Autors | Ziņojums |
zet | 09. Jun 2013, 20:01 | #19301 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
| Sākums pareizs (metkas uz kloķenes un sadales vārpstam)? Točna?
Līmenis karburatoros ir pareizs? Redzēji vai doma ka ir?
http://www.kzrider.com/forum/3-carburetor/36209...float-fuel-level[ Šo ziņu laboja zet, 09 Jun 2013, 20:10:28 ] |
Offline | |
|
Arnolds | 09. Jun 2013, 20:57 | #19302 |
|
Kopš: 28. Sep 2009
No: Cēsis
Ziņojumi: 13
Braucu ar: CBR600F1 --- KTM 990 ADV
| Ar masinu gribeju piedarbinat mociti bija nosedies akumulators. Rezultata nodega mocitim starters. Un gribeju uzimat vai kaut kas vel vareja nodegt, un kur var partit moto starterus? |
Offline | |
|
mezamaris | 09. Jun 2013, 21:57 | #19303 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Gan jau ka lādēšanas relejs arī nokūpēja.Nu cik te nav runāts-nelādēt no moča neatvienotu aķi,nepiepīpēt no autiņiem,deatvienot aķi ja dzinējs darbojas...No savām kļūdām mācīties protams ir iespaidīgāk.Un nevajag šitos,ka mans viens čoms tā darīja un nekas.Modeļi ir dažādi un katrs reaģē pa savam,tā kā labāk neeksperimēmtēt |
Offline | |
|
|
Difers | 09. Jun 2013, 22:05 | #19304 |
|
Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
|
09 Jun 2013, 18:26:51 Archy96 rakstīja:
09 Jun 2013, 18:16:18 Bagars rakstīja:
09 Jun 2013, 12:43:38 cipis4 rakstīja:
09 Jun 2013, 12:29:10 pukainite24 rakstīja:
Moš ne pa tēmu, bet... Nevar piečakarēties TA, ja bremžu diskiem, nedaudz kustas kniedes? Kā tur īsti ir?
nedaudz jau ir jābūt luftei, ja nav baigi lielā
Cik "nedaudz"? Vairāk par "bišķi" vai mazāk?
Idiots arī pie staba piečakarēsies. Uz TA labāk ka nekustas nemaz. Bet... man ir bijuši krietni pabraukti br.diski, kas nekustas nemaz un pilnīgi jauni ar jau nelielu lufti.
Lai skatē nepiečakarētos, vēlams diskiem vismaz negrabēt. Varianti atkarībā no konstrukcijas: izjaucamam mezglam pāris kniedēs ielikt kādu atsperšaibu, valcētās kniedes pieklapēt "ar izjūtām" - vnk ar dorni kādu maliņu kniedei palocīt vai ar tērauda lodi kniedes vidū. Bet tas viss jādara uz gludas, stabilas virsmas, disks, protams, noņemts...
Tiem idiotiem iekš TA vajag paskaidrot, kad ir tāda lieta, kā peldošie bremžu diski, kuriem zināma brīvkustība ir obligāta
Paskaidro man idiotam no TA, kāpēc itāļu DUCATI un APRILLIA dažiem tie diski tik ļoti ļurkājas pat normāliem svaigiem eksemplāriem, ko tieši tas dod? Tajā pat laikā japāņiem tur kustība nav pat jūtama. Paskaidro cik daudz ir normāla kustība, cik ir par daudz. Varbūt tiem kuriem nav brīvkustības ir slikti un jāvērtē ar "2"
|
Offline | |
|
mezamaris | 09. Jun 2013, 22:20 | #19305 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Peldošos bremžu diskus uzstāda modeļiem kuru bremžu suporti ir stingri pieskrūvēti dakšai,nevis pārvietojas pa vadīklām.Tādā veidā diski spēj izstaigāt pie nelielām neprecizitātem un diskam silstot.Brīvkustība normāli ir tik maza,ka lai to justu jāpieliek spēks.Kniedējot tiek lietotas atsperpaplāksnes,kas piesprigo disku un neļauj grabēt.Vēl brīvkustības lielums dažādiem ražotājiem varētu atšķirtie dēļ izmantotā matereāla plesšanās koeficienta.Kaut kā tā |
Offline | |
|
Difers | 09. Jun 2013, 22:31 | #19306 |
|
Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Bet, manis pieminētajiem Itāļu mocīšiem tā lufte ir liela un tie diski reāli grab viņus viegli pakustinot, un pakustināt viņus var ne tikai aksiāli, bet arī radiāli..... Vai tā tiešām ir jābūt? |
Offline | |
|
mezamaris | 09. Jun 2013, 22:37 | #19307 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Radiāli nekas nedrīkst kustēties,tie būs jau kniedēs izjāti ovāli.Stulbākais ir tas,ka diski parasti paliek veseli,izdauzās alumīnija vidus,bet misenē abi. |
Offline | |
|
Difers | 09. Jun 2013, 22:43 | #19308 |
|
Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| Bet pameiģini kādam par to aizrādīt...... uzreiz sauc tevi par Idiotu..... |
Offline | |
|
Archy96 | 09. Jun 2013, 23:28 | #19309 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Jun 2013, 22:43:52 Difers rakstīja:
Bet pameiģini kādam par to aizrādīt...... uzreiz sauc tevi par Idiotu.....
