Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 2 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem
Autors | Ziņojums |
zakits | 25. Jul 2013, 00:30 | #19721 |
| Kopš: 27. Sep 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| Motors ir tas pats.Vēl pajautāšu-vai zem 25 kw nedod mazo reģistrācijas numuru?
25 Jul 2013, 00:18:52 Archy96 rakstīja:
25 Jul 2013, 00:13:25 zakits rakstīja:
Jautājums par moto rāmi.Ja teh pasē ir jauda līdz 25 kw,vai var likt iekšā pilnas jaudas motoru?Teh. apskate?Ceru ka domu sapratāt.
Tev skatē neviens jaudu nemērīs, un ja vien tas motors ir tas pats, kas paredzēts oriģināli šajā rāmī, tad easy.
| Offline | | |
vellabeerns | 25. Jul 2013, 00:35 | #19722 |
| Kopš: 15. Mar 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 1772
Braucu ar: R1100S
|
25 Jul 2013, 00:30:06 zakits rakstīja:
Motors ir tas pats.Vēl pajautāšu-vai zem 25 kw nedod mazo reģistrācijas numuru?
25 Jul 2013, 00:18:52 Archy96 rakstīja:
25 Jul 2013, 00:13:25 zakits rakstīja:
Jautājums par moto rāmi.Ja teh pasē ir jauda līdz 25 kw,vai var likt iekšā pilnas jaudas motoru?Teh. apskate?Ceru ka domu sapratāt.
Tev skatē neviens jaudu nemērīs, un ja vien tas motors ir tas pats, kas paredzēts oriģināli šajā rāmī, tad easy.
par mazo numuru tur ir ņiprāk jāpacīnās! to dabonot tad, ja lielo nevar lādzīgi pielikt un arī tad ne vienmēr... visādi citādi jauda neatspoguļo numura zīmes izmērus!
----------------- Nejau krūtis ir tās, kas padara sievieti daiļu. Ā nē, tomēr tās ir krūtis! | Offline | | |
zakits | 25. Jul 2013, 00:38 | #19723 |
| Kopš: 27. Sep 2011
No: Jelgava
Ziņojumi: 96
Braucu ar:
| Skaidrs.Paldies.
25 Jul 2013, 00:35:03 vellabeerns rakstīja:
25 Jul 2013, 00:30:06 zakits rakstīja:
Motors ir tas pats.Vēl pajautāšu-vai zem 25 kw nedod mazo reģistrācijas numuru?
25 Jul 2013, 00:18:52 Archy96 rakstīja:
25 Jul 2013, 00:13:25 zakits rakstīja:
Jautājums par moto rāmi.Ja teh pasē ir jauda līdz 25 kw,vai var likt iekšā pilnas jaudas motoru?Teh. apskate?Ceru ka domu sapratāt.
Tev skatē neviens jaudu nemērīs, un ja vien tas motors ir tas pats, kas paredzēts oriģināli šajā rāmī, tad easy.
par mazo numuru tur ir ņiprāk jāpacīnās! to dabonot tad, ja lielo nevar lādzīgi pielikt un arī tad ne vienmēr... visādi citādi jauda neatspoguļo numura zīmes izmērus!
| Offline | | |
|
jondrejs | 25. Jul 2013, 23:17 | #19724 |
| Kopš: 26. Sep 2012
No: Sigulda
Ziņojumi: 107
Braucu ar: kawa
| Sveiki! velos iegadaties lietotu pufu... ir noskatits yoshimura rs-5... vins ir pec krietiena, uz apvalka ir nelielas buktites, bet abi gali it ka labi, veseli! cik saprotu, vinu ieteicamaks butu parpakot, tatad jautajums, ko isti ieksa vina ir jaliek un kur to varetu LV iegadaties? un par to apvalku, ja vina ir neliela buktite pa vidu, tad meginat to apvalku izlidzinat jeb jaunu pasutit? jebsu tas ir tikai vizualais un buktes pasu pufu neietekmee??? | Offline | | |
SoWhat | 26. Jul 2013, 23:29 | #19725 |
| Kopš: 28. Jun 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 150
Braucu ar: gāzi - žīds!
| BMW F800ST atlaižot uz šosejas vaļā rokas velk uz kreiso pusi.
Ko darīt? Varbūt ir kaut kādi stendi kur var noteikt vai priekšējā dakša vai pakaļējā dakša, vai rāmis pie vainas?
