05 Aug 2013, 23:12:53 h1tman rakstīja:
taa var buut keede man radaas diivainas skanas no keedes.. izmazgaaju un saelloju. skana pazuda... un veel jau tas ka keedei tomeer ir jabuut piespriegotai...
ar to sprigošanu nevar saprast.. vienā posmā kēde pa stigru, bet citā pozicija baigi vaļiga.. cik manuāli lasiju tad jāskatās pec stigrākās vieta
Ir šitā bijis. Nevienmērīgi izstiepusies. Ilgi neies
Jadomā par jauna komplekta iegādi.. Pagašnedēļ biju Honda, kareiz bija akcija!!! Rīt braukšu skatīties, ceru ka vēl ir spēkā..
Vēl jautājums, kāpēc nevienmērīgi stiepjas, kaut kas nav kārtībā, vai vienkārši ķede sūdīga?
----------------- I'm who I'm and your approval isn't needed...
06 Aug 2013, 13:55:19 termostats rakstīja:
varbūt daudziem šķitīs muļķīgs jautājums- kāds ir 1000ccm baika dzinēja resurss?
izejas stāvoklis ir 2007.gada GSXR 1000 ar 20 000km, mocis nav izmantots sacensības un 70% no km salasījis ceļojumos pa Eiropu.
Normāli sportisti baikam eļļu maina ik pēc 500-1000 km. Par to resursu sporta močoem vēl varētu pastrīdēties.
Stāsts nav par sportistiem, bet par normālu ielas režīmu. Pie kāda nobraukuma jāsāk domāt par motocikla tirgošana? Ir taču šeit lietotāji, kuri var padalīties ar savu pieredzi
Interesējos par šo jautājumu, jo gatavojos iegādāties 1000 K7 ar 20 000km nobraukumu. Pirkts jauns Latvijā un ir izmantots mierīgiem izbraucieniem, kā jau minēju 70% ir noripināti pa Eiropu.
Vai ir vērts meklēt kādu citu ar mazāk km un nepārbaudāmu vēsturi?
a ko tur baigi vel var izdomāt tā lai vienkārši un lēti
Man kadreiz mopēdam bija gāzes trosite saspurojusies (neatlēca pati) Varbūt vari sačakarēt savējo Uzliet kadu skābi eļļas vieta lai ierūsē
tas ar plastmasas figņu, kas atmetās pret bremžu hebeli visvienkārškais variants ebrejs
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
kas varētu būt pie vainas, ja labi uzsilušam, pāris stundas pabrauktam mo STĀVOT UZ VIETAS kļust grūti trāpīt neitrālajā, pat ar roku! ja RIPINĀS un tad slēdz, tad problēmas nav, aukstam arī nav. Neatbilstoša eļļa ?
CRF150 tukšgaitā, gan braucot līdz kādi 25 % no apgriezienu diapazona iet, bet kā vairāk sāk tā kā rīstīties, škaudīt, nevar normāli pabraukt? Iesakiet ko darīt!
07 Aug 2013, 18:43:53 gurnis rakstīja:
kāds ir uztaisijis vai zin kā uztaisīt - kruiza kontroli lai ručka nav jātur garāka ceļā???
Nav bildes, bet cerams sapratīsi.
Garākos braucienos lietoju platmasas žņaugu (savilcēju). Tikai nevis vienreizējo, bet ar fiksatoru, lai nevajag katreiz ņemt jaunu. Žņaugu iemaucu starp gāzes ručkas gumiju un nākošo detaļu uz stūres. Pēc platuma žnaugs piemeklēts (lielākoties var "piedzīt" arī spraugu), lai vienkārši bremzētu gāzes ručku, t.i. tā nelec atpakaļ, bet jāgriež pašam.
07 Aug 2013, 22:36:11 Cognition rakstīja:
kas varētu būt pie vainas, ja labi uzsilušam, pāris stundas pabrauktam mo STĀVOT UZ VIETAS kļust grūti trāpīt neitrālajā, pat ar roku! ja RIPINĀS un tad slēdz, tad problēmas nav, aukstam arī nav. Neatbilstoša eļļa ?
Honda Varadero XL1000V 2004 gada
Es paskatītos vai eļļa nav jāmaina, man pirms maiņas bija līdzīgi!
[ Šo ziņu laboja andrejins, 08 Aug 2013, 09:50:10 ]