Autors | Ziņojums |
Gantais | 03. Aug 2013, 19:28 | #19781 |
|
Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
|
03 Aug 2013, 19:05:34 dzosua rakstīja:
Kas varētu būt par šaizi Kawasaki ZR7, ka uzgriežot krāniņu uz ON, pabraucot, pēc īsa brītiņa mocis noslāpst.
Uz PRI var braukt, viss ok, bet tiklīdz kā pabrauc kādas pāris minūtes uz 140-150, tad atkal sāk slāpt. Apstājoties, var just, ka smird pēc degvielas.
Iedarbināt var tikai pēc kādām 5 minūtēm..
Vakums bākā, nepienāk gaiss.... tas ir kā elementārākais variants[ Šo ziņu laboja Gantais, 03 Aug 2013, 19:30:34 ]
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... |
Offline | |
|
dzosua | 03. Aug 2013, 19:35 | #19782 |
|
Kopš: 30. Apr 2008
Ziņojumi: 180
Braucu ar: ZR7
| Bet uz PRI mierīgi var braukt un braukt, be tiklīdz gribu ilgāk ar lielāku ātrumu, tā vairs nevar dabūt apgriezienus un atlaižot gāzi noslāpst.
Nevarētu būt vēl pats tas galvenais vakuumua vārsts vainīgs? |
Offline | |
|
Kriso | 03. Aug 2013, 19:43 | #19783 |
|
Kopš: 25. Sep 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 236
Braucu ar: kreklu pa rievu
| Pamēģini pabraukt ar atvērtu bāku.
----------------- Nekaitini dvēseli, laid vaļā sajūgu... |
Offline | |
|
|
dzosua | 03. Aug 2013, 19:51 | #19784 |
|
Kopš: 30. Apr 2008
Ziņojumi: 180
Braucu ar: ZR7
| Paldies, pamēģināšu |
Offline | |
|
akselerators | 03. Aug 2013, 22:18 | #19785 |
|
Kopš: 11. Feb 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 75
Braucu ar: paceltu asti.
| Labvakar, spečuki! Jau kādu laiku mani nomoka viena problēma. Mocis transalp 650. Ieslēdzot aizdedzi dažreiz nenodziest imobilaizera lampiņa un mocis protams nešķiļas. Pēdējā laikā tas sāk notikt diezgan regulāri. Saprotu, ka atslēgā ir čips, jeb es kļūdos? Iesakiet kurā virzienā rakt, vai kur griezties pēc palīdzības. Varbūt kādam ir bijusi tāda problēma. Iepriekš pateicos. |
Offline | |
|
Leika | 04. Aug 2013, 00:14 | #19786 |
|
Kopš: 25. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Suzuki DR650 sumo
| mocis yamaha WR400F pazuda 5. robs, sākumā ieliekot 5 robā tikai pie lielākas slodzes kāpa apgriezieni bet mocis uz priekšu negaja, parjaucu sajugu 5 roba ieliekot kap tikai apgriezieni, mocis uz priekšu neiet.... Pēc manām domām sajūgs aizgāja uz beigām... mainīt sajūgu vai vērt kārbu vaļā??? |
Offline | |
|
MIGs | 04. Aug 2013, 08:53 | #19787 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ja ar 4. robu galā nav novērojama sajūga izslīdēšana vispār, tad visticamāk, ka vainīga ir ātrumkārba !
-----------------
|
Offline | |
|
eto | 04. Aug 2013, 10:46 | #19788 |
|
Kopš: 16. Apr 2009
Ziņojumi: 334
Braucu ar: ragavām
| Interesē kāds BMW modelis ir policijas motopelēm. Labāk būtu, ja kādu specifikāciju varētu parādīt. |
Offline | |
|
entuziasts | 04. Aug 2013, 11:33 | #19789 |
|
Kopš: 17. Apr 2013
Ziņojumi: 21
Braucu ar: cbr1000rr
| http://www.youtube.com/watch?v=ko_rCeaE2zI&...;feature=mh_lolz
Interesē vai kāds pie mums varētu uzņemties uztaisīt kaut ko tamlīdzīgu(izpūtēju) un par kādām summām? |
Offline | |
|
egis25 | 04. Aug 2013, 19:09 | #19790 |
|
Kopš: 25. Aug 2009
Ziņojumi: 16
Braucu ar: GSXR 1000 K2
| Sveiki.
