Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Servisi

Tēma: Eļļa motocikliem

AutorsZiņojums
K-K
26. Sep 2013, 13:31#1968

Kopš: 09. May 2008

No: Jūrmala

Ziņojumi: 1166

Braucu ar: KTM 300 Factory

Dzheki jaunas eļļas "patestējuši"
buemwee

-----------------
#808 | Hard Enduro Fanatic

Offline

spring
26. Sep 2013, 14:00#1969

Kopš: 05. Apr 2009

No: Baloži

Ziņojumi: 499

Braucu ar: ex Hornet 99g., ex BMW F650GS; ex DR-Z400, F800GS Lawa Orange


26 Sep 2013, 13:31:54 K-K rakstīja:
Dzheki jaunas eļļas "patestējuši"
buemwee


bļin tagad pat nezinu - sievas auto tikko ielēju šo:
ENI AGIP i-Sint SAE 5W40 Полимеризация.

a tagad ir pilnīgi slikti vai tomēr vēl ciešami
nevarēšu gulēt....

Offline

ABU
26. Sep 2013, 14:05#1970

Kopš: 25. Dec 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1501

Braucu ar: ZRX1200S


26 Sep 2013, 13:31:54 K-K rakstīja:
Dzheki jaunas eļļas "patestējuši"
buemwee


Te būūūūūs ko nierem ko komentēt....

Es jau sen pēc nojausmas jeb "čuja" dažas "sliktās" markas esmu izslēdzis no sava lietojuma saraksta

-----------------
Benzīns asinīs neizgaro:)

Offline

Niere
26. Sep 2013, 14:31#1971

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

zinu, zinu, ir tur viens censonis.
tikai par īsti objektīvu to nosaukt grūti. ko tas parāda? tikai to, ka ar nekā neaprakstītu testa metodi (ASTM, ISO; CEC hvz) karsējis eļļu nezināmā temperatūrā un ieguvis šādu rezultātu. turklāt - nav objektīvi salīdzināt dažāda pielietojuma, kalušu un viskozitāšu produktus.

eļļas testēšana ir ļoti sarežģīts pasākums, kurā ietilpst daudzpadsmit ķīmiski un fiziski testi.
ACEA 2012 piemēram, kur oksidācijas testi ir daži no daudziem, turklāt atšķirīgos apstākļos.

mani tur vairāk interesē pašā sākumā publicētās eļļas analīžu atskaites, kur var novērtēt tās uzbūvi. taču ar lietotas eļļas testiem skatīt nelietotu eļļu ir visai virspusējs piegājiens.

vārdu sakot - cilvēks, kas nav saistīts ar jomu, no redzamā secinās bez nosacījumiem - "labs/slikts"

Offline

Niere
26. Sep 2013, 14:32#1972

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

o, kamēr rakstīju, jau kategoriski secinājumi priekšā

Offline

Rizza
26. Sep 2013, 14:36#1973

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Jā, nu paldies K-K par linku, ilgi būs ko pētīt.
Žel ka nav populārais repsols, motorex.

Niere, pakomentē ko nozīmē Polimerizācija un sabiezējums,nosēdumi un ko tie sliktu dara, teorētiski zinu ko šie vārdi nozīmē, bet ko tie dara ar eļļu ?

[ Šo ziņu laboja Rizza, 26 Sep 2013, 14:39:52 ]

Offline

Niere
26. Sep 2013, 14:40#1974

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

tad jau šis te pretendē uz nedaudz lielāku objektivitāti.
bet arī kontektstā ar konkrēto dzelzi, nobraukumu un braukšanas apstākļiem.

Offline

Niere
26. Sep 2013, 14:48#1975

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:


26 Sep 2013, 14:36:32 Rizza rakstīja:
Niere, pakomentē ko nozīmē Polimerizācija un sabiezējums,nosēdumi un ko tie sliktu dara, teorētiski zinu ko šie vārdi nozīmē, bet ko tie dara ar eļļu ?

te izklāstīju viedokli par oksidāciju.
3. punktā nedaudz par polimerizāciju.
te uzskatāmi un vienkārši par polimērizācijas procesu:

īsumā - polimerizācija ir process, kurā monomēri veido molekulu ķēdes, ko sauc par polimēru.
lietotā eļļā tas nozīmē, ka garās ķēdēs savienojas sabrukušas molekulas, kas, savukārt, palielina eļļas viskozitāti.
piezīmei - viskozitātes modifikators, ko satur lielākā daļa eļļu, arī ir polimērs. tādēļ nejaukt.

Offline

Rizza
26. Sep 2013, 15:36#1976

Kopš: 05. Nov 2011

No: Zilupe

Ziņojumi: 2101

Braucu ar: zrx1200s

Ok, apmēram skaidrāks tika. Jo tajā K-K linkā ir eļļas kuras nav polimerizējušās, bet kurām ir nosēdumi un sabiezējumi, sanāk, ka ilgāk pacepinot šo pašu eļļu, agri vai vēlu tā tomēr polimerizēsies.

Offline

Niere
26. Sep 2013, 15:42#1977

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

tieši tā!

Offline

Next
07. Oct 2013, 13:06#1978

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

@Niere

katalizatora nav, bet nu Online Oil Guide rekomendē tieši RacingWay MC 10W-40.

Laiki mainās tagad Online Oil Guide rekomendē LazerWay 5W-40, LazerWay 5W-50, SuperWay 10W-40 interesantas pārmaiņas...

