23 Aug 2014, 16:22:25 Niere rakstīja:
tak dažādi dzelži dažādam pielietojumam.
pa pilsētu mīcoties, piemēram, vispār par kaut kādu motokaifu nevar būt runa. attiecīgi - primāra vadāmība un ekonomiskums. un tieši tam arī paredzēti tādi 125nieki.
Nezinu gan, kur tur vadāmība vai ekonomiskums Veselas 25 sek. līdz 60mph, tur jau pat trolejbusam no krustojuma nevar tikt garām...
Video skatīt no 0:20 https://www.youtube.com/watch?v=08oPD4cAbQ0
23 Aug 2014, 21:13:14 CB1300 rakstīja:
Nezinu gan, kur tur vadāmība vai ekonomiskums Veselas 25 sek. līdz 60mph...
kāds sakars vadāmībai un ekonomiskumam ar cēlienu līdz 90km/h?
tam rīkam visi zobrati ar tādu attiecību, lai normāli aizietu no krusta pilsētā un varētu izspraukties cauri tur, kur var tikai ar vēlo.
un patērē 2,5L/100km.
saprotams, ka tas nav simtiem km vīlēšanai pa šosejām. un par to arī stāsts, jo pa pilsētu ar litrīgu govi ir izcili tizla braukšana, ja to var nosaukt vispār par braukšanu.
te var ievērtēt, cik 2ratu aparātiem tas mopēds aiziet garām pilsētā. līdzīgu video ir gana.
Manuprāt, nevar salīdzināt braukšanu pa pilsētu Rīgā un kaut kur citur, vairāk uz Rietumiem. Vietās, kur ielas/joslas šaurākas, vidējais automašīnu ātrums mazāks. Var piekrist tam, ka ar 125'nieku caur mašīnām izlīkumot ir maķenīt vieglāk, gluži neviļus biežāk tiek līsts caur spraugām, kur ar resnāku moci tomēr brīdi pastāvētu. Taču vienlaikus itin bieži ir situācijas, kad esi aizlīdis pirmais pie krusta, žmiedz kaut redlainā, bet aiz muguras esošie auto burtiski kā pielipuši pie dibena un negrib atstāties. Uzdzen tik lieku stresu! Viņiem gan jau arī savs prieciņš nedaudz naskāk uzmīt, sak' "pielīda perdļaks ar mopēdu priekšā un tagad maisās pa kājām". Es atkal savā ziņā jūtos neērti, ka esmu piespraucies priekšā un iztraucēju startu kādam jaudīgākam auto, kurš arī bez agresīva starta vidusmērā paātrinās žiperīgāk par manu mopēdu. Tajā video figurē visādi mazmotori, bet mums jau ,redzies, bagātāka valsts, vairāk jaudīgu braucamo.
Kas jāzin? Kas interesē? Radu raksti?
Labi labi - te pieņemts tā biki apdirst par ne visai ... korekti uzdotiem jautājieniem.
Ja pēc būtības - modelis labs un pārbaudīts. Uz bildēm smuks. Ko vēl? Vai šis konkrētais ir taustīts ar konkrētajām rociņām?
Nē.
Varu mierīgi gulēt...
P.S.Varu arī "pačamdīt", bez tālejošām sekām.
Izvēlētais modelis liekas ka ir ok. Interesē tieši šī aparāta slimības vēsture. Varbūt kādam ir vīzija par sagaidāmiem pārsteigumiem, ko šis aparāts piedāvās pārskatāmā nākotnē. Varbūt kāds ir bāzis tajā savus pirkstus.
22 Nov 2014, 22:11:39 Laureens rakstīja:
Izvēlētais modelis liekas ka ir ok. Interesē tieši šī aparāta slimības vēsture. Varbūt kādam ir vīzija par sagaidāmiem pārsteigumiem, ko šis aparāts piedāvās pārskatāmā nākotnē. Varbūt kāds ir bāzis tajā savus pirkstus.
ja tam ir nobraukti reāli 40 K km, tad nekādiem pārsteigumiem nevajadzētu būt. Iespējams ka motors bik ēd eļļu, bet bandītiem tas ir normāli un rēķinies ar to ka 210 kg nav baigi vielais mocis.
22 Nov 2014, 22:11:39 Laureens rakstīja:
Izvēlētais modelis liekas ka ir ok. Interesē tieši šī aparāta slimības vēsture. Varbūt kādam ir vīzija par sagaidāmiem pārsteigumiem, ko šis aparāts piedāvās pārskatāmā nākotnē. Varbūt kāds ir bāzis tajā savus pirkstus.
Vispārināti runājot Bandīts pēc savas būtības ir fūlprūfs aparāc!
Subjektīvs vertējums no manas puses pēc divām sezonām ar Bandītu.
Plusi:
1. Nav šķidruma dzeses - tik lej normālu eļļu, turi līmeni un skaties lai radiators ir normālā stāvoklī. - kaut gan pieņemu, liela daļa man šajā punktā nepiekritīs!
2. Jaudas līkne arī ir pateicīga iesācējam (pieņemot, ka tā arī ir) - nav pārāk strauju rāvienu, ielas braukšanai pietiek... nosisties arī tādu var! ja grib dudināt var arī tā, ja gribas patrakot arī sanāk normāli...
Reāli pilsētā ir ērts braucamais, lai gan ņemot vērā manu mazo pieredzi ar citiem braucamajiem, nebūšu pārāk objektīvs.
3. stikls - ņemot vērā, ka tā ir S versija, tad arī tālāku gabalu var braukt - ir vismaz kaut kāda vēja aizsardzība.
4. sēdpozīcija - ērti arī garos gabalos, šogad pokerīts, paņemot visus punktus, nobraukts. arī pasažierim ērts, ja tas ir aktuāli.
