Autors | Ziņojums |
Archy96 | 29. Jul 2013, 02:07 | #19741 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Es ļoti brīnos par to, kad neviens vēl nav aizdomājies līdz tik elementārai fiškai, kā uzcept paaugstinātas ietilpības akumulātoru priekš gudrtālruņa, kā tas ir piemēram iespējam portatīvajiem, tā betereja protams ir lielāka un torčij ārā no gabarītiem, bet ja ilgdarbība ir primārais. Es domāju, Niere, kad tev jāiet šo ceļu :
+
=
Neizskatīsies diez ko glamūri, toties varēsi maukt savas filmas nedēļu no vietas [ Šo ziņu laboja Archy96, 29 Jul 2013, 02:09:44 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Niere | 29. Jul 2013, 02:16 | #19742 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| es taču negrasos bliezt ar pašizkrāvēju, bet gan tikai velo, kuram svara ierobežojumi.
sifonam sen jau kā iepērkamas papildu bačorkas, taču man tas neapmierina. gribu būt neatkarīgs no Ķeguma pilnībā.
un kāds gan tur var būt glamūrs, mīt cauru dienu. filmas ir pēdējā vietā no opcijām. primāri klausīties grāmatas, kuras nav bijis laika izlasīt.
starp citu, ļoti iesaku šādu iespēju izmantot.
vismaz ir varu absolūto klasiku izteiksmīgā oriģiālvalodā noklausīties. |
Offline | |
|
zakits | 29. Jul 2013, 08:00 | #19743 |
|
Kopš: 27. Sep 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| Kawasaki ZX10R 2007 gada oriģinālais ohlins stūres dempfers.Vai viņā var iepildīt biezāku eļļu?Vai to var izdarīt pats,vai vajadzīgs speciālists?Vai iekšā ir tikai eļļa,vai arī kaut kāda tur gāze?Paldies. |
Offline | |
|
|
Archy96 | 29. Jul 2013, 08:15 | #19744 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
29 Jul 2013, 08:00:26 zakits rakstīja:
Kawasaki ZX10R 2007 gada oriģinālais ohlins stūres dempfers.Vai viņā var iepildīt biezāku eļļu?Vai to var izdarīt pats,vai vajadzīgs speciālists?Vai iekšā ir tikai eļļa,vai arī kaut kāda tur gāze?Paldies.
Nevari kā nākās saregulēt, jā??? Tur ir nevis eļļa jāmaina, bet iekšas drusku jāpārtaisa.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Difers | 29. Jul 2013, 08:25 | #19745 |
|
Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
|
29 Jul 2013, 02:16:01 Niere rakstīja:
es taču negrasos bliezt ar pašizkrāvēju, bet gan tikai velo, kuram svara ierobežojumi.
sifonam sen jau kā iepērkamas papildu bačorkas, taču man tas neapmierina. gribu būt neatkarīgs no Ķeguma pilnībā.
un kāds gan tur var būt glamūrs, mīt cauru dienu. filmas ir pēdējā vietā no opcijām. primāri klausīties grāmatas, kuras nav bijis laika izlasīt.
starp citu, ļoti iesaku šādu iespēju izmantot.
vismaz ir varu absolūto klasiku izteiksmīgā oriģiālvalodā noklausīties.
Nopērc moča aķi, pieskrūvē klāt piepīpētāja ligzdu un lādē savu sifonu cik gribi. Aķi piestiprini pie velo un būs tev visu nedēļu pašam savs ķegums. Ja nosēžas, piebrauc kādā servisā un kamēr blakus dzersi tēju lai uzlādē. |
Offline | |
|
deMarco | 29. Jul 2013, 10:19 | #19746 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Domāju, Niere, ka, lai salādētu sifonu tev būs nonstopā jāmin uz 30 kmh
Viņiem vajag normālu uzlādes jaudu un ilgu laiku. Varbūt var izlīdzēties ar speciālajiem tūristu lādētājiem, kas ir aķi+ saules bača. Ar to kādu laiku varētu izvilkt labā vasaras nedēļā.
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
elf | 29. Jul 2013, 10:22 | #19747 |
|
Kopš: 29. May 2008
No: Alūksne
Ziņojumi: 1205
Braucu ar: Honda Transalp XL650V+Pav40,Jawa 634,Iž Planeta Sport ,Dnepr 11,Lada 4x4 .Rīga-7. Buhanka .
|
29 Jul 2013, 08:25:49 Difers rakstīja:
29 Jul 2013, 02:16:01 Niere rakstīja:
es taču negrasos bliezt ar pašizkrāvēju, bet gan tikai velo, kuram svara ierobežojumi.
sifonam sen jau kā iepērkamas papildu bačorkas, taču man tas neapmierina. gribu būt neatkarīgs no Ķeguma pilnībā.
un kāds gan tur var būt glamūrs, mīt cauru dienu. filmas ir pēdējā vietā no opcijām. primāri klausīties grāmatas, kuras nav bijis laika izlasīt.
starp citu, ļoti iesaku šādu iespēju izmantot.
vismaz ir varu absolūto klasiku izteiksmīgā oriģiālvalodā noklausīties.