Runa par GSXR 1000 K2.
Visdrīzāk sakritība - bet nomainīju eļļu - pirmo reizi ielēju 100% sintētiku Motul 4T 7100 10W40.
Nākamā dienā sanāca pamatīgi paspīdzināt sajūgu (mācījos nulles zīmēt), kā rezultātā aktīvāk dodot gāzi, slīd sajūgs. Izārdīju sajūgu. Nekādi acīmredzami defekti nav redzami. Ir viens otrs disks zilgans, bet nedomāju, ka tur ir problēma. Visi diski bez "kubiciņiem" vienāda biezuma - 2,2 mm, ar "kubiciņiem" - visi vienādi - apm. 2,7 mm. Atsperes 75 mm garas. Pēc GSXR manuāļa - visi šie lielumi ir ok. Negribu pirkt nevajadzīgi visu komplektu. Ko ieteiksiet? Pats visdrīzāk mēģinātu pirkt un atsperes mainīt.... bet 3x ārdīt arī negribas. Varbūt vienk. savākt un noregulēt sajūgu???? |
Offline | |
|
Ernis | 04. Aug 2013, 19:21 | #19791 |
|
Kopš: 27. Aug 2012
No: Jelgava
Ziņojumi: 65
Braucu ar: Aprilia Pegaso 650
| Kaads spechuks var paskaidrot kaa notiek karburaatoru sinhronizaacija? |
Offline | |
|
uvelis | 04. Aug 2013, 20:51 | #19792 |
|
Kopš: 17. Jan 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 408
Braucu ar: Kāču
|
04 Aug 2013, 19:21:59 Ernis rakstīja:
Kaads spechuks var paskaidrot kaa notiek karburaatoru sinhronizaacija?
www.youtube.com ieraksti: carburettor synchronizing
----------------- ...one life - live it... |
Offline | |
|
shkapars | 04. Aug 2013, 21:58 | #19793 |
|
Kopš: 29. May 2008
Ziņojumi: 1224
Braucu ar: GSXR 1000 K5, CRF 250, Bauer 5000, Superior XP909
|
04 Aug 2013, 19:30:12 Bagars rakstīja:
04 Aug 2013, 19:09:01 egis25 rakstīja:
Sveiki.
Runa par GSXR 1000 K2.
Visdrīzāk sakritība - bet nomainīju eļļu - pirmo reizi ielēju 100% sintētiku Motul 4T 7100 10W40.
Nākamā dienā sanāca pamatīgi paspīdzināt sajūgu (mācījos nulles zīmēt), kā rezultātā aktīvāk dodot gāzi, slīd sajūgs. Izārdīju sajūgu. Nekādi acīmredzami defekti nav redzami. Ir viens otrs disks zilgans, bet nedomāju, ka tur ir problēma. Visi diski bez "kubiciņiem" vienāda biezuma - 2,2 mm, ar "kubiciņiem" - visi vienādi - apm. 2,7 mm. Atsperes 75 mm garas. Pēc GSXR manuāļa - visi šie lielumi ir ok. Negribu pirkt nevajadzīgi visu komplektu. Ko ieteiksiet? Pats visdrīzāk mēģinātu pirkt un atsperes mainīt.... bet 3x ārdīt arī negribas. Varbūt vienk. savākt un noregulēt sajūgu????
Apsveicu! Skrien uz bodi pēc diskiem Un taisi vaļā vēlreiz. Bet nulles zīmē uz papīra...
Parasti jau nav tik traki. Sajuugadiski padila, kopeejais biezums samazinaajaas un nostiepjaas trose, kaa arii pazuud izspiedeejgultnim briivkustiiba. Manam k5 izspiedeejgultnja briivkustiibu regulee ar skruuvi un kontruzgriezni izspiedeejvaaka viduu |
Offline | |
|
Leika | 05. Aug 2013, 00:21 | #19794 |
|
Kopš: 25. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Suzuki DR650 sumo
|
04 Aug 2013, 08:53:17 MIGs rakstīja:
Ja ar 4. robu galā nav novērojama sajūga izslīdēšana vispār, tad visticamāk, ka vainīga ir ātrumkārba !
