Online
Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Karburatoru tīrīšana un sinhronizācija
Autors | Ziņojums |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
01 Feb 2010, 22:52:21 FLY rakstīja:
Labi, par tīrīšanu, sinhronizāciju skaidrs. Vai kāds zin kur, kas, pa cik un ar kādiem aparātiem regulē degvielas līmeni, degmaisījuma kvalitāti u.t.t.
degvielas liimenis = pludinja augstums
kaapeec buutu jamaina degmaisiijuma kvalitaate, ja netiek mainiitas adatas, diizes, gaisa filtri, izpluude utt
Chirkainais iztiirot karbinjus parasti visu noreguleeja, nu vismaz manam transalpam nebija nekaadu probleemu peec tam.
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
FLY | | Kopš: 07. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 200
Braucu ar: R1250GS
|
01 Feb 2010, 23:04:21 Goblins rakstīja:
01 Feb 2010, 22:52:21 FLY rakstīja:
Labi, par tīrīšanu, sinhronizāciju skaidrs. Vai kāds zin kur, kas, pa cik un ar kādiem aparātiem regulē degvielas līmeni, degmaisījuma kvalitāti u.t.t.
degvielas liimenis = pludinja augstums
kaapeec buutu jamaina degmaisiijuma kvalitaate, ja netiek mainiitas adatas, diizes, gaisa filtri, izpluude utt
Chirkainais iztiirot karbinjus parasti visu noreguleeja, nu vismaz manam transalpam nebija nekaadu probleemu peec tam.
Tieši tāpēc, ka visas tās lietas arī būs nomainītas, tāpēc arī interesē kas, kur, pa cik un ar kādiem aparātiem. | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
01 Feb 2010, 23:04:21 Goblins rakstīja:
01 Feb 2010, 22:52:21 FLY rakstīja:
Labi, par tīrīšanu, sinhronizāciju skaidrs. Vai kāds zin kur, kas, pa cik un ar kādiem aparātiem regulē degvielas līmeni, degmaisījuma kvalitāti u.t.t.
degvielas liimenis = pludinja augstums
kaapeec buutu jamaina degmaisiijuma kvalitaate, ja netiek mainiitas adatas, diizes, gaisa filtri, izpluude utt
Chirkainais iztiirot karbinjus parasti visu noreguleeja, nu vismaz manam transalpam nebija nekaadu probleemu peec tam.
Laikam domā degvielas/gaisa attiecību
Tad jāmeklē kur uz dyno stenda var uzlikt, parasti jau tur arī saregulē. Vasarā trijniekos bija būdiņa kur procedūru varēja izveikt.
Bēt nu principā ja nav šprice tad visa tā regulēšana pamatā ir ar adatām, dīzēm un gaisa/degvielas skrūvi un kā Jau Goblins teica tad ja nav būtiski uzlabota ieplūde un/vai izplūde regulēšana nav vajadzīga.
Ja vienkārši interesē vai ar degmaisījumu viss ir labi tad jāizskrūvē svece-ja brūna tad viss ok.
http://www.factorypro.com/tech_tuning_procedures/tuning_carbtune,CV,lower_rpm_engines.html
apstāstīts kā tas viss aptuvenni notiek.
Kaut kad sen Modrs bija apstāstījis metodi ar atgāzu temperatūras mērīšanu.[ Šo ziņu laboja feciic, 01 Feb 2010, 23:26:29 ] | Offline | | |
|
FLY | | Kopš: 07. May 2009
No: Jelgava
Ziņojumi: 200
Braucu ar: R1250GS
| Vai kāds ir lietojis tās Factory Pro adatas un dīzes, sprauslas? | Offline | | |
osiic | | Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
|
02 Feb 2010, 18:53:12 FLY rakstīja:
Vai kāds ir lietojis tās Factory Pro adatas un dīzes, sprauslas?
Es domaaju ka nevajadzeetu buut sliktaakaam kaa DynoJet diizeem un adataam
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline | | |
feciic | | Kopš: 14. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 582
Braucu ar: LC4 Adventure
|
02 Feb 2010, 18:56:46 osiic rakstīja:
02 Feb 2010, 18:53:12 FLY rakstīja:
Vai kāds ir lietojis tās Factory Pro adatas un dīzes, sprauslas?
Es domaaju ka nevajadzeetu buut sliktaakaam kaa DynoJet diizeem un adataam
Bet tā diez ņemot un salīdzinot vienāda izmēra oriģinālo un kāda aftermarket ražotāja dīzi vispār būtu kāda starpība?
Vai arī dynojet dīzi var lietot tikai kopā ar dynojet adatu | Offline | | |
piter | | Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
| jautājums par sinhronizāciju Africa Twin 90g.
..ieliku jaunas sveces, apskatīju un pārbaudīju vārstu atstarpes, pieslēdzu manometrus (vakummetrus)..
tukšgaitā noregulēju praktiski vienādu retinājumu, taču dodot gāzi (līdz 2000apgr) cilindros retinājums atšķiras, kad piedod gāzi un notur kādu brīdi, tas gandrīz izlīdzinās, bet atšķirība tomēr paliek..atlaiž gāzi, retinājums nostājas vietā, kā regulēts... varbūt, kāds kas praksē regulējis karbūžus var pastāstīt kas un kā tur notiek..? vai tas ir karburatoru dēļ, kaut kas sadilis asītēs? vai vārsti-kompresija to dara? vai vienkārši tā varbūt jābūt..?
| Offline | | |
Negantelis | | Kopš: 02. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 5369
Braucu ar: Enduro pa tuksnesi
|
02 Mar 2010, 08:15:14 piter rakstīja:
jautājums par sinhronizāciju Africa Twin 90g.
