Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Archy96
29. Jul 2013, 02:07#19741

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120

Es ļoti brīnos par to, kad neviens vēl nav aizdomājies līdz tik elementārai fiškai, kā uzcept paaugstinātas ietilpības akumulātoru priekš gudrtālruņa, kā tas ir piemēram iespējam portatīvajiem, tā betereja protams ir lielāka un torčij ārā no gabarītiem, bet ja ilgdarbība ir primārais. Es domāju, Niere, kad tev jāiet šo ceļu :



+




=




Neizskatīsies diez ko glamūri, toties varēsi maukt savas filmas nedēļu no vietas

[ Šo ziņu laboja Archy96, 29 Jul 2013, 02:09:44 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Niere
29. Jul 2013, 02:16#19742

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

es taču negrasos bliezt ar pašizkrāvēju, bet gan tikai velo, kuram svara ierobežojumi.
sifonam sen jau kā iepērkamas papildu bačorkas, taču man tas neapmierina. gribu būt neatkarīgs no Ķeguma pilnībā.
un kāds gan tur var būt glamūrs, mīt cauru dienu. filmas ir pēdējā vietā no opcijām. primāri klausīties grāmatas, kuras nav bijis laika izlasīt.
starp citu, ļoti iesaku šādu iespēju izmantot.
vismaz ir varu absolūto klasiku izteiksmīgā oriģiālvalodā noklausīties.

Offline

zakits
29. Jul 2013, 08:00#19743

Kopš: 27. Sep 2011

No: Jelgava

Ziņojumi: 96

Braucu ar:

Kawasaki ZX10R 2007 gada oriģinālais ohlins stūres dempfers.Vai viņā var iepildīt biezāku eļļu?Vai to var izdarīt pats,vai vajadzīgs speciālists?Vai iekšā ir tikai eļļa,vai arī kaut kāda tur gāze?Paldies.

Offline

Archy96
29. Jul 2013, 08:15#19744

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


29 Jul 2013, 08:00:26 zakits rakstīja:
Kawasaki ZX10R 2007 gada oriģinālais ohlins stūres dempfers.Vai viņā var iepildīt biezāku eļļu?Vai to var izdarīt pats,vai vajadzīgs speciālists?Vai iekšā ir tikai eļļa,vai arī kaut kāda tur gāze?Paldies.

Nevari kā nākās saregulēt, jā??? Tur ir nevis eļļa jāmaina, bet iekšas drusku jāpārtaisa.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Difers
29. Jul 2013, 08:25#19745

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


29 Jul 2013, 02:16:01 Niere rakstīja:
es taču negrasos bliezt ar pašizkrāvēju, bet gan tikai velo, kuram svara ierobežojumi.
sifonam sen jau kā iepērkamas papildu bačorkas, taču man tas neapmierina. gribu būt neatkarīgs no Ķeguma pilnībā.
un kāds gan tur var būt glamūrs, mīt cauru dienu. filmas ir pēdējā vietā no opcijām. primāri klausīties grāmatas, kuras nav bijis laika izlasīt.
starp citu, ļoti iesaku šādu iespēju izmantot.
vismaz ir varu absolūto klasiku izteiksmīgā oriģiālvalodā noklausīties.
Nopērc moča aķi, pieskrūvē klāt piepīpētāja ligzdu un lādē savu sifonu cik gribi. Aķi piestiprini pie velo un būs tev visu nedēļu pašam savs ķegums. Ja nosēžas, piebrauc kādā servisā un kamēr blakus dzersi tēju lai uzlādē.

Offline

deMarco
29. Jul 2013, 10:19#19746

Kopš: 31. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1606

Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95

Domāju, Niere, ka, lai salādētu sifonu tev būs nonstopā jāmin uz 30 kmh
Viņiem vajag normālu uzlādes jaudu un ilgu laiku. Varbūt var izlīdzēties ar speciālajiem tūristu lādētājiem, kas ir aķi+ saules bača. Ar to kādu laiku varētu izvilkt labā vasaras nedēļā.

-----------------
Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas

Offline

elf
29. Jul 2013, 10:22#19747

Kopš: 29. May 2008

No: Alūksne

Ziņojumi: 1205

Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .


29 Jul 2013, 08:25:49 Difers rakstīja:

29 Jul 2013, 02:16:01 Niere rakstīja:
es taču negrasos bliezt ar pašizkrāvēju, bet gan tikai velo, kuram svara ierobežojumi.
sifonam sen jau kā iepērkamas papildu bačorkas, taču man tas neapmierina. gribu būt neatkarīgs no Ķeguma pilnībā.
un kāds gan tur var būt glamūrs, mīt cauru dienu. filmas ir pēdējā vietā no opcijām. primāri klausīties grāmatas, kuras nav bijis laika izlasīt.
starp citu, ļoti iesaku šādu iespēju izmantot.
vismaz ir varu absolūto klasiku izteiksmīgā oriģiālvalodā noklausīties.
Nopērc moča aķi, pieskrūvē klāt piepīpētāja ligzdu un lādē savu sifonu cik gribi. Aķi piestiprini pie velo un būs tev visu nedēļu pašam savs ķegums. Ja nosēžas, piebrauc kādā servisā un kamēr blakus dzersi tēju lai uzlādē.