Bet nu ja būtu kkas ar ātrumkārbu, es domāju būtu kaut kādi sitieni, jo zobratam vismaz daļēji būtu jāķer... negribas jaukt motoru uz pusi |
Offline | |
|
El_Camino | 05. Aug 2013, 10:01 | #19795 |
|
Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
| Vai kāds var pārkniedēt sajūga kurvi?
Iespējams vajadzētu arī nomainīt tur gumijas bukses...
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
|
Offline | |
|
MIGs | 05. Aug 2013, 10:12 | #19796 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
05 Aug 2013, 00:21:48 Leika rakstīja:
04 Aug 2013, 08:53:17 MIGs rakstīja:
Ja ar 4. robu galā nav novērojama sajūga izslīdēšana vispār, tad visticamāk, ka vainīga ir ātrumkārba !
Bet nu ja būtu kkas ar ātrumkārbu, es domāju būtu kaut kādi sitieni, jo zobratam vismaz daļēji būtu jāķer... negribas jaukt motoru uz pusi
Bet sajūgs slīd nejau no tā kādā tev ir ātrumā, bet no slodzes.
Jā piektajā tā slodze ir vislielākā(sestā tev nav?), taču ja tik traki slīd, tad to būtu bijis jājūt jau ar pirmo ātrumu.
-----------------
|
Offline | |
|
termostats | 05. Aug 2013, 10:27 | #19797 |
|
Kopš: 08. Jul 2013
Ziņojumi: 103
Braucu ar: GSX-R 1000 K7
| Sveiki, kungi!
Kādas iespējas ir aprīkot GSXR 1000 K7 ar kastēm, lai varētu divatā paceļot pa Eiropu?
Internetā meklēju side cases utml, bet neko prātīgu neredzu. |
Offline | |
|
Leika | 05. Aug 2013, 11:08 | #19798 |
|
Kopš: 25. Jan 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 33
Braucu ar: Suzuki DR650 sumo
|
05 Aug 2013, 10:12:04 MIGs rakstīja:
05 Aug 2013, 00:21:48 Leika rakstīja:
04 Aug 2013, 08:53:17 MIGs rakstīja:
Ja ar 4. robu galā nav novērojama sajūga izslīdēšana vispār, tad visticamāk, ka vainīga ir ātrumkārba !
Bet nu ja būtu kkas ar ātrumkārbu, es domāju būtu kaut kādi sitieni, jo zobratam vismaz daļēji būtu jāķer... negribas jaukt motoru uz pusi
Bet sajūgs slīd nejau no tā kādā tev ir ātrumā, bet no slodzes.
Jā piektajā tā slodze ir vislielākā(sestā tev nav?), taču ja tik traki slīd, tad to būtu bijis jājūt jau ar pirmo ātrumu.
Ne, 6 atruma nav un itka tikai 5 izslid...
Nu bet karba jau var būt tikai zobratam zobi aprauti principa, tad jau ari noslapetu moci 5 stumjot justos, ka zobrats pārslīd...
Un arī pirms saūga pārjaukšanas pa taisnu ceļu brauca uz in apgriezieniem, sāka slīdēt tik pie slodzes, tagad vispār nav.... |
Offline | |
|
El_Camino | 05. Aug 2013, 16:35 | #19799 |
|
Kopš: 01. Aug 2008
No: Ikšķile
Ziņojumi: 871
Braucu ar: Hypermotard 1100
|
05 Aug 2013, 10:01:32 El_Camino rakstīja:
Vai kāds var pārkniedēt sajūga kurvi?
Iespējams vajadzētu arī nomainīt tur gumijas bukses...
Kā arī meklēju kādu, kas varētu SolidWorkos uzzīmēt šādas detaļas 3D modeli
----------------- Moto remonti/apkopes un pārbūves =>
Rascal Motorcycles
|
Offline | |
|
seris | 05. Aug 2013, 22:59 | #19800 |
|
Kopš: 17. Apr 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 146
Braucu ar: GSX-R1000 K5
| Vajag padomu! Z750 pabrauc garāku gabalu, uzsakot parādās divaini krakšķi, kad ieskrienas tad pazūd. Arī pazūd kad ieeļoju ķēdi. Vai tad ķede var tik traki krakšķet kad sausa? [ Šo ziņu laboja seris, 05 Aug 2013, 23:00:09 ]
----------------- I'm who I'm and your approval isn't needed... |
Offline | |
|