Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Bruklyn
26. May 2009, 10:38#1981

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: GS650f/GSXR

Čau visiem, cik baikam normala motora darba temperatura man sak likties ka manejais biki sak karst vairak neka vajadzētu!

-----------------
http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana

Offline

Bruklyn
26. May 2009, 10:50#1982

Kopš: 27. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 882

Braucu ar: GS650f/GSXR


26 May 2009, 10:47:32 Indo rakstīja:

26 May 2009, 10:38:56 Bruklyn rakstīja:
Čau visiem, cik baikam normala motora darba temperatura man sak likties ka manejais biki sak karst vairak neka vajadzētu!


Normaala 85-100°. Manam Z750 pie 102° iesleedzaas ventilaators.

tad viss ok man tikai 80 paldies par sirdsmieru

-----------------
http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana

Offline

Indo
26. May 2009, 10:53#1983

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati


26 May 2009, 10:50:22 Bruklyn rakstīja:

26 May 2009, 10:47:32 Indo rakstīja:

26 May 2009, 10:38:56 Bruklyn rakstīja:
Čau visiem, cik baikam normala motora darba temperatura man sak likties ka manejais biki sak karst vairak neka vajadzētu!


Normaala 85-100°. Manam Z750 pie 102° iesleedzaas ventilaators.

tad viss ok man tikai 80 paldies par sirdsmieru


Ja parbaukaasi pa korkjiem, tad Tev arii uzkaaps liidz sotakam

-----------------

Offline

RaivisRaivis
26. May 2009, 16:29#1984

Kopš: 05. Mar 2009

Ziņojumi: 81

Braucu ar: Yamaha Wild Star

Motora karššana.A ko man darīt? Uztraukties? Nē? 1600kcm, gaisdzese(Yama WildStar), Temperatūras rādītāja nav kā sugas. pagāšvasar braucu, arī sastrēgumos, paļāvos uz to, ka konstruktori nav muļķi, gan jau būs labi. Bet klusībā gan gribās zināt motoreļļas temperatūru. Meklēt kādu ķūninga datčiku?

Offline

kurbuls
26. May 2009, 16:32#1985

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 May 2009, 16:29:08 RaivisRaivis rakstīja:
Motora karššana.A ko man darīt? Uztraukties? Nē? 1600kcm, gaisdzese(Yama WildStar), Temperatūras rādītāja nav kā sugas. pagāšvasar braucu, arī sastrēgumos, paļāvos uz to, ka konstruktori nav muļķi, gan jau būs labi. Bet klusībā gan gribās zināt motoreļļas temperatūru. Meklēt kādu ķūninga datčiku?

Kaapeec domaa, ka motors paarkarst?

-----------------
per rectum ad astra

Offline

RaivisRaivis
26. May 2009, 16:35#1986

Kopš: 05. Mar 2009

Ziņojumi: 81

Braucu ar: Yamaha Wild Star

Tur tā lieta, ka droši vien nepārkarst. Vienīgi - sastrēgumos es ar to govi ar visām dugām īpāši starp mašīnām spraukties nevaru, a ja nu +30 grādi vasarā, un caur centru jāizbrauc ar 1 gaņģi, negribās stulbi noķīlēt pretī LU meitenēm
Visiem aparātiem ko kādreiz esmu stūrējis vismaz sirdsmieram ir kāds mēraparāts kur ieskatīties...

Offline

kurbuls
26. May 2009, 16:41#1987

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 2150

Braucu ar: Sherco 300 2T


26 May 2009, 16:35:01 RaivisRaivis rakstīja:
Tur tā lieta, ka droši vien nepārkarst. Vienīgi - sastrēgumos es ar to govi ar visām dugām īpāši starp mašīnām spraukties nevaru, a ja nu +30 grādi vasarā, un caur centru jāizbrauc ar 1 gaņģi, negribās stulbi noķīlēt pretī LU meitenēm
Visiem aparātiem ko kādreiz esmu stūrējis vismaz sirdsmieram ir kāds mēraparāts kur ieskatīties...


