bet nelauzi galvu par kilogrami, ja kba-pro bija 5vietīgs mocis, tad kilograms vairak vai mazak ir pilnigs nieks
un tur jau varbūt uzrāda mo svaru ar pilnu bāku +teftels mugurā
guli mierīgs
Kad tev viņu talak vajadzes notirgot, ja tomēr paliks par īsu...vo tad arī varēsi negulēt
----------------- Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons
28 Nov 2014, 23:06:41 zazzaa rakstīja:
vienmer gatavi palīdzēt
bet nelauzi galvu par kilogrami, ja kba-pro bija 5vietīgs mocis, tad kilograms vairak vai mazak ir pilnigs nieks
un tur jau varbūt uzrāda mo svaru ar pilnu bāku +teftels mugurā
guli mierīgs
Kad tev viņu talak vajadzes notirgot, ja tomēr paliks par īsu...vo tad arī varēsi negulēt
nu vot par to arī baidos...
varbūt ir vērts pārrakstīšanas brīdī iziet numuru salīdzināšanu, lai ieraksa pareizo svaru
28 Nov 2014, 23:06:41 zazzaa rakstīja:
vienmer gatavi palīdzēt
bet nelauzi galvu par kilogrami, ja kba-pro bija 5vietīgs mocis, tad kilograms vairak vai mazak ir pilnigs nieks
un tur jau varbūt uzrāda mo svaru ar pilnu bāku +teftels mugurā
guli mierīgs
Kad tev viņu talak vajadzes notirgot, ja tomēr paliks par īsu...vo tad arī varēsi negulēt
nu vot par to arī baidos...
varbūt ir vērts pārrakstīšanas brīdī iziet numuru salīdzināšanu, lai ieraksa pareizo svaru
Kāda šķirba? Tiešām domā, ka kāds potenciālais pircējs, ieraugot iekš CSDD, ka 240 kilo, nebrauks pat skatīties? Tak visdrīzāk būs konkrētā modeļa speceni paskatījies, nevis tavu sludinājumu un tad pa taisno iekš CSDD. Katrā ziņā - priekš sludinājuma vari arī taisīt bildes ar grīdas lupatu, kas uzkarināta uz numura.
Ko var ņemties par tiem svariem?!
Tak sen jau izrunāta tēma, ka svars tehniskajā pasē tiek norādīts ar visiem šķidrumiem un 1 braucēju, kuru rēķina kā 80 kg smagu. Līdz ar to sanāk: 242-80-degv.= ap 150 kg.
...un guļam mierīgi...
[ Šo ziņu laboja ralfonsino, 29 Nov 2014, 00:08:19 ]
Būtu labāk pa ziemu teoriju nokārtojis. Pavasarī braukšanu un paņēmis kko no 0,5L uz augšu. Savulaik arī sapņoju par 125 Hondu. Paldies dievam ka acīm vaļā, nepiepildījās. Noliku kategoriju un paņēmu 600'Hornetu. Pa pilsētu izcili ērti. Uz šosejas arī pietiek (līdz 220 iet un var vēl). Nemaz negribas iedomāties kā būtu pa jauno Maskavas šoseju braukt ar kko mazāku, kad kruīzs sākot no 140, lai auto nedzen garām.
Pie tam tagad var arī kko par ziemas cenu paskatīties. Un uz pavasari jau ar korkām braukt.
Ar 125 var braukt kamēr vēl normālām korkām vecums par īsu.
29 Nov 2014, 09:54:04 RenegadeX rakstīja:
Būtu labāk pa ziemu teoriju nokārtojis. Pavasarī braukšanu un paņēmis kko no 0,5L uz augšu. Savulaik arī sapņoju par 125 Hondu. Paldies dievam ka acīm vaļā, nepiepildījās. Noliku kategoriju un paņēmu 600'Hornetu. Pa pilsētu izcili ērti. Uz šosejas arī pietiek (līdz 220 iet un var vēl). Nemaz negribas iedomāties kā būtu pa jauno Maskavas šoseju braukt ar kko mazāku, kad kruīzs sākot no 140, lai auto nedzen garām.
Pie tam tagad var arī kko par ziemas cenu paskatīties. Un uz pavasari jau ar korkām braukt.
Ar 125 var braukt kamēr vēl normālām korkām vecums par īsu.
Nu ko var ņemties! Kā būtu ja būtu! 5us gadus nobraucu ar mazo Varu. Vienīgais mīnuss, jā - lielās maģistrāles. Ar saviem 120km/h nedaudz jāiespringst. Bet, pa lielam, šie 125īši tam nav paredzēti. Tagad ripinos ar lielo Varu un X4. Kā tad, nekādu problēmu. Tomēr es esmu par mazajiem. Sagribās aliņu - izstum no garāžas un aiziet! Pie veikala nav vietas, jebšu kāds traucē...barģūram pāri, pa zālāju + grāvītis nav nekāds šķērslis! Tagad jāstumdās ar smagajiem. Tamdēļ, pēc aliņiem, eju kājām.
P.S.Ar mazo esmu izbraukājis visu Tēvuzemi! Krustām šķērsām. Un neviens mani nav izsmējis! Lai tik pamēģina!
29 Nov 2014, 00:07:01 ralfonsino rakstīja:
Ko var ņemties par tiem svariem?!
Tak sen jau izrunāta tēma, ka svars tehniskajā pasē tiek norādīts ar visiem šķidrumiem un 1 braucēju, kuru rēķina kā 80 kg smagu. Līdz ar to sanāk: 242-80-degv.= ap 150 kg.
...un guļam mierīgi...
