Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Honda

Tēma: Honda CBR 125R

AutorsZiņojums
kawaracer
27. Sep 2009, 22:53#21

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


27 Sep 2009, 22:48:49 snyder rakstīja:
Mani ir daži jautājumi par honda cbr 125r tūninga iespējām. Pirmais kas mani intrese ir vai 2006 gada modelim ir kādi ierobežotāji? Un otrais ir vai šim mocim ir piejams chiptuning un ja ir tad aptuveni cik tas izmaksā un kur var uzdātīt chiptuningu?


CBR 125 jaudas palielināšana interesē?
Ierobežotāji var būt - skaties ieplūdi, izplūdi - ļoti elementāri - tik bišku jāpajauc vaļā.
Ja doma par nopietnu jaudas palielinājumu - rēķinies ar resursa stipru samazināšanos, viss atkarīgs ko vēlies izspiest un cik ir naudas - pavisam lēti tas nebūs.

p.s.ieskaties DT125R topikā - tur pa šo tēmu runāja.

[ Šo ziņu laboja kawaracer, 27 Sep 2009, 22:57:22 ]



-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

snyder
27. Sep 2009, 23:02#22

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Honda CBF 600S

Labi paskatsos kas a tiem ierobezotajie. Domaju jaudu palielināt tā lai whelie normālivar taisīt nauda nebūt tā lielākā problēma

Offline

Zigmunds
27. Sep 2009, 23:05#23

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37

ja NAV `A` kategorijas :

1. nokārto A kategoriju (~220 lvl)
2. pārdod cbr 125
3. nopērc ~2000 gada 600cc moci

ja IR `A` kategorija:

1. pārdod cbr 125
2. nopērc ~2000 gada 600cc moci

ja tomēr gribi palikt pie cbr 125 tad kā jua kawaracer teica tad 125cc dzinēja resurs tiks ievērojami samazināts un tas nemaksās lēti... tikai viens pats izpūtējs maksā jau 200GBP http://cgi.ebay.co.uk/HONDA-CBR125-CBR-125-ARRO...sid=p3286.c0.m14

Offline

Zigmunds
27. Sep 2009, 23:07#24

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


27 Sep 2009, 23:02:30 snyder rakstīja:
Labi paskatsos kas a tiem ierobezotajie. Domaju jaudu palielināt tā lai whelie normālivar taisīt nauda nebūt tā lielākā problēma


nu wheelie ar to aparātu tā būs, kā būs..un ja nauda nav problēma tad man tiešām ir jautājums, kāpēc tad nenopirkt aparātu, kas tam būtu daudz piemērotāks?!

P.S. ar lielāku jaudu noteikti būs arī problēmas ar sajūgu, it sevišķi ja gribēsi ratā mēģināt... mana prognoze ka tas sajūgs ātri izbeigsies

[ Šo ziņu laboja Zigmunds, 27 Sep 2009, 23:12:01 ]

Offline

kawaracer
28. Sep 2009, 13:45#25

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


27 Sep 2009, 23:02:30 snyder rakstīja:
Labi paskatsos kas a tiem ierobezotajie. Domaju jaudu palielināt tā lai whelie normālivar taisīt nauda nebūt tā lielākā problēma


Ratā paraut var arī ar scooteru - tas nav rādītājs.
Ja vēlies, lai no ručkas ceļas, tad būs jāiegulda ļoti, ļoti daudz un vai varēsi to visu pēc tam dziesmā vēl dabūt, tas arī jautājums, jo 2T regulēšana ir ļoti liela māksla, jāstrādā ar dīzēm un barometru.
Klausi Zigmundu un neāksties, man pašam patīk mazie motocikli, bet vajag jau sākt ar ko jaudīgāku - kaut Apriliu RS250 jeb sporta 125 ar kādiem 55-60zs (cena ap 10 000,-) ies ratā ar trešo no 15zs versijas 50zs dabūt būs nereāli un domāju nekad iekš LV neviens neko tādu neuzņemsies izdarīt un nespēs samaksāt.

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

GT
28. Sep 2009, 15:22#26

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1


28 Sep 2009, 13:45:03 kawaracer rakstīja:

27 Sep 2009, 23:02:30 snyder rakstīja:
Labi paskatsos kas a tiem ierobezotajie. Domaju jaudu palielināt tā lai whelie normālivar taisīt nauda nebūt tā lielākā problēma


Ratā paraut var arī ar scooteru - tas nav rādītājs.
Ja vēlies, lai no ručkas ceļas, tad būs jāiegulda ļoti, ļoti daudz un vai varēsi to visu pēc tam dziesmā vēl dabūt, tas arī jautājums, jo 2T regulēšana ir ļoti liela māksla, jāstrādā ar dīzēm un barometru.
Klausi Zigmundu un neāksties, man pašam patīk mazie motocikli, bet vajag jau sākt ar ko jaudīgāku - kaut Apriliu RS250 jeb sporta 125 ar kādiem 55-60zs (cena ap 10 000,-) ies ratā ar trešo no 15zs versijas 50zs dabūt būs nereāli un domāju nekad iekš LV neviens neko tādu neuzņemsies izdarīt un nespēs samaksāt.


