Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Ferre
16. Jul 2013, 18:35#19661

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


10 Jul 2013, 08:44:51 Ferre rakstīja:

09 Jul 2013, 23:56:59 Negantelis rakstīja:

09 Jul 2013, 23:32:55 Ferre rakstīja:
bāc, mainīju LED pagriezienus atpakaļ uz mo.., kad sāku vienot nr. apgaismojumu, likās ka drošinātāji izbeidzās.., šodien ieliku jaunus - nekā.., varbūt relejs atteicās un kur man maz tādu meklēt.. Manuālī par to nav ne vārda..


tu mainīji uz led vai no led?

Biju samontējis mazo asti ar LED, tad uz skati biju uzlicis atpakaļ original.., un kad mainīju atpakaļ uz mazo asti ar LED izbeidzās virzienrādītāju signāls..!
Es vēl skatos vai savienojas pareizi puses - viss strādāja.., tikko vienoju nr apgaismojumu, manuprāt, bija klikšķis un pēc tā vairs nekas nedeg..

Bāc.., vēl joprojām nav virzienrādītājiem signāla.., un nr. apgaismojuma uzliku jaunu releju, pārskatiju visus attiecīgos drošinātājus.., vienīgais tāds šaubīgs 7.5 zem uzraksta TĀLE...! Ir kādas idejas, jo pārējā mo elektronika kārtībā..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

SoWhat
16. Jul 2013, 19:14#19662

Kopš: 28. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: gāzi - žīds!

Kurš pateiks ko regulē ar šo skrūvi?

bilde1
bilde2

[ Šo ziņu laboja SoWhat, 16 Jul 2013, 19:17:38 ]



-----------------
Four wheels move the body,
Two wheels move the soul!

Offline

zazzaa
16. Jul 2013, 19:19#19663

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3334

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


16 Jul 2013, 18:35:40 Ferre rakstīja:

10 Jul 2013, 08:44:51 Ferre rakstīja:

09 Jul 2013, 23:56:59 Negantelis rakstīja:

09 Jul 2013, 23:32:55 Ferre rakstīja:
bāc, mainīju LED pagriezienus atpakaļ uz mo.., kad sāku vienot nr. apgaismojumu, likās ka drošinātāji izbeidzās.., šodien ieliku jaunus - nekā.., varbūt relejs atteicās un kur man maz tādu meklēt.. Manuālī par to nav ne vārda..


tu mainīji uz led vai no led?

Biju samontējis mazo asti ar LED, tad uz skati biju uzlicis atpakaļ original.., un kad mainīju atpakaļ uz mazo asti ar LED izbeidzās virzienrādītāju signāls..!
Es vēl skatos vai savienojas pareizi puses - viss strādāja.., tikko vienoju nr apgaismojumu, manuprāt, bija klikšķis un pēc tā vairs nekas nedeg..

Bāc.., vēl joprojām nav virzienrādītājiem signāla.., un nr. apgaismojuma uzliku jaunu releju, pārskatiju visus attiecīgos drošinātājus.., vienīgais tāds šaubīgs 7.5 zem uzraksta TĀLE...! Ir kādas idejas, jo pārējā mo elektronika kārtībā..

vadi visi veseli, pie releja strava ir? pie sledža? kaut ko ne tā savienoji varbūt nesavienoji visus vadus

[ Šo ziņu laboja zazzaa, 16 Jul 2013, 19:20:15 ]



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

Pf
16. Jul 2013, 21:11#19664

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 8

Braucu ar: Honda CBR600FS

Sveicināti! Vai varētu ieteikt ko, ko lai dara. TA neizlaida cauri un ielika 2 punktus par stūri. Lieta tāda, ka sturei stāv citi nevis orģinālie hēbeļi vai kā viņus tur sauc, un pagriežot sturi uz vienu vai citu pusi, sanāk ka rokturi atduras pret plasmasu un sanāk saspiest pirkstus mazliet. Pieregulēt tur nesanāk, jo tad sanāk ka ķersies pret priešas plastmasu. Kā būt? Vai vajag meklēt orģinālos stūres hēbeļus?
Mocis Honda CBR 600 FS 2002g

[ Šo ziņu laboja Pf, 16 Jul 2013, 21:14:36 ]

Offline

Ferre
16. Jul 2013, 21:41#19665

Kopš: 26. Sep 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 2345

Braucu ar: YZF-R6, Husqvarna TE250i


16 Jul 2013, 19:19:00 zazzaa rakstīja:

16 Jul 2013, 18:35:40 Ferre rakstīja:

10 Jul 2013, 08:44:51 Ferre rakstīja:

09 Jul 2013, 23:56:59 Negantelis rakstīja:

09 Jul 2013, 23:32:55 Ferre rakstīja:
bāc, mainīju LED pagriezienus atpakaļ uz mo.., kad sāku vienot nr. apgaismojumu, likās ka drošinātāji izbeidzās.., šodien ieliku jaunus - nekā.., varbūt relejs atteicās un kur man maz tādu meklēt.. Manuālī par to nav ne vārda..


tu mainīji uz led vai no led?

