Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
aivarsk
18. Aug 2013, 17:07#19921

Kopš: 21. Mar 2011

Ziņojumi: 185

Braucu ar: 520 4T


17 Aug 2013, 20:47:11 zet rakstīja:
Kā tauta remontē kikstarterus kuri ķīlē? Lasīju ka tādiem parādās ne tikai horizontālā lufte un no tās ķīlē sazobe. Vai tā ir? Un it kā var uzlabot, pieliekot paplāti (šeibu) lai horizontāli kustās mazāk?

Kā jebkurai cilindrisko zobratu sazobei, arī kikstarta mehānismam, radiālspēlei jāiekļaujas kaut kādās robežās. Un ja dilums ir par lielu, tad asis savstarpēji sašķiebjas, vairs nav paralēlas un ķīlē.
Nezinu, kā tauta šito remontē, bet izdilušās sēžas var izvirpot lielākas un tajās iepresēt bukses, bet jāskatās ir dziļāk vai nav sadilusi parazītzobrata (starpzobrats) bukse ( manam tā ir maināma, un tā sēž uz vienas no ātrumkārbas ass gala.)

Offline

El_Camino
18. Aug 2013, 17:54#19922

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100


18 Aug 2013, 11:55:53 mexa rakstīja:
pick up coil ir VR sensors, iekšā ir tinumi, tiem mērās prestestība, jā, VR sensorus piemeklēt neiesaku, ilglaicīgi nav, citas sistēmas padod nesējfrekvenci-spole to izstaro un atstaroto signālu apstrādā, vai kā citādi, tur maza nobīde nosaka zudumu jaudā utt. hola devējs ir elektroniska ierīce, kurā stāv izejas pakāpes slēdzis/trigeris, un tev sanāk kad pietuvojas metājs loģiskie 5V/12V parādās vai pazūd, atšķiras jūtība sensoriem.

reku principiāl shēma, ar testeri tupa mērīt nav ko, ja tikai kazu(no RU valodas KArotkoje ZAmikanije )
ģenerators kā tāds uz iedarbināšanu neko nedod, tikai ka aķis sūcas sauss braucot, un viss.

Nu tad nepareizi nosaucu, neesu ne mexs ne elektrikjis, tik taads pashdarbnieks. 99% ka ir VR sensors

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

El_Camino
18. Aug 2013, 18:00#19923

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100


18 Aug 2013, 12:47:10 slepenais rakstīja:

15 Aug 2013, 11:39:27 marcis rakstīja:
Man ir precīzi tāpat ar RS 50 divtaktnieku. Auksts ar starteri nelec. Iestumjot, pielec no pusmetra. Silts lec ar starteri. Domāju, ka manam vnk ir akumulators par vāju, jo, pieslēdzot mašīnas akum., pieleca arī auksts.
Kāpēc Tavā gad. nelec...? Pamēģini paskrūvēt treknāku degmaisījumu, manam uzlabojās pielekšana.


Tika skrūvēta "air screw" uz āru pa ceturtdaļapgriezienam, bet nekādu uzlabojumu. Tā vien liekas, ka būs jāved uz motofavorītu, jo galīgi nav izskaidrojumu, kāpēc pēc "bump start" var ar "kick starter" arī pielaist, ko pirms tam galīgi nevar.

Aizmirsti par MF, vinjiem par apriiljiem pilniigi pofig, un tur mehi arii neko no vinjiem nerubii, pajautaa userim Pritka vinja pieredzi ar MF un SXV, tik nokurinaaja starteri un neizdariija pilniigi neko, vinji tik HD tur skruuve un attieciigo ciparu pleesh. Atrodi vienkaarshi kaadu labu mehu!

[ Šo ziņu laboja El_Camino, 18 Aug 2013, 18:01:30 ]



-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

fledo
18. Aug 2013, 18:47#19924

Kopš: 13. Jul 2009

Ziņojumi: 58

Braucu ar:

Kā hondai cb 900 nospriego dzinēja ķēdi?

Offline

kawaracer
18. Aug 2013, 21:59#19925

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


18 Aug 2013, 21:33:28 unja rakstīja:
Yamaha tdr 125.2000 gads
Strauji kāp temperatūra.Radiators burbuļo.
Kas pvarētu būt pa defektu.(pielec arī sūdīgi)


-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Archy96
18. Aug 2013, 22:07#19926

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


18 Aug 2013, 21:59:33 kawaracer rakstīja:

18 Aug 2013, 21:33:28 unja rakstīja:
Yamaha tdr 125.2000 gads
Strauji kāp temperatūra.Radiators burbuļo.
Kas pvarētu būt pa defektu.(pielec arī sūdīgi)


Galvas blīve pidet Paosti radiatora saturu - noteikti odīs pēc atgāzēm.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 18 Aug 2013, 22:07:27 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

kawaracer
18. Aug 2013, 22:17#19927

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


18 Aug 2013, 22:07:01 Archy96 rakstīja:

18 Aug 2013, 21:59:33 kawaracer rakstīja:

18 Aug 2013, 21:33:28 unja rakstīja:
Yamaha tdr 125.2000 gads
Strauji kāp temperatūra.Radiators burbuļo.
Kas pvarētu būt pa defektu.(pielec arī sūdīgi)


Galvas blīve pidet Paosti radiatora saturu - noteikti odīs pēc atgāzēm.

