Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 0 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Vispārējās diskusijas » Kas notiek?

Tēma: Tehniska rakstura jautājumi spečukiem

AutorsZiņojums
Riko
22. May 2013, 07:14#19101

Kopš: 25. Mar 2013

Ziņojumi: 19

Braucu ar:

Hei, spečuki!
Mēnesi nostāvējis Hornets vairs negrib čiepstēt, respektīvi - starteris negriež. Drošinātāji kārtība, akumulators ar.. Kā spiež startera pogu lampas tumšākas paliek.. klusums.. Starteris čupā? Kādas idejas? Paldies!

Offline

ANR
22. May 2013, 07:57#19102

Kopš: 07. Aug 2011

Ziņojumi: 320

Braucu ar: LC4 640


22 May 2013, 07:14:04 Riko rakstīja:
Hei, spečuki!
Mēnesi nostāvējis Hornets vairs negrib čiepstēt, respektīvi - starteris negriež. Drošinātāji kārtība, akumulators ar.. Kā spiež startera pogu lampas tumšākas paliek.. klusums.. Starteris čupā? Kādas idejas? Paldies!
Noņem starteri pieliec pie mašinas akumlatora un paskaties vai griež. Ja nē tad jauc arā un skaties Ogles, enkuru, tinumus vai viss tur ir kārtībā

[ Šo ziņu laboja ANR, 22 May 2013, 07:58:13 ]

Offline

agrais
22. May 2013, 11:15#19103

Kopš: 03. Oct 2012

No: Liepāja

Ziņojumi: 960

Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,

Ar skrūvēm galā tiku.. Bet problēma kuras dēļ sāku karbuļiem ķertis klāt, palika. Nestrādāja čoks-tīri mehāniski viss nostrādā, bet reakcijas gandrīz praktiski nekādas.Tagad nomainīts viss remkomplekts. iztīrīts viss kas tīrāms.Visas membrānas pārbaudītas...Mo strādā ideāli, bet čoka problēma palika.Nav nekādas elektronikas, parasts mehānisks čoks ar trosītes piedziņu.Nu ja būtu kādam karbulim kāda problēma, tad taču strādātu vismaz kāds...To jau varētu manīt. Bet te reakcijas nav gandrīz nekādas.Tā jau nafig viņu, bet aukstā laikā pielaist grūtāk. Varbūt kāds var ko ieteikt...

Offline

Gacho
22. May 2013, 11:34#19104

Kopš: 12. Feb 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 4660

Braucu ar: ZRX

Jautājums attiecībā uz karburatoru regulēšanu.
Visa pagājšgada epopeja ar neveiksmīgo stenda regulēšanu n`shit.

Šobrīd, man esot adatas nolaistas uz pašu zemāko punktu.
Par skrūvēm, cik daudz apgriezieni iekšā/ārā nezinu.
Dīzes Dynojet + tukšgaitas dīzes oriģinālās, bet izurbtas lielākas (vajadzēja tā, darīja to pie Muižnieka).
Ne sūda man viņš negāja, jauda bija tikai apakšās, augšās raustījās, necēla jaudu utt.
Pēc forumiem, atradu risinājumu- Karburatora ventilācijas trubas jāieliek gaisa kastē, zem gaisa filtra. Tas lai izlīdzinātos spiediens uz membrānu.
Pasākums palīdzēja, vairs nav nekādas raustīšanās, gala ātrums palielinājās, ceļ un tur labi.

Radās problēma, kas, pēc manām domām, ir dēļ šābrīža karburatora regulējuma (adatas).
Robi 1-4 ir bez jaudas augšās ~8+k apgriezienos.
Apakšu ceļ labi, bet tajos apgriezienos jauda pazūd. Liekas ka vienkārši augstāk viņš nevar uzcelt. 5. un 6. robs ir pilnā diapazonā un ceļ bez problēmām.
Jautājums zinošajiem- kāda izmaiņa man ir jāveic? Pēc manām domām, varētu mēģināt adatu celt uz augšu. Vai tas palīdzēs, vai ir citi varianti šai problēmai?

-----------------
Streetfighters.lv
Durka.lv

Offline

RU
22. May 2013, 12:07#19105

Kopš: 27. Sep 2009

Ziņojumi: 1078

Braucu ar: z750


22 May 2013, 07:14:04 Riko rakstīja:
Hei, spečuki!
Mēnesi nostāvējis Hornets vairs negrib čiepstēt, respektīvi - starteris negriež. Drošinātāji kārtība, akumulators ar.. Kā spiež startera pogu lampas tumšākas paliek.. klusums.. Starteris čupā? Kādas idejas? Paldies!


