Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Gantais
03. Aug 2013, 19:28#19781

Kopš: 27. Sep 2012

No: Ogre

Ziņojumi: 2718

Braucu ar: R1150Gs. F650Gs


03 Aug 2013, 19:05:34 dzosua rakstīja:
Kas varētu būt par šaizi Kawasaki ZR7, ka uzgriežot krāniņu uz ON, pabraucot, pēc īsa brītiņa mocis noslāpst.
Uz PRI var braukt, viss ok, bet tiklīdz kā pabrauc kādas pāris minūtes uz 140-150, tad atkal sāk slāpt. Apstājoties, var just, ka smird pēc degvielas.
Iedarbināt var tikai pēc kādām 5 minūtēm..








Vakums bākā, nepienāk gaiss.... tas ir kā elementārākais variants

[ Šo ziņu laboja Gantais, 03 Aug 2013, 19:30:34 ]



-----------------
Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ...

Offline

dzosua
03. Aug 2013, 19:35#19782

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 180

Braucu ar: ZR7

Bet uz PRI mierīgi var braukt un braukt, be tiklīdz gribu ilgāk ar lielāku ātrumu, tā vairs nevar dabūt apgriezienus un atlaižot gāzi noslāpst.

Nevarētu būt vēl pats tas galvenais vakuumua vārsts vainīgs?

Offline

Kriso
03. Aug 2013, 19:43#19783

Kopš: 25. Sep 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 236

Braucu ar: kreklu pa rievu

Pamēģini pabraukt ar atvērtu bāku.

-----------------
Nekaitini dvēseli, laid vaļā sajūgu...

Offline

dzosua
03. Aug 2013, 19:51#19784

Kopš: 30. Apr 2008

Ziņojumi: 180

Braucu ar: ZR7

Paldies, pamēģināšu

Offline

akselerators
03. Aug 2013, 22:18#19785

Kopš: 11. Feb 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 75

Braucu ar: paceltu asti.

Labvakar, spečuki! Jau kādu laiku mani nomoka viena problēma. Mocis transalp 650. Ieslēdzot aizdedzi dažreiz nenodziest imobilaizera lampiņa un mocis protams nešķiļas. Pēdējā laikā tas sāk notikt diezgan regulāri. Saprotu, ka atslēgā ir čips, jeb es kļūdos? Iesakiet kurā virzienā rakt, vai kur griezties pēc palīdzības. Varbūt kādam ir bijusi tāda problēma. Iepriekš pateicos.

Offline

Leika
04. Aug 2013, 00:14#19786

Kopš: 25. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Suzuki DR650 sumo

mocis yamaha WR400F pazuda 5. robs, sākumā ieliekot 5 robā tikai pie lielākas slodzes kāpa apgriezieni bet mocis uz priekšu negaja, parjaucu sajugu 5 roba ieliekot kap tikai apgriezieni, mocis uz priekšu neiet.... Pēc manām domām sajūgs aizgāja uz beigām... mainīt sajūgu vai vērt kārbu vaļā???

Offline

MIGs
04. Aug 2013, 08:53#19787

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ja ar 4. robu galā nav novērojama sajūga izslīdēšana vispār, tad visticamāk, ka vainīga ir ātrumkārba !

-----------------

Offline

eto
04. Aug 2013, 10:46#19788

Kopš: 16. Apr 2009

Ziņojumi: 334

Braucu ar: ragavām

Interesē kāds BMW modelis ir policijas motopelēm. Labāk būtu, ja kādu specifikāciju varētu parādīt.

Offline

entuziasts
04. Aug 2013, 11:33#19789

Kopš: 17. Apr 2013

Ziņojumi: 21

Braucu ar: cbr1000rr

http://www.youtube.com/watch?v=ko_rCeaE2zI&...;feature=mh_lolz

Interesē vai kāds pie mums varētu uzņemties uztaisīt kaut ko tamlīdzīgu(izpūtēju) un par kādām summām?