+1
Blīve - labākajā gadījumā, var būt arī plaisa!

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

gurnis
19. Aug 2013, 01:01#19928

Kopš: 30. Jul 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 74

Braucu ar:

Džeki. R1 2003g. pīkst priekšējais suports biju izjaucis iestrādājis-iztīriju jaunu šķidrumu iekačāju iekšā laiciņu nečīkstēja tagad atkal sāka čīkstēt ko tur var izdarīt??

Offline

Lazda
19. Aug 2013, 13:39#19929

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR

Sveiki! Nesen uzradās problēma ar to, ka priekšējais amortizators ir palicis ļoti ciets un kad nospiež bremzes uz vietas un uzspiež ar svaru uz viņu, viņš nokrakšķ. Trāpot pa kādu bedri vai pa mežu pabraucot, var just, ka viņš ir cietāks un šķiet, ka panelis arī no tām bedrēm pat nokratās kārtīgi. Kas tā varētu būt par vainu?

-----------------

Offline

Gantais
19. Aug 2013, 14:26#19930

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


19 Aug 2013, 13:39:35 Lazda rakstīja:
Sveiki! Nesen uzradās problēma ar to, ka priekšējais amortizators ir palicis ļoti ciets un kad nospiež bremzes uz vietas un uzspiež ar svaru uz viņu, viņš nokrakšķ. Trāpot pa kādu bedri vai pa mežu pabraucot, var just, ka viņš ir cietāks un šķiet, ka panelis arī no tām bedrēm pat nokratās kārtīgi. Kas tā varētu būt par vainu?


Jaukshanas vaina... bez variantiem.. un jo atrak jo labak. Turpinot lietot jebkuru beigtu detalu vai mehanismu tu bende to mehanismu vel vairak un vinsh sachakare vel citus mezglus
Neesi ienaidnieks savam makam

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Gantais
19. Aug 2013, 14:28#19931

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


19 Aug 2013, 01:01:00 gurnis rakstīja:
Džeki. R1 2003g. pīkst priekšējais suports biju izjaucis iestrādājis-iztīriju jaunu šķidrumu iekačāju iekšā laiciņu nečīkstēja tagad atkal sāka čīkstēt ko tur var izdarīt??


Bremzu kluchi, disks
Chikst ne jau pats suports bet kluchi pret disku

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

Lazda
19. Aug 2013, 14:46#19932

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR


19 Aug 2013, 14:26:45 Gantais rakstīja:

19 Aug 2013, 13:39:35 Lazda rakstīja:
Sveiki! Nesen uzradās problēma ar to, ka priekšējais amortizators ir palicis ļoti ciets un kad nospiež bremzes uz vietas un uzspiež ar svaru uz viņu, viņš nokrakšķ. Trāpot pa kādu bedri vai pa mežu pabraucot, var just, ka viņš ir cietāks un šķiet, ka panelis arī no tām bedrēm pat nokratās kārtīgi. Kas tā varētu būt par vainu?


Jaukshanas vaina... bez variantiem.. un jo atrak jo labak. Turpinot lietot jebkuru beigtu detalu vai mehanismu tu bende to mehanismu vel vairak un vinsh sachakare vel citus mezglus
Neesi ienaidnieks savam makam


Nav nekādas aizdomas, kas tas varētu būt? Izjaukt viņu ir baigais čakars, ne?

-----------------

Offline

uvelis
19. Aug 2013, 14:52#19933

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču

Pie piedarbināta mo, mērot voltāžu pie akkumulātora rāda, ka ir 3.6V!!! Varētu būt tā, ka pie vainas reguātors? Jeb kkas ar ģenerātoru???

-----------------
...one life - live it...

Offline

andrejins
19. Aug 2013, 15:03#19934

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


19 Aug 2013, 14:52:38 uvelis rakstīja:
Pie piedarbināta mo, mērot voltāžu pie akkumulātora rāda, ka ir 3.6V!!! Varētu būt tā, ka pie vainas reguātors? Jeb kkas ar ģenerātoru???

Kā mainās spriegums palielinot apgriezienus?

Paskaties vai nav maiņstrāva pēc regulatora, tas nozīmētu, ka toč kirdik ir regulatoram!

[ Šo ziņu laboja andrejins, 19 Aug 2013, 15:04:22 ]



-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

uvelis
19. Aug 2013, 15:12#19935

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču


19 Aug 2013, 15:03:51 andrejins rakstīja:

19 Aug 2013, 14:52:38 uvelis rakstīja:
Pie piedarbināta mo, mērot voltāžu pie akkumulātora rāda, ka ir 3.6V!!! Varētu būt tā, ka pie vainas reguātors? Jeb kkas ar ģenerātoru???