Vaitad CBR nebija 4T ?

Un jau vajakajiem 2t 125naak pie 20zs (t.s rollerus )

[ Šo ziņu laboja GT, 28 Sep 2009, 15:23:10 ]

Offline

snyder
28. Sep 2009, 17:31#27

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Honda CBF 600S

Mocis ir 4t turklat gadi nelauj kartot A kategoriju tapec ari ir mazais mocis lai vispār uz ielām varētu rādīties un neomāt vai policisti kaut kur ir vai nav. Bet ja sakat ka nav jegas ķīlēt šito tad laikam arī neķīlēšu. Vajag vēl dažus gadus ar šito brīnumu izdzīvot. Man jau ir tāds izpūtējs no pirkšanas brīža. Vienīgais nepirku jaunu tā kā nezinu ko vēl tas vācietis ir darijis no kura nopirku.

[ Šo ziņu laboja snyder, 28 Sep 2009, 17:34:35 ]

Offline

GT
28. Sep 2009, 18:09#28

Kopš: 25. Sep 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 467

Braucu ar: R1


28 Sep 2009, 17:31:50 snyder rakstīja:
Mocis ir 4t turklat gadi nelauj kartot A kategoriju tapec ari ir mazais mocis lai vispār uz ielām varētu rādīties un neomāt vai policisti kaut kur ir vai nav. Bet ja sakat ka nav jegas ķīlēt šito tad laikam arī neķīlēšu. Vajag vēl dažus gadus ar šito brīnumu izdzīvot. Man jau ir tāds izpūtējs no pirkšanas brīža. Vienīgais nepirku jaunu tā kā nezinu ko vēl tas vācietis ir darijis no kura nopirku.

No sitāda zirdzinjus bez nopietnām parbuvēm neizvilksi, bet ja ir iespēja tad iesaku iekjert kādu 2t, no 30 => 40 zirdzinjiem pietiks tikai ar dažam daljām ! Un ja finanses atlauj BigBore tad vispār var lidot ! Bet atkal tas ka būs bieži jakopj (eļļas, tīrišana, cilindra atrais nodilums )

[ Šo ziņu laboja GT, 28 Sep 2009, 18:10:06 ]

Offline

snyder
28. Sep 2009, 18:15#29

Kopš: 16. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 57

Braucu ar: Honda CBF 600S

Bieža kopsana gan iti nederes. Nu laikam izskatas ka ta isti neko nevares te partaisit tad labak dazus gadus pagaidisu un nopirksu ko nopietnaku un pamācīšos ar to stantot. Turklat gribetu zinat vel va CDI maiņa kaut ko daudz var mainīt ja uzliek sprota vai kaut ko tamlīdzīgu?

[ Šo ziņu laboja snyder, 28 Sep 2009, 18:24:28 ]

Offline

eto
28. Sep 2009, 19:13#30

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Tak iemācies vispirms braukt, nevis jau par stuntiem domāt.

Offline

Archy96
28. Sep 2009, 19:57#31

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Sep 2009, 18:15:50 snyder rakstīja:
Bieža kopsana gan iti nederes. Nu laikam izskatas ka ta isti neko nevares te partaisit tad labak dazus gadus pagaidisu un nopirksu ko nopietnaku un pamācīšos ar to stantot. Turklat gribetu zinat vel va CDI maiņa kaut ko daudz var mainīt ja uzliek sprota vai kaut ko tamlīdzīgu?

Tak liec mieru tam 4taktu 125cc nīkulim, neko no viņa izspiest nevar, nav tas mocis gājējs un viss. Ja vecums neļauj uz kā lielāka uzsēsties, tad mans Tev padoms - iebāz tajā pašā hadenē niknāku motoru iekšā, lilākas kubatūras no kāda 400cc enduro vai no krosinieka, tas būs čakaris un izmaksās kaut ko, bet varēsi legāli gāzēt pa koplietošanas ceļiem "ar vējiņu".

[ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Sep 2009, 19:58:10 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

RU
28. Sep 2009, 20:07#32

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750

Ir doma pārsēsties uz kādu nopietnāku braucamo un pārdot šo:



Tas pats Cagiva Mito vien ir, tikai street versija.

Offline

kawaracer
28. Sep 2009, 20:12#33

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS

Archy96 taisnība - runāju ar Dzintaru Muižnieku un tagad populārs budžeta variants ir krosa 450 4T motors - mazajai šosejai. Super Single 450

iet lopā - resurss salīdzinoši liels - un galvenais mazas izmaksas.

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Archy96
28. Sep 2009, 20:16#34

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Sep 2009, 20:12:20 kawaracer rakstīja:
Archy96 taisnība - runāju ar Dzintaru Muižnieku un tagad populārs budžeta variants ir krosa 450 4T motors - mazajai šosejai. Super Single 450

iet lopā - resurss salīdzinoši liels - un galvenais mazas izmaksas.

