Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
dainels
26. Aug 2013, 09:44#19981

Kopš: 01. Sep 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Yamaha YZ125

Pakomentējat kāds zinātājs lūdzu par Yamaha yz125 krosinieku 1999.gads.
Vai ir nepieciešams spiest sajūgu pārslēdzoties vai nē?
Sākusi kārba sūdīgi ir slēgties ar sitieniem un smagi, varbūt ka vajag tomēr slēgt ar sajūgu?

Offline

StraiF
26. Aug 2013, 10:06#19982

Kopš: 06. Jul 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1838

Braucu ar: power of dreams


26 Aug 2013, 08:53:28 kjari rakstīja:
Hei!

Mans rumaks (yamaha r6) taisa niķus -
Pielaižu ielieku pirmajā robā, un mocis stāv uz vietas, nebrauc, kad atlaižu sajūgu un gāzi pavisam - viņš vnk stāv uz vietas un rūc - neslāpst.
Mēģināju ar otro robu uzsākt - aŗi nekas, stāv un rūc - panelī rāda, ka braucu ar 7km/h.
Pie izslēgta dzinēja ieliekot robā, mierīgi varu pastumt uz priekšu.....
Trosīte nav pārtrūkusi, ķēde arī virsū! - Kas tur var būt par lietu?

Iepriekšējā dienā nobraucu ap 600 km, sajūgs neslīdēja un pēkšņi nākošajā dienā rāda šādus niķus!

Paaaldies!


atlaiž sajuga trosi līdz galam vaļa

-----------------
BrunoMoto.lv

Bruno Racing Team #379

Offline

soulfreak
26. Aug 2013, 10:10#19983

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


26 Aug 2013, 09:44:27 dainels rakstīja:
Pakomentējat kāds zinātājs lūdzu par Yamaha yz125 krosinieku 1999.gads.
Vai ir nepieciešams spiest sajūgu pārslēdzoties vai nē?
Sākusi kārba sūdīgi ir slēgties ar sitieniem un smagi, varbūt ka vajag tomēr slēgt ar sajūgu?


Un kam tad tas sajūgs domāts? Protams, ka jāslēdzas lietojot sajūgu. Iesaku fiksi raut vaļā motoru, kamēr nav aprauti kārbā zobi un vēl kas noticis. Katrs nobrauktais metrs Tev maksās aizvien dārgāk

Offline

lomsz
26. Aug 2013, 10:17#19984

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Priekšējais zobrats varbūt atskrūvējies un nolecis no šlices, vienreiz tādu pašu brīnumu redzēju uz R6, bija kontrējoša šaiba pārlūzusi... Vēl paskaties, kur sajūga trose pie motora pienāk, vai tur spaidot sajūgu k-kas kustās vispār (vai trose nav iesprūdusi atstājot sajūgu izspiestu)...Tas viss, protams, jādara ar izslēgtu dzinēju, pie ķēdes un zobratiem var palikt bez pirkstiem...

Offline

dainels
26. Aug 2013, 10:22#19985

Kopš: 01. Sep 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Yamaha YZ125


26 Aug 2013, 10:10:09 soulfreak rakstīja:

26 Aug 2013, 09:44:27 dainels rakstīja:
Pakomentējat kāds zinātājs lūdzu par Yamaha yz125 krosinieku 1999.gads.
Vai ir nepieciešams spiest sajūgu pārslēdzoties vai nē?
Sākusi kārba sūdīgi ir slēgties ar sitieniem un smagi, varbūt ka vajag tomēr slēgt ar sajūgu?


Un kam tad tas sajūgs domāts? Protams, ka jāslēdzas lietojot sajūgu. Iesaku fiksi raut vaļā motoru, kamēr nav aprauti kārbā zobi un vēl kas noticis. Katrs nobrauktais metrs Tev maksās aizvien dārgāk


Ups, aimirsu pieminēt ka pusautomāts, tā bija tā jautājuma būtība. Saprotu ka teorētiski jāslēdz bez sajūga, bet šis jautajums ir sacēlies šobrīd un viedokļi dalās.