Man līdzīgi bija- akumulators pilnīgi beigts. Pieslēdzu pie lādētāja, palādēju brīdi, indikators rādīja, ka aķis pilns. Piešķilt vispār nevarēja. Nomainīju aķi un viss aizgāja uzreiz. Pamēģini citu aķi.

Offline

Vietejais
22. May 2013, 19:11#19106

Kopš: 19. Mar 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Aprlia rs125

Sveiki kungi!
Ceru ka palīdzēsiet man!
Manam mocim tāda problēma kā nesen sadedzināja sveci, tad noskrūvēju galvu un ieraudzīju, ka virzulis gandriz cauri izdedzis. izdedzis uz ieksu un uz izplūdes pusi. Kas varētu būt pa vainu vai kā to novērst? Izņemot cita, jaudīgāka virzuļa pirkšanu jo es noskaidroju ka tas jau ir otrais virzulis kas ir izdedzis.
Jau iepriekš paldies.

-----------------
Born to ride , Live to ride !!!!

Offline

MIGs
22. May 2013, 19:30#19107

Kopš: 09. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 4307

Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR

Vietejais - kas ar degmaisījumu ? Nav dikti liess ?
Ja jau šitā, tad arī vārstus vajadzētu apskatīt, gan jau izplūdes būs nodeguši.
Nemaz nerunājot par plaisām galvā, blokā utt, jo tik trakas temperatūras NAV veselīgas.

-----------------

Offline

Vietejais
22. May 2013, 19:33#19108

Kopš: 19. Mar 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Aprlia rs125

NU man itkā divtakters un nekas ar cilindru un galvu nav noticis.
Domā piegriezt gaisa padeves skrūvi? Vai vēl kautko ?

-----------------
Born to ride , Live to ride !!!!

Offline

klucis
22. May 2013, 21:14#19109

Kopš: 18. Feb 2009

Ziņojumi: 221

Braucu ar:

pārbaudi ieplūdes rīkli starp karburatoru un dzinēju (saplaisājusi,pušu,slikti uzlikta utt.)

ja tas ir ok tad paskaties kloķenes blīvlēgus(viņi gan ir jāņem ārā no dzinēja lai redzētu to stāvokli),īpaši aizdedzes pusē,ja tie nav mainīti tad būs nodiluši un caur tiem piesūc lieku gaisu

Offline

kinigadners
22. May 2013, 22:32#19110

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1366

Braucu ar: Ktm890 R


22 May 2013, 19:33:24 Vietejais rakstīja:
NU man itkā divtakters un nekas ar cilindru un galvu nav noticis.
Domā piegriezt gaisa padeves skrūvi? Vai vēl kautko ?
Pirms mainīsi jaunu virzuli nomaini aizdedzes pusē kloķenes blīvslēgu pret jaunu un oriģinālu.

Offline

Duell
22. May 2013, 22:51#19111

Kopš: 17. Jul 2012

Ziņojumi: 311

Braucu ar: Suzuki LTZ 400

Ja brīvgaitā motors strādā normāli bez aizdomīgiem mainīgiem apgriezieniem kuri paši no sevis palielinās, ieteiktu pārbaudīt, vai degviela pietikamā kvantitātē nonāk pludiņā kamerā varbūt nelaiž cauri krāniņš vai adatas sēža tad arī būs liesie uz lieliem apgriezieniem, bet mierīgi braucot itkā viss ok.

-----------------
http://www.4speed.lv - motoekipējums, motociklu remonts,apkope.

Offline

koleegjis
23. May 2013, 20:21#19112

Kopš: 10. Mar 2012

No: Rīga

Ziņojumi: 373

Braucu ar: R1200GS

Grasos nomainīt savam čoperim priekšējo riepu (pilnīgs lisjē) pret jaunu eksemplāru. Sākumā tēmēju uz Metzeleriem, taču JR ieteica izvēlēties citu variantu. Vai kādam ir pieredze ar šo modeli vai kāds cits ieteikums? http://www.r1.com.lv/motociklu-riepas-pec-izmer...lli-route-mt-66/

-----------------
Kokam ir vismaz divi gali.

Offline

pukainite24
23. May 2013, 21:28#19113

Kopš: 03. Jul 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Honda CBR

Man lūdza pajautāt vienu lietu. Kā ir ar bremžu eļļu, tā ir jāmaina un ja jā, tad pēc kāda laika posma?(5 gadi atpakaļ mainīta)

-----------------
BURN IT DOWN...

Offline

Naits
23. May 2013, 21:37#19114

Kopš: 24. Oct 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 5224

Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300


23 May 2013, 21:28:12 pukainite24 rakstīja:
Man lūdza pajautāt vienu lietu. Kā ir ar bremžu eļļu, tā ir jāmaina un ja jā, tad pēc kāda laika posma?(5 gadi atpakaļ mainīta)

Reizi divos gados.
Standarta dot4(ja tāda ir paredzēta) maksā kapeikas un ir nepieciešama maz, kur problēma to nomainīt kaut reizi gadā?


-----------------
Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv

Offline

pukainite24
23. May 2013, 21:43#19115

Kopš: 03. Jul 2012

No: Salaspils

Ziņojumi: 133

Braucu ar: Honda CBR


23 May 2013, 21:37:55 Naits rakstīja:

23 May 2013, 21:28:12 pukainite24 rakstīja:
Man lūdza pajautāt vienu lietu. Kā ir ar bremžu eļļu, tā ir jāmaina un ja jā, tad pēc kāda laika posma?(5 gadi atpakaļ mainīta)

Reizi divos gados.
Standarta dot4(ja tāda ir paredzēta) maksā kapeikas un ir nepieciešama maz, kur problēma to nomainīt kaut reizi gadā?

Oki, paldies!

-----------------
BURN IT DOWN...

Offline

kidd
23. May 2013, 22:12#19116

Kopš: 31. Mar 2009

No: Salaspils

Ziņojumi: 3272

Braucu ar: Kawa ZX6R

Ja uzbrauc tā aktīvāk, tad jau biežāk. man pagājušajā gadā pēc viena forša treniņa atpakaļceļā hēbelis palika nu ļooooti mīksts. Zinātāji teica, ka esot ?uzvārījis? to šķidrumu???

Offline

faliks
23. May 2013, 22:27#19117

Kopš: 14. Feb 2013

No: Cesvaine

Ziņojumi: 689

Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter


23 May 2013, 22:12:58 kidd rakstīja:
Ja uzbrauc tā aktīvāk, tad jau biežāk. man pagājušajā gadā pēc viena forša treniņa atpakaļceļā hēbelis palika nu ļooooti mīksts. Zinātāji teica, ka esot ?uzvārījis? to šķidrumu???



Es ari vien reiz uzvariju ZZRam priekšejus, tagad lietoju tikai DOT5

Offline

Vietejais
23. May 2013, 22:31#19118

Kopš: 19. Mar 2013

No: Aizkraukle

Ziņojumi: 23

Braucu ar: Aprlia rs125

Sveiki!
Vai liesa degviela var but iemesls jaudam zudumam , piemeram, es kā savam mocim ielieku piektaja ta vins nelabi skan un nespej vilkt , kaut apriezieni ir pietiekami.

-----------------
Born to ride , Live to ride !!!!

Offline

Zigmunds
23. May 2013, 22:36#19119

Kopš: 10. Sep 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2371

Braucu ar: #37


23 May 2013, 21:28:12 pukainite24 rakstīja:
Man lūdza pajautāt vienu lietu. Kā ir ar bremžu eļļu, tā ir jāmaina un ja jā, tad pēc kāda laika posma?(5 gadi atpakaļ mainīta)


Obligāti jāmaina! Eļļa maksā lēti un darba izmaksas arī ir nelielas. Bremzēm un riepām mocim ir jābūt kārtībā.

Offline

asfalts
23. May 2013, 23:16#19120

Kopš: 16. Jul 2009

No: Rēzekne

Ziņojumi: 35

Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650

Sveiki! sāku trenēties sinhronizēt karburatorus, pirmais aparāts ar 4 stobriem patrāpījās pirms tam sagrozīts tā, ka pat iedarbināt nevarēja. sāku ņemties, dabūju pie dzīvības, bet tagad arī nevar nosinhronizēt, piemēram, ja 1,2,3 pods ir ok, spiedieni vienādi, tad sākot regulēt 3. un 4. pirmie divi atkal nojūk. varbūt kāds meistars var padalīties ar informāciju?

Offline