Offline

egis25
04. Aug 2013, 19:09#19790

Kopš: 25. Aug 2009

Ziņojumi: 16

Braucu ar: GSXR 1000 K2

Sveiki.
Runa par GSXR 1000 K2.
Visdrīzāk sakritība - bet nomainīju eļļu - pirmo reizi ielēju 100% sintētiku Motul 4T 7100 10W40.
Nākamā dienā sanāca pamatīgi paspīdzināt sajūgu (mācījos nulles zīmēt), kā rezultātā aktīvāk dodot gāzi, slīd sajūgs. Izārdīju sajūgu. Nekādi acīmredzami defekti nav redzami. Ir viens otrs disks zilgans, bet nedomāju, ka tur ir problēma. Visi diski bez "kubiciņiem" vienāda biezuma - 2,2 mm, ar "kubiciņiem" - visi vienādi - apm. 2,7 mm. Atsperes 75 mm garas. Pēc GSXR manuāļa - visi šie lielumi ir ok. Negribu pirkt nevajadzīgi visu komplektu. Ko ieteiksiet? Pats visdrīzāk mēģinātu pirkt un atsperes mainīt.... bet 3x ārdīt arī negribas. Varbūt vienk. savākt un noregulēt sajūgu????

Offline

Ernis
04. Aug 2013, 19:21#19791

Kopš: 27. Aug 2012

No: Jelgava

Ziņojumi: 65

Braucu ar: Aprilia Pegaso 650

Kaads spechuks var paskaidrot kaa notiek karburaatoru sinhronizaacija?

Offline

uvelis
04. Aug 2013, 20:51#19792

Kopš: 17. Jan 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 408

Braucu ar: Kāču


04 Aug 2013, 19:21:59 Ernis rakstīja:
Kaads spechuks var paskaidrot kaa notiek karburaatoru sinhronizaacija?


www.youtube.com ieraksti: carburettor synchronizing

-----------------
...one life - live it...

Offline

shkapars
04. Aug 2013, 21:58#19793

Kopš: 29. May 2008

Ziņojumi: 1224

Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909


04 Aug 2013, 19:30:12 Bagars rakstīja:

04 Aug 2013, 19:09:01 egis25 rakstīja:
Sveiki.
Runa par GSXR 1000 K2.
Visdrīzāk sakritība - bet nomainīju eļļu - pirmo reizi ielēju 100% sintētiku Motul 4T 7100 10W40.
Nākamā dienā sanāca pamatīgi paspīdzināt sajūgu (mācījos nulles zīmēt), kā rezultātā aktīvāk dodot gāzi, slīd sajūgs. Izārdīju sajūgu. Nekādi acīmredzami defekti nav redzami. Ir viens otrs disks zilgans, bet nedomāju, ka tur ir problēma. Visi diski bez "kubiciņiem" vienāda biezuma - 2,2 mm, ar "kubiciņiem" - visi vienādi - apm. 2,7 mm. Atsperes 75 mm garas. Pēc GSXR manuāļa - visi šie lielumi ir ok. Negribu pirkt nevajadzīgi visu komplektu. Ko ieteiksiet? Pats visdrīzāk mēģinātu pirkt un atsperes mainīt.... bet 3x ārdīt arī negribas. Varbūt vienk. savākt un noregulēt sajūgu????

Apsveicu! Skrien uz bodi pēc diskiem Un taisi vaļā vēlreiz. Bet nulles zīmē uz papīra...


Parasti jau nav tik traki. Sajuugadiski padila, kopeejais biezums samazinaajaas un nostiepjaas trose, kaa arii pazuud izspiedeejgultnim briivkustiiba. Manam k5 izspiedeejgultnja briivkustiibu regulee ar skruuvi un kontruzgriezni izspiedeejvaaka viduu

Offline

Leika
05. Aug 2013, 00:21#19794

Kopš: 25. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Suzuki DR650 sumo


04 Aug 2013, 08:53:17 MIGs rakstīja:
Ja ar 4. robu galā nav novērojama sajūga izslīdēšana vispār, tad visticamāk, ka vainīga ir ātrumkārba !


