17 Aug 2014, 19:04:14 cilveks52 rakstīja:
Pa tiem vārstiem hvz cik bieži bet tas ir salīdzinoši dārgi.Tur tās stulbās šaibas jāmaina kas maksā neadekvāti.
Cik man zināms, tad 'šaibotajiem' vārstiem pārregulācija ir nepieciešama tikai tad, kad tiek kustināta galva (ņemta nost...) Citādi nekas tur nemainās.
Bet lai ūber meistari mani palabo, ja kļūdos
Atstarpes tāpat jāmēra regulāri un, ja nepieciešams jāregulē... Bembelātam pārbaude katrus 10kkm kā ir drz īsti nezinu, bet nenāktu par ļaunu palasīt manuālī...
Var paprasīt Naitam kur šaibas slīpē, jo pie Brasas ir tādi darboņi
Ja viss ar vārstiem ir kārtībā nekas tur nav jāregulē.
Lai būtu kārtībā jāseko līdz gaisa filtram un jjāmaina pēc katra beuciena. (tas domāts pa offroadu)
Man iepriekseejam suzukam (krosiniekam) neviena saiba pa 3 gadiem netika mainiita.
----------------- Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
18 Aug 2014, 09:39:11 UDT rakstīja:
Ja viss ar vārstiem ir kārtībā nekas tur nav jāregulē.
Lai būtu kārtībā jāseko līdz gaisa filtram un jjāmaina pēc katra beuciena. (tas domāts pa offroadu)
Man iepriekseejam suzukam (krosiniekam) neviena saiba pa 3 gadiem netika mainiita.
Fāteram bija WR426F ar Ti vārstiem un šaibām. Pa 250 stundām tur nekas nebija jāmaina.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
Kā izteicās Kinigadners - DRZ, lai viņš normāli vērtos vajagot aftermarket trubu un ātro ručku.
Tad nu man sanāca veiksmīgi nosolīt ebajā pa lēto pilno izplūdi (DEVIL - šāda ir GvidoKTM un ļoti patīkami rēc )
..tagad gaidu, nevaru sagaidīt, kad DHL klauvēs pie durvīm
Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange
tikai ne 2000-2003 un lai nav VIN plāksne uzsista kaut kur kaut kad tas no personīgās pieredzes.
citādi visi viņi diezgan vienādi un izturīgi. ja strādā tad droši vien strādās. bet citi var labāk pakonsultēt vājās vietas. Cik zinu tad - ģenerators, ķēdes spriegotājs, skrūves mēdz nākt vaļā utmldz sīkumi.