Autors | Ziņojums |
tuchka | 07. Jun 2013, 21:34 | #19281 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
| Toties man ar jautājums beidzot radies
Nomainīju bremžu eļļu gan sajūgam gan bremzēm, dot4 tā kā rakstīts. Pēc mēneša ievēroju, ka sajūga traukā eļļa kļuvusi melna. Kapēc? Man ir dažas idejas, kādas jums?
-----------------
|
Offline | |
|
mezamaris | 07. Jun 2013, 21:39 | #19282 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Domāju,ka tie sūdi tur jau bija,tikai tagad tīrā šķidrumā ir pamanāmi.Neko taču nejauci un nemazgāji,pareizi? |
Offline | |
|
tuchka | 07. Jun 2013, 21:48 | #19283 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
07 Jun 2013, 21:39:45 mezamaris rakstīja:
Domāju,ka tie sūdi tur jau bija,tikai tagad tīrā šķidrumā ir pamanāmi.Neko taču nejauci un nemazgāji,pareizi?
Neskaloju, izvilku tik no trauka max cik varēja veco,un izdzinu kādus 150g cauri jauno.
-----------------
|
Offline | |
|
|
mezamaris | 07. Jun 2013, 21:51 | #19284 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Nu lūk,tā kā teicu. |
Offline | |
|
tuchka | 07. Jun 2013, 22:06 | #19285 |
|
Kopš: 08. May 2011
No: Liepāja
Ziņojumi: 926
Braucu ar: visu kas rūc un nerūc
|
07 Jun 2013, 21:51:13 mezamaris rakstīja:
Nu lūk,tā kā teicu.
Negrbu Tev piekrist, jo abi trauki bij vienāda satura un krāsas pirms eļļas maiņas. Sajūga puse tagad ir tumša.
-----------------
|
Offline | |
|
mezamaris | 07. Jun 2013, 22:15 | #19286 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Nu nepiekrīti,tas vienkārši bija optimistiskākais variants... |
Offline | |
|
cipis4 | 07. Jun 2013, 22:32 | #19287 |
|
Kopš: 07. Jun 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| suzuki GSF 400
Pirms vārstu regulācijas nedarbojās viens cilindrs ik pa laikam
Pēc vārstu regulācijas nedarbojas 2 cilindri pirmais un otrais, ir 2 indukcijas spoles un katrai indukcijas spoei ir par vienu ejošu cilindru un neejošu, tas izslēdz to ka indukcijas spoles varētu būt beigtas, bet kā ir ar CDI bloku? nevarētu būt bojāts? vai ir kādi citi varianti?.
1un 2 cilindrs nejiet 3un4 ir ejošs [ Šo ziņu laboja cipis4, 08 Jun 2013, 18:29:27 ] |
Offline | |
|
cabriooo | 07. Jun 2013, 22:46 | #19288 |
|
Kopš: 04. Oct 2011
No: Rīga
Ziņojumi: 310
Braucu ar: R1250 gs adv
|
07 Jun 2013, 10:47:28 mezamaris rakstīja:
Onkam no laukiem vecam Saabam nebija miglinieku,neizlaida,jo vajagot tos caurumus aiztaisīt.Ņēmu vecu vācu nummura zīmi,pārgriezu uz pusēm un ar caurvelkamajām piekniedēju.Uzpūtu melno matēto un atpakaļ uz skati.Neredzēju tās sejas,bet izlaida bez vārdiem.Acīm redzot viss bija skaidrs-,,lauki,,
Nu jau kādu laiku, ja nedeg viens priekšējais miglenieks,tad 2,ja nav atbilstoši noregulēts, vai stars izplūdis arī 2, Bet ja nedeg abi priekšējie, tad ir 1!!! pats reāli esmu gājis tā un nekādu problēmu vai nu izņem drošinātāju vai štekerus nost, ja kko diršas, tad pie maiņas vecākā.
Bet caurumi nav jātaisa ciet, jo varbūt tie tev ir papildus dzesēšanai [ Šo ziņu laboja cabriooo, 07 Jun 2013, 22:48:04 ] |
Offline | |
|
mezamaris | 08. Jun 2013, 13:24 | #19289 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
|
07 Jun 2013, 22:32:11 cipis4 rakstīja:
Pirms vārstu regulācijas nedarbojās viens cilindrs ik pa laikam
Pēc vārstu regulācijas nedarbojas 2 cilindri pirmais un otrais, ir 2 indukcijas spoles un katrai indukcijas spoei ir par vienu ejošu cilindru un neejošu, tas izslēdz to ka indukcijas spoles varētu būt beigtas, bet kā ir ar CDI bloku? nevarētu būt bojāts? vai ir kādi citi varianti?.