5. pietiekami liela tvertne (18 l), ja salīdzina ar patēriņu (man mazāk par 6l/100km nav sanācis).
Novērotie mīnusi:
1. nepārāk patīk rises, arī augstāki ceļa apzīmējumi tai skaitā. notiek tāda sava veida nopeldēšana.
2. Jau iepriekšminētais par svaru, man personīgi liekas ok, bet meitēnam varētu būt arī pasmagāks.
3. nu lai arī pašam nav bijušas problēmas, bet itkā var būt problēma ar karšanu vasarā + 30 ilgi uz vietas (korķī) mīcoties. bet nekag nav sanācis līdz tādai situācijai nonākt! pie tam manēja vēl ir aptecētāji, kas karšanu tīti teorētiski pastiprina.
Tīri tehniskas ķibeles nav bijušas. Ar savu pirkumu esmu pilnīgi apmierināts.
Par tehnisko konkrētajam mopēdam jābrauc un "jāčamda klātienē", jo arī bildēs redzami šādi tādi kasjaki.
Tā šakāļi , variet jau sākt noriet, bet vismaz cerams, ka pa visam pa vidu būs arī kas sakarīgs!
Ir vēlme mainīt mopēdu.
Šobrīd ir noskatīti divi varianti: 1. Honda CBF 1000 (2007.gads)
un 2. Honda VFR 800 Vtec (virs 2004. gada)
Kādi kuram plusi, kādi kuram mīnusi un kādas būtu vājās vietas?
Braukšana: pamatā asfalts, bet arī no grantenes nav bail un patīk šad un tad izgāzt! Ļoti bieži braucu divatā, ir plāns arī tālākus gabalus laist. Tātad "tīrie žiletnieki" neinteresē, vajag ar pietiekami ērtu sēdpozīciju.
Izmantoju arī ikdienā pārvietojoties pilsētā - tātad korķi un visas no tā izrietošās sekas. Augumā esmu padevies, tuvojos 1,90 atzīmei.
Tā pamatinformācija tā kā būtu. Lūgums viedokli, ja tāds ir "pa tēmu" arī pamatot!
26 Nov 2014, 15:40:12 QQlis rakstīja:
Tā šakāļi , variet jau sākt noriet, bet vismaz cerams, ka pa visam pa vidu būs arī kas sakarīgs!
Ir vēlme mainīt mopēdu.
Šobrīd ir noskatīti divi varianti: 1. Honda CBF 1000 (2007.gads)
un 2. Honda VFR 800 Vtec (virs 2004. gada)
Kādi kuram plusi, kādi kuram mīnusi un kādas būtu vājās vietas?
Braukšana: pamatā asfalts, bet arī no grantenes nav bail un patīk šad un tad izgāzt! Ļoti bieži braucu divatā, ir plāns arī tālākus gabalus laist. Tātad "tīrie žiletnieki" neinteresē, vajag ar pietiekami ērtu sēdpozīciju.
Izmantoju arī ikdienā pārvietojoties pilsētā - tātad korķi un visas no tā izrietošās sekas. Augumā esmu padevies, tuvojos 1,90 atzīmei.
Tā pamatinformācija tā kā būtu. Lūgums viedokli, ja tāds ir "pa tēmu" arī pamatot!
Ņem CBF1000, izskatās klasiski bet ērtāks par VFR un arī labāk ceļ. Lai gan tāds smagnējs viņš ir.
VFR800 izskatās protams super, bet pabraucu ar tādu un nu nesūda viņš neceļ ātrumu. Te gan atkāpe, pirms gadiem 6 braucu pāris dienas ar veco VFR800, BEZ VTEC, Toreiz likās ka baigi labi iet, bet laikam jau tur tā lieta ir relatīva. Jo tagad kad testēju jauno vtec pataisno nokāpu no sava ZZR. jĀ, un bremzes vispār tam vfr nebija, bet tā bija bez abs versija,iespējams ka supporti citi, nu vismaz Hornetiem atšķirās supporti ar/bez abs modeļiem. Ir dzirdēts par to ka vtecs neiet. Uz 1,90 ērti diez vai būs.
Davai, ieliešu eļļu ugunī.
Ir doma savu sporttūristu iemainīt pret kādu vidējo soft-duāli. Acīs baigi iekritis DL-650, jeb Fau-štrōm. Tāpēc jautāju - kas labāks Transalps vai V-Strom650?
----------------- KOMPOC racing team
__________________
Stulbums nekad nemirs. Tas ir par stulbu, lai mirtu. (A.Sandemūze)
26 Nov 2014, 19:11:06 chirkainais rakstīja:
Davai, ieliešu eļļu ugunī.
Ir doma savu sporttūristu iemainīt pret kādu vidējo soft-duāli. Acīs baigi iekritis DL-650, jeb Fau-štrōm. Tāpēc jautāju - kas labāks Transalps vai V-Strom650?
Līdzīgi jau viņi pēc parametriem dikti.
DL vairāk asfaltam Transalps vairāk grantenei.
Bet nu rēķinies ka ar savu klx nesalīdzināt.
Mans ir bijis kā DL(tiesa lielais), un arī KLX kā tev. Ar transu esmu gan tikai pabraucis.
DL principā ir mocis asfaltam, var ar viņu arī pa zeminieku bet nu tā so so. Ar klx krietni labāk pa tādu.
Uz asfalta abi divi gan suzuks gan honda būs daudz patīkāmāki par klx. Zinu ko saku, vienreiz ar savu klx aizbraucu līdz Jēkapilij un atpakaļ nu i na#.
Ā. Tagad izlasīju kārtīgāk jautājumu,
Ja klx atstāj tad ņem DL.
[ Šo ziņu laboja Negantelis, 26 Nov 2014, 20:45:05 ]