..ieliku jaunas sveces, apskatīju un pārbaudīju vārstu atstarpes, pieslēdzu manometrus (vakummetrus)..
tukšgaitā noregulēju praktiski vienādu retinājumu, taču dodot gāzi (līdz 2000apgr) cilindros retinājums atšķiras, kad piedod gāzi un notur kādu brīdi, tas gandrīz izlīdzinās, bet atšķirība tomēr paliek..atlaiž gāzi, retinājums nostājas vietā, kā regulēts... varbūt, kāds kas praksē regulējis karbūžus var pastāstīt kas un kā tur notiek..? vai tas ir karburatoru dēļ, kaut kas sadilis asītēs? vai vārsti-kompresija to dara? vai vienkārši tā varbūt jābūt..?
vecums nav brālis.
-----------------
Pieteikties kursiem. | Offline | | |
piter | | Kopš: 10. Feb 2010
No: Sigulda
Ziņojumi: 424
Braucu ar: R1200GS Adventure
|
02 Mar 2010, 08:16:40 Negantelis rakstīja:
vecums nav brālis.
..tā jau nav atbilde.. gribētu kaut ko konkrētāku??? vai kādam vēl tā ir bijis un no kā tas ir? | Offline | | |
Ruuu | | Kopš: 14. Jul 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 275
Braucu ar: PC34
|
02 Mar 2010, 08:31:23 piter rakstīja:
02 Mar 2010, 08:16:40 Negantelis rakstīja:
vecums nav brālis.
..tā jau nav atbilde.. gribētu kaut ko konkrētāku??? vai kādam vēl tā ir bijis un no kā tas ir?
Varbūt šis palīdz rast skaidrību...
Links | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Pie kā labāk braukt ar transalpu karbjus sinhronizēt - pie Svariņa vai pie Čerkas?
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| kas tas ir?
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
Deep | | Kopš: 30. Sep 2008
Ziņojumi: 367
Braucu ar: Bandītu N1.2 '98
| Jautājiens diezgan provokatīvs
Aizbrauksi pie Svariņa un viss būs OK
----------------- "Tu tikets tu Dabļin!"
"Kuda bļin????"
| Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Tas nozime ka ja braukshu pie Čerkas tad varbūt viss nebūs OK?
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
osiic | | Kopš: 21. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 3602
Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju
| Tik pat labi var aizbraukt sinhronizeet pie Teikas Arnja
-----------------
www.streetfighters.lv | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Man vajag sinhronizet un vispar noregulet visu ko var noregulet nemainot dizes.
Kontaktus tam Teikas Arnim, lūdzu.[ Šo ziņu laboja dropman, 02 Mar 2010, 19:30:26 ]
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
|
02 Mar 2010, 19:30:08 dropman rakstīja:
Man vajag sinhronizet un vispar noregulet visu ko var noregulet nemainot dizes.
Kontaktus tam Teikas Arnim, lūdzu.
jaapieziimee ka forumaa vinja telefons ir kaadaas 100 vietaas
es savam transalpam taisiiju pie Cherkas un viss ir ok
Arnis 29243580 / cherka 29438154
var atsaukties ka Goblins iedeva numuru [ Šo ziņu laboja Goblins, 02 Mar 2010, 20:26:04 ]
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
Goblins | | Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2881
Braucu ar: 800 cc, Bandītu un RE
| Arnis 29243580 / cherka 29438154
p.s kas par huinju ka kopeejot pazuud 1 telefona numurs, respektiivi labotajaa zinjaa tel numur ir, bet kad nospiezh saglabaat tad viens no diviem numuriem pazuud [ Šo ziņu laboja Goblins, 02 Mar 2010, 20:27:56 ]
----------------- man garšo alus
eet jeuw kak
| Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Jau te kaut kur rakstiju- regulee taa, lai visvienaadaak ir pie darba apgriezieniem. par briivgaitu ir pofig.
02 Mar 2010, 08:15:14 piter rakstīja:
jautājums par sinhronizāciju Africa Twin 90g.
..ieliku jaunas sveces, apskatīju un pārbaudīju vārstu atstarpes, pieslēdzu manometrus (vakummetrus)..
tukšgaitā noregulēju praktiski vienādu retinājumu, taču dodot gāzi (līdz 2000apgr) cilindros retinājums atšķiras, kad piedod gāzi un notur kādu brīdi, tas gandrīz izlīdzinās, bet atšķirība tomēr paliek..atlaiž gāzi, retinājums nostājas vietā, kā regulēts... varbūt, kāds kas praksē regulējis karbūžus var pastāstīt kas un kā tur notiek..? vai tas ir karburatoru dēļ, kaut kas sadilis asītēs? vai vārsti-kompresija to dara? vai vienkārši tā varbūt jābūt..?
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
dropman | | Kopš: 10. Aug 2008
Ziņojumi: 727
Braucu ar: 525
| Paldies par kontaktiem. Tagad tikai jasagaida kad nesnigs
----------------- Adventure begins when your plan goes to shit
www.dabaslietas.lv
| Offline | | |
|
|