2010, 23:04#21

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


01 Feb 2010, 22:52:21 FLY rakstīja:
Labi, par tīrīšanu, sinhronizāciju skaidrs. Vai kāds zin kur, kas, pa cik un ar kādiem aparātiem regulē degvielas līmeni, degmaisījuma kvalitāti u.t.t.


degvielas liimenis = pludinja augstums

kaapeec buutu jamaina degmaisiijuma kvalitaate, ja netiek mainiitas adatas, diizes, gaisa filtri, izpluude utt

Chirkainais iztiirot karbinjus parasti visu noreguleeja, nu vismaz manam transalpam nebija nekaadu probleemu peec tam.

-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

FLY
01. Feb 2010, 23:14#22

Kopš: 07. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 200

Braucu ar: R1250GS


01 Feb 2010, 23:04:21 Goblins rakstīja:

01 Feb 2010, 22:52:21 FLY rakstīja:
Labi, par tīrīšanu, sinhronizāciju skaidrs. Vai kāds zin kur, kas, pa cik un ar kādiem aparātiem regulē degvielas līmeni, degmaisījuma kvalitāti u.t.t.


degvielas liimenis = pludinja augstums

kaapeec buutu jamaina degmaisiijuma kvalitaate, ja netiek mainiitas adatas, diizes, gaisa filtri, izpluude utt

Chirkainais iztiirot karbinjus parasti visu noreguleeja, nu vismaz manam transalpam nebija nekaadu probleemu peec tam.
Tieši tāpēc, ka visas tās lietas arī būs nomainītas, tāpēc arī interesē kas, kur, pa cik un ar kādiem aparātiem.

Offline

feciic
01. Feb 2010, 23:20#23

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


01 Feb 2010, 23:04:21 Goblins rakstīja:

01 Feb 2010, 22:52:21 FLY rakstīja:
Labi, par tīrīšanu, sinhronizāciju skaidrs. Vai kāds zin kur, kas, pa cik un ar kādiem aparātiem regulē degvielas līmeni, degmaisījuma kvalitāti u.t.t.


degvielas liimenis = pludinja augstums

kaapeec buutu jamaina degmaisiijuma kvalitaate, ja netiek mainiitas adatas, diizes, gaisa filtri, izpluude utt

Chirkainais iztiirot karbinjus parasti visu noreguleeja, nu vismaz manam transalpam nebija nekaadu probleemu peec tam.

Laikam domā degvielas/gaisa attiecību
Tad jāmeklē kur uz dyno stenda var uzlikt, parasti jau tur arī saregulē. Vasarā trijniekos bija būdiņa kur procedūru varēja izveikt.
Bēt nu principā ja nav šprice tad visa tā regulēšana pamatā ir ar adatām, dīzēm un gaisa/degvielas skrūvi un kā Jau Goblins teica tad ja nav būtiski uzlabota ieplūde un/vai izplūde regulēšana nav vajadzīga.
Ja vienkārši interesē vai ar degmaisījumu viss ir labi tad jāizskrūvē svece-ja brūna tad viss ok.


http://www.factorypro.com/tech_tuning_procedures/tuning_carbtune,CV,lower_rpm_engines.html
apstāstīts kā tas viss aptuvenni notiek.
Kaut kad sen Modrs bija apstāstījis metodi ar atgāzu temperatūras mērīšanu.

[ Šo ziņu laboja feciic, 01 Feb 2010, 23:26:29 ]

Offline

FLY
02. Feb 2010, 18:53#24

Kopš: 07. May 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 200

Braucu ar: R1250GS

Vai kāds ir lietojis tās Factory Pro adatas un dīzes, sprauslas?

Offline

osiic
02. Feb 2010, 18:56#25

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


02 Feb 2010, 18:53:12 FLY rakstīja:
Vai kāds ir lietojis tās Factory Pro adatas un dīzes, sprauslas?


Es domaaju ka nevajadzeetu buut sliktaakaam kaa DynoJet diizeem un adataam

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

feciic
02. Feb 2010, 19:32#26

Kopš: 14. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 582

Braucu ar: LC4 Adventure


02 Feb 2010, 18:56:46 osiic rakstīja:

02 Feb 2010, 18:53:12 FLY rakstīja:
Vai kāds ir lietojis tās Factory Pro adatas un dīzes, sprauslas?


Es domaaju ka nevajadzeetu buut sliktaakaam kaa DynoJet diizeem un adataam

Bet tā diez ņemot un salīdzinot vienāda izmēra oriģinālo un kāda aftermarket ražotāja dīzi vispār būtu kāda starpība?
Vai arī dynojet dīzi var lietot tikai kopā ar dynojet adatu

Offline

piter
02. Mar 2010, 08:15#27

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure

jautājums par sinhronizāciju Africa Twin 90g.
..ieliku jaunas sveces, apskatīju un pārbaudīju vārstu atstarpes, pieslēdzu manometrus (vakummetrus)..
tukšgaitā noregulēju praktiski vienādu retinājumu, taču dodot gāzi (līdz 2000apgr) cilindros retinājums atšķiras, kad piedod gāzi un notur kādu brīdi, tas gandrīz izlīdzinās, bet atšķirība tomēr paliek..atlaiž gāzi, retinājums nostājas vietā, kā regulēts... varbūt, kāds kas praksē regulējis karbūžus var pastāstīt kas un kā tur notiek..? vai tas ir karburatoru dēļ, kaut kas sadilis asītēs? vai vārsti-kompresija to dara? vai vienkārši tā varbūt jābūt..?