Biju samontējis mazo asti ar LED, tad uz skati biju uzlicis atpakaļ original.., un kad mainīju atpakaļ uz mazo asti ar LED izbeidzās virzienrādītāju signāls..!
Es vēl skatos vai savienojas pareizi puses - viss strādāja.., tikko vienoju nr apgaismojumu, manuprāt, bija klikšķis un pēc tā vairs nekas nedeg..

Bāc.., vēl joprojām nav virzienrādītājiem signāla.., un nr. apgaismojuma uzliku jaunu releju, pārskatiju visus attiecīgos drošinātājus.., vienīgais tāds šaubīgs 7.5 zem uzraksta TĀLE...! Ir kādas idejas, jo pārējā mo elektronika kārtībā..

vadi visi veseli, pie releja strava ir? pie sledža? kaut ko ne tā savienoji varbūt nesavienoji visus vadus

Viss čiki, paldies.., izgāju vēlreiz visam cauri - savienots viss bija kā nākas! Tomēr tas viens drošinātājs bija metams.., tagad viss strādā kā pēc grāmatas

P.S. Paldies Nrcentrs par releju, tagad LED virzienrādītāji strādā normālā intensitātē..

-----------------
If You are good at something never do it for free! /HL as J/

Offline

SoWhat
16. Jul 2013, 22:04#19666

Kopš: 28. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 150

Braucu ar: gāzi - žīds!

Tie nav hēbeļi, bet stūres ragi. Ja būtu parastā viengabalainā stūre, varētu uzsildīt un pielocīt tā, lai der, bet tev tie ragi ir atsevišķi. Teorētiski būtu jāvar pieregulēt, negribas ticēt ka nevar. Varbūt štokus vajag pacelt augstāk?


16 Jul 2013, 21:11:48 Pf rakstīja:
Sveicināti! Vai varētu ieteikt ko, ko lai dara. TA neizlaida cauri un ielika 2 punktus par stūri. Lieta tāda, ka sturei stāv citi nevis orģinālie hēbeļi vai kā viņus tur sauc, un pagriežot sturi uz vienu vai citu pusi, sanāk ka rokturi atduras pret plasmasu un sanāk saspiest pirkstus mazliet. Pieregulēt tur nesanāk, jo tad sanāk ka ķersies pret priešas plastmasu. Kā būt? Vai vajag meklēt orģinālos stūres hēbeļus?
Mocis Honda CBR 600 FS 2002g


-----------------
Four wheels move the body,
Two wheels move the soul!

Offline

uldzaa
16. Jul 2013, 22:10#19667

Kopš: 31. Dec 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 248

Braucu ar:

sveiki kungi!!! nepieciešama interneta diagonistika...
mocis kawa zzr600 '95. nobraukums ap 65 tk km.
pirmie 3 ātrumi ceļ smuki visā diapazonā, 4 pie 7tk apgriezienu parādās neliela aizture-bedre, pēc 9 aiziet normāli, 5 robs ja sakurināts virs 9 tk arī iet normāli, ja sāk dot virsū no 5tk, tad tā negribīgi, ar aizturi pārsniedz 7-9tk robežu, bet 6 robu nevar vairāk par 7tk (140km/h) dabūt. it kā aizrijās,kaut kas pietrūkst...
pats lieku uz svečvadiem,svecēm...(atkal pārbaudei $$$ )sliktākais ir kap.remonts,bet tas laikam neatmaksājas...
karburatori sinhronizēti pirms 10tk km., sezonas sākumā gāja labi, un simptoms piemetās diezgan strauji...
ko kungi iesaka darīt???pie kā griesties???

p.s. izplūde nomainīta uz hand made (by iepriekšējais īpašnieks) un ir viena truba.

[ Šo ziņu laboja uldzaa, 16 Jul 2013, 22:12:34 ]

Offline

krods
16. Jul 2013, 23:35#19668

Kopš: 06. Apr 2011

No: Viesīte

Ziņojumi: 30

Braucu ar: Honda NS1 Montesa

sveiki vīri,iespējams kāds jaunība vai pat tagad ņemas ar 2T,nopirku jaunu virzuli,līdzi gredzeniem nāk tāda stieplīte,kam viņa domāta?


-----------------
Speed doesn't kill, instantaneous stopping does./J. Clarkson/

Offline

rixride
17. Jul 2013, 22:03#19669

Kopš: 28. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: TDM 850 '93

Vajadzīgs padoms. Tika iepirkts XR600R 1991. gada ar nelekšanas vainu. Tāpat tika iepirkts jauns CDI, spole, svece un svečvads. Pēc iepriekšējā lietotāja teiktā, vaina tieši iekš elektrības (CDI). Izjaucu, izskaloju un saliku (clap) karbiķi. Pēc visām šīm manipulācijām tāpat nelec. Netiku galā, aizsūtīju pie gudrākiem prātiem uz motoservīzi. Arī tur cilvēki kasa galvas un nelec. Tika atvērts vārstu vāks, atstarpes ir, viss tipa ok. Metkas ir. Paņēma rokā stroboskopu, arī dzirksts žibina īstā brīdi. Tāpat nelec.
Kad ielej biku benžu karburbiķī - izšauj, bet nelec. Pēc ilglaicīgas kurbulēšanas un nēsāšanās izskrūvējam sveci - gandrīz sausa.
Kur vaina?
Aparāts Rīgā, nelec! Palīgā

Offline

Naits
17. Jul 2013, 22:10#19670

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300

Ko iepriekšējais bij darījis tam mocītim? Kā bij sākusies nelekšana.

-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

mexa
17. Jul 2013, 22:23#19671

Kopš: 07. Sep 2012

Ziņojumi: 6888

Braucu ar: VT

ja svece sausa tātad karbā vaina, jaucam, pētam iespējams regulējam, pārbaudam karba-galvas savienojumu, pieliekam roku pie iesūkšanas caurules/trakta, vai sūc gaisu vispār, ja roku necik nepavelk iekšā tātad nav kompresijas vai sūc garām, piemēram plaisa kkur, ja pareizi saprotu 4t, tad mēram kompresiju, ideāli ja ir starteris, ja nē tad liekam pirkstu sveces vietā un baudam vai tur sūc, varbūt vārsti nenoslēdz, pēc šī nokomentē kas sanāca

-----------------
Auto moto elektronikas serviss Krāslavā

Offline

reisers
17. Jul 2013, 22:32#19672

Kopš: 30. Aug 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 135

Braucu ar: Zx6r '02 Zx636r Performance ’13


16 Jul 2013, 22:10:59 uldzaa rakstīja:
sveiki kungi!!! nepieciešama interneta diagonistika...
mocis kawa zzr600 '95. nobraukums ap 65 tk km.
pirmie 3 ātrumi ceļ smuki visā diapazonā, 4 pie 7tk apgriezienu parādās neliela aizture-bedre, pēc 9 aiziet normāli, 5 robs ja sakurināts virs 9 tk arī iet normāli, ja sāk dot virsū no 5tk, tad tā negribīgi, ar aizturi pārsniedz 7-9tk robežu, bet 6 robu nevar vairāk par 7tk (140km/h) dabūt. it kā aizrijās,kaut kas pietrūkst...
pats lieku uz svečvadiem,svecēm...(atkal pārbaudei $$$ )sliktākais ir kap.remonts,bet tas laikam neatmaksājas...
karburatori sinhronizēti pirms 10tk km., sezonas sākumā gāja labi, un simptoms piemetās diezgan strauji...
ko kungi iesaka darīt???pie kā griesties???

p.s. izplūde nomainīta uz hand made (by iepriekšējais īpašnieks) un ir viena truba.


Es teiktu, ka vaina degviela/gaiss....kkas pietrūkst. vai kkur gaisu rauj. gaisa un degvielas filtri tīri?
Kkas pirms tam nav mainits/remontēts??

Offline

rixride
17. Jul 2013, 22:36#19673

Kopš: 28. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: TDM 850 '93

Ko darīja iepriekšējais nevar vairs pat kafijas biezumos izzīlēt. Teica, ka vajag mainīt CDI. CDI tika iepirkts sarakanais, tipa a-la Made in Brazil. Dzirkstele ir un ir vajadzīgajā mirklī, tā pēc stroboskopa viedokļa.
Džeks servīzē saka, ka sūc kā negudrs, kad pieliek roku pie karbja ieplūdes gala. Gumiju starp karbi un galvu aplūkoju, vizuāli neko nemanīju.
Starteris nav, tikai pedālis. Jā - 4T.
Šis aparāts aprīkots ar automātisko dekompresatoru un anti kickback Šie abi teorētiski var bojāt dzīvi Tiesa servīzenieks šos lika mierā, teikdams, tie ir kārtībā. Jo atstarpes ir OK.