Tu grozies kā gribi, bet tas peldošais disks vairāk vai mazāk arī radiāli var satigāt, lai noteiktu, kādas ir pieļaujamās robežas, vajag ņemt roka attiecīgā modeļa servisa manuāli un meklēt cik ir pielaides, pēc tam ar indikātoru mērīt un balstoties uz mērījumiem pieņemt lēmumu, laist vai nelaist cauri, nevis "uz aci" - tev tur kustās, liksim divnieku, tas tā, manā skatījumā būtu pareizi.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
Archy96 | 09. Jun 2013, 23:59 | #19310 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
| Visa peldošo disku ideja slēpjās tajā, lai tas disks pats izcentrētos precīzi pa vidu, neatkarīgi no tā, kad varbūt kalodkas neizspiežās vienmērīgi, jebšu kaut kur ir radušās kādas mešanas vai deformācijas, suportu stiprinājuma veidam te nozīmes nav.
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
mezamaris | 10. Jun 2013, 09:34 | #19311 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Izejot no loģiskas mehānikas-principā vienīgā slodze,kas darbojas uz bremžu disku ir radiāla.Jo straujāk un nevinmērīgāk mes raustam bremzes,jo vairāk mēs čakarejam šo kniežu savienojumu.Pareizi?Radusies brīvkustība pastiprina šo iedarbību,lielāka kustība,lielāks sitiens,lielāks sitiens,lielāka deformācija,lielāka deformācija,lielāka brīvkustība.....
Par atsperpaplāksnēm-jā ne visi režotāji tās lieto, bet paņēmiens ļoti loģisks |
Offline | |
|
deMarco | 10. Jun 2013, 10:02 | #19312 |
|
Kopš: 31. Aug 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1606
Braucu ar: GSX-R 1000 K5, Transalp XL600V '95
| Man, piemēram, ir tūninga Brembo Superbike Fullfloat bremžu diski. Ar tādiem brauc arī WSBK un droši vin arī MotoGP lietus laikā.
Tiem lufte ir ritīga - aksiāli konkrēta; rediāli minimāla, bet šķiet, ka ir. Brīvi pakratot diksu grab ka nemetas Bet tā tam ir jābūt. Un pēdējos 3 gadus es ar tādiem arī esmu izgājis skati...
----------------- Ride till you die
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
Mājas lapu hostings, servera jaudu noma;
Kokmateriāli, Ražošanas teritorijas un telpu noma;
Kartes un ĢIS konsultācijas |
Offline | |
|
zigulists | 10. Jun 2013, 10:19 | #19313 |
|
Kopš: 06. May 2009
Ziņojumi: 111
Braucu ar: atmiņām un e-talonu.
| HELP! Kur lai atrod šādu spuldzīti??? 4 veikalus izbraukāju. Nekur nav.
osram bilux 7327 12v 35/35w
----------------- Hava nais dei! |
Offline | |
|
soulfreak | 10. Jun 2013, 10:21 | #19314 |
|
Kopš: 29. Jan 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 4509
Braucu ar: ciskudrilli
| ebay?
http://www.ebay.de/sch/i.html?_odkw=osram+bilux...327&_sacat=0 |
Offline | |
|
K-K | 10. Jun 2013, 10:57 | #19315 |
|
Kopš: 09. May 2008
No: Jūrmala
Ziņojumi: 1166
Braucu ar: KTM 300 Factory
|
10 Jun 2013, 10:19:00 zigulists rakstīja:
HELP! Kur lai atrod šādu spuldzīti??? 4 veikalus izbraukāju. Nekur nav.
osram bilux 7327 12v 35/35w
Ir viens mazs vecīts, pretīm spicei. tur kur biksenon.lv veikals, bet blakus.
