Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Supermoto

AutorsZiņojums
TB
06. Mar 2013, 17:54#1961

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

KTM'am ielas mocis no sporta moča atšķirās jūtami.

HONDAi CRF450X un CRF450X ar reģistrāciju atšķiras tikai ar v/n turētāju un pavarotiem

Offline

endurists
06. Mar 2013, 18:38#1962

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


06 Mar 2013, 17:54:18 TB rakstīja:
KTM'am ielas mocis no sporta moča atšķirās jūtami.

HONDAi CRF450X un CRF450X ar reģistrāciju atšķiras tikai ar v/n turētāju un pavarotiem


Ar ko atškiras EXC ar nummuru no EXC bez nummura?

p.s. nesalīdzini ielas LC4 ar 450hondu vai Yami.

LC4 vari likt pretī 650XRR vai XT yamahu, kas ir manuprāt līdz "pleciem" jaunajam LC4

[ Šo ziņu laboja endurists, 06 Mar 2013, 18:40:46 ]



-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

MIGs
06. Mar 2013, 18:44#1963

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Ak es lohs...

Un tagad pastāsti ar ko tas ielas(EXC ir street legal) fundamentāli atšķiras no krosa moča ?!

Krosa KTM SX-F 450 106,2 KG
Svars:


Enduro KTM EXC 450 112 KG


Supermoto KTM SMR 450 - neatradu svaru uz sitiena...



Piedod neatradu 450 Honda enduro versiju pie dīlera.

* Krosa Honda CRF450RD 2013 111 kg
* Enduro Honda CRF450X 2013 115.7kg
Uzpildīta motocikla svars 122.6kg
* Honda CRF250L 2013 144kg
Max. Pieļaujamais svars 159kg
* Enduro Honda CRF250X 2013 106kg
Uzpildīta motocikla svars 114.8kg
* Krosa Honda CRF250RD 2013 105KG
Motocikla svars 105kg

Kā arī ņem vērā, ka dažādi ražotāji dažādi uztver to kādai komplektācijai jānorāda svars.

Ja tu gribi piesaukt no KTM ne-hard enduro(690 vai LC8 ) tad es pretī lieku Honda XR650L vai XR650R.

Tātad - kur ir tie vieglie japāņi un smagie KTM, it sevišķi ielas versijā ?!
Tātad - TB vai kaut mazliet kauns palika par savu muļķīgo vāvuļošanu ?!

[ Šo ziņu laboja MIGs, 06 Mar 2013, 18:50:23 ]



-----------------

Offline

Zars
06. Mar 2013, 18:52#1964

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:

Jūs vēl piemirsāt nopietnu konkurentu Husaberg 650 tiku pabraukājis,dzinējs gan bij pievīlēts bet truba bij parastā.Bet nu ktm 525 līdzi neturēja.

Offline

MIGs
06. Mar 2013, 18:57#1965

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vecie Husabergi griežas nenormāli labi un ir svarā viegli, BET tikai nesen viņiem ir kaut kāda izturība un ilgspēlēšana. Pa lielam tagad tur viss ir no KTM.

650 ir baigi interesants un spēcīgs aparātus, bet nez vai ar to būtu ko darīt ārpus pilsētas - motors ir racing, nekas tur nav taisīts ērtai brauksānai un komfortam - viss ir taisīts RACING ! Tieši ta spats, ka sar KTM 525, tik šitam lielāka kubatūra. LC4 jau ir cits stāsts...

-----------------

Offline

Zars
06. Mar 2013, 19:25#1966

Kopš: 02. Jan 2013

Ziņojumi: 301

Braucu ar:

04gada bergam jau arī daudzas detaļas ar ktm kopīgas,bet nu tā kurbulēšana gan bij mocības.

Offline

lockhead
06. Mar 2013, 19:30#1967

Kopš: 26. Aug 2009

Ziņojumi: 738

Braucu ar: KTM Adventure 990

Bez mahača te neiztikt
P.S. KTM ūber alles, un pilnīgi pajāt uz Japānu

Offline

Morsitis
06. Mar 2013, 19:44#1968

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1950

Braucu ar: BigBandit, Hexagon

Morgen! ja jau par racing, kāpēc netiek pieminēts Itāļu TM?
KTM rullē, cik man čomiem, radiem un draugiem ir bijuši, tik ieguldījums ir bijis adekvāts laušanas pakāpei.

P.S. - mans vecais, labais Duke pa 5 gadiem prasīja tikai laicīgi nomainītu eļļu, arī dakšā, dzesēšanas šķidrumu, pāris ķēdes, un 3,5 komplektus riepu.... Un 3niekus jams bija redzējis daudz...

Offline

MIGs
06. Mar 2013, 19:48#1969

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

TM ir forši moči, ne velti pasaules SM goņķās iet arī tīri labi.
LV viņus tirgo Motodroms (Dzintars Baltais).
Nekad ar tādu neesmu braucis. Liekas tāds itālisks mocis. Saprotu, ka vadāmība viņiem ir tiešām forša.
Nu tas, ka nav tik izplatīti.
Un ir iespaids, ka visi ir tīri racing, un nav paradzēti ilgam mūžam, ikdiena sbrauksānai. BET tas ir iespaids, pat ne viedoklis.

Un te nav runa par to vai KTM ūber alles, vai nē.
Runa ir par to, ka censonis TB pļūtī tukšu, pat virspusēji nepaŗzinot par ko runā + nespēdams pat izlasīt to info ko ražotāji paši par šiem aparātiem ir norādījuši.
KTM vietā vari ielikt jebkuru citu brendu.

Fakts ir tāds, ka by default japāna smoči ir lētāki par eiropas močiem.
Tas atiecas aŗi uz lietoto moču tirgu.
Tātad kādā nopistamība spakāpē būs japānis par ~1500 vai ~2000 euro un kādā KTM ?!

[ Šo ziņu laboja MIGs, 06 Mar 2013, 19:51:18 ]



-----------------

Offline

zazzaa
06. Mar 2013, 21:23#1970

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen

un kur tad Husqvarna šajā diskusijā iederās?



-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

faliks
06. Mar 2013, 21:25#1971

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


06 Mar 2013, 21:23:59 zazzaa rakstīja:
un kur tad Husqvarna šajā diskusijā iederās?





Huskis tak ir benzinzaģis, pļauj mašina un tt

Offline

karlsons
06. Mar 2013, 22:39#1972

Kopš: 07. Oct 2009

No: Jelgava

Ziņojumi: 3422

Braucu ar: aprīļa sex sixty un motorzāģi


06 Mar 2013, 22:38:35 Bagars rakstīja:

06 Mar 2013, 21:23:59 zazzaa rakstīja:
un kur tad Husqvarna šajā diskusijā iederās?

kas tas tāds?


labaakais motorzaagjis

-----------------
L/s tehnika, imports/eksports

Uz vēstulēm bez foto un seksa piedāvājumiem neatbildu (c) nezināmi pupi no zināma portāla

Offline

MIGs
06. Mar 2013, 22:44#1973

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Nu, gan Husabergs, gan Husqvarna tagad iederas zem KTM !
... Tur pat laikam arī Beta un vēl kaut kas.

-----------------

Offline

zazzaa
06. Mar 2013, 23:17#1974

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


06 Mar 2013, 22:44:36 MIGs rakstīja:
Nu, gan Husabergs, gan Husqvarna tagad iederas zem KTM !
... Tur pat laikam arī Beta un vēl kaut kas.

nu tur vel īsti nav skaidrs, jo KTM nenopirka neko
Husqvarnu nopirka Pierer Industrie AG (Austria) kas ir atsevišķa kompānija, kura nopirka KTM, kad tas bij uz bankrota robežas BET KTM/Husaberg group daļēji īpašnieki ir arī Indiešu Bajaj (labi ka mazak kā 51%. (51% no KTM/Husaberg group ir Pierer), bet vai Stefan Pierer iekļaus Husqvarnu minētajā gruppā atdodot daļu Indusiem klīst baumas ka plāns ir atjaunināt Husqvarnas brendu...redzēs, kā notikumi atīstīsies
Jo vēl jau jāgaida lēmums, ko par to teiks ES antimonipola komisāri

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

endurists
06. Mar 2013, 23:17#1975

Kopš: 12. May 2008

Ziņojumi: 1245

Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98


06 Mar 2013, 22:44:36 MIGs rakstīja:
Nu, gan Husabergs, gan Husqvarna tagad iederas zem KTM !
... Tur pat laikam arī Beta un vēl kaut kas.


Beta ir neatkarīgi no KTM, vienubrīd lika savās šasijās RFS dzinēju, bet tagad jau pāris gadus ir savi twincam un arī 2T dzinēji.

-----------------
Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98

Offline

MIGs
06. Mar 2013, 23:19#1976

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Par Husqvarnu: http://streetfighters.lv/index.php/page,59.html

-----------------

Offline

zazzaa
06. Mar 2013, 23:40#1977

Kopš: 31. Oct 2010

No: Salaspils

Ziņojumi: 3333

Braucu ar: Kraftfahrzeuge Trunkenpolz Mattighofen


06 Mar 2013, 23:19:54 MIGs rakstīja:
Par Husqvarnu: http://streetfighters.lv/index.php/page,59.html

bet nu vēl jau jāgaida antimonopola komisāru lēmums
un nav jau zināms kā tur būs vai uzliks ktm novelceni husqvarnai vai husqvarnas novelceni KTMam un kur šai visā paliks Bajaj Paņems stipros zīmolus un uzliks indusu lētajiem mopēdiem un tirgos pa dārgo

ja kas tāda izskatās jaunā MINSKa
neko netgādina

p.s. kopš 2012 gada The KTM Duke 200 is a standard motorcycle made by KTM available in Europe, India and Malaysia.[1] It has a single-cylinder, 4-stroke, spark-ignition liquid-cooled engine. For the Indian market, as well as for the global market the bike is completely manufactured in Bajaj Auto's facility at Chakan near Pune.

-----------------
Vai tas ir droši? -Protams, ka nav. Dažreiz, lai apmierinātu sirdi, jāparkāpj noteikumi. H. Simpsons

Offline

vuddy_style
07. Mar 2013, 15:52#1978

Kopš: 09. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Vibromasieri

Kurš te gribēja SuMo pa lēto...
http://www.ss.lv/msg/lv/transport/moto-transport/motorcycles/other/hepnb.html

Man liekas, ka diski vien ar bremzēm tā maksā. TB ņem ciet kamēr ir!

[ Šo ziņu laboja vuddy_style, 07 Mar 2013, 15:56:24 ]

Offline

TB
07. Mar 2013, 15:53#1979

Kopš: 13. Oct 2010

No: Rīga

Ziņojumi: 4314

Braucu ar: Nebraucu

jau nokavēju

Offline

vuddy_style
07. Mar 2013, 15:54#1980

Kopš: 09. Jun 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 31

Braucu ar: Vibromasieri

Man jau likās, kas tāds aizlidos uzreiz....

Offline