Ne visu var uzlādēt caur piepīpētāja ligzdu....ja nāk ārā nepareiza strāva....izrādās ka tāda arī ir,tad vajag invertoru no 12v uz 220v.
Kāds gudrāks varbūt var precizēt par to nepareizo strāvu!

-----------------
-----------------
Ar motociklu nenoveco....

Offline

MIGs
29. Jul 2013, 10:28#19748

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Jautājums, vai tu pazūdi no civilizācija suz 2 nedēļām, vai tomeŗ reizi 2 diena'sbūsi pie elektrība s?!
Man kaut kur mētājas baterijas paka uz USB(ieeja, izeja), mēdz tipa likt autiņos pie interneta routera, lai ir bez pārrāvumiem.
Tāds pats, sifona izmēra jau vien ir.

VVZ, cik reizes sanāks sifonu uzlādēt. Moš 1-2 papildus vēl uzlādēs.

-----------------

Offline

MIGs
29. Jul 2013, 10:30#19749

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


29 Jul 2013, 10:22:04 elf rakstīja:
Ne visu var uzlādēt caur piepīpētāja ligzdu....ja nāk ārā nepareiza strāva....izrādās ka tāda arī ir,tad vajag invertoru no 12v uz 220v.
Kāds gudrāks varbūt var precizēt par to nepareizo strāvu!


Pirmkārt voltāža. No 12V pa taisno sifonu neuzlādēsi !

Par inventieriem - ir lādētāji, kas no šiem lētajiem inventieriem NEDARBOJAS !
Dārgākie, kas māk normāli simulēt sinasoīdus u.c. brīnumus maksā vidēji 5-10 reizes vairāk par to pašu jaudu.
Un klucis tas tomēr ir pamatīgs un apsolūti bezjēdzīgs:+ 12V->220V->5V...

-----------------

Offline

mexa
29. Jul 2013, 12:47#19750

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

vtf, no 12>220>5 gribat? ņemam dinamo, mēram cik voltu dod tukšgaitā, tad piepišam kkādu lampiņu mēram cik tad izdod, un nonākam pie secinājuma cik tad jaudīgs tas dinamo ir, cik voltu pie cik lielas slodzes var piedāvāt, tad jau domājam vai vajag vnk nostabilizēt spriegumu, (būtu jāliek kondiķi) un kontrolieri kas atslēgtu lādēšanu ja voltāža nokristos piem zem 4 voltiem, lai nemocīt telefonu, vai kkā tā, tas būtu sīkums, ja voltāža ir maza bet strāvu tur, tad liekam step up konvertoru(vietējam lodētājam paprasi, līdz piečukam gan jau salodēs kapeikas maksā elementi, būtu pats rīgā uzņemtos) un viss, ja tomēr dod 12 v ārā tad kaut lēto auto lādētāju sifonam, nianses jau tas kas lodēs sadomās pats uz vietas, nu ja kas var mēģināt divus dinamo uzlikt

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

Niere
29. Jul 2013, 12:55#19751

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

paldies visiem par viedokļiem.
droši vien būs saprātīgi tiešām vispirms nomērīt, vai tā dinamo rumba vispār piemērojama pasākumam.

atradu šādu pļurķi, kas esot pievienojams arī šādām rumbām. Amazonā atsauksmes visai pozitīvas un sifonu lādējot.
hvz, vai tām atsauksmēm var ticēt. moš bars ar indiešiem par grašiem customerus tēlo

Offline

MIGs
29. Jul 2013, 12:56#19752

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ja nekļūdos, tad mūsdienās visiem telefoniem jau ir iekšā savs lādēšanas kontroleiris.


-----------------

Offline

Niere
29. Jul 2013, 13:03#19753

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8117

Braucu ar:

a tie 12-220V konverteri ir pilnīgs sū. veseli divi tādi mētājās un esmu tos lietojis tikai avārijas situācijās.
tas pribambass lielu daļu špaņa tērē uz sevis sildīšanu un ventilatora darbību, kas vēl arī dzesē.
diži ekonomisks!
darbinot klēpjdatoru, mazu amperstundu auto bačorka vispār nevelk un ieslēdz aizsardzību. tad vienīgais variants darbināt motoru, kas ir absurdi.
jaudīgāks aķis kādu stundu vai drusku vairāk velk, bet reiz paliku mierā, jo motoru vairs busam uzšķilt nepietika.