Nopērc moča aķi, pieskrūvē klāt piepīpētāja ligzdu un lādē savu sifonu cik gribi. Aķi piestiprini pie velo un būs tev visu nedēļu pašam savs ķegums. Ja nosēžas, piebrauc kādā servisā un kamēr blakus dzersi tēju lai uzlādē.
Ne visu var uzlādēt caur piepīpētāja ligzdu....ja nāk ārā nepareiza strāva....izrādās ka tāda arī ir,tad vajag invertoru no 12v uz 220v.
Kāds gudrāks varbūt var precizēt par to nepareizo strāvu!
----------------- -----------------
Ar motociklu nenoveco....
|
Offline | |
|
MIGs | 29. Jul 2013, 10:28 | #19748 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Jautājums, vai tu pazūdi no civilizācija suz 2 nedēļām, vai tomeŗ reizi 2 diena'sbūsi pie elektrība s?!
Man kaut kur mētājas baterijas paka uz USB(ieeja, izeja), mēdz tipa likt autiņos pie interneta routera, lai ir bez pārrāvumiem.
Tāds pats, sifona izmēra jau vien ir.
VVZ, cik reizes sanāks sifonu uzlādēt. Moš 1-2 papildus vēl uzlādēs.
-----------------
|
Offline | |
|
MIGs | 29. Jul 2013, 10:30 | #19749 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
|
29 Jul 2013, 10:22:04 elf rakstīja:
Ne visu var uzlādēt caur piepīpētāja ligzdu....ja nāk ārā nepareiza strāva....izrādās ka tāda arī ir,tad vajag invertoru no 12v uz 220v.
Kāds gudrāks varbūt var precizēt par to nepareizo strāvu!
Pirmkārt voltāža. No 12V pa taisno sifonu neuzlādēsi !
Par inventieriem - ir lādētāji, kas no šiem lētajiem inventieriem NEDARBOJAS !
Dārgākie, kas māk normāli simulēt sinasoīdus u.c. brīnumus maksā vidēji 5-10 reizes vairāk par to pašu jaudu.
Un klucis tas tomēr ir pamatīgs un apsolūti bezjēdzīgs:+ 12V->220V->5V...
-----------------
|
Offline | |
|
mexa | 29. Jul 2013, 12:47 | #19750 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| vtf, no 12>220>5 gribat? ņemam dinamo, mēram cik voltu dod tukšgaitā, tad piepišam kkādu lampiņu mēram cik tad izdod, un nonākam pie secinājuma cik tad jaudīgs tas dinamo ir, cik voltu pie cik lielas slodzes var piedāvāt, tad jau domājam vai vajag vnk nostabilizēt spriegumu, (būtu jāliek kondiķi) un kontrolieri kas atslēgtu lādēšanu ja voltāža nokristos piem zem 4 voltiem, lai nemocīt telefonu, vai kkā tā, tas būtu sīkums, ja voltāža ir maza bet strāvu tur, tad liekam step up konvertoru(vietējam lodētājam paprasi, līdz piečukam gan jau salodēs kapeikas maksā elementi, būtu pats rīgā uzņemtos) un viss, ja tomēr dod 12 v ārā tad kaut lēto auto lādētāju sifonam, nianses jau tas kas lodēs sadomās pats uz vietas, nu ja kas var mēģināt divus dinamo uzlikt
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
Niere | 29. Jul 2013, 12:55 | #19751 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| paldies visiem par viedokļiem.
droši vien būs saprātīgi tiešām vispirms nomērīt, vai tā dinamo rumba vispār piemērojama pasākumam.
atradu šādu pļurķi, kas esot pievienojams arī šādām rumbām. Amazonā atsauksmes visai pozitīvas un sifonu lādējot.
hvz, vai tām atsauksmēm var ticēt. moš bars ar indiešiem par grašiem customerus tēlo |
Offline | |
|
MIGs | 29. Jul 2013, 12:56 | #19752 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Ja nekļūdos, tad mūsdienās visiem telefoniem jau ir iekšā savs lādēšanas kontroleiris.
-----------------
|
Offline | |
|
Niere | 29. Jul 2013, 13:03 | #19753 |
|
Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| a tie 12-220V konverteri ir pilnīgs sū. veseli divi tādi mētājās un esmu tos lietojis tikai avārijas situācijās.
tas pribambass lielu daļu špaņa tērē uz sevis sildīšanu un ventilatora darbību, kas vēl arī dzesē.
diži ekonomisks!
darbinot klēpjdatoru, mazu amperstundu auto bačorka vispār nevelk un ieslēdz aizsardzību. tad vienīgais variants darbināt motoru, kas ir absurdi.
jaudīgāks aķis kādu stundu vai drusku vairāk velk, bet reiz paliku mierā, jo motoru vairs busam uzšķilt nepietika. |
Offline | |
|
MIGs | 29. Jul 2013, 13:21 | #19754 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nire - gribi inventieri ar mazu jaudas zudumu ?