----------------- Four wheels move the body,
Two wheels move the soul! | Offline | | |
Zars | 27. Jul 2013, 00:45 | #19726 |
| Kopš: 02. Jan 2013
Ziņojumi: 301
Braucu ar:
| Zx9r tika pie krosača ragiem,bet sajūga trose par īsu...no kura mo der pēc garuma?gan jau kāds ir licis | Offline | | |
Archy96 | 27. Jul 2013, 01:08 | #19727 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
27 Jul 2013, 00:45:39 Zars rakstīja:
Zx9r tika pie krosača ragiem,bet sajūga trose par īsu...no kura mo der pēc garuma?gan jau kāds ir licis
Man kādreiz bija zx9r ar krosa stūri, trosi piekombinēju no taivānas kvadras , vienkārši pielasīju veikalā no tām, kas bija uz vietas, pašu piemērotāko un vēl biki pārtaisīju. Paņem to savu trosi līdz uz motoveikalu, paprasi lai iedod parādīt tās, kas ir uz vietas un paskaties, kurai štuceri tādi paši vai līdzīgi un kura pēc garuma varētu atbilst.
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
eriksdrummer | 28. Jul 2013, 20:51 | #19728 |
| Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Gribu pastastit pieredzi ar savu jauno moci - Aprilia RSV4. Pirmaja diena izbraucot no salona , nedaudz pabraukaju apkart pilsetai, lai pieshautos pie jauno mocisha. Noslapejot moci, mani parsteidza tada jociga burbulojosa skana, itka kaut kur udens uzvarijies. Pec tam atnakot atpakal skatos ka zem mocha ir milziga pelke - caur parpludes cauruliti dafiga iztecejis dzesesanas skidrums un pec tam tas atkartojas vairakas reizes. Padomaju pie sevis - labi, gan jau nekas traks jaunam mocim, mosh tosols pa daudz ieliets, tapec spiezh ara. Tad devos garaa 1500 km parbrauciena, lai iebrauktu jauno dzineju. Ieveroju visas prasibas, vairak par 6000 apgr. tahometra nedevu. Pirmas 2 dienas brauciena viss ok, temp. braucot pa soseju bija 85-87 gradi. Bet tresaja brauciena diena visu laiku jau turejas 95-97 gradi, un joprojam dzina ara tosolu - tas jau man saka nepatikt. Uzrakstiju meilu Motofavoritam par so problemu, sie saka, kad vedisu uz 1.apkopi, lai pasaku par so gadijumu. Es ta ari izdariju. Apkopes laika nekadas problemas nemanija, teica ka viss ok, ventilators sledzas ieksha utt.. pieleja tikai klat tosolu. Labi, es turpinaju braukt, bet mocis joprojam dzina ara jauni pielieto tosolu un beigas pec vairakam dienam, jau saka temp. tureties visu laiku virs 100 un pilseta biki pastavot pie luksofora jau uzkapa lidz 115 gradiem, kad jau iesledzas lampina. Tad protams izlemu moci aizvest uz Favoritu, lai papeta. Vakar tie man zvana un saka, ka visu parbaudija , problemu neredz un ka iespejams tas ir tapec, ka esmu uzlicis pilno racing Akrapovic izpludi un neesmu moci noregulejis uz stenda! Tas jau nekas, ka man si problema bija ari ar originalo izpludi. Tagad vini saka, ka man pie viniem jastendee mocis un ja problema saglabasies, tad esot jajauc motors un ka tas nevarot but pec garantijas, jo no serijas esmu iejaucies motocikla uzliekot Akras izpludi un Aprilia atteiks garantiju Super! Vai tad tiesam motors var parkarst del ta ka ir uzlikta pilna sporta izplude un nav noregulets uz stenda??? Es tam neticu!! [ Šo ziņu laboja eriksdrummer, 28 Jul 2013, 20:53:21 ] | Offline | | |
MIGs | 28. Jul 2013, 20:58 | #19729 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Nu, ja ir brīvāka izplūde, tad var gadīties, ka tagad tev viņš ir liesāks, bet nu nez vai TIK ļoti.
Katrā ziņā, tu varētu uzlikt atpakaļ stock trubas un dot lai viņi risina problēmu.
Izklausās jau klasiski - kad jāpārdod, tad esi draugs, kad jārisina problēmas, tad...
-----------------
| Offline | | |
MIGs | 28. Jul 2013, 21:01 | #19730 |
| Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Kā arī pastudē, kur ir aprunāti garantijas noteikumi.
