Autors | Ziņojums |
faliks | 14. Jun 2013, 16:54 | #19361 |
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
14 Jun 2013, 15:35:37 aluminijs rakstīja:
Gribu saprast vai manam z750 2007.g. ir labi un var likt irīdija ngk sveces. Attiecīgi vai motoram ir gana laba kompresija (utt, kas nepieciešams svecēm) un vai sveces nevar sabeigt motoru..
|
Offline | |
|
nBerts | 14. Jun 2013, 20:21 | #19362 |
|
Kopš: 31. Jul 2012
Ziņojumi: 263
Braucu ar:
|
!!! KĀ NESTARTĒJOT DZINĒJU, APGRIEZT MOTORU PĀRIS TAKTIS???[ Šo ziņu laboja nBerts, 14 Jun 2013, 20:22:01 ]
-----------------
|
Offline | |
|
partijnieks | 14. Jun 2013, 21:32 | #19363 |
|
Kopš: 28. Jan 2009
No: Valmiera
Ziņojumi: 621
Braucu ar: Kranci un fazeri abi 0,6
| Nu, var arī augstākajā pārnesumā ar roku izgriezt ratu, neslēdzot aizdedzi
----------------- достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/ |
Offline | |
|
|
SemteX | 15. Jun 2013, 11:31 | #19364 |
|
Kopš: 24. Sep 2012
No: Stende
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM
| Sveiki..kas varetu buut pie vainas ka raustas 1. atrums krosniekam..kawasaki kx250 2t 1998.gada
kārbā zobrats vai kas cits? cik varetu aptuveni maksāt tads zobrats vai cita detaļa kas pie vainas?
paldies ..
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D |
Offline | |
|
S-G | 15. Jun 2013, 11:46 | #19365 |
|
Kopš: 12. Sep 2012
Ziņojumi: 30
Braucu ar:
| 2T
Kā noregulēt ēļļas sajukšanos ar benzīnu pareizās proporcijās?
Man liekas ka pārak daudz ēļļu jauc klāt ~1l/30L |
Offline | |
|
endurists | 15. Jun 2013, 11:51 | #19366 |
|
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
15 Jun 2013, 11:31:31 SemteX rakstīja:
Sveiki..kas varetu buut pie vainas ka raustas 1. atrums krosniekam..kawasaki kx250 2t 1998.gada
kārbā zobrats vai kas cits? cik varetu aptuveni maksāt tads zobrats vai cita detaļa kas pie vainas?
paldies ..
Čau, kā LC4 sajūgs? Parasti jau ir divi zobrati sazobē! Nu visticamāk ka būs būs apčakarēti blakus esošie zobrati un vairs neāķējas kopā ar sāniem un pie slodzes lec ārā. Standarta variantā jāmaina šie zobrati, dakšiņa droši vien līka un rullis kas kustina dakšas. Galvenais, lai nav tā ka 1.ātruma zobrats uz kādas no abām asīm ir uzpresēts vai no viena gabala, attiecīgi ass arī būs jamaina. Cik liela skāde redzēsi tikai izjaucot.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|
SemteX | 15. Jun 2013, 11:56 | #19367 |
|
Kopš: 24. Sep 2012
No: Stende
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM
|
15 Jun 2013, 11:51:02 endurists rakstīja:
15 Jun 2013, 11:31:31 SemteX rakstīja:
Sveiki..kas varetu buut pie vainas ka raustas 1. atrums krosniekam..kawasaki kx250 2t 1998.gada
kārbā zobrats vai kas cits? cik varetu aptuveni maksāt tads zobrats vai cita detaļa kas pie vainas?
paldies ..
Čau, kā LC4 sajūgs? Parasti jau ir divi zobrati sazobē! Nu visticamāk ka būs būs apčakarēti blakus esošie zobrati un vairs neāķējas kopā ar sāniem un pie slodzes lec ārā. Standarta variantā jāmaina šie zobrati, dakšiņa droši vien līka un rullis kas kustina dakšas. Galvenais, lai nav tā ka 1.ātruma zobrats uz kādas no abām asīm ir uzpresēts vai no viena gabala, attiecīgi ass arī būs jamaina. Cik liela skāde redzēsi tikai izjaucot.
čau
sajūgam viss kārtība joprojām.paldies
Man vienigi trose maucās ara no karodzina pie motora kkads aluminijs tur bija uzsists uz troses gala un vilkaas cauri tam cauruminam...bet tas tagat novērsts..
nu ta ari domajuu ka drošvien kkas ar zobratiem cik aptuveni varetu maksaat tie zobrati kas jamaina? (MaX cena)
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D |
Offline | |
|
endurists | 15. Jun 2013, 12:11 | #19368 |
|
Kopš: 12. May 2008
Ziņojumi: 1245
Braucu ar: Husaberg FE 501 2013, KTM LC4 Adventure R'98
|
15 Jun 2013, 11:56:07 SemteX rakstīja:
15 Jun 2013, 11:51:02 endurists rakstīja:
15 Jun 2013, 11:31:31 SemteX rakstīja:
Sveiki..kas varetu buut pie vainas ka raustas 1. atrums krosniekam..kawasaki kx250 2t 1998.gada
kārbā zobrats vai kas cits? cik varetu aptuveni maksāt tads zobrats vai cita detaļa kas pie vainas?
paldies ..
Čau, kā LC4 sajūgs? Parasti jau ir divi zobrati sazobē! Nu visticamāk ka būs būs apčakarēti blakus esošie zobrati un vairs neāķējas kopā ar sāniem un pie slodzes lec ārā. Standarta variantā jāmaina šie zobrati, dakšiņa droši vien līka un rullis kas kustina dakšas. Galvenais, lai nav tā ka 1.ātruma zobrats uz kādas no abām asīm ir uzpresēts vai no viena gabala, attiecīgi ass arī būs jamaina. Cik liela skāde redzēsi tikai izjaucot.
čau
sajūgam viss kārtība joprojām.paldies
Man vienigi trose maucās ara no karodzina pie motora kkads aluminijs tur bija uzsists uz troses gala un vilkaas cauri tam cauruminam...bet tas tagat novērsts..
nu ta ari domajuu ka drošvien kkas ar zobratiem cik aptuveni varetu maksaat tie zobrati kas jamaina? (MaX cena)
Ja tikai abi zobrati + dakšiņa tad kādi 100-150Ls, neesmu kawasaki daļu cena. KTM varētu mēģināt iekļauties šādā ciparā bez darba izmaksām.
----------------- Husaberg FE 501 2013
KTM LC4 Adventure R'98
|
Offline | |
|
Rage51 | 15. Jun 2013, 13:11 | #19369 |
|
Kopš: 04. May 2013
No: Rīga
Ziņojumi: 351
Braucu ar: TM300EN
| Var kkā uztaisīt tā lai pagrieziens blinko tikai kādas 3-5x un tad pats izslēdzas?
----------------- http://www.supermotoeast.com
Nav viens universāls motocikls, bet vistuvāk tam pavisam noteikti ir Supermoto! |
Offline | |
|
SemteX | 15. Jun 2013, 13:38 | #19370 |
|
Kopš: 24. Sep 2012
No: Stende
Ziņojumi: 200
Braucu ar: Audi A4 / SUZUKI RMZ -450 / CUBE AIM
|
15 Jun 2013, 13:11:32 Rage51 rakstīja:
Var kkā uztaisīt tā lai pagrieziens blinko tikai kādas 3-5x un tad pats izslēdzas?
Pirksti pa slinku ?
----------------- Drifts ir tad, kad Tu skaties uz priekšu,bet tikai pa sāna logu:D |
Offline | |
|
mezamaris | 15. Jun 2013, 13:38 | #19371 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
15 Jun 2013, 13:11:32 Rage51 rakstīja:
Var kkā uztaisīt tā lai pagrieziens blinko tikai kādas 3-5x un tad pats izslēdzas?
Slimas rokas jāārstē.Ceļu satiksmes noteikumi prasa,lai pagrieziens tiktu ieslēgts savlaicīgi un izslēgts tūlīt pēc manevra veikšanas.Pats noteikti lamā autobraucējus ar traumētām rokām. |
Offline | |
|
Ozols | 15. Jun 2013, 14:15 | #19372 |
|
Kopš: 15. May 2011
Ziņojumi: 939
Braucu ar:
|
15 Jun 2013, 13:38:56 mezamaris rakstīja:
15 Jun 2013, 13:11:32 Rage51 rakstīja:
Var kkā uztaisīt tā lai pagrieziens blinko tikai kādas 3-5x un tad pats izslēdzas?
Slimas rokas jāārstē.Ceļu satiksmes noteikumi prasa,lai pagrieziens tiktu ieslēgts savlaicīgi un izslēgts tūlīt pēc manevra veikšanas.Pats noteikti lamā autobraucējus ar traumētām rokām.
