Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Eļļas maiņa
Autors | Ziņojums |
Destructo | | Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 521
Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki
| | Offline | | |
vaacietis | | Kopš: 13. Jun 2008
Ziņojumi: 44
Braucu ar: BMW
| atļaušos uzdot vnk jautājumu
nesen nomainīju Bandītam GSF 600 '03 ellu - ieleju tieshi 3,5 l kā manuāli ( protams, filtru arī mainīju ) , ellas līmenis stikliņā tagad ir nu apmēram 1 mm zem F -vai tas ir ok?
Vnk pirmais nopietnais mocis un pirmā ellas maiņa [ Šo ziņu laboja vaacietis, 09 Jul 2008, 15:33:00 ] | Offline | | |
Destructo | | Kopš: 26. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 521
Braucu ar: Custom Built LTZ Suzuki
| Nezinu, bet tev 0.2 l filtrs aprij | Offline | | |
|
chechens | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 761
Braucu ar: SV650
|
09 Jul 2008, 15:13:54 vaacietis rakstīja:
atļaušos uzdot vnk jautājumu
nesen nomainīju Bandītam GSF 600 '03 ellu - ieleju tieshi 3,5 l kā manuāli ( protasm, filtru arī mainīju ) , ellas līmenis stikliņā tagad ir nu apmēram 1 mm zem F -vai tas ir ok?
Vnk pirmais nopietnais mocis un pirmā ellas maiņa
Domāju, ka nav pamats satraukumam, ja līmenis atrodas dajebkur starp F un E Daļu apēda filtrs, bet arī nolejot eļļu nekādi nevar izliet visu līdz pēdējam gramam
Pačeko eļļas līmeni tuvākās dienas un viss būs labi
----------------- Frozen Company | Offline | | |
vaacietis | | Kopš: 13. Jun 2008
Ziņojumi: 44
Braucu ar: BMW
| mainot ellu - pieleju ari filtru - tie 3,5 l ir kopā arī ar to.
3 dienas atpakal mainiju.
VNk jaut'jaums tendēts uz to - vai nav pa daudz, vai ellai nav jaatrodas tieši pa vidu starp F un L ?[ Šo ziņu laboja vaacietis, 09 Jul 2008, 15:38:22 ] | Offline | | |
peecis | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2923
Braucu ar: duke 690, yamaha YRS-24B
| man domaat ka peec mainjas liimenim ir jaabuut uz F, jo razhotaajs parasti paredz, ka motors var bik eest ellju.
----------------- Jāņa evanģēlijs 7:37
Beidzamajā, lielajā svētku dienā Jēzus uzstājās un sauca: "Ja kam slāpst, tas lai nāk pie Manis un dzer! | Offline | | |
vaacietis | | Kopš: 13. Jun 2008
Ziņojumi: 44
Braucu ar: BMW
| skaidrs | Offline | | |
chechens | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 761
Braucu ar: SV650
| Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet
Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.
Kā man būt?
----------------- Frozen Company | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
09 Jul 2008, 15:53:21 chechens rakstīja:
Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet
Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.
Kā man būt?
Ver valjaa droshi, naff tur nekaada spiediena
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
rt | | Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 114
Braucu ar: minivenu un cbr1000rr
|
09 Jul 2008, 15:53:21 chechens rakstīja:
Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet
Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.
Kā man būt?
jā, tur ir nāve
| Offline | | |
chechens | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 761
Braucu ar: SV650
|
09 Jul 2008, 15:56:17 kurbuls rakstīja:
09 Jul 2008, 15:53:21 chechens rakstīja:
Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet
Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.
Kā man būt?
Ver valjaa droshi, naff tur nekaada spiediena
Nu labi, paldies! Bet, ja ar tā vāciņa palīdzību, man izbirs protēzes, dentists uz Tava rēķina
----------------- Frozen Company | Offline | | |
semigall | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
| tas ir izpleshanas traucins(kompensacijas),tur nav spiediens
spiediens ir bremzhu darba sistema,(darba cilindrs-slauka-virzulis) kad tiek svira nospiesta
| Offline | | |
z750 | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 333
Braucu ar:
|
09 Jul 2008, 16:01:03 chechens rakstīja:
09 Jul 2008, 15:56:17 kurbuls rakstīja:
09 Jul 2008, 15:53:21 chechens rakstīja:
Labi, tagad man lāmerjautājums Skaļi neapsmiet
Vai drīkst un ir vēlams bremžu eļļas izplešanās traukam (tas, kurš pie stūres) noskrūvēt vāciņu, palūrēt iekšā un aizskrūvēt ciet? Vai arī nav vēlams, jo tur spiediens un nāve un tumsa iekšā? Gribu to darīt, jo vajadzētu ar tām pašām skrūvēm, kas tur bačoka vāciņu, pieķert vēlvienu platīti, kuru pēcāk izmantot kā stiprinājuma kronšteinu.
Kā man būt?
