Autors | Ziņojums |
Riko | 22. May 2013, 07:14 | #19101 |
|
Kopš: 25. Mar 2013
Ziņojumi: 19
Braucu ar:
| Hei, spečuki!
Mēnesi nostāvējis Hornets vairs negrib čiepstēt, respektīvi - starteris negriež. Drošinātāji kārtība, akumulators ar.. Kā spiež startera pogu lampas tumšākas paliek.. klusums.. Starteris čupā? Kādas idejas? Paldies! |
Offline | |
|
ANR | 22. May 2013, 07:57 | #19102 |
|
Kopš: 07. Aug 2011
Ziņojumi: 320
Braucu ar: LC4 640
|
22 May 2013, 07:14:04 Riko rakstīja:
Hei, spečuki!
Mēnesi nostāvējis Hornets vairs negrib čiepstēt, respektīvi - starteris negriež. Drošinātāji kārtība, akumulators ar.. Kā spiež startera pogu lampas tumšākas paliek.. klusums.. Starteris čupā? Kādas idejas? Paldies!
Noņem starteri pieliec pie mašinas akumlatora un paskaties vai griež. Ja nē tad jauc arā un skaties Ogles, enkuru, tinumus vai viss tur ir kārtībā[ Šo ziņu laboja ANR, 22 May 2013, 07:58:13 ] |
Offline | |
|
agrais | 22. May 2013, 11:15 | #19103 |
|
Kopš: 03. Oct 2012
No: Liepāja
Ziņojumi: 960
Braucu ar: PAN-EUROPIAN ST 1100,
| Ar skrūvēm galā tiku.. Bet problēma kuras dēļ sāku karbuļiem ķertis klāt, palika. Nestrādāja čoks-tīri mehāniski viss nostrādā, bet reakcijas gandrīz praktiski nekādas.Tagad nomainīts viss remkomplekts. iztīrīts viss kas tīrāms.Visas membrānas pārbaudītas...Mo strādā ideāli, bet čoka problēma palika.Nav nekādas elektronikas, parasts mehānisks čoks ar trosītes piedziņu.Nu ja būtu kādam karbulim kāda problēma, tad taču strādātu vismaz kāds...To jau varētu manīt. Bet te reakcijas nav gandrīz nekādas.Tā jau nafig viņu, bet aukstā laikā pielaist grūtāk. Varbūt kāds var ko ieteikt... |
Offline | |
|
|
Gacho | 22. May 2013, 11:34 | #19104 |
|
Kopš: 12. Feb 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 4660
Braucu ar: ZRX
| Jautājums attiecībā uz karburatoru regulēšanu.
Visa pagājšgada epopeja ar neveiksmīgo stenda regulēšanu n`shit.
Šobrīd, man esot adatas nolaistas uz pašu zemāko punktu.
Par skrūvēm, cik daudz apgriezieni iekšā/ārā nezinu.
Dīzes Dynojet + tukšgaitas dīzes oriģinālās, bet izurbtas lielākas (vajadzēja tā, darīja to pie Muižnieka).
Ne sūda man viņš negāja, jauda bija tikai apakšās, augšās raustījās, necēla jaudu utt.
Pēc forumiem, atradu risinājumu- Karburatora ventilācijas trubas jāieliek gaisa kastē, zem gaisa filtra. Tas lai izlīdzinātos spiediens uz membrānu.
Pasākums palīdzēja, vairs nav nekādas raustīšanās, gala ātrums palielinājās, ceļ un tur labi.
Radās problēma, kas, pēc manām domām, ir dēļ šābrīža karburatora regulējuma (adatas).
Robi 1-4 ir bez jaudas augšās ~8+k apgriezienos.
Apakšu ceļ labi, bet tajos apgriezienos jauda pazūd. Liekas ka vienkārši augstāk viņš nevar uzcelt. 5. un 6. robs ir pilnā diapazonā un ceļ bez problēmām.
Jautājums zinošajiem- kāda izmaiņa man ir jāveic? Pēc manām domām, varētu mēģināt adatu celt uz augšu. Vai tas palīdzēs, vai ir citi varianti šai problēmai?
----------------- Streetfighters.lv
Durka.lv |
Offline | |
|
RU | 22. May 2013, 12:07 | #19105 |
|
Kopš: 27. Sep 2009
Ziņojumi: 1078
Braucu ar: z750
|
22 May 2013, 07:14:04 Riko rakstīja:
Hei, spečuki!
Mēnesi nostāvējis Hornets vairs negrib čiepstēt, respektīvi - starteris negriež. Drošinātāji kārtība, akumulators ar.. Kā spiež startera pogu lampas tumšākas paliek.. klusums.. Starteris čupā? Kādas idejas? Paldies!