Offline

soulfreak
26. Aug 2013, 10:24#19986

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli

Kāds vēl pusautomāts? Rekluse sajūga sistēma? YZ125 arī man reiz bija un tur nav nekāda pusautomāta

Offline

kjari
26. Aug 2013, 10:30#19987

Kopš: 01. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Yamaha R6


26 Aug 2013, 10:06:23 StraiF rakstīja:

26 Aug 2013, 08:53:28 kjari rakstīja:
Hei!

Mans rumaks (yamaha r6) taisa niķus -
Pielaižu ielieku pirmajā robā, un mocis stāv uz vietas, nebrauc, kad atlaižu sajūgu un gāzi pavisam - viņš vnk stāv uz vietas un rūc - neslāpst.
Mēģināju ar otro robu uzsākt - aŗi nekas, stāv un rūc - panelī rāda, ka braucu ar 7km/h.
Pie izslēgta dzinēja ieliekot robā, mierīgi varu pastumt uz priekšu.....
Trosīte nav pārtrūkusi, ķēde arī virsū! - Kas tur var būt par lietu?

Iepriekšējā dienā nobraucu ap 600 km, sajūgs neslīdēja un pēkšņi nākošajā dienā rāda šādus niķus!

Paaaldies!


atlaiž sajuga trosi līdz galam vaļa


Atlaižu un tad?

Offline

kjari
26. Aug 2013, 10:32#19988

Kopš: 01. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Yamaha R6


26 Aug 2013, 10:17:04 lomsz rakstīja:
Priekšējais zobrats varbūt atskrūvējies un nolecis no šlices, vienreiz tādu pašu brīnumu redzēju uz R6, bija kontrējoša šaiba pārlūzusi... Vēl paskaties, kur sajūga trose pie motora pienāk, vai tur spaidot sajūgu k-kas kustās vispār (vai trose nav iesprūdusi atstājot sajūgu izspiestu)...Tas viss, protams, jādara ar izslēgtu dzinēju, pie ķēdes un zobratiem var palikt bez pirkstiem...


Spaidot sajūgu kustās, viss tip top, varbūt tas priekšējais zobrats,, nav ne jausmas, ņemšu šodien ārdīšu vaļā un skatīšos!

Offline

zazzaa
26. Aug 2013, 10:35#19989

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


26 Aug 2013, 10:30:17 kjari rakstīja:

26 Aug 2013, 10:06:23 StraiF rakstīja:

26 Aug 2013, 08:53:28 kjari rakstīja:
Hei!

Mans rumaks (yamaha r6) taisa niķus -
Pielaižu ielieku pirmajā robā, un mocis stāv uz vietas, nebrauc, kad atlaižu sajūgu un gāzi pavisam - viņš vnk stāv uz vietas un rūc - neslāpst.
Mēģināju ar otro robu uzsākt - aŗi nekas, stāv un rūc - panelī rāda, ka braucu ar 7km/h.
Pie izslēgta dzinēja ieliekot robā, mierīgi varu pastumt uz priekšu.....
Trosīte nav pārtrūkusi, ķēde arī virsū! - Kas tur var būt par lietu?

Iepriekšējā dienā nobraucu ap 600 km, sajūgs neslīdēja un pēkšņi nākošajā dienā rāda šādus niķus!

Paaaldies!


atlaiž sajuga trosi līdz galam vaļa


Atlaižu un tad?

atlaiž trosi vaļīgāk, varbūt tev pa ciešu pievilkts un atlaižot ručku tas tāpat sanāk vēl nedaudz nospiests...

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

lomsz
26. Aug 2013, 10:39#19990

Kopš: 08. Nov 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 815

Braucu ar: XV 1700 RS Warrior

Man Yamaha spidometrs lasa no kārbas, nezinu precīzi kā R6, bet tas, ka rāda ātrumu stāvošam mocim, norāda, ka kārba griežas, tatad vaina aiz kārbas, paliek tikai zobrats... Un vēlreiz- negrābsties gar zobratiem- ķēdi pie ieslēgta dzinēja...Viens, divi, un pirkstiņi kabatā...

