Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
Bruklyn | | Kopš: 27. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 882
Braucu ar: GS650f/GSXR
| Čau visiem, cik baikam normala motora darba temperatura man sak likties ka manejais biki sak karst vairak neka vajadzētu!
----------------- http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana | Offline | | |
Bruklyn | | Kopš: 27. Aug 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 882
Braucu ar: GS650f/GSXR
|
26 May 2009, 10:47:32 Indo rakstīja:
26 May 2009, 10:38:56 Bruklyn rakstīja:
Čau visiem, cik baikam normala motora darba temperatura man sak likties ka manejais biki sak karst vairak neka vajadzētu!
Normaala 85-100°. Manam Z750 pie 102° iesleedzaas ventilaators.
tad viss ok man tikai 80 paldies par sirdsmieru
----------------- http://www.uvs.lv/ - Kases sistēmas, programmatūra, apkalpošana | Offline | | |
Indo | | Kopš: 21. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2308
Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati
|
26 May 2009, 10:50:22 Bruklyn rakstīja:
26 May 2009, 10:47:32 Indo rakstīja:
26 May 2009, 10:38:56 Bruklyn rakstīja:
Čau visiem, cik baikam normala motora darba temperatura man sak likties ka manejais biki sak karst vairak neka vajadzētu!
Normaala 85-100°. Manam Z750 pie 102° iesleedzaas ventilaators.
tad viss ok man tikai 80 paldies par sirdsmieru
Ja parbaukaasi pa korkjiem, tad Tev arii uzkaaps liidz sotakam
-----------------
| Offline | | |
|
RaivisRaivis | | Kopš: 05. Mar 2009
Ziņojumi: 81
Braucu ar: Yamaha Wild Star
| Motora karššana.A ko man darīt? Uztraukties? Nē? 1600kcm, gaisdzese(Yama WildStar), Temperatūras rādītāja nav kā sugas. pagāšvasar braucu, arī sastrēgumos, paļāvos uz to, ka konstruktori nav muļķi, gan jau būs labi. Bet klusībā gan gribās zināt motoreļļas temperatūru. Meklēt kādu ķūninga datčiku? | Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
26 May 2009, 16:29:08 RaivisRaivis rakstīja:
Motora karššana.A ko man darīt? Uztraukties? Nē? 1600kcm, gaisdzese(Yama WildStar), Temperatūras rādītāja nav kā sugas. pagāšvasar braucu, arī sastrēgumos, paļāvos uz to, ka konstruktori nav muļķi, gan jau būs labi. Bet klusībā gan gribās zināt motoreļļas temperatūru. Meklēt kādu ķūninga datčiku?
Kaapeec domaa, ka motors paarkarst?
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
RaivisRaivis | | Kopš: 05. Mar 2009
Ziņojumi: 81
Braucu ar: Yamaha Wild Star
| Tur tā lieta, ka droši vien nepārkarst. Vienīgi - sastrēgumos es ar to govi ar visām dugām īpāši starp mašīnām spraukties nevaru, a ja nu +30 grādi vasarā, un caur centru jāizbrauc ar 1 gaņģi, negribās stulbi noķīlēt pretī LU meitenēm
Visiem aparātiem ko kādreiz esmu stūrējis vismaz sirdsmieram ir kāds mēraparāts kur ieskatīties...
| Offline | | |
kurbuls | | Kopš: 21. Apr 2008
Ziņojumi: 2150
Braucu ar: Sherco 300 2T
|
26 May 2009, 16:35:01 RaivisRaivis rakstīja:
Tur tā lieta, ka droši vien nepārkarst. Vienīgi - sastrēgumos es ar to govi ar visām dugām īpāši starp mašīnām spraukties nevaru, a ja nu +30 grādi vasarā, un caur centru jāizbrauc ar 1 gaņģi, negribās stulbi noķīlēt pretī LU meitenēm
Visiem aparātiem ko kādreiz esmu stūrējis vismaz sirdsmieram ir kāds mēraparāts kur ieskatīties...
Parasti subjektiivi liekas, ka motors karsts pie maza aatruma, jo stipraak izjuuti siltumu, kas naak no motora. Kaadreiz senos laikos man bija , kad LC4 biju atstaajis uzsildiities tumsaa. Skats uz trubaam bija kaa LM velmeeshanas cehaa.
P.S. Nav jau taa, kamocim jaanokjiile tieshi pie LU [ Šo ziņu laboja kurbuls, 26 May 2009, 16:42:10 ]
----------------- per rectum ad astra | Offline | | |
RaivisRaivis | | Kopš: 05. Mar 2009
Ziņojumi: 81
Braucu ar: Yamaha Wild Star
| Ok, stūrēdams domāšu citas, gaišākas domas nevis par temperatūru | Offline | | |
elf | | Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
26 May 2009, 00:31:30 sejejs rakstīja:
Ko zinātāji teiks par šādu aparātu?
Aparāts.
Meklāju sev pusautomātu.
Prasības:
Lietots, mazs un ērts lietošanā.
Gribētos jau tieši bez balona,lai vietu neaizņem,jo garāža nav bezizmēra un lai nav jānomā tas balons. Viens pārdevējs teicās,ka salīdzinoši slikti metinās, šuves nēesot gana kvalitatīvas. Bet redz, katram jau savas prasības. Man vajag,lai pietiek metināšanai pie auto un moto darbiem. Ar TIGu ir savas priekšrocības,bet salīdzinoši neērti.
Tākā, ja nu kādas idejas un pieredze, welcomēti dalīties...
Neieteiktu vienfāzīgos aparātus.Ar tiem metināmajiem ir tāpat kā ar sievietēm,katrs ir savādāks un vienādi ar nav vienādi.Paņem līdzi spečuku lai novērtē,pēc skaņas kā metinās jau var pateikt cik aparāts labs..
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
| Offline | | |
sejejs | | Kopš: 10. May 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 1617
Braucu ar: GSXR1000
| Nu uz savu roku toč nepirkšu.
----------------- Still Slow & low | Offline | | |
Rendija | | Kopš: 19. Sep 2008
Ziņojumi: 890
Braucu ar:
| Klau, kas pie vainas varētu būt.
Mo nelec, pieliekot pie auto aķa- nelec
Pieliekot pie otra mo aķa- lec uzreiz.
Grib viņš griezt, kaut ko tirkšķiņa, bet tālāk neaiziet.
----------------- [ Šo ziņu laboja Rendija ]
| Offline | | |
spoks | | Kopš: 12. Apr 2008
No: Baloži
Ziņojumi: 5249
Braucu ar: BMW R1200GS Rallye Edition
|
27 May 2009, 08:00:53 Rendija rakstīja:
Klau, kas pie vainas varētu būt.
Mo nelec, pieliekot pie auto aķa- nelec
Pieliekot pie otra mo aķa- lec uzreiz.
Grib viņš griezt, kaut ko tirkšķiņa, bet tālāk neaiziet.
strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.
----------------- four wheels move the body two wheels move the soul | Offline | | |
Rendija | | Kopš: 19. Sep 2008
Ziņojumi: 890
Braucu ar:
| Nē, nu to es saprotu.
Vienmēr piepīpēju no auto un vis ir bijis oki, bet tagad neiet.
Man īstenībā ir aizdoma, ka relejs ir beikts, jo viņš griež, bet tālāk neaiziet. Aķis ir jauns.
Mani tikai mulsina fakts ka piepīpējot viņš tomēr aiziet.
----------------- [ Šo ziņu laboja Rendija ]
| Offline | | |
princis | | Kopš: 19. Aug 2008
Ziņojumi: 554
Braucu ar: dzelzs būri..
| Taa tiiri teoreetiski Ah nevar buut par daudz, galvenais ka nav par maz. Galvenais lai ir 12v viniigais auto akim mosh kautkaadas laadeeshanas straavas atshkiras.
27 May 2009, 08:06:07 spoks rakstīja:
strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.
[ Šo ziņu laboja princis, 27 May 2009, 08:29:45 ]
----------------- Iespējams, ka man ne vienmēr ir taisnība, bet es nekad nekļūdos! H.J.Simpsons | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Kas tas par droshibas releju tads ir?
Esmu shad tad savejo piepiipejis no auto, nekadu problemu.
27 May 2009, 08:06:07 spoks rakstīja:
strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
martinss | | Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Relejs/starteris kaput. No auto akja iet taapec, ka starteejot no auto akja taa lielakaas ietilpiibas delj spriegums uz vinja mazak nokriit- mociitis tomer daudz nespej noteereet. Bet mocha akjiitim tomer kritiens startejot ir lielaaks un vairs nepietiek.
27 May 2009, 08:26:51 Rendija rakstīja:
Nē, nu to es saprotu.
Vienmēr piepīpēju no auto un vis ir bijis oki, bet tagad neiet.
Man īstenībā ir aizdoma, ka relejs ir beikts, jo viņš griež, bet tālāk neaiziet. Aķis ir jauns.
Mani tikai mulsina fakts ka piepīpējot viņš tomēr aiziet.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
webo | | Kopš: 22. Jan 2009
Ziņojumi: 84
Braucu ar: Suzuki GSXR 750
| Manam suzuki gsxr750 aizmugurē zem sēdekļa ir mazs bundulīts ar ventīli vienā galā, un ar grozāmu ripu(ar skaitļiem no 1-12)otrā galā. Uz tā bundulīša ir uzraksts ka vajag 8-10 atmosfēras, a man monometrs rāda tik 5,7. Iepildot tajā bundulī gāzi mainās tikai amortizatora cietība, vai arī astes augstums?
Kā man viens teica kad spiediens ir par mazu, tad no amīša ārā tek eļļa! Tā ir taisnība?
]//www.motopower.lv/member_gallery.php?gal_id=4861][ Šo ziņu laboja webo, 27 May 2009, 09:19:36 ] | Offline | | |
normulitis | | Kopš: 02. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 50
Braucu ar: Honda DEAUVILLE
|
27 May 2009, 08:06:07 spoks rakstīja:
27 May 2009, 08:00:53 Rendija rakstīja:
Klau, kas pie vainas varētu būt.
Mo nelec, pieliekot pie auto aķa- nelec
Pieliekot pie otra mo aķa- lec uzreiz.
Grib viņš griezt, kaut ko tirkšķiņa, bet tālāk neaiziet.
strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.
wati nevar būt par daudz, jo rodas no patērētāja iekšējās pretestības, nevis no donora. spriegums var būt par lielu, bet strāvu patērētājs paņem, cik vajag. manuprāt
| Offline | | |
Rendija | | Kopš: 19. Sep 2008
Ziņojumi: 890
Braucu ar:
|
27 May 2009, 09:00:07 martinss rakstīja:
Relejs/starteris kaput. No auto akja iet taapec, ka starteejot no auto akja taa lielakaas ietilpiibas delj spriegums uz vinja mazak nokriit- mociitis tomer daudz nespej noteereet. Bet mocha akjiitim tomer kritiens startejot ir lielaaks un vairs nepietiek.
27 May 2009, 08:26:51 Rendija rakstīja:
Nē, nu to es saprotu.
Vienmēr piepīpēju no auto un vis ir bijis oki, bet tagad neiet.
Man īstenībā ir aizdoma, ka relejs ir beikts, jo viņš griež, bet tālāk neaiziet. Aķis ir jauns.
Mani tikai mulsina fakts ka piepīpējot viņš tomēr aiziet.
Nē, otrādi. No auto neiet, bet no mo iet.
Aķis griež, bet tālāk neaiziet. Tirkšķ pie vadiem kur relejs, bendiks.
[ Šo ziņu laboja Rendija, 27 May 2009, 10:00:57 ]
----------------- [ Šo ziņu laboja Rendija ]
| Offline | | |
markelis | | Kopš: 22. Apr 2008
Ziņojumi: 487
Braucu ar: pedaaljiem
|
27 May 2009, 08:06:07 spoks rakstīja:
strāvas jaudas starpība starp mo un auto ir ļoti liela. Kad liec "piepīpēt" no auto, mo nostrādā drošības relejs, jo Wati, kas nāk no auto ir pārāk lieli. No mo uz mo viss ir ok.
Kaut vai salīdzini akumulatoru jaudas- Auto ir piem. 62 Ah (ampērstundas), bet tavam mo iespējams ir labi ja 12 vai 9 Ah.
tu sagraavi manu paarleiciibu par fiziku. man vienmeer bij licies ka pateereetaajs njem cik vinjam vajag un vis ir atkariigs no taa pietiek akjim jaudas vai nee. nez lampinjaam arii ir droshiibas releji jo man ir 20 ampeeriigie korkji un Wati tur ir jobtvaimatj cik | Offline | | |
|
|