Jā, un vēl bez gaisa riepās un sausu akumulatoru...
Jūtu, ka man līdz tavam līmenim tālu, tāpēc- paskaidrosi man neattapīgajam, ko ar šo biji domājis?
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
30 Nov 2014, 01:56:11 Bagars rakstīja:
29 Nov 2014, 23:48:00 ralfonsino rakstīja:
29 Nov 2014, 02:07:58 Bagars rakstīja:
29 Nov 2014, 00:07:01 ralfonsino rakstīja:
Ko var ņemties par tiem svariem?!
.. Līdz ar to sanāk: 242-80-degv.= ap 150 kg.
...un guļam mierīgi...
Jā, un vēl bez gaisa riepās un sausu akumulatoru...
[youtube]
Jūtu, ka man līdz tavam līmenim tālu, tāpēc- paskaidrosi man neattapīgajam, ko ar šo biji domājis?
Neko īpašu...
1. vnk 125cc nedrīkst būt smagāks par 100kg. Lai saprastu kāpēc, piesien uz muguras pilnu 20 litru kannu un dienu pastaigā ar to. Un ievēro, ka tie būs tikai ~22 lieki kilogrami, kuri būs jākustina tiem 15zs. Tev baigi vajag vazāt līdzi vismaz 50 kg pieskrūvēta lieka dizaina? Pārrēķini to tonnkilometros... 50kg uz 1000km = 50tonnas 1 kilometru smieklīgi, vai ne?! Un tas viss jāstiepj nieka 15zs!!
2. lai spētu izmantot 125cc priekšrocības, jābūt visnotaļ labām brauktprasmēm. Jo ar jaudu braukt nav māksla. Ar tiem pašiem 15zs no Spices līdz Alfai var 13 minūtēs tikt, īpaši nevienu lieki neapdraudot. Pats esmu to izbraucis ar tādu pašu mopēdu, tikai bez gopro.
3. 125cc noteikti ir vienīgi pilsētas mo, kā video.
4. 125cc ir mo tiem, kam krāna garināšana nav obligāta prasība. Tāpēc tīņi ar tiem brauc.
5. Ja esi dzīvsvarā virs 80kg, tad varbūt pameklē ko nopietnāku, lai gan man nav kauns šad-tad ar 125cc pabraukt arī ar maniem 100.
Tas ir tikai un vienīgi mans viedoklis.
125cc varadēra man atgādina tādu totāli aptaukojušos amerikāni-hamburgerēdāju. Sorry, kam nepatika.
Te ir jāsāk ar citu jautājumu:
1) Vai cilvis grib brauk ātri?
2) Vai cilvis grib braukt lēti?
Abi varianti nav iespējami kopā kā tādi pēc būtības, ja ātri, tad visi 2T 125nieki kā cagiva mito, aprīlis rs125, honda ns125, visas enduro un supermoto homoloģētās versijas, derestricted variantā, protams. jaudas pietiks. maz neliksies, svars minimāls, elspluatācijas izmaksas gan būs kaut kādas.
Ja lēti, tad skaties jebkuru 4T triperi, tādu ir daudz, ne sūda viņš neies, ne pa pilsētu, ne šoseju, toties būs mega ekonomisks un lēts uzturēšanā.
29 Nov 2014, 00:07:01 ralfonsino rakstīja:
Ko var ņemties par tiem svariem?!
.. Līdz ar to sanāk: 242-80-degv.= ap 150 kg.
...un guļam mierīgi...
Jā, un vēl bez gaisa riepās un sausu akumulatoru...
[youtube]
Jūtu, ka man līdz tavam līmenim tālu, tāpēc- paskaidrosi man neattapīgajam, ko ar šo biji domājis?
Neko īpašu...
1. vnk 125cc nedrīkst būt smagāks par 100kg. Lai saprastu kāpēc, piesien uz muguras pilnu 20 litru kannu un dienu pastaigā ar to. Un ievēro, ka tie būs tikai ~22 lieki kilogrami, kuri būs jākustina tiem 15zs. Tev baigi vajag vazāt līdzi vismaz 50 kg pieskrūvēta lieka dizaina? Pārrēķini to tonnkilometros... 50kg uz 1000km = 50tonnas 1 kilometru smieklīgi, vai ne?! Un tas viss jāstiepj nieka 15zs!!
2. lai spētu izmantot 125cc priekšrocības, jābūt visnotaļ labām brauktprasmēm. Jo ar jaudu braukt nav māksla. Ar tiem pašiem 15zs no Spices līdz Alfai var 13 minūtēs tikt, īpaši nevienu lieki neapdraudot. Pats esmu to izbraucis ar tādu pašu mopēdu, tikai bez gopro.
3. 125cc noteikti ir vienīgi pilsētas mo, kā video.
4. 125cc ir mo tiem, kam krāna garināšana nav obligāta prasība. Tāpēc tīņi ar tiem brauc
5. Ja esi dzīvsvarā virs 80kg, tad varbūt pameklē ko nopietnāku, lai gan man nav kauns šad-tad ar 125cc pabraukt arī ar maniem 100.
Tas ir tikai un vienīgi mans viedoklis.
125cc varadēra man atgādina tādu totāli aptaukojušos amerikāni-hamburgerēdāju. Sorry, kam nepatika.
Vispār jau es tikai izskaidroju aptuveno formulu, kā rodas tie lielie kg tehniskajās pasēs tiem, kuri vienmēr brīnās, ka mocis pēc specenes ir tik kg smags, bet teh. pasē krietni vairāk.
Nevienā brīdī neiesaistījos diskusijā par 125cc mopēda nepieciešamo optimālo svaru.