šitā pateikt kā kulaks uz acs |
Offline | |
|
zikeris21 | 15. Jun 2013, 15:38 | #19373 |
|
Kopš: 25. Jun 2012
No: Jēkabpils
Ziņojumi: 45
Braucu ar: Suzuki gsf600s 98
| Suzuki bandit 600s 1998 gada vai deretu aizmugure 190/50Zr17????? Tagad stāv virsu 170/60 r17! |
Offline | |
|
aivarsk | 15. Jun 2013, 21:43 | #19374 |
|
Kopš: 21. Mar 2011
Ziņojumi: 185
Braucu ar: 520 4T
|
15 Jun 2013, 12:11:44 endurists rakstīja:
15 Jun 2013, 11:56:07 SemteX rakstīja:
15 Jun 2013, 11:51:02 endurists rakstīja:
15 Jun 2013, 11:31:31 SemteX rakstīja:
Sveiki..kas varetu buut pie vainas ka raustas 1. atrums krosniekam..kawasaki kx250 2t 1998.gada
kārbā zobrats vai kas cits? cik varetu aptuveni maksāt tads zobrats vai cita detaļa kas pie vainas?
paldies ..
Čau, kā LC4 sajūgs? Parasti jau ir divi zobrati sazobē! Nu visticamāk ka būs būs apčakarēti blakus esošie zobrati un vairs neāķējas kopā ar sāniem un pie slodzes lec ārā. Standarta variantā jāmaina šie zobrati, dakšiņa droši vien līka un rullis kas kustina dakšas. Galvenais, lai nav tā ka 1.ātruma zobrats uz kādas no abām asīm ir uzpresēts vai no viena gabala, attiecīgi ass arī būs jamaina. Cik liela skāde redzēsi tikai izjaucot.
čau
sajūgam viss kārtība joprojām.paldies
Man vienigi trose maucās ara no karodzina pie motora kkads aluminijs tur bija uzsists uz troses gala un vilkaas cauri tam cauruminam...bet tas tagat novērsts..
nu ta ari domajuu ka drošvien kkas ar zobratiem cik aptuveni varetu maksaat tie zobrati kas jamaina? (MaX cena)
Ja tikai abi zobrati + dakšiņa tad kādi 100-150Ls, neesmu kawasaki daļu cena. KTM varētu mēģināt iekļauties šādā ciparā bez darba izmaksām.
Pirmā ātruma zobrats uz primārās vārpstas (tās uz kuras sajūgs) izgatavots kopā ar asi, savukārt uz sekundārās ir vislielākais un griežas brīvi. ar asi to saslēdz blakus esošais, ar dakšiņu kustināmais 5.-ātruma zobrats. ja sānu kulaciņi ir apčakarēti, tad slodzē raustās, bojājot arī dakšiņu.(šādi ir 2004 gada mod.) Interesējoties par cenu arī jautā pēc 5. un 1. zobrata, kuri atrodas uz sekundārās vārpstas, kā arī dakšiņa būs salocīta vai nosvilināta. |
Offline | |
|
nBerts | 15. Jun 2013, 22:44 | #19375 |
|
Kopš: 31. Jul 2012
Ziņojumi: 263
Braucu ar:
| Šo problēmu atrisināju.
Bojāts bija masas vads, kas skrūvējas klāt pie motora. Papildus vēl viens astē bija aplūzis, kā arī viens drošinātājs, kurš pēc skata vesels bija, bet izklausot ar multimetru - beigts.
Kur forumā var uzrakstīt detalizētaku problēmas atrisnāšanu, lai nepazūd garajos topikos un lai kādam varbūt arī noder??
12 Jun 2013, 07:52:12 nBerts rakstīja:
11 Jun 2013, 08:09:00 Rezuss rakstīja:
11 Jun 2013, 08:02:01 nBerts rakstīja:
Yamaha FZS600 '01
Ieslēdzot gaismas, pakaļējais stopņiks deg, bet spaidot bremzes, gan priekšējās, gan pakaļējās, stopņiks nemirgo. Mēģināju atvienot gan pakaļējo bremžu slēdzi, gan priekšējo, nekas nemirgo.
Otrs - kad spīd pakaļējais stopņiks un ieslēdz pagriezienus, stopņiks sāk pulsēt pagriezienu rādītāju ritmā..