1un 2 cilindrs nejiet 3un4 ir ejošs
Nez kā jūs tos vārstus regulējāt,bet es tagad pārbaudītu kompresiju... |
Offline | |
|
cipis4 | 08. Jun 2013, 15:17 | #19290 |
|
Kopš: 07. Jun 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
08 Jun 2013, 13:24:27 mezamaris rakstīja:
07 Jun 2013, 22:32:11 cipis4 rakstīja:
suzuki GSF 400
Pirms vārstu regulācijas nedarbojās viens cilindrs ik pa laikam
Pēc vārstu regulācijas nedarbojas 2 cilindri pirmais un otrais, ir 2 indukcijas spoles un katrai indukcijas spoei ir par vienu ejošu cilindru un neejošu, tas izslēdz to ka indukcijas spoles varētu būt beigtas, bet kā ir ar CDI bloku? nevarētu būt bojāts? vai ir kādi citi varianti?.
1un 2 cilindrs nejiet 3un4 ir ejošs
Nez kā jūs tos vārstus regulējāt,bet es tagad pārbaudītu kompresiju...
visiem cilindriem kompresija ir vienāda 9-10 atmosfēras[ Šo ziņu laboja cipis4, 08 Jun 2013, 18:30:01 ] |
Offline | |
|
mezamaris | 08. Jun 2013, 16:09 | #19291 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Tas jau ir labi,bet īstenībā nenorāda uz to,ka vārsti atveras.bet norāda uz to,ka tie vismaz aizveras.Jāpadomā |
Offline | |
|
cipis4 | 08. Jun 2013, 17:35 | #19292 |
|
Kopš: 07. Jun 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
08 Jun 2013, 16:09:34 mezamaris rakstīja:
Tas jau ir labi,bet īstenībā nenorāda uz to,ka vārsti atveras.bet norāda uz to,ka tie vismaz aizveras.Jāpadomā
cik nu es domāju iespējams tas varētu būt cdi bloks tik neesmu pāriecināts, pirkt negribu mazums vaina ir citur. itkā varētu sākt ar svecēm pīpītēm un svečvadiem, kur lai tālāk iet uzskatu ka spoles ir ejošas, varbūt kļūdos. |
Offline | |
|
mezamaris | 08. Jun 2013, 19:50 | #19293 |
|
Kopš: 20. Jun 2011
Ziņojumi: 5287
Braucu ar:
| Samaini vietām vadus,kas pienāk ind.spolēm no vadības bloka.Vienlārši pārspraud štekerus no labās spoles uz kreiso. |
Offline | |
|
pukainite24 | 09. Jun 2013, 12:29 | #19294 |
|
Kopš: 03. Jul 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Honda CBR
| Moš ne pa tēmu, bet... Nevar piečakarēties TA, ja bremžu diskiem, nedaudz kustas kniedes? Kā tur īsti ir?
----------------- BURN IT DOWN... |
Offline | |
|
cipis4 | 09. Jun 2013, 12:43 | #19295 |
|
Kopš: 07. Jun 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
09 Jun 2013, 12:29:10 pukainite24 rakstīja:
Moš ne pa tēmu, bet... Nevar piečakarēties TA, ja bremžu diskiem, nedaudz kustas kniedes? Kā tur īsti ir?
nedaudz jau ir jābūt luftei, ja nav baigi lielā |
Offline | |
|
cipis4 | 09. Jun 2013, 17:14 | #19296 |
|
Kopš: 07. Jun 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
| Mocis: Suzuki GSF400
Sākot no sākuma shēmā ir Dačiks,-> CDI bloks,-> 2 indukcijas spoles,-> svečvadi,-> sveces,-> cilindri. Pirmais un otrais cilindrs nedarbojas žebe pienāk.
Tātad
ir kāds variants ar ko īsti sākt, varbūt ir kāds variants ar ko var kko pārbaudīt? [ Šo ziņu laboja cipis4, 09 Jun 2013, 17:15:42 ] |
Offline | |
|
xxxx | 09. Jun 2013, 18:24 | #19297 |
|
Kopš: 25. Jun 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 289
Braucu ar:
|
09 Jun 2013, 18:16:18 Bagars rakstīja:
09 Jun 2013, 12:43:38 cipis4 rakstīja:
09 Jun 2013, 12:29:10 pukainite24 rakstīja:
Moš ne pa tēmu, bet... Nevar piečakarēties TA, ja bremžu diskiem, nedaudz kustas kniedes? Kā tur īsti ir?
nedaudz jau ir jābūt luftei, ja nav baigi lielā
Cik "nedaudz"? Vairāk par "bišķi" vai mazāk?