Offline

rixride
17. Jul 2013, 22:38#19674

Kopš: 28. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: TDM 850 '93

Gisa filtrs norauts ar visu gaisa kasti. Tas nevarētu būt par vainu, nepietiekams retinājums? Degvielas filtrs - šobrīd nekas nav. Bencīns pa trubu tek tīri nadzīgi.

Offline

rixride
17. Jul 2013, 22:39#19675

Kopš: 28. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: TDM 850 '93

Pludiņkameras līmenis, karba regulējumi?


P.S. F5 ; F5 ; F5 ; F5

[ Šo ziņu laboja rixride, 17 Jul 2013, 22:41:09 ]

Offline

rixride
17. Jul 2013, 22:45#19676

Kopš: 28. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: TDM 850 '93


16 Jul 2013, 22:10:59 uldzaa rakstīja:
sveiki kungi!!! nepieciešama interneta diagonistika...
mocis kawa zzr600 '95. nobraukums ap 65 tk km.
pirmie 3 ātrumi ceļ smuki visā diapazonā, 4 pie 7tk apgriezienu parādās neliela aizture-bedre, pēc 9 aiziet normāli, 5 robs ja sakurināts virs 9 tk arī iet normāli, ja sāk dot virsū no 5tk, tad tā negribīgi, ar aizturi pārsniedz 7-9tk robežu, bet 6 robu nevar vairāk par 7tk (140km/h) dabūt. it kā aizrijās,kaut kas pietrūkst...
pats lieku uz svečvadiem,svecēm...(atkal pārbaudei $$$ )sliktākais ir kap.remonts,bet tas laikam neatmaksājas...
karburatori sinhronizēti pirms 10tk km., sezonas sākumā gāja labi, un simptoms piemetās diezgan strauji...
ko kungi iesaka darīt???pie kā griesties???

p.s. izplūde nomainīta uz hand made (by iepriekšējais īpašnieks) un ir viena truba.


Varbūt esi kaut ko jaucis? Kaut kur gaisa sūce, savienojumi ar karbiem. Trubiņas utt. Aizsērējums. Ciet degvielas filtrs. Bencīna sūknis, ja tāds ir. Vainu var būt daudz Svečvadi toč nē.

Offline

Difers
17. Jul 2013, 22:48#19677

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


17 Jul 2013, 22:38:29 rixride rakstīja:
Gisa filtrs norauts ar visu gaisa kasti. Tas nevarētu būt par vainu, nepietiekams retinājums? Degvielas filtrs - šobrīd nekas nav. Bencīns pa trubu tek tīri nadzīgi.

Bet vai karburatorā iekšā viņš tek? Apakšā nav noliešanas skruvīte? varētu saprast vai ir degviela. Tad adata, ja ir membrāna karbim augšā, varbūt caura un nepaceļ droseli adatu, vai adata noritusi lejā.

Offline

rixride
17. Jul 2013, 22:52#19678

Kopš: 28. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: TDM 850 '93

Karbis bez membrānas. Viss iekšā izskatījās ļoti ciešami. Nebija gružu vispār. Cauri tek, arī pa noliešanas skrūvi Līmeni pludiņam gan nemācēju nomērīt

Offline

Difers
17. Jul 2013, 22:57#19679

Kopš: 25. Mar 2010

No: Kuldīga

Ziņojumi: 334

Braucu ar: BMW K1600GT


17 Jul 2013, 22:52:57 rixride rakstīja:
Karbis bez membrānas. Viss iekšā izskatījās ļoti ciešami. Nebija gružu vispār. Cauri tek, arī pa noliešanas skrūvi Līmeni pludiņam gan nemācēju nomērīt

Kas ar adatu?
Ja bendzīns karburatorā ir, retinājums ir, tad viņam ir jāiet, ja vien adata atver galveno žikleru.

Offline

rixride
17. Jul 2013, 23:04#19680

Kopš: 28. Sep 2011

No: Rīga

Ziņojumi: 42

Braucu ar: TDM 850 '93

Aparāts tagad pie dienvidu tilta džekiem. Cerams kaut ko izpīpēs. Virziens aptuveni skaidrs

Offline