Gadījuma bilde

Mēneša meitene

Online

Pašreiz MOTOpower skatās 1 viesi un 0 reģistrēti lietotāji.

Ienākt MOTOpower

Lietotājvārds:

Parole:

Atcerēties

Aizmirsi paroli?

Reģistrēties

Forums » Diskusijas par modeļiem » Kawasaki

Tēma: Kawasaki Z750

AutorsZiņojums
kawaracer
25. Sep 2009, 20:27#192

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 1193

Braucu ar: HD FXFBS


25 Sep 2009, 19:40:10 undo rakstīja:
Paldies par to sajugu info utt. vel viens varbut mulkigs jautajums. Kas butu labak vecaks Z750 vai jaunaks ER 6n. Protams dizaina + ER, -tas ka ER ir 2 cilindri, mazaka jauda.???


Z750 galvas tiesu pārāks!

Un lūdzu iemācies lietot starpgāzes un nebūs problēmu un nevajadzēs filozofēt par sajūgu.
Kā arī iebrauc kartodromā un kaut mazliet patrenējies nevis to darīt uz ielas.
Bail paliek jau lasot par to, ka vienkārši metā pa robiem slapjā laikā - Jums pašiem par sevi nav bail?

-----------------
Rezerves daļas un serviss.

Offline

Archy96
25. Sep 2009, 20:52#193

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Sep 2009, 20:50:24 saaatans rakstīja:

25 Sep 2009, 19:53:48 Archy96 rakstīja:

25 Sep 2009, 16:11:30 undo rakstīja:
Ne, negribeju pirkt. Es 2 sezonas nobraucu ar SVsku, tagad esmu arzemes un gribu atraut uz sejieni mociti, jo seit ir stipri dargaki. Un tad man pastastija par tiem slidosajiem sajugiem, stipri atvieglojot brauksanu un pielautas kludas, monstram esot, bet man galigi nepatik vina dizais, protams aparats labs, bet neiet pie sirds.

Un nafig nav vajadzīgs ikdienas lietošanai, je esi tik tizls, ka nejēdz robus slēgt, tad protams, jā un ABS, un olu kutinātāju, un papildus 2 ritenīšus sānos, kā bērnu velosipādam, lai nenokristu, bet vislabāk - ar moci vispār nebraukt


Tu jau ikdiena ar moci nebraukaa, taapeec nedirss ko nezini par ielu!! Uz bikjernieku trases tev diez vai naaksies apdziit fuures un busus! Prieksh ielas braukshas jebkurs papildinaajums ABS, ESA, sliidoshais sajuugs naak tikai par labu brauceejaam, jo likmes ir lielaakas!! Man sliidoshais sajuugs nevienu vien reizi glaaba no krasha, gan kad uz ellas traapiju, gan uz slapja asfaltaa utt!!

Pa ielu ar moci asmu nobraucis vismaz savus 150000km, kaut kā neesmu nekad izjutis vajadzību pēc šiem navarotiem.

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

undo
25. Sep 2009, 20:57#194

Kopš: 25. Sep 2009

No: Rīga

Ziņojumi: 1552

Braucu ar: FZ6 Fazer

Veci, es vienkarsi interesejos un pagaidam mekleju. Bazara nav var braukt ari ar ziguliti un baigi gazt un justies ka baigais vecis, bet tad es labak izvelos EVO ar visiem navarotiem. Un ja ir tada ekstra mocim ka ABS un slidosais sajugs, tad seit ari ar speciem konsultejos un censos noskaidrot visus plusinus un minusinus. Un neviens pat spicakai baikers no mates klepja neizkapa ar baiku plecos, viss tiek apguts ar laiku un ar pieredzi un konsultejoties ar citiem lai turpmak nepielautu kludas.

-----------------
homo homini lupus est

Offline

Sliktais
25. Sep 2009, 20:59#195

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i




Prieksh ielas braukshas jebkurs papildinaajums ABS, ESA, sliidoshais sajuugs naak tikai par labu brauceejaam, jo likmes ir lielaakas!! Man sliidoshais sajuugs nevienu vien reizi glaaba no krasha, gan kad uz ellas traapiju, gan uz slapja asfaltaa utt!!

Nu tad "koļis" ar ko tad ESA nāk par labu ikdienas braukšanai
P.S. Man mo tāds ir

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Archy96
25. Sep 2009, 21:06#196

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Sep 2009, 20:57:24 undo rakstīja:
Veci, es vienkarsi interesejos un pagaidam mekleju. Bazara nav var braukt ari ar ziguliti un baigi gazt un justies ka baigais vecis, bet tad es labak izvelos EVO ar visiem navarotiem. Un ja ir tada ekstra mocim ka ABS un slidosais sajugs, tad seit ari ar speciem konsultejos un censos noskaidrot visus plusinus un minusinus. Un neviens pat spicakai baikers no mates klepja neizkapa ar baiku plecos, viss tiek apguts ar laiku un ar pieredzi un konsultejoties ar citiem lai turpmak nepielautu kludas.

ABS manuprāt ir manta "na ļubiķeļa", tas ir fakts, ka prasmīgi bremzējot, savākties var ātrāk bez ABS, nekā ar, BET vajag iemaņas ja iemaņu nav, tad ABS varētu izglābt no kādas liekas avārijas situācijas.
Bet slīdošais sajūgs vajadzīgs , lai varētu no , teiksim 5tā roba uz 2tro pārmesties bez starpgāzēm, ekstrēmi bremzējot, kad pakaļrats sāk atrauties no zemes un līdz ar to zaudē savu saķeri un sāk "kolbasīt", ikdienā braucot ļoti reti šādus manevrus nākās izpildīt attiecīgi arī vajadzību īpaši neredzu. Bet nu protams, labāk lai tas ir, nekā nav. Katrā gadījumā izvēloties moci, šo te navarotu esamību nevajadzētu ņemt kā kritēriju.

[ Šo ziņu laboja Archy96, 25 Sep 2009, 21:06:58 ]



-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Sliktais
25. Sep 2009, 21:07#197

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


25 Sep 2009, 21:05:06 saaatans rakstīja:
Nu tev nav ar skruuvgriezi un speciaalo atrgiezni jaaregulee amortizaaciju, visu vari veikt elektroniski, it iipashi Latvija kur peec normaali lidzena celja saakaas sadagaats celhsh un tu uz to vari aatri raegjet, piespeeziot paaris podzinas!!

Un cik tad tu bieži viņu regulē? Es gan ne pārāk bieži - no līdzena ceļa uz nelīdzena paspaidu podziņu, un, kad aizmugurē babulis grib braukt, ij viss

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Archy96
25. Sep 2009, 21:09#198

Kopš: 22. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 13384

Braucu ar: Husqvarna TE300i, 1290 Super Adventure un TLC120


25 Sep 2009, 21:07:48 Sliktais rakstīja:

25 Sep 2009, 21:05:06 saaatans rakstīja:
Nu tev nav ar skruuvgriezi un speciaalo atrgiezni jaaregulee amortizaaciju, visu vari veikt elektroniski, it iipashi Latvija kur peec normaali lidzena celja saakaas sadagaats celhsh un tu uz to vari aatri raegjet, piespeeziot paaris podzinas!!

Un cik tad tu bieži viņu regulē? Es gan ne pārāk bieži - no līdzena ceļa uz nelīdzena paspaidu podziņu, un, kad aizmugurē babulis grib braukt, ij viss

Kas tas ESA pa zvēru un ko viņš dara???

-----------------
BevelGear Individual Solutions

Offline

Sliktais
25. Sep 2009, 21:12#199

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


25 Sep 2009, 21:09:11 Archy96 rakstīja:

25 Sep 2009, 21:07:48 Sliktais rakstīja:

25 Sep 2009, 21:05:06 saaatans rakstīja:
Nu tev nav ar skruuvgriezi un speciaalo atrgiezni jaaregulee amortizaaciju, visu vari veikt elektroniski, it iipashi Latvija kur peec normaali lidzena celja saakaas sadagaats celhsh un tu uz to vari aatri raegjet, piespeeziot paaris podzinas!!

Un cik tad tu bieži viņu regulē? Es gan ne pārāk bieži - no līdzena ceļa uz nelīdzena paspaidu podziņu, un, kad aizmugurē babulis grib braukt, ij viss

Kas tas ESA pa zvēru un ko viņš dara???

"Electronic Suspension Adjustment" - fubla, kas bmw ir, tip piekares regulēšana, bet gaitā var regulēt atsitiena amortizāciju, bet atsperes priekšnospriegojumu tikai tad, kad stāvi uz vietas

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Sliktais
25. Sep 2009, 21:39#200

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i


25 Sep 2009, 21:32:35 saaatans rakstīja:
Labi shii temaa ir par Kawu z750!

Skatos kawaam arii ir jau lambas zonde, cik tad shiis eeed to degvielu uz 100km mieriigaa rezjiimaa???

ja ir inžektors, tad lamda ir neizbēgama (nevaru iedomāties nevienu mo ar šprici bez lamda, bet mok kļūdos bet diez vai )

[ Šo ziņu laboja Sliktais, 25 Sep 2009, 21:41:19 ]



-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

Sliktais
25. Sep 2009, 21:47#201

Kopš: 07. May 2008

No: Ikšķile

Ziņojumi: 4685

Braucu ar: BMW R1200GSA un Honda SH125i

Tie ir tikai veciem četrriteņu braucamiem, tip mehāniskie

-----------------

GS-911
www.hexcode.co.za/products/gs-911/function-chart

Offline

sebs
26. Sep 2009, 10:43#202

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu


25 Sep 2009, 21:44:20 saaatans rakstīja:

25 Sep 2009, 21:39:59 Sliktais rakstīja:

25 Sep 2009, 21:32:35 saaatans rakstīja:
Labi shii temaa ir par Kawu z750!

Skatos kawaam arii ir jau lambas zonde, cik tad shiis eeed to degvielu uz 100km mieriigaa rezjiimaa???

ja ir inžektors, tad lamda ir neizbēgama (nevaru iedomāties nevienu mo ar šprici bez lamda, bet mok kļūdos bet diez vai )


Ir, ir bez lambas inzjektori, arii!!