Kā mainās spriegums palielinot apgriezienus?

Paskaties vai nav maiņstrāva pēc regulatora, tas nozīmētu, ka toč kirdik ir regulatoram!

Nekas tur nemainās palielinot apgriezienus.
Nopirku jau regulātoru, nekas cits jau tur nevar būt, man domāt.



-----------------
...one life - live it...

Offline

andrejins
19. Aug 2013, 15:14#19936

Kopš: 21. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 1529

Braucu ar: BMW F650 Strada


19 Aug 2013, 15:12:38 uvelis rakstīja:

19 Aug 2013, 15:03:51 andrejins rakstīja:

19 Aug 2013, 14:52:38 uvelis rakstīja:
Pie piedarbināta mo, mērot voltāžu pie akkumulātora rāda, ka ir 3.6V!!! Varētu būt tā, ka pie vainas reguātors? Jeb kkas ar ģenerātoru???

Kā mainās spriegums palielinot apgriezienus?

Paskaties vai nav maiņstrāva pēc regulatora, tas nozīmētu, ka toč kirdik ir regulatoram!

Nekas tur nemainās palielinot apgriezienus.
Nopirku jau regulātoru, nekas cits jau tur nevar būt, man domāt.

Un pamēģināji arī pie aķīša pamērīt maiņstrāvu?

Kaut gan, ja esi iegādājis jaunu regulatoru, to nomainīt tak prasa 5 minūtes... Nomaini, iedarbini un pamēri

-----------------
Purkšķinu ar vienpodnieku...

Offline

Gantais
19. Aug 2013, 15:21#19937

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


19 Aug 2013, 13:39:35 Lazda rakstīja:
Sveiki! Nesen uzradās problēma ar to, ka priekšējais amortizators ir palicis ļoti ciets un kad nospiež bremzes uz vietas un uzspiež ar svaru uz viņu, viņš nokrakšķ. Trāpot pa kādu bedri vai pa mežu pabraucot, var just, ka viņš ir cietāks un šķiet, ka panelis arī no tām bedrēm pat nokratās kārtīgi. Kas tā varētu būt par vainu?


Neesmu uber specialists, kas butu redzejis n'tos sajatus amishus... esmu jaucis tikai saviem mo. Vai vinam cietibu var paregulet.. mok tev ir uz pashu cietako

-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

mezamaris
19. Aug 2013, 15:28#19938

Kopš: 20. Jun 2011

Ziņojumi: 5287

Braucu ar:

Man arī šķiet,ka krakšķ tādēļ,ka par cietu

Offline

Lazda
19. Aug 2013, 16:16#19939

Kopš: 23. Jul 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 221

Braucu ar: Honda CBR954RR


19 Aug 2013, 15:21:27 Gantais rakstīja:

19 Aug 2013, 13:39:35 Lazda rakstīja:
Sveiki! Nesen uzradās problēma ar to, ka priekšējais amortizators ir palicis ļoti ciets un kad nospiež bremzes uz vietas un uzspiež ar svaru uz viņu, viņš nokrakšķ. Trāpot pa kādu bedri vai pa mežu pabraucot, var just, ka viņš ir cietāks un šķiet, ka panelis arī no tām bedrēm pat nokratās kārtīgi. Kas tā varētu būt par vainu?


Neesmu uber specialists, kas butu redzejis n'tos sajatus amishus... esmu jaucis tikai saviem mo. Vai vinam cietibu var paregulet.. mok tev ir uz pashu cietako


Bet kāpēc to iepriekš nevarēja just, bet tagad var?

-----------------

Offline

elf
19. Aug 2013, 16:48#19940

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


19 Aug 2013, 14:46:30 Lazda rakstīja:

19 Aug 2013, 14:26:45 Gantais rakstīja:

19 Aug 2013, 13:39:35 Lazda rakstīja:
Sveiki! Nesen uzradās problēma ar to, ka priekšējais amortizators ir palicis ļoti ciets un kad nospiež bremzes uz vietas un uzspiež ar svaru uz viņu, viņš nokrakšķ. Trāpot pa kādu bedri vai pa mežu pabraucot, var just, ka viņš ir cietāks un šķiet, ka panelis arī no tām bedrēm pat nokratās kārtīgi. Kas tā varētu būt par vainu?


Jaukshanas vaina... bez variantiem.. un jo atrak jo labak. Turpinot lietot jebkuru beigtu detalu vai mehanismu tu bende to mehanismu vel vairak un vinsh sachakare vel citus mezglus
Neesi ienaidnieks savam makam


Nav nekādas aizdomas, kas tas varētu būt? Izjaukt viņu ir baigais čakars, ne?


Diemžēl motocikli ar Enter taustiņu neremontējas..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline