Online
Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 1 reģistrēti lietotāji.
|
Tēma: Ikdienas sarunas (V 2.0)
Autors | Ziņojums |
martinss | 29. Dec 2016, 12:38 | #19421 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Lai panemtu gatavu, jazina no kaa. Autinjos liels specs neesmu, tapec atrak atradishu, ja kadam pajautashu.
29 Dec 2016, 12:20:23 Archy96 rakstīja:
Tak paņem no šrot kaut kādu gatavu mezglu, viņi kapeikas maksā, jeb sazinies ar 4x4 klubu, tiem gan jau kaut kadi krājumi pieejami
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
Jim-Beam | 29. Dec 2016, 16:48 | #19422 |
| Kopš: 21. May 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 392
Braucu ar: Mopedku
|
29 Dec 2016, 12:38:38 martinss rakstīja:
Lai panemtu gatavu, jazina no kaa. Autinjos liels specs neesmu, tapec atrak atradishu, ja kadam pajautashu.
29 Dec 2016, 12:20:23 Archy96 rakstīja:
Tak paņem no šrot kaut kādu gatavu mezglu, viņi kapeikas maksā, jeb sazinies ar 4x4 klubu, tiem gan jau kaut kadi krājumi pieejami
Viss ir atkarīgs cik lielu vietu var tas aizņemt? No Audi Automašīnām būs diezgan liels, bet tavām prasībām atbilst visi Audi Quattro modeļi līdz 1994. gadam. | Offline | | |
martinss | 29. Dec 2016, 17:52 | #19423 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Vispar jau tie audi differenciali ir palieli, un, laikam, arii pasmagi, korpuss jau viniem chuguna?
Svariigakais man ir svars tomer.
Izskatas jau, ka nemaz nav tik daudz no ka izveleties, ja skatas uz stock, nevis aftermarket.
Otrs virziens, uz kuru skatijos, kvadru differencialji. Bet tiem buus smagi vilkt 100 ponijus. Nu vismaz tiem, kuriem ir manuali blokejamie (arii nav daudz), nav lieli motori.
Bet pashi differi ir aluminija korpusos, kompakti, butibaa, vislabak deretu. Tik cik viniem izturibas rezerves?
Bet nu jarok, varbut veel kas atrasies.
29 Dec 2016, 16:48:23 Jim-Beam rakstīja:
Viss ir atkarīgs cik lielu vietu var tas aizņemt? No Audi Automašīnām būs diezgan liels, bet tavām prasībām atbilst visi Audi Quattro modeļi līdz 1994. gadam.
[ Šo ziņu laboja martinss, 29 Dec 2016, 17:56:01 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
|
vlkpc | 29. Dec 2016, 18:04 | #19424 |
| Kopš: 11. Mar 2016
No: Rīga
Ziņojumi: 832
Braucu ar: FH16, GAZ 53, Passat 3, 398cc
| Suzuki Samurai vai Jimny apsties. Vismaz priekstecim SJ4xx ar mono tiltu bija mehaniskais blokis.
----------------- Neviena lidmašīna vēl nav gaisā palikusi... | Offline | | |
baggy | 29. Dec 2016, 18:25 | #19425 |
| Kopš: 02. Dec 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f
| Lietoju audi quatrro difu. Alumīnija korpusā. Ne vieglāks ne smagāks kā citi. Man ir no vecās kvatras jeb sinhro pasāta. Jaunākiem nāk garāka šneka ass. Nav dzirdēts ka lūstu un ir lēts. Var sabloķēt,atbloķēt. Pilnai laimei var iesvapot torsenu. Pats griežu viņu visu laiku reversā darbībā un tur manus 300 hp. | Offline | | |
martinss | 30. Dec 2016, 23:44 | #19426 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Vecaa kvatra- taas lidz 94 gadam, ka te mineeja?
Reversaa darbiiba ir kas?
Un korpusi tad vinam tomer ir aluminija?
29 Dec 2016, 18:25:13 baggy rakstīja:
Lietoju audi quatrro difu. Alumīnija korpusā. Ne vieglāks ne smagāks kā citi. Man ir no vecās kvatras jeb sinhro pasāta. Jaunākiem nāk garāka šneka ass. Nav dzirdēts ka lūstu un ir lēts. Var sabloķēt,atbloķēt. Pilnai laimei var iesvapot torsenu. Pats griežu viņu visu laiku reversā darbībā un tur manus 300 hp.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
Dartagnan | 31. Dec 2016, 09:02 | #19427 |
| Kopš: 25. Apr 2009
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1352
Braucu ar: DL1000 `16 + e39 540i ar LSD
| Audi ir alumīnija korpusi, citiem čuguna. Audi 80/90/coupe būs izmēros mazāks un vieglāks. 100/200/a6 būs lielāks ar garu šneku. Bloķēšana ar vakumu, var pārtaisīt uz sviru vai trosi. Ar ātrumu attiecībām gan tur bija laikam tikai 2 varianti. BMW ir kādi 20 varianti no 2.1-4.45. Audi reduktori nemaksā neko salīdzinot ar bmw. BMW ir 25% bloķis, ja dzīvs, bet dzīvu praktiski nav, atdzīvināšana ap 150eur detaļās. Audi bloķē caur sinhronizatoru, vai nu 0% vai 100%.
Tev der no visiem quattro 80/90/coupe/100/200/v8 un a6 līdz 1996 gadam.
Ja kas no 200 ir, mazie jāskatās, varbūt arī vēl ir[ Šo ziņu laboja Dartagnan, 31 Dec 2016, 09:08:06 ]
-----------------
| Offline | | |
baggy | 31. Dec 2016, 14:53 | #19428 |
| Kopš: 02. Dec 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f
|
30 Dec 2016, 23:44:23 martinss rakstīja:
Vecaa kvatra- taas lidz 94 gadam, ka te mineeja?
Reversaa darbiiba ir kas?
Un korpusi tad vinam tomer ir aluminija?
29 Dec 2016, 18:25:13 baggy rakstīja:
Lietoju audi quatrro difu. Alumīnija korpusā. Ne vieglāks ne smagāks kā citi. Man ir no vecās kvatras jeb sinhro pasāta. Jaunākiem nāk garāka šneka ass. Nav dzirdēts ka lūstu un ir lēts. Var sabloķēt,atbloķēt. Pilnai laimei var iesvapot torsenu. Pats griežu viņu visu laiku reversā darbībā un tur manus 300 hp.
Visu laaku griežu ķip atpakaļgaitā. Ieliec torsenu un būs karaliski | Offline | | |
martinss | 31. Dec 2016, 17:35 | #19429 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Cik noprotu, tas neko netraucee, man tapat naksies vienu diffu likt arii uz priekshejaas ass.
Torsens man nav vajadziigs, man pietiek ar "digitalo" rezhiimu- parasts difss vai gokarta ass.
31 Dec 2016, 14:53:57 baggy rakstīja:
Visu laaku griežu ķip atpakaļgaitā. Ieliec torsenu un būs karaliski
[ Šo ziņu laboja martinss, 31 Dec 2016, 17:36:30 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
martinss | 31. Dec 2016, 17:37 | #19430 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Mono tilts man neder. Var jau, protams, zaget nost...
29 Dec 2016, 18:04:29 vlkpc rakstīja:
Suzuki Samurai vai Jimny apsties. Vismaz priekstecim SJ4xx ar mono tiltu bija mehaniskais blokis.
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
mezamaris | 31. Dec 2016, 17:59 | #19431 |
| Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Nevar viss-nojūgsies ar blīvēšanu un stiprināšanu.Ņem kvatras reduktotu,viss gatavs,atsevišķa vienība, piejūgties nav problēmu,uzbūve kā cirvim,laba kvalitāte,nav iedomīgs. | Offline | | |
baggy | 01. Jan 2017, 15:37 | #19432 |
| Kopš: 02. Dec 2010
No: Rīga
Ziņojumi: 93
Braucu ar: bagijs 1.8Turbo, rīga 13, rīga 22, honda cb600f
|
31 Dec 2016, 17:35:23 martinss rakstīja:
Cik noprotu, tas neko netraucee, man tapat naksies vienu diffu likt arii uz priekshejaas ass.
Torsens man nav vajadziigs, man pietiek ar "digitalo" rezhiimu- parasts difss vai gokarta ass.
31 Dec 2016, 14:53:57 baggy rakstīja:
Visu laaku griežu ķip atpakaļgaitā. Ieliec torsenu un būs karaliski
Kas ta te tiek cepts. Minēšu. Ja moto poverā tad kvadraciklets? | Offline | | |
Gantais | 01. Jan 2017, 17:25 | #19433 |
| Kopš: 27. Sep 2012
No: Ogre
Ziņojumi: 2718
Braucu ar: R1150Gs. F650Gs
| Sinhromegafazatrons
----------------- Ātrums nav pašmērķis... galvenais ir process ... | Offline | | |
martinss | 01. Jan 2017, 22:52 | #19434 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Es veel apskatu iespeju differa korpusu izmantot kaa dalju no nesoshaa raamja (lai taupiitu svaru. Un to man naksies diezgan drastiski dariit, jo KTM 1290 motors man nav pieejams cenas delj, bet labu svara/jaudas attieciibu tomer gribas dabuut...).
Ja taa, tad korpuss tapat buus pashtaisiits un tad arii ir vienalga ko vinjaa likt iekshaa...
Bet nu tas galejaa tehniskaa izmisuma gadijumaa...
31 Dec 2016, 17:59:06 mezamaris rakstīja:
Nevar viss-nojūgsies ar blīvēšanu un stiprināšanu.Ņem kvatras reduktotu,viss gatavs,atsevišķa vienība, piejūgties nav problēmu,uzbūve kā cirvim,laba kvalitāte,nav iedomīgs.