Parasti subjektiivi liekas, ka motors karsts pie maza aatruma, jo stipraak izjuuti siltumu, kas naak no motora. Kaadreiz senos laikos man bija , kad LC4 biju atstaajis uzsildiities tumsaa. Skats uz trubaam bija kaa LM velmeeshanas cehaa.
P.S. Nav jau taa, kamocim jaanokjiile tieshi pie LU

[ Šo ziņu laboja kurbuls, 26 May 2009, 16:42:10 ]



-----------------
per rectum ad astra

Offline

RaivisRaivis
26. May 2009, 16:47#1988

Kopš: 05. Mar 2009

Ziņojumi: 81

Braucu ar: Yamaha Wild Star

Ok, stūrēdams domāšu citas, gaišākas domas nevis par temperatūru

Offline

elf
26. May 2009, 17:18#1989

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


26 May 2009, 00:31:30 sejejs rakstīja:
Ko zinātāji teiks par šādu aparātu?
Aparāts.
Meklāju sev pusautomātu.
Prasības:
Lietots, mazs un ērts lietošanā.
Gribētos jau tieši bez balona,lai vietu neaizņem,jo garāža nav bezizmēra un lai nav jānomā tas balons. Viens pārdevējs teicās,ka salīdzinoši slikti metinās, šuves nēesot gana kvalitatīvas. Bet redz, katram jau savas prasības. Man vajag,lai pietiek metināšanai pie auto un moto darbiem. Ar TIGu ir savas priekšrocības,bet salīdzinoši neērti.
Tākā, ja nu kādas idejas un pieredze, welcomēti dalīties...

Neieteiktu vienfāzīgos aparātus.Ar tiem metināmajiem ir tāpat kā ar sievietēm,katrs ir savādāks un vienādi ar nav vienādi.Paņem līdzi spečuku lai novērtē,pēc skaņas kā metinās jau var pateikt cik aparāts labs..

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

sejejs
27. May 2009, 01:07#1990

Kopš: 10. May 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1617

Braucu ar: GSXR1000

Nu uz savu roku toč nepirkšu.

-----------------
Still Slow & low

Offline

Rendija
27. May 2009, 08:00#1991

Kopš: 19. Sep 2008

Ziņojumi: 890

Braucu ar:

Klau, kas pie vainas varētu būt.
Mo nelec, pieliekot pie auto aķa- nelec
Pieliekot pie otra mo aķa- lec uzreiz.
Grib viņš griezt, kaut ko tirkšķiņa, bet tālāk neaiziet.

-----------------
[ Šo ziņu laboja Rendija ]

Offline

spoks
27. May 2009, 08:06#1992

Kopš: 12. Apr 2008

No: Baloži

Ziņojumi: 5249

Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition


27 May 2009, 08:00:53 Rendija rakstīja:
Klau, kas pie vainas varētu būt.
Mo nelec, pieliekot pie auto aķa- nelec
Pieliekot pie otra mo aķa- lec uzreiz.
Grib viņš griezt, kaut ko tirkšķiņa, bet tālāk neaiziet.

strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.

-----------------
four wheels move the body two wheels move the soul

Offline

Rendija
27. May 2009, 08:26#1993

Kopš: 19. Sep 2008

Ziņojumi: 890

Braucu ar:

Nē, nu to es saprotu.
Vienmēr piepīpēju no auto un vis ir bijis oki, bet tagad neiet.

Man īstenībā ir aizdoma, ka relejs ir beikts, jo viņš griež, bet tālāk neaiziet. Aķis ir jauns.
Mani tikai mulsina fakts ka piepīpējot viņš tomēr aiziet.

-----------------
[ Šo ziņu laboja Rendija ]

Offline

princis
27. May 2009, 08:29#1994

Kopš: 19. Aug 2008

Ziņojumi: 554

Braucu ar: dzelzs būri..

Taa tiiri teoreetiski Ah nevar buut par daudz, galvenais ka nav par maz. Galvenais lai ir 12v viniigais auto akim mosh kautkaadas laadeeshanas straavas atshkiras.

27 May 2009, 08:06:07 spoks rakstīja:

strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.

[ Šo ziņu laboja princis, 27 May 2009, 08:29:45 ]



-----------------
Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons

Offline

martinss
27. May 2009, 08:57#1995

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Kas tas par droshibas releju tads ir?
Esmu shad tad savejo piepiipejis no auto, nekadu problemu.