F4i jocīgās lampeles tur dabuju, kad citur nebija.
----------------- #808 | Hard Enduro Fanatic |
Offline | |
|
kruumsss | 10. Jun 2013, 11:15 | #19316 |
|
Kopš: 10. Jun 2013
Ziņojumi: 1
Braucu ar:
| Jutājums.Varbūt kāds zina,kur Sigulda var aizdzit rolleri uz apkopi vai sig robežās ,tuvumā? |
Offline | |
|
viesic | 10. Jun 2013, 11:20 | #19317 |
|
Kopš: 15. Apr 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 160
Braucu ar: cbr900 un xr600
|
10 Jun 2013, 10:19:00 zigulists rakstīja:
HELP! Kur lai atrod šādu spuldzīti??? 4 veikalus izbraukāju. Nekur nav.
osram bilux 7327 12v 35/35w
tā ir S2 lampa, nesen pats tādu meklēju un atradu - http://autosams.lv/eveikals/index.php?productID=25260 |
Offline | |
|
11jan4uks | 10. Jun 2013, 13:00 | #19318 |
|
Kopš: 28. May 2013
No: Sigulda
Ziņojumi: 21
Braucu ar: Cagiva Mito 125
| 2T 125cc 90 cagiva mito
Braucu nboslāpa nekādas skaņas nedzirdeju bet vairs nevar iedarbināt stumdu un pa izpūtēju šauj āra uguni.ja darbinu bez coka dodot virsu gazi burbina bet tāpat nelec |
Offline | |
|
Auser | 10. Jun 2013, 13:52 | #19319 |
|
Kopš: 19. May 2011
No: Baloži
Ziņojumi: 509
Braucu ar: ar dūšīgu dāmu vārdā KeiTija-M
|
09 Jun 2013, 22:31:09 Difers rakstīja:
Bet, manis pieminētajiem Itāļu mocīšiem tā lufte ir liela un tie diski reāli grab viņus viegli pakustinot, un pakustināt viņus var ne tikai aksiāli, bet arī radiāli..... Vai tā tiešām ir jābūt?
Šis jautājums tūlīt arī man būs aktuāls. man ir Husqvarna TE450 2008 gada. Aizmugurējais bremžu disks kustās visos virzienos un grab. Motosporta cilvēki saka, ka tā arī jābūt un tiešām arī pilnīgi jauniem mo veikalā ir tā lufte. Es esmu motolietotājs parastais un iespējamais scenārijs sekojošs: TA mani izsvilpj dēļ tā diska, es aizbraucu uz to pašu Motosportu, kā Husqvarnas dīlera servisu, tur man pasaka, ka TA ir . . ..
Vai loģiska shēma nebūtu tāda, ja TA kantoris, kā kontrolējoša iestāde, pats arī ievāktu datus par atsevišķu marku ražojumiem un tad pamatoti arī konstatētu situāciju?
Es saprotu, ka Tu strādā TA, iesaki kā man rīkoties, ja paredzamais scenārijs iestāsies. Ja negribi rakstīt publiski, var PM.
----------------- Dzīve dota 1reiz. Vajag nodzīvot to tā, lai tur augšā visi būtu uz pakaļas un teiktu: atkārto vēlreiz. |
Offline | |
|
Difers | 10. Jun 2013, 21:01 | #19320 |
|
Kopš: 25. Mar 2010
No: Kuldīga
Ziņojumi: 334
Braucu ar: BMW K1600GT
| 1. Noteikumi nav Auteko vai CSDD, bet ministru kabineta.
2. Es negribu neko pierādīt, bet noskaidrot, lai šādas un līdzīgas situācijas samazinātos līdz minimumam... |
Offline | |
|