[ Šo ziņu laboja lomsz, 26 Aug 2013, 10:39:42 ]

Offline

kjari
26. Aug 2013, 11:00#19991

Kopš: 01. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Yamaha R6


26 Aug 2013, 10:39:19 lomsz rakstīja:
Man Yamaha spidometrs lasa no kārbas, nezinu precīzi kā R6, bet tas, ka rāda ātrumu stāvošam mocim, norāda, ka kārba griežas, tatad vaina aiz kārbas, paliek tikai zobrats... Un vēlreiz- negrābsties gar zobratiem- ķēdi pie ieslēgta dzinēja...Viens, divi, un pirkstiņi kabatā...



ok, izmēģinās atlaist trosi, bet šaubos, jo tur pat nedaudz (milimetri 4) brīvi kustās sajūga svira.
Visticamākais, ka jā - zobrats, ņemšu jaukšu vaļā, lai redzētu to pasākumu un tad jau...
Bet protams - pirkstiņus kabatā nē nē


P.S. Citi puikas man minēja ka sajūga diski, iepējams, nodiluši, ... man gan tgd pēc loģikas arī uz zobratu velk.

Offline

dainels
26. Aug 2013, 11:06#19992

Kopš: 01. Sep 2011

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Yamaha YZ125

Vai Yamaha yz125 1999.gada. ir rekluse sajūgs?

Offline

Tomucis
26. Aug 2013, 12:11#19993

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

nu veči sarosaas.elektriķis kas rubī motociklaa(bija viens,bet mani pasutija talak,tjipa,neka nezin,lai braucu pie vina,kad vaina uz rokas-kad izladejies aķis,lai taja bridi vinjam paradu-...uz rokam pie vina nest,vai>?

Offline

soulfreak
26. Aug 2013, 12:14#19994

Kopš: 29. Jan 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 4509

Braucu ar: ciskudrilli


26 Aug 2013, 11:06:26 dainels rakstīja:
Vai Yamaha yz125 1999.gada. ir rekluse sajūgs?


Tātad, ja Tu nezini, kas ir Rekluse, tad 10000% tāda tur nav!
Jauc vien vaļā to nabaga bērīti un remontē kārbu, ko esi sajājis, gudriniek!

Offline

UDT
26. Aug 2013, 12:28#19995

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


26 Aug 2013, 10:30:17 kjari rakstīja:

26 Aug 2013, 10:06:23 StraiF rakstīja:

26 Aug 2013, 08:53:28 kjari rakstīja:
Hei!

Mans rumaks (yamaha r6) taisa niķus -
Pielaižu ielieku pirmajā robā, un mocis stāv uz vietas, nebrauc, kad atlaižu sajūgu un gāzi pavisam - viņš vnk stāv uz vietas un rūc - neslāpst.
Mēģināju ar otro robu uzsākt - aŗi nekas, stāv un rūc - panelī rāda, ka braucu ar 7km/h.
Pie izslēgta dzinēja ieliekot robā, mierīgi varu pastumt uz priekšu.....
Trosīte nav pārtrūkusi, ķēde arī virsū! - Kas tur var būt par lietu?

Iepriekšējā dienā nobraucu ap 600 km, sajūgs neslīdēja un pēkšņi nākošajā dienā rāda šādus niķus!

Paaaldies!


atlaiž sajuga trosi līdz galam vaļa


Atlaižu un tad?



Es sākumā pameeginatu vai ir juutama pretestības sparpiiba pastumjot moci neitrālajā un kādā robā.

Ja robā ir pretestība tad iespējams sajuugs visu laiku ir izspiests.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

UDT
26. Aug 2013, 12:31#19996

Kopš: 07. Jun 2008

Ziņojumi: 2129

Braucu ar: Yahama


26 Aug 2013, 12:14:22 soulfreak rakstīja:

26 Aug 2013, 11:06:26 dainels rakstīja:
Vai Yamaha yz125 1999.gada. ir rekluse sajūgs?


Tātad, ja Tu nezini, kas ir Rekluse, tad 10000% tāda tur nav!
Jauc vien vaļā to nabaga bērīti un remontē kārbu, ko esi sajājis, gudriniek!