Offline

Niere
07. Oct 2013, 13:23#1979

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

paga, kaut kas nav īsti riktīgi.
atgādini, kāds Tev dzelzis, kura gada.
i - nafig Tev tieši Statoil produkts?
(ar to neko nenorādu uz ražotāju)

Offline

Next
07. Oct 2013, 13:36#1980

Kopš: 30. Jul 2013

Ziņojumi: 155

Braucu ar:

aizsutījuu PM
gribeeju apskatīt kādu eļļu statoil rekomendē līdzīgam mocim, tas rekomendēja LAZERWAY. tad apskatījos svam un arī LAZERWAY, bet agrāk bija racingway. gļuks kaut kāds. ka var rekomendēt autiņu eļļu močiem?!

Offline

Niere
07. Oct 2013, 13:47#1981

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

opā, gļuks pavisam reāls.
šie nomainījuši speceņu operētāju no OATS Ltd. uz hvz ko. tā spriežu, jo būtiski mainījies arī dizains. redzu, ka tur šādas tādas priekšrocības parādījušās pret veco, bet tas nav tā vērts, ja šitāda kuiņa.
būs jāaizraksta kļauza.

te tas, ko saka tas pats OATS Ltd., tikai Castroļa izpildījumā (citiem ražotājiem arī ir katalogs):


YAMAHA
MODEL FZS1000 (5LV1) (Motorcycles)
ENGINE 4 str.
YEAR 2001

APPLICATION RECOMMENDATION CAPACITY (LTR)
Engine (4 str.) Premium Power 1 Racing 4T 10W-40 (a)
Mid-range Power 1 4T 10W-40
Gearbox From Engine
Final Drive
Fork Synthetic Fork Oil 5W
Coolant (50%) Radicool
Brake & Clutch Fluid Premium Motorcycle Brake Fluid
Mid-range Brake Fluid DOT 4
Grease Points Multipurpose Grease
Hide Notes
Hide Oil Change Intervals
Lubricant / Capacity Notes

(šī nav Castrol reklāma, līdzvērtīgi produkti katrā motoveikalā).

a. Alternative recommendations, Engine (4 str): -10°C to 35°C, 10W-30; -10°C to 45°C, 10W-40; 5°C to 45°C, 20W-40; 5°C to 50°C, 20W-50

katalogi ir laba lieta, tomēr gala vārds teikts instrukciju rokasgrāmatā. ok, nešaubos, ka tur API jebkāds, viskozitāte 10W-40, JASO MA vai MA2.
iesaku izvēlēties sintētisku eļļu, bet citādi tai prasības nav nekādas būtiskās.

Offline

Niere
12. Oct 2013, 14:47#1982

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

heh, nupat lasīju šo to un nodomāju, ka MPistiem jāuzdod viltīgs jautājiens -
kura eļļu ražotāja produkti visbiežāk atrodami sacīkšu auto/mototehnikā?
ar sacīkšu tehniku domāts F1, WRC, MotoGP utml. līmenī.

Offline

aluminijs
12. Oct 2013, 22:01#1983

Kopš: 07. Apr 2013

No: Jelgava

Ziņojumi: 81

Braucu ar: z750 07

To, kuru sponsore?

Offline

MIGs
12. Oct 2013, 22:23#1984

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR


12 Oct 2013, 22:01:39 aluminijs rakstīja:
To, kuru sponsore?

Lej to kuru nu kurais lej. Varbūt buržuji pat maisa ko īpašu, bet uzlīmes liek tādas, kā maksā/sponsorē !

-----------------

Offline

Niere
12. Oct 2013, 23:34#1985

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

nea, konkrētais ražotājs praktiski vispār neko nesponsorē un uz reklāmas plakātiem neparādās. pateikšu vēl nedaudz priekšā - runa nav par motoreļļām.

Offline

kawaracer
12. Oct 2013, 23:50#1986

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS

Es paralēli savam ikdienas darbam - esmu ENEOS pārstāvis LV un mēs japāņiem uzdevām jautājumu - kāda eļļa ir Rossi un Lorenzo Yamahās (uz kurām ir Eneos reklāma)?
Nu ja ne brendu, tad vismaz viskozitāti - lai pasaka! Konkrētais pārstāvis nebija informēts, bet apsolīja noskaidrot - tiešām apsolīja - šie parasti par saviem vārdiem atbild!
Viens gan ir skaidrs - Yamalube ir Eneos!

[ Šo ziņu laboja kawaracer, 12 Oct 2013, 23:51:20 ]



-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Niere
13. Oct 2013, 00:02#1987

Kopš: 08. Dec 2010

Ziņojumi: 8116

Braucu ar:

zinu, ka Yamaha komandas inženieri eksperimentē ar arvien zemākām viskozitātēm. 0(5)W-20 viskozitāte tur šobrīd varētu būt standarta produkts. lasīju, ka HTHS = 2,6 cP @150C, kas pēc SAE J300 arī atbilst minētajai klasei.

bet jārēķinās, ka tas nav produkts ielas pielietojumam un tāda līmeņa sacīkšu motori tiek pārlasīti gandrīz pēc katras gonkas.

runājot par Eneo.
visdrīzāk Yamaha arī izmanto šo ražotāju, jo tas ir Japānas lielākais naftas produktu ražotājs. un tas ir saprotami, jo jaunos produktus izstrādā R&D departamenti gan OEM, gan eļļas ražotāja pusē. un ērti ir, ja abu pušu zinātnieki fiziski atrodas tuvu un runā vienā valodā.

Offline