* Uz augšu pārveidot ir grūtāk nē kā uz leju.
* Jo efektīvāks, jo dārgāks.
-----------------
|
Offline | |
|
mexa | 29. Jul 2013, 13:59 | #19755 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
| nē nu var lai jau iet līdz tiem 5 v cik var, bet nu drošības pēc labāk jau padot minimums līdz 3,8 voltiem, itkā jau po, salādēs kkā, bet labāk nodrošināties. konvertori ir dažādi, skatoties cik advancēta ir "šūpināšana" un cik kvalitatīvi piedzīti elementi, jājo dārgāk būs jo kvalitatīvāk. sinusoīdu dod ārā retais ļoti labā formā, pārsvarā sakropļotas iet ārā, vai kkas līdzīgs ļura: paaugstināt uz lielāku voltāžu(tā lai labi lielāku) vajag trafu, bet nekā grūta tur nav, visi auto pastūži tāda principa
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
jondrejs | 29. Jul 2013, 17:17 | #19756 |
|
Kopš: 26. Sep 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 107
Braucu ar: kawa
| kadam varbut stav uz baika jeb kada cita mocisa virsu mra duoble bubble vejstikls? var pastastit kada ir brauksana pec orginala? un kadas atsauksmes par kiniesu ebaya variantiem d/bubble? |
Offline | |
|
jurro | 29. Jul 2013, 18:10 | #19757 |
|
Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
28 Jul 2013, 22:46:32 eriksdrummer rakstīja:
28 Jul 2013, 22:35:51 jurro rakstīja:
Divi iemesli kāpēc neņemt Aprilia:
1. Ražots Itālijā.
2. Tirgo Motofavorīts
Jurro jau teiks, ka vajadzeja nemt tomer BMW Bet ko darit ja patik Aprilia un esmu laikam tas kam vienkarsi nepaveicas
Nezin vai pirkt no MF nozīmē vienkārši nepaveicās
Jo vairāk braucu, jo vairāk par to pārliecinos. Ja baigi patīk tas V-motors, tad es drīzāk ņemtu KTM baiku.[ Šo ziņu laboja jurro, 29 Jul 2013, 18:11:49 ]
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 |
Offline | |
|
MIGs | 29. Jul 2013, 18:12 | #19758 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Jurro Aprīlis ir V4, RC8 ir V2.
-----------------
|
Offline | |
|
Putnis76 | 29. Jul 2013, 19:03 | #19759 |
|
Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: auto...pagaidām :)
|
29 Jul 2013, 18:10:52 jurro rakstīja:
28 Jul 2013, 22:46:32 eriksdrummer rakstīja:
28 Jul 2013, 22:35:51 jurro rakstīja:
Divi iemesli kāpēc neņemt Aprilia:
1. Ražots Itālijā.
2. Tirgo Motofavorīts
Jurro jau teiks, ka vajadzeja nemt tomer BMW Bet ko darit ja patik Aprilia un esmu laikam tas kam vienkarsi nepaveicas
Nezin vai pirkt no MF nozīmē vienkārši nepaveicās
Jo vairāk braucu, jo vairāk par to pārliecinos. Ja baigi patīk tas V-motors, tad es drīzāk ņemtu KTM baiku.
Nu jā, ktm ir v2 bet latvijā jau neviens nepiedāvā tādu, pat nav testa agrigāts pieejams
----------------- Plastmasas, alumīnija un koka logu/durvju ražošana.
www.expertwin.lv
Led apgaismojums!
www.kodakledlightning.com |
Offline | |
|
jurro | 29. Jul 2013, 20:14 | #19760 |
|
Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
29 Jul 2013, 19:03:28 Putnis76 rakstīja:
29 Jul 2013, 18:10:52 jurro rakstīja:
28 Jul 2013, 22:46:32 eriksdrummer rakstīja:
28 Jul 2013, 22:35:51 jurro rakstīja:
Divi iemesli kāpēc neņemt Aprilia:
1. Ražots Itālijā.
2. Tirgo Motofavorīts
Jurro jau teiks, ka vajadzeja nemt tomer BMW Bet ko darit ja patik Aprilia un esmu laikam tas kam vienkarsi nepaveicas
Nezin vai pirkt no MF nozīmē vienkārši nepaveicās
Jo vairāk braucu, jo vairāk par to pārliecinos. Ja baigi patīk tas V-motors, tad es drīzāk ņemtu KTM baiku.
Nu jā, ktm ir v2 bet latvijā jau neviens nepiedāvā tādu, pat nav testa agrigāts pieejams
Spānijā trasēs daudz tādus redzēju, vairāk kā Aprilia
Vilka ka maz neliekas. KTM plus ir tas ka var dabūt trasei sagatvotu modeli no rūpnīcas.
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 |
Offline | |
|