[ Šo ziņu laboja martinss, 01 Jan 2017, 23:03:04 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
martinss | 01. Jan 2017, 22:55 | #19435 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
| Nee, ne kvadracikleets. Taisiit to pashu, ko citi jau uzstaisijushi, lielu jeegu neredzu. Isti viiri izdomaa veel lielaku chakaru sev, nekaa citiem tas izdevies lidz shim.
01 Jan 2017, 15:37:02 baggy rakstīja:
Kas ta te tiek cepts. Minēšu. Ja moto poverā tad kvadraciklets?
[ Šo ziņu laboja martinss, 01 Jan 2017, 23:03:29 ]
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
martinss | 01. Jan 2017, 23:10 | #19436 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
O, , tas ko man vajadzeja uzzinat!
Aciimredzot, man jaskataas no 80/90/coupe, jo izmera zinjaa arii- jo mazaks, jo labaak!
Parnesuma attiecibas man nav parak butiskas, no mocha motora parvads tapat buus caur keedi, tur tad var pielasiit visu ko vien gribas/vajag.
Tam 200tajam arii ir tads pats "mazais" difss pec izmeriem kaa 80/90/coupe?
31 Dec 2016, 09:02:32 Dartagnan rakstīja:
Audi ir alumīnija korpusi, citiem čuguna. Audi 80/90/coupe būs izmēros mazāks un vieglāks. 100/200/a6 būs lielāks ar garu šneku. Bloķēšana ar vakumu, var pārtaisīt uz sviru vai trosi. Ar ātrumu attiecībām gan tur bija laikam tikai 2 varianti. BMW ir kādi 20 varianti no 2.1-4.45. Audi reduktori nemaksā neko salīdzinot ar bmw. BMW ir 25% bloķis, ja dzīvs, bet dzīvu praktiski nav, atdzīvināšana ap 150eur detaļās. Audi bloķē caur sinhronizatoru, vai nu 0% vai 100%.
Tev der no visiem quattro 80/90/coupe/100/200/v8 un a6 līdz 1996 gadam.
Ja kas no 200 ir, mazie jāskatās, varbūt arī vēl ir
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
hopper_offlinus | 01. Jan 2017, 23:49 | #19437 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Izsklausas ka top buggy/tricikls ar savdabigo piedzinja savienojumu kede/kardans
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
PASSATizhi | 02. Jan 2017, 00:33 | #19438 |
| Kopš: 11. Oct 2015
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1286
Braucu ar: honda 600 un 125
|
01 Jan 2017, 23:10:31 martinss rakstīja:
O, , tas ko man vajadzeja uzzinat!
Aciimredzot, man jaskataas no 80/90/coupe, jo izmera zinjaa arii- jo mazaks, jo labaak!
Parnesuma attiecibas man nav parak butiskas, no mocha motora parvads tapat buus caur keedi, tur tad var pielasiit visu ko vien gribas/vajag.
Tam 200tajam arii ir tads pats "mazais" difss pec izmeriem kaa 80/90/coupe?
31 Dec 2016, 09:02:32 Dartagnan rakstīja:
Audi ir alumīnija korpusi, citiem čuguna. Audi 80/90/coupe būs izmēros mazāks un vieglāks. 100/200/a6 būs lielāks ar garu šneku. Bloķēšana ar vakumu, var pārtaisīt uz sviru vai trosi. Ar ātrumu attiecībām gan tur bija laikam tikai 2 varianti. BMW ir kādi 20 varianti no 2.1-4.45. Audi reduktori nemaksā neko salīdzinot ar bmw. BMW ir 25% bloķis, ja dzīvs, bet dzīvu praktiski nav, atdzīvināšana ap 150eur detaļās. Audi bloķē caur sinhronizatoru, vai nu 0% vai 100%.
Tev der no visiem quattro 80/90/coupe/100/200/v8 un a6 līdz 1996 gadam.
Ja kas no 200 ir, mazie jāskatās, varbūt arī vēl ir
nē. 100-200 ir lielie korpusi. 80-90 mazie. | Offline | | |
martinss | 02. Jan 2017, 08:00 | #19439 |
| Kopš: 24. Sep 2008
Ziņojumi: 3667
Braucu ar: QWERTY...
|
Nee, tak jau rakstija te cilveeki- "Sinhromegafazatrons"!
01 Jan 2017, 23:49:31 hopper_offlinus rakstīja:
Izsklausas ka top buggy/tricikls ar savdabigo piedzinja savienojumu kede/kardans
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors. | Offline | | |
hopper_offlinus | 02. Jan 2017, 08:26 | #19440 |
| Kopš: 06. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 1549
Braucu ar: Transalp XL600V; Divvy XJ600s
| Ar kedes piedzinju uz kardanu
02 Jan 2017, 08:00:48 martinss rakstīja:
Nee, tak jau rakstija te cilveeki- "Sinhromegafazatrons"!
01 Jan 2017, 23:49:31 hopper_offlinus rakstīja:
Izsklausas ka top buggy/tricikls ar savdabigo piedzinja savienojumu kede/kardans
----------------- Life is hard and then your warranty expires | Offline | | |
|
|