Kur meklēt problemātisko vadu? varbut masas vads kaut smird?
Paldies jau iepriekšs
MASA! Tev bremžuguns spīd pateicoties citu vadu kombinācijai, tb salasa masu caur citām lampiņām utt...
Paldies par atbildi!
Tā kā elektrība man ir tumša lieta, kas gaiši spīd, kā pareizākais veids būtu meklēt vainīgo vadu?? Viss kas man ir, ir skrūvjgriezis, multimetrs, cigarešu paciņa un vāji nervi!
Varbūt kāds moto elektriķis dzīvo GoPlanet tuvumā, varētu piedāvāt mazu haltūru!! Garāža netālu no turienes.
otrs: no elektrības gļukiem ir vēl daži:
1. nedeg neitrālā ātruma lampiņa,
2. nerāda RPM instrumentu panelī,
3. nerāda degvielas līmeni,
4. jau minētais stopņiks, kas nespīd nospiežot bremzes un kas pulsē, kad ieslēdz pagriezienus,
5. kaut arī visi pagriezieni ir kvēlspūldzes, tie mirgo ātrāk kā vajadzētu - ap 120 sitieni minūtē <- izmērīju pulsu
Ja kādam ir vēlme uzmest aci un aptuveni norādīt kur bāzt pirkstus, tad PM vai 266viens56viens7
Paldies jau iepriekš
-----------------
|
Offline | |
|
inchs | 16. Jun 2013, 22:50 | #19376 |
|
Kopš: 14. Mar 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 106
Braucu ar: zx6r white pearl
| Ir problēma ar drauga Suzuki Bandit 400 cc, Viņš stāstija šādi - Šodien piešķīlām, kādus 3km nobrauca un sākumā izdzisa spidometrs, pēc tam noslāpa un piestartēt vairs nevarēja. Iestūmām un brauca tālāk. Pēc gabala atkal tas pats
Kas par vainu varētu būt, ar ko labāk sākt? |
Offline | |
|
Agris | 17. Jun 2013, 08:53 | #19377 |
|
Kopš: 11. Feb 2009
Ziņojumi: 115
Braucu ar: Sherco SE2,5-iF
| Jautājums elektriķiem - ja ir aizdomas, ka ir noklājusies spole, vai varu to aizstāt ar cita mo spoli? uz šitās nekas nav rakstīts virsū (ne kaut kādi voltāži/ampēri/omi). Kā lai zina ko var līdzēt, neskaitot to, ka nopirkt vietā jaunu?
Tnx |
Offline | |
|
mexa | 17. Jun 2013, 13:18 | #19378 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
16 Jun 2013, 22:50:27 inchs rakstīja:
Ir problēma ar drauga Suzuki Bandit 400 cc, Viņš stāstija šādi - Šodien piešķīlām, kādus 3km nobrauca un sākumā izdzisa spidometrs, pēc tam noslāpa un piestartēt vairs nevarēja. Iestūmām un brauca tālāk. Pēc gabala atkal tas pats
Kas par vainu varētu būt, ar ko labāk sākt?
kaut kur nav kontakta vados, vai štekeros zaļais, jāizpēta apsolūti visi savienojumi
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
mexa | 17. Jun 2013, 13:21 | #19379 |
|
Kopš: 07. Sep 2012
Ziņojumi: 6888
Braucu ar: VT
|
17 Jun 2013, 08:53:34 Agris rakstīja:
Jautājums elektriķiem - ja ir aizdomas, ka ir noklājusies spole, vai varu to aizstāt ar cita mo spoli? uz šitās nekas nav rakstīts virsū (ne kaut kādi voltāži/ampēri/omi). Kā lai zina ko var līdzēt, neskaitot to, ka nopirkt vietā jaunu?
Tnx
nu teorētiski var, jāzin induktivitāte un pretestības, tad pielasīt var, citādi var būt švaka vai nevietā dzirkstele, vainu ar laiku atkal noklātos. bet ja tas nav kkāds mega projekts tad labāk meklē oridžinal, pēdējā gadījumā vari pēc pretestības piemeklēt, bet nu garantiju maz
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā |
Offline | |
|
david | 17. Jun 2013, 14:40 | #19380 |
|
Kopš: 04. Feb 2013
Ziņojumi: 63
Braucu ar:
| Riepas (asfalta) remonts uz ceļa - ir kādam šāda pieredze (kādus līdzekļus/i ņemt līdzi ceļā)? |
Offline | |
|