Man līdzīgi bija- akumulators pilnīgi beigts. Pieslēdzu pie lādētāja, palādēju brīdi, indikators rādīja, ka aķis pilns. Piešķilt vispār nevarēja. Nomainīju aķi un viss aizgāja uzreiz. Pamēģini citu aķi.
|
Offline | |
|
Vietejais | 22. May 2013, 19:11 | #19106 |
|
Kopš: 19. Mar 2013
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Aprlia rs125
| Sveiki kungi!
Ceru ka palīdzēsiet man!
Manam mocim tāda problēma kā nesen sadedzināja sveci, tad noskrūvēju galvu un ieraudzīju, ka virzulis gandriz cauri izdedzis. izdedzis uz ieksu un uz izplūdes pusi. Kas varētu būt pa vainu vai kā to novērst? Izņemot cita, jaudīgāka virzuļa pirkšanu jo es noskaidroju ka tas jau ir otrais virzulis kas ir izdedzis.
Jau iepriekš paldies.
----------------- Born to ride , Live to ride !!!! |
Offline | |
|
MIGs | 22. May 2013, 19:30 | #19107 |
|
Kopš: 09. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 4307
Braucu ar: KTM SA1290R, Honda 600RR
| Vietejais - kas ar degmaisījumu ? Nav dikti liess ?
Ja jau šitā, tad arī vārstus vajadzētu apskatīt, gan jau izplūdes būs nodeguši.
Nemaz nerunājot par plaisām galvā, blokā utt, jo tik trakas temperatūras NAV veselīgas.
-----------------
|
Offline | |
|
Vietejais | 22. May 2013, 19:33 | #19108 |
|
Kopš: 19. Mar 2013
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Aprlia rs125
| NU man itkā divtakters un nekas ar cilindru un galvu nav noticis.
Domā piegriezt gaisa padeves skrūvi? Vai vēl kautko ?
----------------- Born to ride , Live to ride !!!! |
Offline | |
|
klucis | 22. May 2013, 21:14 | #19109 |
|
Kopš: 18. Feb 2009
Ziņojumi: 221
Braucu ar:
| pārbaudi ieplūdes rīkli starp karburatoru un dzinēju (saplaisājusi,pušu,slikti uzlikta utt.)
ja tas ir ok tad paskaties kloķenes blīvlēgus(viņi gan ir jāņem ārā no dzinēja lai redzētu to stāvokli),īpaši aizdedzes pusē,ja tie nav mainīti tad būs nodiluši un caur tiem piesūc lieku gaisu |
Offline | |
|
kinigadners | 22. May 2013, 22:32 | #19110 |
|
Kopš: 25. Sep 2009
No: Rīga
Ziņojumi: 1366
Braucu ar: Ktm890 R
|
22 May 2013, 19:33:24 Vietejais rakstīja:
NU man itkā divtakters un nekas ar cilindru un galvu nav noticis.
Domā piegriezt gaisa padeves skrūvi? Vai vēl kautko ?
Pirms mainīsi jaunu virzuli nomaini aizdedzes pusē kloķenes blīvslēgu pret jaunu un oriģinālu. |
Offline | |
|
Duell | 22. May 2013, 22:51 | #19111 |
|
Kopš: 17. Jul 2012
Ziņojumi: 311
Braucu ar: Suzuki LTZ 400
| Ja brīvgaitā motors strādā normāli bez aizdomīgiem mainīgiem apgriezieniem kuri paši no sevis palielinās, ieteiktu pārbaudīt, vai degviela pietikamā kvantitātē nonāk pludiņā kamerā varbūt nelaiž cauri krāniņš vai adatas sēža tad arī būs liesie uz lieliem apgriezieniem, bet mierīgi braucot itkā viss ok.
----------------- http://www.4speed.lv - motoekipējums, motociklu remonts,apkope. |
Offline | |
|
koleegjis | 23. May 2013, 20:21 | #19112 |
|
Kopš: 10. Mar 2012
No: Rīga
Ziņojumi: 373
Braucu ar: R1200GS
| Grasos nomainīt savam čoperim priekšējo riepu (pilnīgs lisjē) pret jaunu eksemplāru. Sākumā tēmēju uz Metzeleriem, taču JR ieteica izvēlēties citu variantu. Vai kādam ir pieredze ar šo modeli vai kāds cits ieteikums? http://www.r1.com.lv/motociklu-riepas-pec-izmer...lli-route-mt-66/
----------------- Kokam ir vismaz divi gali. |
Offline | |
|
pukainite24 | 23. May 2013, 21:28 | #19113 |
|
Kopš: 03. Jul 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Honda CBR
| Man lūdza pajautāt vienu lietu. Kā ir ar bremžu eļļu, tā ir jāmaina un ja jā, tad pēc kāda laika posma?(5 gadi atpakaļ mainīta)
----------------- BURN IT DOWN... |
Offline | |
|
Naits | 23. May 2013, 21:37 | #19114 |
|
Kopš: 24. Oct 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 5224
Braucu ar: TW125,gsxr1100,xjr1300
|
23 May 2013, 21:28:12 pukainite24 rakstīja:
Man lūdza pajautāt vienu lietu. Kā ir ar bremžu eļļu, tā ir jāmaina un ja jā, tad pēc kāda laika posma?(5 gadi atpakaļ mainīta)
Reizi divos gados.
Standarta dot4(ja tāda ir paredzēta) maksā kapeikas un ir nepieciešama maz, kur problēma to nomainīt kaut reizi gadā?
----------------- Moto serviss T. 29885941
MOTOLAND
www.motoland.lv
|
Offline | |
|
pukainite24 | 23. May 2013, 21:43 | #19115 |
|
Kopš: 03. Jul 2012
No: Salaspils
Ziņojumi: 133
Braucu ar: Honda CBR
|
23 May 2013, 21:37:55 Naits rakstīja:
23 May 2013, 21:28:12 pukainite24 rakstīja:
Man lūdza pajautāt vienu lietu. Kā ir ar bremžu eļļu, tā ir jāmaina un ja jā, tad pēc kāda laika posma?(5 gadi atpakaļ mainīta)
Reizi divos gados.
Standarta dot4(ja tāda ir paredzēta) maksā kapeikas un ir nepieciešama maz, kur problēma to nomainīt kaut reizi gadā?
Oki, paldies!
----------------- BURN IT DOWN... |
Offline | |
|
kidd | 23. May 2013, 22:12 | #19116 |
|
Kopš: 31. Mar 2009
No: Salaspils
Ziņojumi: 3272
Braucu ar: Kawa ZX6R
| Ja uzbrauc tā aktīvāk, tad jau biežāk. man pagājušajā gadā pēc viena forša treniņa atpakaļceļā hēbelis palika nu ļooooti mīksts. Zinātāji teica, ka esot ?uzvārījis? to šķidrumu??? |
Offline | |
|
faliks | 23. May 2013, 22:27 | #19117 |
|
Kopš: 14. Feb 2013
No: Cesvaine
Ziņojumi: 689
Braucu ar: Turbo MB w201, GSXR1100 turbo streetfighter
|
23 May 2013, 22:12:58 kidd rakstīja:
Ja uzbrauc tā aktīvāk, tad jau biežāk. man pagājušajā gadā pēc viena forša treniņa atpakaļceļā hēbelis palika nu ļooooti mīksts. Zinātāji teica, ka esot ?uzvārījis? to šķidrumu???
Es ari vien reiz uzvariju ZZRam priekšejus, tagad lietoju tikai DOT5 |
Offline | |
|
Vietejais | 23. May 2013, 22:31 | #19118 |
|
Kopš: 19. Mar 2013
No: Aizkraukle
Ziņojumi: 23
Braucu ar: Aprlia rs125
| Sveiki!
Vai liesa degviela var but iemesls jaudam zudumam , piemeram, es kā savam mocim ielieku piektaja ta vins nelabi skan un nespej vilkt , kaut apriezieni ir pietiekami.
----------------- Born to ride , Live to ride !!!! |
Offline | |
|
Zigmunds | 23. May 2013, 22:36 | #19119 |
|
Kopš: 10. Sep 2008
No: Rīga
Ziņojumi: 2371
Braucu ar: #37
|
23 May 2013, 21:28:12 pukainite24 rakstīja:
Man lūdza pajautāt vienu lietu. Kā ir ar bremžu eļļu, tā ir jāmaina un ja jā, tad pēc kāda laika posma?(5 gadi atpakaļ mainīta)
Obligāti jāmaina! Eļļa maksā lēti un darba izmaksas arī ir nelielas. Bremzēm un riepām mocim ir jābūt kārtībā. |
Offline | |
|
asfalts | 23. May 2013, 23:16 | #19120 |
|
Kopš: 16. Jul 2009
No: Rēzekne
Ziņojumi: 35
Braucu ar: YAMAHA FZS 600, BMW F650
| Sveiki! sāku trenēties sinhronizēt karburatorus, pirmais aparāts ar 4 stobriem patrāpījās pirms tam sagrozīts tā, ka pat iedarbināt nevarēja. sāku ņemties, dabūju pie dzīvības, bet tagad arī nevar nosinhronizēt, piemēram, ja 1,2,3 pods ir ok, spiedieni vienādi, tad sākot regulēt 3. un 4. pirmie divi atkal nojūk. varbūt kāds meistars var padalīties ar informāciju? |
Offline | |
|