Tur pat 450 nevajag. Šosezon Igauņos Pērnavā vesela komanda bija atbraukusi ar mazajiem 125cc šosejniekiem, kuros sabāzti 250cc 4T motori no CRF 250 krosiniekiem, un gāja šie verķi lopā, ar savu R1 tikai taisnītē apdzīt varēju, apļa laiks šiem mazajiem kaut kur ap 1,04 bija, ja jums tas ko izsaka. ( B600 apmēram 1,00)

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kawaracer
28. Sep 2009, 20:17#35

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS

Vēl Super Single

MCN par 450

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

kawaracer
28. Sep 2009, 20:18#36

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


28 Sep 2009, 20:16:33 Archy96 rakstīja:

28 Sep 2009, 20:12:20 kawaracer rakstīja:
Archy96 taisnība - runāju ar Dzintaru Muižnieku un tagad populārs budžeta variants ir krosa 450 4T motors - mazajai šosejai. Super Single 450

iet lopā - resurss salīdzinoši liels - un galvenais mazas izmaksas.

Tur pat 450 nevajag. Šosezon Igauņos Pērnavā vesela komanda bija atbraukusi ar mazajiem 125cc šosejniekiem, kuros sabāzti 250cc 4T motori no CRF 250 krosiniekiem, un gāja šie verķi lopā, ar savu R1 tikai taisnītē apdzīt varēju, apļa laiks šiem mazajiem kaut kur ap 1,04 bija, ja jums tas ko izsaka. ( B600 apmēram 1,00)


Dzintars teica - 3-4tk un mocis man būs gatavs!

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Archy96
28. Sep 2009, 20:27#37

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


28 Sep 2009, 20:18:56 kawaracer rakstīja:

28 Sep 2009, 20:16:33 Archy96 rakstīja:

28 Sep 2009, 20:12:20 kawaracer rakstīja:
Archy96 taisnība - runāju ar Dzintaru Muižnieku un tagad populārs budžeta variants ir krosa 450 4T motors - mazajai šosejai. Super Single 450

iet lopā - resurss salīdzinoši liels - un galvenais mazas izmaksas.

Tur pat 450 nevajag. Šosezon Igauņos Pērnavā vesela komanda bija atbraukusi ar mazajiem 125cc šosejniekiem, kuros sabāzti 250cc 4T motori no CRF 250 krosiniekiem, un gāja šie verķi lopā, ar savu R1 tikai taisnītē apdzīt varēju, apļa laiks šiem mazajiem kaut kur ap 1,04 bija, ja jums tas ko izsaka. ( B600 apmēram 1,00)


Dzintars teica - 3-4tk un mocis man būs gatavs!

Jā, lēts risinājums, un domāju - vienai sezonai motoresurss pietiek, ja pieņemam, ka virzulis jāmaina pēc kādām 40 - 60 stundām.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kawaracer
28. Sep 2009, 20:30#38

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


28 Sep 2009, 20:27:22 Archy96 rakstīja:

28 Sep 2009, 20:18:56 kawaracer rakstīja:

28 Sep 2009, 20:16:33 Archy96 rakstīja:

28 Sep 2009, 20:12:20 kawaracer rakstīja:
Archy96 taisnība - runāju ar Dzintaru Muižnieku un tagad populārs budžeta variants ir krosa 450 4T motors - mazajai šosejai. Super Single 450

iet lopā - resurss salīdzinoši liels - un galvenais mazas izmaksas.

Tur pat 450 nevajag. Šosezon Igauņos Pērnavā vesela komanda bija atbraukusi ar mazajiem 125cc šosejniekiem, kuros sabāzti 250cc 4T motori no CRF 250 krosiniekiem, un gāja šie verķi lopā, ar savu R1 tikai taisnītē apdzīt varēju, apļa laiks šiem mazajiem kaut kur ap 1,04 bija, ja jums tas ko izsaka. ( B600 apmēram 1,00)


Dzintars teica - 3-4tk un mocis man būs gatavs!

Jā, lēts risinājums, un domāju - vienai sezonai motoresurss pietiek, ja pieņemam, ka virzulis jāmaina pēc kādām 40 - 60 stundām.


Par to arī stāts - nav jāčakrējas ar 2T regulējiem, virzuļu maiņām un nikosilu u.t.t.
Viss pa lēto un mauc. Šajos grūtajos laikos normāls risinājums.

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

eto
28. Sep 2009, 21:02#39

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Cik tas ir "lēti"?

Offline

kawaracer
28. Sep 2009, 21:07#40

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


28 Sep 2009, 21:02:49 eto rakstīja:
Cik tas ir "lēti"?


kā jau rakstīju 3-4tk
ja grib braukt, tas tiešām ir lēti!

[ Šo ziņu laboja kawaracer, 28 Sep 2009, 21:08:15 ]



-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline