Droshi ignoree lielako dalju te rakstiitaa un nem pats visus izmegini. Tad jau sapratiisi kas patiik un kas nee.
08 Aug 2014, 23:48:12 Tomucis rakstīja:
nu ozada4ili veči mani.lētākais laikam ir TDM no visiem variantiem.bet kā būt ar to visu..izsakoties mūsu mēra vārdiem "hui viņu zina"
----------------- Actually, dumbass, helmets and body armor save lives. Loud pipes just annoy the neighbors.
nu te man jāsaka,ka es esmu tas retais es vienk za***lsja ar savu relikviju...pa 3 gadiem nav normāli vēl tā pa lielam braukats..
Bet TDM to4 patīk.a bezceļiem man nav vajadzība,vienkāršī patīk liela aparatūra.tourings vai dūra.Ielinieki kautā tā..par mierīgu izskatās
09 Aug 2014, 01:06:35 martinss rakstīja:
Reti kursh teiks, ka vinam mocim ir daudz problemu, ta ka viss ok.
Bet vejsh ka reizi nebija problema uz galvas dalju, bet gan uz kajam/saaniem- transalps kaut kaa ir plataks un labak gaisu atspiezh uz saniem.
09 Aug 2014, 00:01:17 krauklis rakstīja:
Tev būs kāds sūdīgs eksemplārs gadījies , manam gan amortizācija ir pietiekami komfortabla (starp citu, regulējama), gan kārba slēdzas viegli un precīzi. Šodien uzinstalēju augsto Givi stiklu, cerams, ka turbulence arī pazudīs,
Katrs mocis ir tik garlaiciigs, cik vina stureetaajs.
08 Aug 2014, 23:27:33 Archy96 rakstīja:
Transalps ir tikk garlaicīgs motocikls, ka ar viņu braucot ir jābaidās aizmigt pie stūres, tas nu tāds mans subjektīvais novērojums.
Te nu es piekritīšu Arčijam, jo tas ir vienīgais man īpašumā pabijušais mocis, pie kura stūres pēc negulētas nakts braucot, sāku knābāt. Jā - ērts mīksts, ar labu vēja aizsardzību un ļoti stabils uz visādiem segumiem, bet motors ir pilnīgākā garlaicība bez jebkādām rakstura iezīmēm - vienkārsi viņš tur ir un viss..
----------------- достань гранату и будет праздник.. сразу.. даром.. и для всех../СПЛИН/
Iesakiet, lūdzu, kādu braucamo iesācējam. B kategorija, tāpēc neko lielāku par 125ccm, līdz 1000EUR, lietotu, jo jauns diez vai sanāks. Galvenais, lai ir ērts, tiks braukāts pārsvara pa pilsētu, bet vasarā gan jau arī kaut kur tālāk, ārpus pilsētas. Lai var arī iedot ručkā, kad vajag (protams, cik tas ir iespējams ar 125ccm ). Jūsu ieteikumi?
nu tak kārto A2 un būs tev līdz 35kw, kas jau iesākumam ir tīri neko, it īpaši pilsētai, es pravas kārtoju ar 125 vai 250 yamu, vairs neatceros, pat ļoti patika pilsētas variantam, iesācējam jo vairāk 125cc apraksts jau izteikts, nakuj tev to vajag, vienalga pa īsu būs ar laiku, a tādu var gadīties pat nevienam neiestumsi par izdevīgu cenu. uz čainu neskaties, un uz tevi neskatīsies kā uz čainu
----------------- Auto moto elektronikas serviss Krāslavā
Man pie pirmā motocikla iegādes čomi mācīja, ka nafig pirkt kaut kādu 750ccm, jo apnikšot pēc nedēļas. Jāpērk tikai un vienīgi litrs. A tu te sapņo, ka 125ccm būs kaut kas saprātīgs
Piekrītu tiem, kuri saka, ka nopirkt būs 100x vieglāk nekā pārdot to trimmeri
23 Aug 2014, 00:23:36 lucky88lv rakstīja:
Bet, ja nu tomēr jāizvēlas līdz 125ccm, uz ko labāk skatīties?
Vai tad šajā cenu kategorijā ar A2 kat. būtu lielāka izvēle, piemēram?
Vispār nesaprotu, ko Tu normālu gribi pa cenu līdz 1000 eiro Ja 125nieku vēl pa šo naudu atradīsi, tad priekš A2 jau nu točno tik tolmeta kandidātus....Pa lēto nopirksi kādu grabažu, pēc tam div un trīs tik ieliksi.
Ja 125cc, tad praktiskaakais un jedzigakais shkjiet transporta lidzeklis motorolleris. Parasti liela bagazha zem sedeklja, veja aizsardziiba laba, starp kajam somu var pakjert liidzi. liidz 1000eur kaut ko lietotu arii izdosies normalu atrast. Ja papeeta rollerus ruupiigi tad var atrast arii tadus kas ripo 120 km/h. Neviens taa saucamais 125cc mocis tapat atrak un labaak neies.
Nu vel off road enduro veiddiigu ko var ar 125cc motoru pastiities. Vismaz viegls, vienkarsh un pa mezhu arii buus iespeja pabraukties.
23 Aug 2014, 02:39:30 McX rakstīja:
Ja 125cc, tad praktiskaakais un jedzigakais shkjiet transporta lidzeklis motorolleris. Parasti liela bagazha zem sedeklja, veja aizsardziiba laba, starp kajam somu var pakjert liidzi. liidz 1000eur kaut ko lietotu arii izdosies normalu atrast. Ja papeeta rollerus ruupiigi tad var atrast arii tadus kas ripo 120 km/h. Neviens taa saucamais 125cc mocis tapat atrak un labaak neies.
Nu vel off road enduro veiddiigu ko var ar 125cc motoru pastiities. Vismaz viegls, vienkarsh un pa mezhu arii buus iespeja pabraukties.
Muļķības, 125cc moči, 2takteri iet savi 160km/h tikai budžets tam visam jātvēla uz pusi lielāks, ja vēlies labu 2takteri!
23 Aug 2014, 00:23:36 lucky88lv rakstīja:
Bet, ja nu tomēr jāizvēlas līdz 125ccm, uz ko labāk skatīties?
Vai tad šajā cenu kategorijā ar A2 kat. būtu lielāka izvēle, piemēram?
Vispār nesaprotu, ko Tu normālu gribi pa cenu līdz 1000 eiro Ja 125nieku vēl pa šo naudu atradīsi, tad priekš A2 jau nu točno tik tolmeta kandidātus....Pa lēto nopirksi kādu grabažu, pēc tam div un trīs tik ieliksi.
Tāpēc arī jautāju par 125ccm, jo budžets ir kāds ir...
Mēģinu (un sanāk!) apslimdināt sievieti ar moto braukšanu. Dažas reizes padzenēju uz Transalpa (vispirms pa sētu, tad pa piemājas ceļu, tad pa granteni līdz šosejai un atpakaļ), bet nu uz pilsētu viņu ar tādu tuklu moci tak nevar laist, zemi vien ar pirkstgaliem. Tad nu ieķēru nomā 125'nieku, lai varam vienu vakaru kopā pavizināties un viņa vēl labāk saprot, cik tā štelle ir forša. Mērķis sasniegts, āķis ir lūpā un pamatīgs, nākamā dienā prasīja, vai, nez, vēl ir reāli šogad sakontaktēt Goblinu un uzspēt kategoriju nokārtot. Jo, redzies, esot jau forši ar to 125'nieku, bet tak ne sūda neejot. Un to saka čiksa, kas uz motocikla ir ceturto reizi! Protams, kaut ko maina apstāklis, ka pirmās trīs reizes bija uz Transalpa, bet nu doma skaidra. Tas tā kā vēlreiz viela pārdomām tiem džekiem, kas prāto kaut kādu mazmotoru pirkt un nu tik braukt ručkā kā lielie. Lai pamācītos braukt, t.i. uzsākt, apstāties, kādu līkumu ap māju izmest un saprast, vai tas vispār ir tev - jā, nekāda vaina. Bet tādiem mērķiem ir noma, beigās sanāks lētāk, kā starpība starp mazmotora pirkšanas un pārdošanas cenām.
Visi dazhadie motocikli ir sarazhoti dazhadiem cilvekiem. Eddie pareiz staasta. Ja vien taa nav sporta/specifiska/shkjuuneeta tehnika tad 125cc vnk ir mopeec un nav svariigi peec kaa tas mopeec izskataas. Tikt no punkta A uz punktu B iespejams praktiskakais un labakais kas vien var buut, bet kaifa ar vinju braukt nekaada (nav jaamin pedeelji).
tak dažādi dzelži dažādam pielietojumam.
pa pilsētu mīcoties, piemēram, vispār par kaut kādu motokaifu nevar būt runa. attiecīgi - primāra vadāmība un ekonomiskums. un tieši tam arī paredzēti tādi 125nieki.
Iepriekšējā darbā kolēģis bij uz testu paņēmis BMW rolleri, cik dzirdēts arī DB23 to ir iemēģinājis, kolēģis teica, ka pilsētai neko labāku nevajag. Laikam jau rolleris ar 125 ccm pilsētai ir labākais risinājums