-----------------
| Offline | | |
eriksdrummer | 28. Jul 2013, 21:04 | #19731 |
| Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
| Man ar tas sak likties pec klasiska atsusanas gajiena. Ja vini mineja, to kad varot but liesaks degmaisijums un tapec karst un ir jastende utt... problema ir tada , ka tik izdzits ara viss tosols un tapec jau ari parkarst - bet kapec mocis dzen ara to tosolu [ Šo ziņu laboja eriksdrummer, 28 Jul 2013, 21:24:46 ] | Offline | | |
tuchka | 28. Jul 2013, 21:32 | #19732 |
| Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
| 99,99% dodu, ka ventilatora štekerī nav kontakts. Ar testeri un kompi to neredz, to mana tikai pieliekot slodzi. Man bij līdzīgs gadījums. Vnk ir dīvaini, ka jaunam mo tāda problēma varētu būt?
Un vēl termostats sasprūdis, bet tas gan maz ticams??
Ak jā, un lielāka izplūde motora dzesēšanu neiespaido (kādam ir jābūt idiotam, lai ko tādu pateiktu)
-----------------
| Offline | | |
Archy96 | 28. Jul 2013, 22:22 | #19733 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
28 Jul 2013, 21:04:14 eriksdrummer rakstīja:
Man ar tas sak likties pec klasiska atsusanas gajiena. Ja vini mineja, to kad varot but liesaks degmaisijums un tapec karst un ir jastende utt... problema ir tada , ka tik izdzits ara viss tosols un tapec jau ari parkarst - bet kapec mocis dzen ara to tosolu
Galvas blīves defekts.
Man vienam paziņam ar jauno R1 bija līdzīgas ķibeles, kamēr pa garantiju nenomainīja.
Teorētiski jau viņam būtu jādzen laukā tas tosols tikai pārkarstot, nevis visu laiku.
Jā, un par to garantiju - tur ir jābūt detalizētai informācijai, uz ko garantija attiecās un uz ko neattiecās, kā arī gadījumi, pie kuriem garantija vairs nav spēkā, viens no gadījumiem ir avārija, bet par izpūtējiem tas ir bullshits, cik nav cilvēki pirkuši jaunus močus, uzreiz likuši sporta trubas un garantija joprojām spēkā [ Šo ziņu laboja Archy96, 28 Jul 2013, 22:28:12 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
jurro | 28. Jul 2013, 22:35 | #19734 |
| Kopš: 16. Oct 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1077
Braucu ar: S1000RR-SRF edition
|
28 Jul 2013, 20:51:10 eriksdrummer rakstīja:
Gribu pastastit pieredzi ar savu jauno moci - Aprilia RSV4. Pirmaja diena izbraucot no salona , nedaudz pabraukaju apkart pilsetai, lai pieshautos pie jauno mocisha. Noslapejot moci, mani parsteidza tada jociga burbulojosa skana, itka kaut kur udens uzvarijies. Pec tam atnakot atpakal skatos ka zem mocha ir milziga pelke - caur parpludes cauruliti dafiga iztecejis dzesesanas skidrums un pec tam tas atkartojas vairakas reizes. Padomaju pie sevis - labi, gan jau nekas traks jaunam mocim, mosh tosols pa daudz ieliets, tapec spiezh ara. Tad devos garaa 1500 km parbrauciena, lai iebrauktu jauno dzineju. Ieveroju visas prasibas, vairak par 6000 apgr. tahometra nedevu. Pirmas 2 dienas brauciena viss ok, temp. braucot pa soseju bija 85-87 gradi. Bet tresaja brauciena diena visu laiku jau turejas 95-97 gradi, un joprojam dzina ara tosolu - tas jau man saka nepatikt. Uzrakstiju meilu Motofavoritam par so problemu, sie saka, kad vedisu uz 1.apkopi, lai pasaku par so gadijumu. Es ta ari izdariju. Apkopes laika nekadas problemas nemanija, teica ka viss ok, ventilators sledzas ieksha utt.. pieleja tikai klat tosolu. Labi, es turpinaju braukt, bet mocis joprojam dzina ara jauni pielieto tosolu un beigas pec vairakam dienam, jau saka temp. tureties visu laiku virs 100 un pilseta biki pastavot pie luksofora jau uzkapa lidz 115 gradiem, kad jau iesledzas lampina. Tad protams izlemu moci aizvest uz Favoritu, lai papeta. Vakar tie man zvana un saka, ka visu parbaudija , problemu neredz un ka iespejams tas ir tapec, ka esmu uzlicis pilno racing Akrapovic izpludi un neesmu moci noregulejis uz stenda! Tas jau nekas, ka man si problema bija ari ar originalo izpludi. Tagad vini saka, ka man pie viniem jastendee mocis un ja problema saglabasies, tad esot jajauc motors un ka tas nevarot but pec garantijas, jo no serijas esmu iejaucies motocikla uzliekot Akras izpludi un Aprilia atteiks garantiju Super! Vai tad tiesam motors var parkarst del ta ka ir uzlikta pilna sporta izplude un nav noregulets uz stenda??? Es tam neticu!!
Divi iemesli kāpēc neņemt Aprilia:
1. Ražots Itālijā.
2. Tirgo Motofavorīts
----------------- Jerez-Valencia-Pannonia-Cartagena-Parnu-Poznan-Bikernieki-333 | Offline | | |
eriksdrummer | 28. Jul 2013, 22:46 | #19735 |
| Kopš: 31. Aug 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 454
Braucu ar: V4
|
28 Jul 2013, 22:35:51 jurro rakstīja:
Divi iemesli kāpēc neņemt Aprilia:
1. Ražots Itālijā.
2. Tirgo Motofavorīts
Jurro jau teiks, ka vajadzeja nemt tomer BMW Bet ko darit ja patik Aprilia un esmu laikam tas kam vienkarsi nepaveicas | Offline | | |
Niere | 29. Jul 2013, 01:46 | #19736 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| ceru mani nenoliks ar vafelēm.... jo jautājums, kaut arī tehnisks spečokiem par diviem ratiem, attiecas uz kājminamo verķi:
problēma -
ir nodoms veikt garu pārbraucienu ar velo. rodas akūta problēma ar elektrību tērējošu pribambasu lādēšanu. primāri lādējams iPhons.
gaismekļi paredzēti starošanai no bačorkām.
opcija -
mētājās širpotreba klases velo, kuram priekšējā rumba iraid dinamo mašīna un paredzēta apgaismojuma barošanai. izskatās apmēram šādi:
mērķis -
konfiscēt priekš sava velo priekšējo ratu un padarīt to par lādētāju.
lai tā notiktu, saprotu, ka pa vidu jābūt kaut kādam "taisnotājam", kas dod pareizā stipruma špani un nenosvilina iPhonu. ideālā gadījumā lādē arī kādu akumulatoru, no kura var baroties negriežot dinamo.
jautājums -
parakājos netā, atradu dažus neviennozīmīgus rīkus, bet skaidrībā netiku.
elektro lietās saprotu maz, tādēļ:
* vai vispār vērts domāt par šī dinamo izmantošanu?
* ja ir vērts, kas tālāk darāms, pērkams, montējams?
help![ Šo ziņu laboja Niere, 29 Jul 2013, 02:19:44 ] | Offline | | |
matiicins | 29. Jul 2013, 01:49 | #19737 |
| Kopš: 07. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 755
Braucu ar: KX250F
| Nav vienkāršāk nopirkt speciālu ar baterijām darbināmu lādētāju priekš telefona?
----------------- Dzīve ir kā sēdēšana pie internta - jēgas nav, bet aiziet arī negribas! | Offline | | |
Archy96 | 29. Jul 2013, 01:52 | #19738 |
| Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Nav vienkāršāk paņemt līdzi veco nokiju un neradīt sev problēmas, tur kur nav problēmu????
Šitāds man nodelis mājās mētājās rezervē:
Baterija tur NEDĒĻU!!!!!!!!!!!!!!!![ Šo ziņu laboja Archy96, 29 Jul 2013, 01:57:42 ]
----------------- BevelGear Individual Solutions | Offline | | |
Niere | 29. Jul 2013, 01:53 | #19739 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| baterijām? domā AA tipa?
nu tad būs jāvadā līdz kaudze ar tām un vēl arī jāpērk pribambass, kas savieno sifonu ar bačorkām.
izdevumi tā kā tā un autonomitāte nekāda. | Offline | | |
Niere | 29. Jul 2013, 01:58 | #19740 |
| Kopš: 08. Dec 2010
Ziņojumi: 8117
Braucu ar:
| Archy96,
mobilo lietoju kopš laikiem, kad vēl GSM neeksistēja. labi zinu iespējas, taču šoreiz nav runa par pliku runāšanu.
sifons vajadzīgs GPS, audiogāmatu, podkāstu, filmu un visādu citādu vērtīgu lietu darbināšanai. tas, diemžēl, tērē špani daudz.
un...jā, labākai phons, no runāšanas viedokļa, bija Nokia 6110, taču progress gājis stipri tālāk par pamatpielietojumu. drīz arī maksāt varēsi ar tā palīdzību.
nu.... manu viedokli Tu sen jau zini [ Šo ziņu laboja Niere, 29 Jul 2013, 02:02:09 ] | Offline | | |
|
|