Offline

Negantelis
02. Mar 2010, 08:16#28

Kopš: 02. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 5369

Braucu ar: Enduro pa tuksnesi


02 Mar 2010, 08:15:14 piter rakstīja:
jautājums par sinhronizāciju Africa Twin 90g.
..ieliku jaunas sveces, apskatīju un pārbaudīju vārstu atstarpes, pieslēdzu manometrus (vakummetrus)..
tukšgaitā noregulēju praktiski vienādu retinājumu, taču dodot gāzi (līdz 2000apgr) cilindros retinājums atšķiras, kad piedod gāzi un notur kādu brīdi, tas gandrīz izlīdzinās, bet atšķirība tomēr paliek..atlaiž gāzi, retinājums nostājas vietā, kā regulēts... varbūt, kāds kas praksē regulējis karbūžus var pastāstīt kas un kā tur notiek..? vai tas ir karburatoru dēļ, kaut kas sadilis asītēs? vai vārsti-kompresija to dara? vai vienkārši tā varbūt jābūt..?



vecums nav brālis.

-----------------

Pieteikties kursiem.

Offline

piter
02. Mar 2010, 08:31#29

Kopš: 10. Feb 2010

No: Sigulda

Ziņojumi: 424

Braucu ar: R1200GS Adventure


02 Mar 2010, 08:16:40 Negantelis rakstīja:

vecums nav brālis.

..tā jau nav atbilde.. gribētu kaut ko konkrētāku??? vai kādam vēl tā ir bijis un no kā tas ir?

Offline

Ruuu
02. Mar 2010, 10:23#30

Kopš: 14. Jul 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 275

Braucu ar: PC34


02 Mar 2010, 08:31:23 piter rakstīja:

02 Mar 2010, 08:16:40 Negantelis rakstīja:

vecums nav brālis.

..tā jau nav atbilde.. gribētu kaut ko konkrētāku??? vai kādam vēl tā ir bijis un no kā tas ir?


Varbūt šis palīdz rast skaidrību...
Links

Offline

dropman
02. Mar 2010, 17:50#31

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Pie kā labāk braukt ar transalpu karbjus sinhronizēt - pie Svariņa vai pie Čerkas?

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

dropman
02. Mar 2010, 19:07#32

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

kas tas ir?

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Deep
02. Mar 2010, 19:12#33

Kopš: 30. Sep 2008

Ziņojumi: 367

Braucu ar: Bandītu N1.2 '98

Jautājiens diezgan provokatīvs
Aizbrauksi pie Svariņa un viss būs OK

-----------------
"Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"

Offline

dropman
02. Mar 2010, 19:21#34

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Tas nozime ka ja braukshu pie Čerkas tad varbūt viss nebūs OK?

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

osiic
02. Mar 2010, 19:21#35

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju

Tik pat labi var aizbraukt sinhronizeet pie Teikas Arnja

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline

dropman
02. Mar 2010, 19:30#36

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Man vajag sinhronizet un vispar noregulet visu ko var noregulet nemainot dizes.
Kontaktus tam Teikas Arnim, lūdzu.

[ Šo ziņu laboja dropman, 02 Mar 2010, 19:30:26 ]



-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline

Goblins
02. Mar 2010, 20:18#37

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE


02 Mar 2010, 19:30:08 dropman rakstīja:
Man vajag sinhronizet un vispar noregulet visu ko var noregulet nemainot dizes.
Kontaktus tam Teikas Arnim, lūdzu.


jaapieziimee ka forumaa vinja telefons ir kaadaas 100 vietaas



es savam transalpam taisiiju pie Cherkas un viss ir ok


Arnis 29243580 / cherka 29438154

var atsaukties ka Goblins iedeva numuru

[ Šo ziņu laboja Goblins, 02 Mar 2010, 20:26:04 ]



-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

Goblins
02. Mar 2010, 20:26#38

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2881

Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE

Arnis 29243580 / cherka 29438154


p.s kas par huinju ka kopeejot pazuud 1 telefona numurs, respektiivi labotajaa zinjaa tel numur ir, bet kad nospiezh saglabaat tad viens no diviem numuriem pazuud

[ Šo ziņu laboja Goblins, 02 Mar 2010, 20:27:56 ]



-----------------
man garšo alus

eet jeuw kak

Offline

martinss
02. Mar 2010, 20:28#39

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Jau te kaut kur rakstiju- regulee taa, lai visvienaadaak ir pie darba apgriezieniem. par briivgaitu ir pofig.


02 Mar 2010, 08:15:14 piter rakstīja:
jautājums par sinhronizāciju Africa Twin 90g.
..ieliku jaunas sveces, apskatīju un pārbaudīju vārstu atstarpes, pieslēdzu manometrus (vakummetrus)..
tukšgaitā noregulēju praktiski vienādu retinājumu, taču dodot gāzi (līdz 2000apgr) cilindros retinājums atšķiras, kad piedod gāzi un notur kādu brīdi, tas gandrīz izlīdzinās, bet atšķirība tomēr paliek..atlaiž gāzi, retinājums nostājas vietā, kā regulēts... varbūt, kāds kas praksē regulējis karbūžus var pastāstīt kas un kā tur notiek..? vai tas ir karburatoru dēļ, kaut kas sadilis asītēs? vai vārsti-kompresija to dara? vai vienkārši tā varbūt jābūt..?



-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

dropman
02. Mar 2010, 21:25#40

Kopš: 10. Aug 2008

Ziņojumi: 727

Braucu ar: 525

Paldies par kontaktiem. Tagad tikai jasagaida kad nesnigs

-----------------
Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv

Offline