Bet nu ja būtu kkas ar ātrumkārbu, es domāju būtu kaut kādi sitieni, jo zobratam vismaz daļēji būtu jāķer... negribas jaukt motoru uz pusi

Offline

El_Camino
05. Aug 2013, 10:01#19795

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100

Vai kāds var pārkniedēt sajūga kurvi?
Iespējams vajadzētu arī nomainīt tur gumijas bukses...

-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

MIGs
05. Aug 2013, 10:12#19796

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


05 Aug 2013, 00:21:48 Leika rakstīja:

04 Aug 2013, 08:53:17 MIGs rakstīja:
Ja ar 4. robu galā nav novērojama sajūga izslīdēšana vispār, tad visticamāk, ka vainīga ir ātrumkārba !


Bet nu ja būtu kkas ar ātrumkārbu, es domāju būtu kaut kādi sitieni, jo zobratam vismaz daļēji būtu jāķer... negribas jaukt motoru uz pusi

Bet sajūgs slīd nejau no tā kādā tev ir ātrumā, bet no slodzes.
Jā piektajā tā slodze ir vislielākā(sestā tev nav?), taču ja tik traki slīd, tad to būtu bijis jājūt jau ar pirmo ātrumu.

-----------------

Offline

termostats
05. Aug 2013, 10:27#19797

Kopš: 08. Jul 2013

Ziņojumi: 103

Braucu ar: GSX-R 1000 K7

Sveiki, kungi!

Kādas iespējas ir aprīkot GSXR 1000 K7 ar kastēm, lai varētu divatā paceļot pa Eiropu?

Internetā meklēju side cases utml, bet neko prātīgu neredzu.

Offline

Leika
05. Aug 2013, 11:08#19798

Kopš: 25. Jan 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 33

Braucu ar: Suzuki DR650 sumo


05 Aug 2013, 10:12:04 MIGs rakstīja:

05 Aug 2013, 00:21:48 Leika rakstīja:

04 Aug 2013, 08:53:17 MIGs rakstīja:
Ja ar 4. robu galā nav novērojama sajūga izslīdēšana vispār, tad visticamāk, ka vainīga ir ātrumkārba !


Bet nu ja būtu kkas ar ātrumkārbu, es domāju būtu kaut kādi sitieni, jo zobratam vismaz daļēji būtu jāķer... negribas jaukt motoru uz pusi

Bet sajūgs slīd nejau no tā kādā tev ir ātrumā, bet no slodzes.
Jā piektajā tā slodze ir vislielākā(sestā tev nav?), taču ja tik traki slīd, tad to būtu bijis jājūt jau ar pirmo ātrumu.


Ne, 6 atruma nav un itka tikai 5 izslid...
Nu bet karba jau var būt tikai zobratam zobi aprauti principa, tad jau ari noslapetu moci 5 stumjot justos, ka zobrats pārslīd...
Un arī pirms saūga pārjaukšanas pa taisnu ceļu brauca uz in apgriezieniem, sāka slīdēt tik pie slodzes, tagad vispār nav....

Offline

El_Camino
05. Aug 2013, 16:35#19799

Kopš: 01. Aug 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 871

Braucu ar: Hypermotard 1100


05 Aug 2013, 10:01:32 El_Camino rakstīja:
Vai kāds var pārkniedēt sajūga kurvi?
Iespējams vajadzētu arī nomainīt tur gumijas bukses...


Kā arī meklēju kādu, kas varētu SolidWorkos uzzīmēt šādas detaļas 3D modeli


-----------------
Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles

Offline

seris
05. Aug 2013, 22:59#19800

Kopš: 17. Apr 2013

No: Rīga

Ziņojumi: 146

Braucu ar: GSX-R1000 K5

Vajag padomu! Z750 pabrauc garāku gabalu, uzsakot parādās divaini krakšķi, kad ieskrienas tad pazūd. Arī pazūd kad ieeļoju ķēdi. Vai tad ķede var tik traki krakšķet kad sausa?

[ Šo ziņu laboja seris, 05 Aug 2013, 23:00:09 ]



-----------------
I'm who I'm and your approval isn't needed...

Offline