Offline

MIGs
29. Jul 2013, 13:21#19754

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nire - gribi inventieri ar mazu jaudas zudumu ?
* Uz augšu pārveidot ir grūtāk nē kā uz leju.
* Jo efektīvāks, jo dārgāks.

-----------------

Offline

mexa
29. Jul 2013, 13:59#19755

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

nē nu var lai jau iet līdz tiem 5 v cik var, bet nu drošības pēc labāk jau padot minimums līdz 3,8 voltiem, itkā jau po, salādēs kkā, bet labāk nodrošināties. konvertori ir dažādi, skatoties cik advancēta ir "šūpināšana" un cik kvalitatīvi piedzīti elementi, jājo dārgāk būs jo kvalitatīvāk. sinusoīdu dod ārā retais ļoti labā formā, pārsvarā sakropļotas iet ārā, vai kkas līdzīgs ļura: paaugstināt uz lielāku voltāžu(tā lai labi lielāku) vajag trafu, bet nekā grūta tur nav, visi auto pastūži tāda principa

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

jondrejs
29. Jul 2013, 17:17#19756

Kopš: 26. Sep 2012

No: Sigulda

Ziņojumi: 107

Braucu ar: kawa

kadam varbut stav uz baika jeb kada cita mocisa virsu mra duoble bubble vejstikls? var pastastit kada ir brauksana pec orginala? un kadas atsauksmes par kiniesu ebaya variantiem d/bubble?

Offline

jurro
29. Jul 2013, 18:10#19757

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


28 Jul 2013, 22:46:32 eriksdrummer rakstīja:

28 Jul 2013, 22:35:51 jurro rakstīja:

Divi iemesli kāpēc neņemt Aprilia:
1. Ražots Itālijā.
2. Tirgo Motofavorīts


Jurro jau teiks, ka vajadzeja nemt tomer BMW Bet ko darit ja patik Aprilia un esmu laikam tas kam vienkarsi nepaveicas

Nezin vai pirkt no MF nozīmē vienkārši nepaveicās
Jo vairāk braucu, jo vairāk par to pārliecinos. Ja baigi patīk tas V-motors, tad es drīzāk ņemtu KTM baiku.

[ Šo ziņu laboja jurro, 29 Jul 2013, 18:11:49 ]



-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline

MIGs
29. Jul 2013, 18:12#19758

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Jurro Aprīlis ir V4, RC8 ir V2.


-----------------

Offline

Putnis76
29. Jul 2013, 19:03#19759

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 351

Braucu ar: auto...pagaidām :)


29 Jul 2013, 18:10:52 jurro rakstīja:

28 Jul 2013, 22:46:32 eriksdrummer rakstīja:

28 Jul 2013, 22:35:51 jurro rakstīja:

Divi iemesli kāpēc neņemt Aprilia:
1. Ražots Itālijā.
2. Tirgo Motofavorīts


Jurro jau teiks, ka vajadzeja nemt tomer BMW Bet ko darit ja patik Aprilia un esmu laikam tas kam vienkarsi nepaveicas

Nezin vai pirkt no MF nozīmē vienkārši nepaveicās
Jo vairāk braucu, jo vairāk par to pārliecinos. Ja baigi patīk tas V-motors, tad es drīzāk ņemtu KTM baiku.

Nu jā, ktm ir v2 bet latvijā jau neviens nepiedāvā tādu, pat nav testa agrigāts pieejams

-----------------
Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv

Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com

Offline

jurro
29. Jul 2013, 20:14#19760

Kopš: 16. Oct 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1077

Braucu ar: S1000RR-SRF edition


29 Jul 2013, 19:03:28 Putnis76 rakstīja:

29 Jul 2013, 18:10:52 jurro rakstīja:

28 Jul 2013, 22:46:32 eriksdrummer rakstīja:

28 Jul 2013, 22:35:51 jurro rakstīja:

Divi iemesli kāpēc neņemt Aprilia:
1. Ražots Itālijā.
2. Tirgo Motofavorīts


Jurro jau teiks, ka vajadzeja nemt tomer BMW Bet ko darit ja patik Aprilia un esmu laikam tas kam vienkarsi nepaveicas

Nezin vai pirkt no MF nozīmē vienkārši nepaveicās
Jo vairāk braucu, jo vairāk par to pārliecinos. Ja baigi patīk tas V-motors, tad es drīzāk ņemtu KTM baiku.

Nu jā, ktm ir v2 bet latvijā jau neviens nepiedāvā tādu, pat nav testa agrigāts pieejams

Spānijā trasēs daudz tādus redzēju, vairāk kā Aprilia
Vilka ka maz neliekas. KTM plus ir tas ka var dabūt trasei sagatvotu modeli no rūpnīcas.

-----------------
Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333

Offline