Vins var buut ja kaads to ir uzlicis.
Rekluse sajuugs darbojas taa ka mocis ir robaa piemeeram, tuksgaitas apgriezieni un ar atlaistu sajuugu neiet uz prieksu. Uzdodot gaazi mocis saak kusteet.

-----------------
Gudra sieviete pati saprot ka ir stulba :)

Offline

andrejins
26. Aug 2013, 12:34#19997

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Aug 2013, 12:11:30 Tomucis rakstīja:
nu veči sarosaas.elektriķis kas rubī motociklaa(bija viens,bet mani pasutija talak,tjipa,neka nezin,lai braucu pie vina,kad vaina uz rokas-kad izladejies aķis,lai taja bridi vinjam paradu-...uz rokam pie vina nest,vai>?


Vai aķi ēd nepārtrukti? Vai periodiski? Ja periodiski, tad ir daudz grūtāk noteikt kur tieši ir noplūde, bet variants ir, ka signalizācija vai imobilaizers, ja ti nav no rūpnīcas nākuši!

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Tomucis
26. Aug 2013, 12:42#19998

Kopš: 12. Apr 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 1133

Braucu ar: CapoNord

kada signalizacija vai imobilaizers=) 82.gads.nu apmeram kadus 80 km varu nobraukt ar aķi. pedejo reizi kad meriju voltāzu,neitrala vispar neladeja,dodot apgriezienus arii ne.iztesteeju R/R,nu uzraada,ka varetu buut kautkur isais,bet nu isti nezinu.vai ja isais,tad neladetu?

Offline

andrejins
26. Aug 2013, 12:48#19999

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


26 Aug 2013, 12:42:48 Tomucis rakstīja:
kada signalizacija vai imobilaizers=) 82.gads.nu apmeram kadus 80 km varu nobraukt ar aķi. pedejo reizi kad meriju voltāzu,neitrala vispar neladeja,dodot apgriezienus arii ne.iztesteeju R/R,nu uzraada,ka varetu buut kautkur isais,bet nu isti nezinu.vai ja isais,tad neladetu?


Ja īsais, tad vajadzētu lādēt neskatoties uz to, izklausās pēc ģenerātora problēmas, vai sprieguma regulators... Pamēģini iedarbināt un pamērīt pie aķa MAIŅSTRĀVU Tai tur nevajadzētu būt, bet, ja regulators pipec, tad tur ļoti ticams tā būs, ja nav tad es teiktu, ka ģenerators jāpārbauda!

Resp. visbiežāk, kad regulātors aiziet, tad vainīs ir taisngriezis, kas maiņstrāvu pārveido līdzstrāvā, ja tā notiek, tad pie aķa būs maiņstrāva un ar to jau mo neko neiesāks, tā var ar izslēgšanas metodi noteikt ko dara regulators (vai strādā, vai nē)

Vēl vari pārbaudīt ko dod ģenerators, te gan jāpārbauda spriegums kādā no tiem trim vadiem, kas nāk uz regulatoru (standarta shēma ir tāda, ka pienākošie ir trīs, aizejošie divi) Ja strāva nāk un tā ir ap/virs 50V maiņstrāva (starp diviem no trim vadiem, parasti dzelteniem) Tad stators ir kārtībā, un visa problēma slēpjas tieši regulatorā

[ Šo ziņu laboja andrejins, 26 Aug 2013, 13:21:47 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

kjari
26. Aug 2013, 13:38#20000

Kopš: 01. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 34

Braucu ar: Yamaha R6


26 Aug 2013, 10:39:19 lomsz rakstīja:
Man Yamaha spidometrs lasa no kārbas, nezinu precīzi kā R6, bet tas, ka rāda ātrumu stāvošam mocim, norāda, ka kārba griežas, tatad vaina aiz kārbas, paliek tikai zobrats... Un vēlreiz- negrābsties gar zobratiem- ķēdi pie ieslēgta dzinēja...Viens, divi, un pirkstiņi kabatā...


LOMZS - PAAAAALLLDDDIIIEESSS!!!!

Tikko kā izjaucu moci - tur tik tiešām mazais zobrats ir nost!

Offline