Idiots arī pie staba piečakarēsies. Uz TA labāk ka nekustas nemaz. Bet... man ir bijuši krietni pabraukti br.diski, kas nekustas nemaz un pilnīgi jauni ar jau nelielu lufti.
Lai skatē nepiečakarētos, vēlams diskiem vismaz negrabēt. Varianti atkarībā no konstrukcijas: izjaucamam mezglam pāris kniedēs ielikt kādu atsperšaibu, valcētās kniedes pieklapēt "ar izjūtām" - vnk ar dorni kādu maliņu kniedei palocīt vai ar tērauda lodi kniedes vidū. Bet tas viss jādara uz gludas, stabilas virsmas, disks, protams, noņemts...
Otrs variants, aizbrauc uz TA, ja neizlaiz tad aizved pie teikas Arna lai parprese, vai uzreiz ved. Ka pats velies. |
Offline | |
|
Archy96 | 09. Jun 2013, 18:26 | #19298 |
|
Kopš: 22. Apr 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 13384
Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120
|
09 Jun 2013, 18:16:18 Bagars rakstīja:
09 Jun 2013, 12:43:38 cipis4 rakstīja:
09 Jun 2013, 12:29:10 pukainite24 rakstīja:
Moš ne pa tēmu, bet... Nevar piečakarēties TA, ja bremžu diskiem, nedaudz kustas kniedes? Kā tur īsti ir?
nedaudz jau ir jābūt luftei, ja nav baigi lielā
Cik "nedaudz"? Vairāk par "bišķi" vai mazāk?
Idiots arī pie staba piečakarēsies. Uz TA labāk ka nekustas nemaz. Bet... man ir bijuši krietni pabraukti br.diski, kas nekustas nemaz un pilnīgi jauni ar jau nelielu lufti.
Lai skatē nepiečakarētos, vēlams diskiem vismaz negrabēt. Varianti atkarībā no konstrukcijas: izjaucamam mezglam pāris kniedēs ielikt kādu atsperšaibu, valcētās kniedes pieklapēt "ar izjūtām" - vnk ar dorni kādu maliņu kniedei palocīt vai ar tērauda lodi kniedes vidū. Bet tas viss jādara uz gludas, stabilas virsmas, disks, protams, noņemts...
Tiem idiotiem iekš TA vajag paskaidrot, kad ir tāda lieta, kā peldošie bremžu diski, kuriem zināma brīvkustība ir obligāta
----------------- BevelGear Individual Solutions |
Offline | |
|
zet | 09. Jun 2013, 19:02 | #19299 |
|
Kopš: 07. Mar 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 863
Braucu ar: 525exc autobusu
|
09 Jun 2013, 17:14:14 cipis4 rakstīja:
Mocis: Suzuki GSF400
Sākot no sākuma shēmā ir Dačiks,-> CDI bloks,-> 2 indukcijas spoles,-> svečvadi,-> sveces,-> cilindri. Pirmais un otrais cilindrs nedarbojas žebe pienāk.
Tātad
ir kāds variants ar ko īsti sākt, varbūt ir kāds variants ar ko var kko pārbaudīt?
Sveču vadi pareizi pienāk pie svecem? |
Offline | |
|
cipis4 | 09. Jun 2013, 19:54 | #19300 |
|
Kopš: 07. Jun 2013
No: Liepāja
Ziņojumi: 8
Braucu ar:
|
09 Jun 2013, 19:02:37 zet rakstīja:
09 Jun 2013, 17:14:14 cipis4 rakstīja:
Mocis: Suzuki GSF400
Sākot no sākuma shēmā ir Dačiks,-> CDI bloks,-> 2 indukcijas spoles,-> svečvadi,-> sveces,-> cilindri. Pirmais un otrais cilindrs nedarbojas žebe pienāk.
Tātad
ir kāds variants ar ko īsti sākt, varbūt ir kāds variants ar ko var kko pārbaudīt?
Sveču vadi pareizi pienāk pie svecem?
jā pareizi. |
Offline | |
|