Rij kautkur 7-8 ltr jauktajā ciklā un jauktajā braukšanas režīmā, jo ir gan ručka gan sēņošana
Bet kad brauc divīti un uz augšu tad vairāk par 150km ar bāku nobraukt būs grūti, pat neiespējami.

Offline

martins
26. Sep 2009, 12:09#203

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 293

Braucu ar: litru un velosipēdiem

Man kā mierīgam braucējam pilsētā/uz šosejas pieci, aizbraucot uz trasi principā kā brauc, Biķernieku durkas konfigurācijā ar elkoni nemērīju nobrauktos kilometrus, bet pildīties dabūju regulāri.

-----------------
"Treniņš" raksta ar vienu "n"!

Offline

blondais
26. Sep 2009, 12:16#204

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 337

Braucu ar: Sv650s, seat exeo, mb Slk230


26 Sep 2009, 10:43:03 sebs rakstīja:

25 Sep 2009, 21:44:20 saaatans rakstīja:

25 Sep 2009, 21:39:59 Sliktais rakstīja:

25 Sep 2009, 21:32:35 saaatans rakstīja:
Labi shii temaa ir par Kawu z750!

Skatos kawaam arii ir jau lambas zonde, cik tad shiis eeed to degvielu uz 100km mieriigaa rezjiimaa???

ja ir inžektors, tad lamda ir neizbēgama (nevaru iedomāties nevienu mo ar šprici bez lamda, bet mok kļūdos bet diez vai )


Ir, ir bez lambas inzjektori, arii!!

Rij kautkur 7-8 ltr jauktajā ciklā un jauktajā braukšanas režīmā, jo ir gan ručka gan sēņošana
Bet kad brauc divīti un uz augšu tad vairāk par 150km ar bāku nobraukt būs grūti, pat neiespējami.


man ar 06' gada zetku bija 5,5 litri mierīgi braucot (līdz 160km/h ) vairāk par 6,5l nekad nav bijis
darbdienās pa pilsētu gan reti braucu biežāk tas bija brīvdienu/vakaru izklaides/izpriecu objekts. you know, menedžeris nevar pie arhitektiem atbraukt ar mo

[ Šo ziņu laboja blondais, 26 Sep 2009, 12:19:17 ]

Offline

sebs
04. Nov 2009, 23:15#205

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu

Jāiepērk kits

Offline

Indo
05. Nov 2009, 00:02#206

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 2308

Braucu ar: Husky FC450 '15, CBF1000 '08, KTM Ark Minarelli 2T un lodāmuru pa plati



-----------------

Offline

monahss
05. Nov 2009, 08:29#207

Kopš: 28. Jul 2008

Ziņojumi: 735

Braucu ar: motocikletu


05 Nov 2009, 00:02:45 Indo rakstīja:


+1000

Offline

martins
05. Nov 2009, 10:38#208

Kopš: 30. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 293

Braucu ar: litru un velosipēdiem

Mākslinieka fantāzija par tēmu.

-----------------
"Treniņš" raksta ar vienu "n"!

Offline

Krekls
05. Nov 2009, 11:53#209

Kopš: 21. Apr 2008

Ziņojumi: 508

Braucu ar: ...

+ šitas foto ir sens
gadu un vairāk...

Offline

sebs
05. Nov 2009, 12:42#210

Kopš: 21. Apr 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 888

Braucu ar: meseršmitu uz Maskavu


05 Nov 2009, 11:53:52 Krekls rakstīja:
+ šitas foto ir sens
gadu un vairāk...

Un ko tas maina- aerodinamiku?!

Offline

osiic
05. Nov 2009, 12:44#211

Kopš: 21. Aug 2008

No: Rīga

Ziņojumi: 3602

Braucu ar: zemu lidojošu V2 bumbvedēju


05 Nov 2009, 12:42:17 sebs rakstīja:

05 Nov 2009, 11:53:52 Krekls rakstīja:
+ šitas foto ir sens
gadu un vairāk...

Un ko tas maina- aerodinamiku?!


Tas tev liek izskatiities peec suudaina mocha iipashnieka

-----------------

www.streetfighters.lv

Offline