27 May 2009, 08:06:07 spoks rakstīja:
strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

martinss
27. May 2009, 09:00#1996

Kopš: 24. Sep 2008

Ziņojumi: 3667

Braucu ar: QWERTY...


Relejs/starteris kaput. No auto akja iet taapec, ka starteejot no auto akja taa lielakaas ietilpiibas delj spriegums uz vinja mazak nokriit- mociitis tomer daudz nespej noteereet. Bet mocha akjiitim tomer kritiens startejot ir lielaaks un vairs nepietiek.


27 May 2009, 08:26:51 Rendija rakstīja:
Nē, nu to es saprotu.
Vienmēr piepīpēju no auto un vis ir bijis oki, bet tagad neiet.

Man īstenībā ir aizdoma, ka relejs ir beikts, jo viņš griež, bet tālāk neaiziet. Aķis ir jauns.
Mani tikai mulsina fakts ka piepīpējot viņš tomēr aiziet.


-----------------
Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.

Offline

webo
27. May 2009, 09:18#1997

Kopš: 22. Jan 2009

Ziņojumi: 84

Braucu ar: Suzuki GSXR 750

Manam suzuki gsxr750 aizmugurē zem sēdekļa ir mazs bundulīts ar ventīli vienā galā, un ar grozāmu ripu(ar skaitļiem no 1-12)otrā galā. Uz tā bundulīša ir uzraksts ka vajag 8-10 atmosfēras, a man monometrs rāda tik 5,7. Iepildot tajā bundulī gāzi mainās tikai amortizatora cietība, vai arī astes augstums?

Kā man viens teica kad spiediens ir par mazu, tad no amīša ārā tek eļļa! Tā ir taisnība?


]//www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=4861]

[ Šo ziņu laboja webo, 27 May 2009, 09:19:36 ]

Offline

normulitis
27. May 2009, 09:21#1998

Kopš: 02. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 50

Braucu ar: Honda DEAUVILLE


27 May 2009, 08:06:07 spoks rakstīja:

27 May 2009, 08:00:53 Rendija rakstīja:
Klau, kas pie vainas varētu būt.
Mo nelec, pieliekot pie auto aķa- nelec
Pieliekot pie otra mo aķa- lec uzreiz.
Grib viņš griezt, kaut ko tirkšķiņa, bet tālāk neaiziet.

strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.

wati nevar būt par daudz, jo rodas no patērētāja iekšējās pretestības, nevis no donora. spriegums var būt par lielu, bet strāvu patērētājs paņem, cik vajag. manuprāt

Offline

Rendija
27. May 2009, 09:59#1999

Kopš: 19. Sep 2008

Ziņojumi: 890

Braucu ar:


27 May 2009, 09:00:07 martinss rakstīja:

Relejs/starteris kaput. No auto akja iet taapec, ka starteejot no auto akja taa lielakaas ietilpiibas delj spriegums uz vinja mazak nokriit- mociitis tomer daudz nespej noteereet. Bet mocha akjiitim tomer kritiens startejot ir lielaaks un vairs nepietiek.


27 May 2009, 08:26:51 Rendija rakstīja:
Nē, nu to es saprotu.
Vienmēr piepīpēju no auto un vis ir bijis oki, bet tagad neiet.

Man īstenībā ir aizdoma, ka relejs ir beikts, jo viņš griež, bet tālāk neaiziet. Aķis ir jauns.
Mani tikai mulsina fakts ka piepīpējot viņš tomēr aiziet.



Nē, otrādi. No auto neiet, bet no mo iet.

Aķis griež, bet tālāk neaiziet. Tirkšķ pie vadiem kur relejs, bendiks.

[ Šo ziņu laboja Rendija, 27 May 2009, 10:00:57 ]



-----------------
[ Šo ziņu laboja Rendija ]

Offline

markelis
27. May 2009, 11:09#2000

Kopš: 22. Apr 2008

Ziņojumi: 487

Braucu ar: pedaaljiem


27 May 2009, 08:06:07 spoks rakstīja:
strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.


tu sagraavi manu paarleiciibu par fiziku. man vienmeer bij licies ka pateereetaajs njem cik vinjam vajag un vis ir atkariigs no taa pietiek akjim jaudas vai nee. nez lampinjaam arii ir droshiibas releji jo man ir 20 ampeeriigie korkji un Wati tur ir jobtvaimatj cik

Offline