Ver valjaa droshi, naff tur nekaada spiediena
Nu labi, paldies! Bet, ja ar tā vāciņa palīdzību, man izbirs protēzes, dentists uz Tava rēķina
daaa | Offline | | |
chechens | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 761
Braucu ar: SV650
|
10 Jul 2008, 13:51:35 z750 rakstīja:
daaa
Izbeidziet šitos postēt, es vēl to vāciņu neesmu atskrūvējis, strjomna paliek...
Semigall, paldies!
----------------- Frozen Company | Offline | | |
semigall | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 510
Braucu ar: Husky
|
09 Jul 2008, 15:32:29 vaacietis rakstīja:
mainot ellu - pieleju ari filtru - tie 3,5 l ir kopā arī ar to.
3 dienas atpakal mainiju.
VNk jaut'jaums tendēts uz to - vai nav pa daudz, vai ellai nav jaatrodas tieši pa vidu starp F un L ?
teoretiski,ja pa daudz ella karba tad to var izspiest ara pa ventilaciju,jeb iepildishanas korki
bet tur ir pietiekama rezerve vismaz vairak ,ka litram
stuntisti ap 1 litru virs limena un viss strada un ellojas
vel no teorijas,ja parak daudz ellas tas varetu pilsetas rezhima dot paaugstinatu dzineja temperaturu,jo naktos dzeset lielaku skidruma apjomu
bet tur atkal ir ,bet jo tad ir jaaprekina radiatora dzeseshanas kapacitate,var jau but,ka razhotajs atkal to jau ir paredzejis to razhojot un ir rezerve
ellas filtru mainot Yamahas manuali ir uzraditi 17 nm ,kas ir neliels speks
ar pliku,tiru (bez ellam) roku panem un pievelc
nav tur milzigs speks japieliek,jo filtrs atrodas iesukshanas puse,kur nav spiediena
filtrs
var ellot ,var ari neelot to gumiju.Ka kura manuali teikts
ta elloshana droshi vien domata ,lai pasargatu gumiju no saspregashanas,bet no otras puses ja sezona divas ellas mainas nekas tur nespregas
otrs variants ,ja ieelo tad vienmer vieglak atskruvet
| Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| chechen - tu tak nepiga nešarī no tehnikas - es tā skatos | Offline | | |
chechens | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 761
Braucu ar: SV650
|
10 Jul 2008, 15:11:12 Modricimus rakstīja:
chechen - tu tak nepiga nešarī no tehnikas - es tā skatos
Pats zinu Ar to nelielos Nav arī bijusi liela vajadzība apgūt
----------------- Frozen Company | Offline | | |
Modrs | | Kopš: 28. Apr 2008
No: Talsi
Ziņojumi: 2600
Braucu ar: Husqvarna TE/SM 610 IE 07'
| eļļo, lai nepiedegtu un pēc tam vieglāk būtu dabūt vaļā. danekādas tur labākas pievilkšanās, sprēgāšanas utt | Offline | | |
jjjjuris | | Kopš: 16. Dec 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 647
Braucu ar: africa twin, cb400n
| shitas veertiigs penteris - paldies | Offline | | |
BigMan | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2022
Braucu ar: Triumph 1200 Explorer, Zilo karbunkuli un Kawa KFX 700
| 1. Filtra gumija IR jāieeļo, lai velkot klāt, nesašķiebjas/nepavelkās nost no savas sēžas vietas pie dzinēja . Tīrākie buļļa mēsli ir, ka gumija var sasprēgāt, vai ka lai labāk pievelkās/noblīvējās. +1 Pēcim, ka ja pārvelk filtru, tad tieši arī iespējama eļļas nesaturēšana.
2. Filtru pielej ar eļļu (rekomendē...) tāpēc, lai pēc eļļas maiņas iedarbinot dzinēju, šim naf jāstrādā bez eļļas spiediena, kurš izpaliks, pirms sapumpēs filtrā ~200 gramus.
3. Ja līmenis par zemu, tad pielaižot aukstu dzinēju, it īpaši +/- ap nulli un zemāk, eļļa var tikt sapumpēta tik strauji pa galvām, ka nepaspēj attecēt apakaļ, un pietrūkstās eļļas, rezultāts-auksts dzinējs, kad tam vislielākā slodze uz šālēm/klaņiem, var palikt bez eļļas ~2-4 sekundes. Īpaši novērots vecām Yamītēm, piem. -FZR1000......
4. Ja līmenis pa augstu, ielas jūzerim virzuļu apakša var ķert eļļas līmeni blokā (bet tad jābūt ah____ūni pa daudz , vismaz ~1,5 litri perejobs...),kā rezultātā tiek mesta uz cilidru sieniņām, savukārt tas noved pie eļļas sadegšanas (dūmi, uzdegums uz cilindra, gredzenu pastiprināta dilšana....)
5. Uz stuņķiem viss iepriekš apraxtītais neattiecas-tie tāpat pa sezonu dzinēju nokauj, un tiem pārsvarā ir atsisti podi, tāpat nekā nesapratīs... tā ka tiem ir po........
Tikai mans personīgais viedoklis--> pretargumentus...
----------------- www.durka.lv | Offline | | |
|
|